Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vihreät vanhemmat suhtautuu jos lapsesta kasvaa persu?

Vierailija
12.09.2017 |

Onko välirikko täysin vääjäämätön?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, mutta anopin parhaan kaverin tyttärestä tuli kokoomusnuori, mikä oli aikamoinen shokki vahvasti vasemmalle suuntautuneessa perheessä. Toisaalta moni on 19-vuotiaana vielä kovin itsekeskeinen ja kylmäarvoinen, toivovat että nuori kypsyy ajan kanssa.

Vierailija
22/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli oikein muistan, ei ollut hesarin vaan ylen sivuilla tutkimus, eipä nyt ole linkkiä tässä tallessa. Ihan itse osaavat persujen kannattajat vastata käsityksistään ihmisrotujen olemassaolosta sekä ympäristöarvoistaan, ei niitä mielipiteitä tarvitse kenenkään muun sinne ympätä. Tuskin tuonkaan tutkimuksen perusteella olisin valintaa varsinaisesti tehnyt, sillä olen vihreä jo kotoa, enkä "luontoihminen" vaan ympäristöihminen.

-16

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli oikein muistan, ei ollut hesarin vaan ylen sivuilla tutkimus, eipä nyt ole linkkiä tässä tallessa. Ihan itse osaavat persujen kannattajat vastata käsityksistään ihmisrotujen olemassaolosta sekä ympäristöarvoistaan, ei niitä mielipiteitä tarvitse kenenkään muun sinne ympätä. Tuskin tuonkaan tutkimuksen perusteella olisin valintaa varsinaisesti tehnyt, sillä olen vihreä jo kotoa, enkä "luontoihminen" vaan ympäristöihminen.

-16

En tiedä kumpi vihaa persuja enemmän Yle vai Hesari.

Vierailija
24/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-16

Persujen kannattajat tai heidän linjoillaan enimmäkseen olevat ihmiset eivät ole täysin yhtenäinen ja täysin samalla tavalla ajatteleva joukko. Jos joku on rotuja vastaan ollutkin, niin monet ovat vaan järkevän ja tiukan maahanmuuttopolitiikan kannalla. Se, että ei myönnä ongelmia tai esittää omasta mielestään hyväntahtoista vailla mitään ratkaisuja, ei ole järkevää toimintaa. Liian usein teissä "vihreissä" on tuota vikaa.

Vierailija
25/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvaitsevasti. Mutta miten persuvanhemmat suhtautuu, jos lapsesta kasvaa Vihreä.

Luonnollisena ikään kuuluvana vaiheena

Vierailija
26/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-16

Persujen kannattajat tai heidän linjoillaan enimmäkseen olevat ihmiset eivät ole täysin yhtenäinen ja täysin samalla tavalla ajatteleva joukko. Jos joku on rotuja vastaan ollutkin, niin monet ovat vaan järkevän ja tiukan maahanmuuttopolitiikan kannalla. Se, että ei myönnä ongelmia tai esittää omasta mielestään hyväntahtoista vailla mitään ratkaisuja, ei ole järkevää toimintaa. Liian usein teissä "vihreissä" on tuota vikaa.

Eivät varmasti olekaan yhtenäinen joukko. Tosin ne, joiden mielestä ihmisrotuja on olemassa, ovat varmasti osanneet itse ilmaista olevansa tällä kannalla, tuskin ylellä on vastauksia väärennetty, koska persuista ei tykätä. Persuja äänestämällä tulee nostaneeksi myös niitä huhtasaaria ja niitä ympäristökielteisiä. Olen valitettavasti myös sitä mieltä, että usein persulaiset järkiperusteet ovat rationalisointia, jonka takana on alkeellista sisäryhmäintoilua, vaikka jokin ajatus olisi kontekstistaan irrotettuna järkevän oloinen. En nyt tietenkään ole kotipuolueenkaan toimintaan kaikin puolin tyytyväinen, mutta mieluummin näkisin sen muuttuvan järkevämmäksi kuin jäisin odottamaan persuilta järkevää politiikkaa.

Vierailija
27/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaiset on kaikkein ympäristövastaisin tai sanotaan nyt kaikkein vähiten ympäristömyönteinen puolue, siis ainakin ennen hajoamistaan tutkittuna. Olisihan se surullista, jos lapsi päättäisi haistattaa pitkät "liitotikulle ja liitotakulle" ja etsiytyisi rotuajattelijoiden seuraan.

Vihreäthän ne sitä porukkaa, joiden unelma olisi se, että kaikki asuisivat yhdessä, isossa betonista tehdyssä kaupungissa. Tilannettahan parantaa tietenkin se, että sama porukka koittaa vielä ylikansoittaa EU:n muualta tulevilla ihmisillä, kun täällä älytään käyttää ehkäisyä.

Jotenkin nämä asiat tietän on hyvin vaikea pitää Vihreitä ympäristöpuolueena, kun tavoitteena näyttää olevan kaupungistuminen ja väestönkasvun lisääminen.

Vierailija
28/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin Perussuomalaisia äänestäneenä olen saanut hävetä Vihreisiin höyrähtänyttä sukulaistani. Itse en suureen ääneen ole poliittisista mielipiteistäni huudellut, mutta näille sukulaisille tuo vihreys näyttäisi olevan suuri osa (julkista/some)elämää. Onneksi suurin osa noita päivityksistä on puolueen tai jonkun muun järjestön nimissä, joten ne saan helposti estetyksi mm. facessa. En vaan jaksa mitään poliittista jakutusta, kun siinä ei ole mitään eteenpäin vievää komponenttia. Ruikutetaan vaan jonkun toisen lausuntoa, tai hehkutetaan jotain järjetöntä ratikkaa Tampereella.

