Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uimahallisa altaaseen virtsaajia?

Vierailija
11.09.2017 |

Kaikkihan sitä tekevät vauvasta vaariin, vaikkeivät kehtaa tunnustaa, eikö niin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Altaaseen kuseminen vielä menettelee, mutta saunassa pieraiseminen on pyhäinhäväistys.

Vierailija
22/26 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissahan on puhdasta, sitä voi vaikka juoda. Paskassa on bakteereja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta kesken suorituksen lähteä altaasta vessaan, enkä aio uimavaippaakaan ruveta käyttämään. Olen entinen kilpauimari ja nykyään uin kuntouintia siinä nopeiden kaistalla. Jos tulee hätä niin pissaan altaaseen. Ei ole ketään haitannut tähänkään asti.

Vierailija
24/26 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuullut uimahallissa työskentelevältä tuttavalta että se kloori on just sitä varten ettei altaasta tarvitse erikseen nousta vessassa käymään. Varma tieto siis joten lopettakaa pullikoiminen!

Vierailija
25/26 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia en käy ikinä uimahalleissa. Kaikenlaisia Pervo-Kakeja, Runkku-Pettereitä ja Kusi-pellejä.

Joo ite näin kerra kaks ho m oa saunassa, toinen ratsasti toisen päällä ja ähinä kävi. Jäiköhän lauteet ulosteisiksi?

Vierailija
26/26 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kuullut uimahallissa työskentelevältä tuttavalta että se kloori on just sitä varten ettei altaasta tarvitse erikseen nousta vessassa käymään. Varma tieto siis joten lopettakaa pullikoiminen!

Näin juurikin. Onhan se nyt ihan selvä asia, että kaikki suhauttaa sinne altaaseen.  Ihmiset on eläimiä. Minua ainakin kiihottaa katsella kun ihmiset hörppivät vettä suuhunsa kohdassa johon juuri laskin aimokuset. Ooh!