Uimahallisa altaaseen virtsaajia?
Kaikkihan sitä tekevät vauvasta vaariin, vaikkeivät kehtaa tunnustaa, eikö niin?
Kommentit (26)
Tämän takia en käy ikinä uimahalleissa. Kaikenlaisia Pervo-Kakeja, Runkku-Pettereitä ja Kusi-pellejä.
Altaaseen virtsaaminen on todella yleistä.
Minä pissaan altaaseen ihan siitä syystä että minulla on aktiivinen rakko, enkä ala joka kerta nousemaan altaasta juostakseni vessaan. Ja se pissa neutraloituu kloorissa, joten turhaan kauhistelette.
sen takia se vesi onkin niin täynnä klooria, muuten me kaikki varmaan sairastuttaisiin johonkin paskahalvaukseen uintireissujen jälkeen.
Minäkin joskus pissaan altaaseen. Usein sen jälkeen kun olen masturboinut ja saanut siemensyöksyn.
Vierailija kirjoitti:
Minä pissaan altaaseen ihan siitä syystä että minulla on aktiivinen rakko, enkä ala joka kerta nousemaan altaasta juostakseni vessaan. Ja se pissa neutraloituu kloorissa, joten turhaan kauhistelette.
Mieti tilannetta: Itse uit tyytyväisenä ja väsyneenä pitkää matkaa, edessäsi kulkee n. 50 pönäkkä ja punakka, pälvikaljuinen herra. Uit sen herran perässä, jolla nyt sattuu olemaan herkkä ja nopea rakko, eikä häntä nyt jaksa kiinnostaa joka kerta nousta sieltä altaasta. Siinä sinä väsyneenä koitat kloorailla, välillä menee vettä suuhun ja aina et ihan saa kaikkea sylkäistyä poiskaan.
Ensinnäkin kurluttelet siinä sitä vanhan punakan herran pissaa, toisekseen jopa saatat vähän juodakin. Neutraloihan se kloori joo, pissaa siinä silti on vaikka bakteerit eivät niin pääse kasvamaan. Oikein mukavia uintihetkiä, eihän sitä pidättää pysty paria tuntia (tai sitten ravata siellä hemmetin vessassa, niinkuin varmaan kuivanakin aina teet?)!
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies? Kokeile pissata kiukaalle. Kiukaan lämpö neutraloi pissan.
Vai vaipatko ovat päällä jos ei altaassa hengaa? Jaksaako silloin kävellä vessaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai vaipatko ovat päällä jos ei altaassa hengaa? Jaksaako silloin kävellä vessaan?
Ei tartte. Kaivetaan vain mulkku esiin ja aletaan kusemaan. Samalla voi tsiigailla ohi kulkevia nuoria naisia. Saattaa ruoskimisen jälkeen alkaa jopa jöpöttämään, jos ei ole liikaa promilleja nupissa.
-Spuge66
roiskimisen jälkeen* "hic"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte. Kaivetaan vain mulkku esiin ja aletaan kusemaan. Samalla voi tsiigailla ohi kulkevia nuoria naisia. Saattaa ruoskimisen jälkeen alkaa jopa jöpöttämään, jos ei ole liikaa promilleja nupissa.
-Spuge66
No tuo julkikuseminen lienee pienin ongelma alkoholismin kolmannesta vaiheesta kärsivälle...
No ei kai nyt kukaan ole niin tyhmä että ui suu auki? :D Se kloori on kuitenkin myrkkyä, ei sitä saa juoda - tämä opetetaan jo pikkulapsille!
Ei se pissa siellä vedessä mitään haittaa. Laitatte vaan suun kiinni uidessa ja käytte uinnin jälkeen suihkussa, niin that's it.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai nyt kukaan ole niin tyhmä että ui suu auki? :D Se kloori on kuitenkin myrkkyä, ei sitä saa juoda - tämä opetetaan jo pikkulapsille!
Ei se pissa siellä vedessä mitään haittaa. Laitatte vaan suun kiinni uidessa ja käytte uinnin jälkeen suihkussa, niin that's it.
Eikai ne paskapökäleetkään siellä sen enempää haittaa kuin pissakaan?
Oli kiva kylpylässä joskus sukellella oikein pitkään, ja ihmetellä mikä se siinä kelluu. No paskahan se.
Ja koko allas suljettiin.
Kyllä se yhtälailla eritettä on se pissakin. Harmi vaan, että sitä ei voi niin havaita, ja ihmiset tunnetusti vetää mutkat suoriksi jos on mahdollisuus.
No totuushan on se että kun paljon ihmisiä ui samassa altaassa, niin tottakai perseistä, pilluista ja kyrvistä sekä iholta irtoaa kaikkea paskaa sinne veteen. Sitä kloorataan, jottei kaikille tule aids tai hiv. Ihmiset myös hörppii sitä vettä suuhunsa. Tottakai sinne saattaa joku kusta ihan vittuillessaan ja urheilun kannalta.
Joo no en todellakaan. En myöskään lorottele kävellessäni tmv. Muistelisin, että pienenä äiti opetti, että pissalle ja kakalle mennään vessaan.
Ja tiedoksi ettei se veden puhdistaminen siellä uimahallissa niin aukotonta ole kuin kuvittelette. Miksi luulette, että siellä on joka paikka täynnä niitä kylttejä, että käykää pliis suihkussa ensin. Puhdistussysteemin teho on rajallinen eikä se pissa sieltä vedestä mitenkään välittömästi tai muutenkaan mystisesti jonnekin katoa. Jos altaaseen menijät ovat paskaisia ja virtsaavat ja sylkevät altaaseen, myös vesi on likaista.
Miten vaikeaa se voi olla käydä pissalla ennen altaaseen menoa?
Uimahallissani on uimashortsit kielletty koska niitä kuulemma käytetään uimahallin ulkopuolellakin ja näin likaavat veden. Protestiksi jätän joka kerta uimaan mennessäni alapään ja kainalot pesemättä. Koskaan en ole altaaseen kylläkään virtsannut.
Se kloori on siinä vedessä just sitä varten että sinne veteen voi huoletta pissata. Vai luuletteko todella, että pikkulapsilla, vanhuksilla ja kilpauimareilla on aikaa ja mahdollisuuksia ravata 10 min välein vessassa?
Tiesittekö muuten, että luonnonvesissä ei ole lainkaan klooria ja sinne silti kalat ja ihmiset kusee? Veteen virtsaaminen on NORMAALIA!
Vierailija kirjoitti:
Se kloori on siinä vedessä just sitä varten että sinne veteen voi huoletta pissata. Vai luuletteko todella, että pikkulapsilla, vanhuksilla ja kilpauimareilla on aikaa ja mahdollisuuksia ravata 10 min välein vessassa?
Tiesittekö muuten, että luonnonvesissä ei ole lainkaan klooria ja sinne silti kalat ja ihmiset kusee? Veteen virtsaaminen on NORMAALIA!
Ei sitä klooria sinne kyllä laiteta, että sitten siihen VOI pissata.
Sinne laitetaan klooria koska jotkut idiootit kielloista huolimatta pissaa.
Miksi ylipäätään uidaan halleissa tässä maassa? Joka paikassa on järviä. Sinne vain polskimaan ja saunaan. Ihan sama onko kesä tai talvi. Mut ei nämä nykyajan ihmiset taida kestää mitään.
Niin... Mutta ei altaan reunalta Pertti...