Tuo Tampereen ratikka on mielestäni juuri sellainen peruskuvio/huijaus, johon Vihreitä on kivasti käytetty taloudellisen hyödyn saamiseksi. Vihreille se on myyty aivan ihanana eko-tekona, ja oikeasti sillä kaupunki ja grynderit ovat saaneet nostetua tonttien hintoja reitin varrelta. Nämä 'joustavat linja-auto' liikennemuodot, kun voivat vaihtua vaikka vuosittain, ja jättää jonkun asuinalueen ilman yhteyksiä. Tällöin kärsii asuntojen arvo aivan suorilla. Mutta ratikkakiskoja ei revitä ylös seuraavaan 50 vuoteen, joten tonttien ja kämppien arvo on ja pysyy. Jos tätä olisi ajanut grynderit, se ei olisi mennyt ikinä läpi, mutta Vihreät otti asian ajaakseen, ja rahamiehet nauraa taustalla matkalla pankkiin.

Vierailija
29/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse näin Perussuomalaisia äänestäneenä olen saanut hävetä Vihreisiin höyrähtänyttä sukulaistani. Itse en suureen ääneen ole poliittisista mielipiteistäni huudellut, mutta näille sukulaisille tuo vihreys näyttäisi olevan suuri osa (julkista/some)elämää. Onneksi suurin osa noita päivityksistä on puolueen tai jonkun muun järjestön nimissä, joten ne saan helposti estetyksi mm. facessa. En vaan jaksa mitään poliittista jakutusta, kun siinä ei ole mitään eteenpäin vievää komponenttia. Ruikutetaan vaan jonkun toisen lausuntoa, tai hehkutetaan jotain järjetöntä ratikkaa Tampereella.

Tuo Tampereen ratikka on mielestäni juuri sellainen peruskuvio/huijaus, johon Vihreitä on kivasti käytetty taloudellisen hyödyn saamiseksi. Vihreille se on myyty aivan ihanana eko-tekona, ja oikeasti sillä kaupunki ja grynderit ovat saaneet nostetua tonttien hintoja reitin varrelta. Nämä 'joustavat linja-auto' liikennemuodot, kun voivat vaihtua vaikka vuosittain, ja jättää jonkun asuinalueen ilman yhteyksiä. Tällöin kärsii asuntojen arvo aivan suorilla. Mutta ratikkakiskoja ei revitä ylös seuraavaan 50 vuoteen, joten tonttien ja kämppien arvo on ja pysyy. Jos tätä olisi ajanut grynderit, se ei olisi mennyt ikinä läpi, mutta Vihreät otti asian ajaakseen, ja rahamiehet nauraa taustalla matkalla pankkiin.

Eko-arvoilla persutellaa nykyään kaikki. Et voi kuluttaa tekemättä ekotekoa. :D

Vierailija
30/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaiset on kaikkein ympäristövastaisin tai sanotaan nyt kaikkein vähiten ympäristömyönteinen puolue, siis ainakin ennen hajoamistaan tutkittuna. Olisihan se surullista, jos lapsi päättäisi haistattaa pitkät "liitotikulle ja liitotakulle" ja etsiytyisi rotuajattelijoiden seuraan.

Vihreäthän ne sitä porukkaa, joiden unelma olisi se, että kaikki asuisivat yhdessä, isossa betonista tehdyssä kaupungissa. Tilannettahan parantaa tietenkin se, että sama porukka koittaa vielä ylikansoittaa EU:n muualta tulevilla ihmisillä, kun täällä älytään käyttää ehkäisyä.

Jotenkin nämä asiat tietän on hyvin vaikea pitää Vihreitä ympäristöpuolueena, kun tavoitteena näyttää olevan kaupungistuminen ja väestönkasvun lisääminen.

Väestörakenteen tiivistäminen olisi muuten kyllä mainio asia, mutta näyttää siltä, että kaupungeissa kulutetaan paljon, kun on enemmän mahdollisuuksiakin. Jos tämän suunnan saisi käännettyä, pitäisi kaupungistumista edelleen kannattaa. En usko, että vihreissä kannatetaan aidosti väestönkasvua. Ne, joiden mielestä kehitysapuna tarjottavaan terveydenhoitoon ei tulisi sisältyä ehkäisyä, ovat jotain ihan muita ihmisiä kuin vihreitä ateisteja. Ehkäisyvälineitä pitäisi olla tarjolla ihan jo siitä syystä, että näiden maiden, joissa ei "älytä" käyttää ehkäisyä, naiset pyytävät niitä itse. Sallisin myös abortit, jotkut eivät. Ei ole myöskään mitään järkeä siinä, että isoja osia köyhien maiden väestöä muuttaisi tänne korkeiden elinkustannusten maahan huterin tiedoin. He olettavat työllistyvänsä ja pettyvät. Teemme ehkä hölmöä reaalipolitiikkaa, mutta, anteeksi nyt vain, en kannata myöskään palautusleirejä jossain vihmaisella pikku saarella. Persujen ongelma lisäksi on, ettei heillä ole oikeastaan sen enempää relevanttia tietoa kuin muillakaan, asennetta kyllä riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä