Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bubbleroom kokemuksia?

Vierailija
11.09.2017 |

Löytyykö keltään tuoreita kokemuksia Bubbleroom-verkkokaupasta? Tuleeko toimitukset nopeasti? Itse joudun varmasti tilaamaan useita kokoja, niin mites palautukset?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava paikka. Itse tilannut jo pitkään sieltä. Nopea toimitus. Viimeisin oli iso paketti josta piti palauttaa lähes kaikki kun oli vääränkokoisia, hyvin onnistui ja saat sähköpostiin viestin kun palautus vastaanotettu. Tuossa paikassa tulee palautuskulut ostajalle.

Vierailija
2/47 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin muutama vuosi sitten Bubbleroom lähetteli perusteettomia laskuja ihmisille, jotka eivät olleet tilanneet puljusta mitään. Henkilötietoja ei pidä antaa tälle epärehelliselle lafkalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko lisää kokemuksia?

Vierailija
4/47 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilattiin tytölle juhlamekko. Mekko juuri sellainen kuin kuvassa ja koko juuri oikea. On todella upea. Varmaan tulee tilattua toistekin.

Vierailija
5/47 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tilannut useamman kerran :) ainakin minulla mennyt kaikki aina ongelmitta. lasku on välillä vähän sekava (jos olen palauttanut jotain), mutta toisaalta tämä ei ole minulle ongelma kun olen aina selvillä mitä tuotteita olen pitänyt ja mitä palauttanut ts. osaan itse laskea onko lasku oikein (on aina ollut). ja olen samaa mieltä ekan kommentoijan kanssa :)

Vierailija
6/47 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja vaatteita ja varsinkin ihania mekkoja. Ei ongelmia laskuissa.

Vierailija
7/47 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskun kanssa ongelmia..... maksettu koko laskun kun tuotteet tuli .64.38e. nyt visalle tullut lasku 85e kokonaissummasta.maksettava 60e. Hylkäsin laskun.. katotaan ja Meillä ei osteta enää mitään sieltä.....ei mitään.....

Vierailija
8/47 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja kokemuksia. Tuotteen toimitus kesti luvattua pidempään ja kun vihdoin paketin sain niin olivat lähettäneet täysin väärän tuotteen.

Vierailija
9/47 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bubbleroomissa on joitakin todella kivoja vaatteita, mutta valitettavasti kyseinen verkkokauppa ei ole antanut itsestään kovin luotettavaa kuvaa.

Esim. Bubbleroomin nettisivuilla mainostetaan tällä hetkellä kampanjaa, jossa tietyllä koodilla saa alennetuista tuotteista vielä 30 % lisäalennuksen. Valitsin ostoskoriin pelkkiä alennustuotteita ja syötin koodin, mutta kaupan antama alennus ei todellakaan ollut 30 %, vaan huomattavasti vähemmän. Ostoskorini sisältö, joka siis tosiaan koostui vain ale-tuotteista, maksoi 111,20 e. Kun syötin koodin, jolla piti saada tuosta summasta vielä 30 % lisää pois, Bubbleroomin mielestä tuotteiden loppusummaksi jää 93,76 e . Nettisivuilla mainitaan vielä erikseen, että lisäalennuksen suuruus tästä tilauksesta on . Onko 21,39 e 30 % 111,20 eurosta? Ei ole. Jokainen voi jo nopeasti laskea, että 21,39 e on tasan sadankin euron tilauksesta vain n. 21 %.

Ostoskorini loppusumma pitäisi tuon 30 % lisäalekoodin jälkeen olla 77,84 e. Nyt Bubbleroom veloittaa tilauksesta 93,76 e, vaikka mainostaa, että ale-tuotteista saa koodilla 30 %:n lisäalen. Jotenkin jäi vähän huijauksen maku asiasta.

Asiaa ei auttanut yhtään sekään, että soitin asiasta Bubbleroomin asiakaspalveluun, mutta asiakaspalvelija vain naureskeli koko puhelun, eikä sanonut juuta eikä jaata mihinkään. Kehotti vain tekemään tilauksen ja sanoi, että katsotaan niitä alennuksia sitten jälkikäteen. (?)

Bubbleroomin uutiskirjeen mukana tullut alennuskoodi ei sekään toiminut, kun yritin käyttää sitä aiempaan tilaukseeni, vaikka tilaukseni täytti sataprosenttisesti alennuskoodin ehdot.

Suosittelen Bubbleroomia parantamaan toimintaansa huomattavasti. Ainakaan minun ei tee mieli tilata sieltä enää yhtään mitään, vaikka olisi kuinka kivoja vaatteita.

Vierailija
10/47 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskutus-asiat ontuvat pahasti tällä nettikaupalla.. Ikinä en enää kyseiseltä sivustolta tilaa mitään.

Vierailija
11/47 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Tuotteet olivat huonolaatuisia, yksi tuotteista täysin väärä. Palautin kaikki ja nyt toimittavat korko huomautuksia lähes kuukausittain. Asiakaspalvelu ei vastaa

Vierailija
12/47 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokovalvonta ei toiminut minun kohdallani kahteen kertaan peräkkäin. Eli en saanut mitään ilmoitusta tuotteesta, että sitä olisi tullut omaa kokoa lisää. Molemmilla kerroilla sattumalta huomasin, että oli tullut kokoja lisää. Tarkistin huolella spostini oikeinkirjoituksen sekä kyttäsin roskapostianikin varmuuden vuoksi. Eipä tee mieli tilata enää mitään sieltä...

Vierailija
13/47 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin mekon sunnuntaina seuraavana viikonloppuna olevia juhlia varten..sivuilla luvataan että toimitus kestää 2-5päivää tilauksen tekemisestä. Ajattelin että ehtii perjantaiksi todennäköisesti siis perille.Hoh hoijaa. Perjataina he eivät olleet vielä saaneet edes lähettyä pakettia. Eli 5 päivää meni tilauksesta, että paketti pakattiin !!! Posti kuitenkin toimittaa paketit yleensä 1-2 arkipäivässä, joten todennäköisesti olisin ehtinyt saada mekon, jos se olisi annettu edes keskiviikkona kuljetukseen. En tilaa enää täältä

Vierailija
14/47 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ennen kerran ostanut sieltä mekon ja kaikki meni hyvin mutta nyt tilasin mekon ja sain jonkun takin... soitin asiakaspalveluun ja he eivät voi asialle mitään, eivät edes vaikuttaa seuraavan mekon postitukseen että saisi vähän nopeammin kun tätäkin odotin jo 7pv. Nyt kun palautan niin tietenkin kulut tulevat minulle eli ” alennus ” mekosta oli turha. Todella pettynyt.

Vierailija
15/47 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella pettynyt! törkeän kallista vaatteiden kokeilua, jos ne eivät istukaan omaan kroppaan tai muuten eivät vastaa odotuksia. maksa siitä huvista sitten palautusmaksuja mielestäni ihan kohtuuttoman suuria summia :(

Kaikki ihmiset eivät ole samasta muotista tehtyjä joten tosi tarkka saa olla tuleeko varmasti tilattua oikea koko... bubbleroom sopii rikkaille kermaperseille, jolle ihan sama mitä kuluja päälle napsahtaa.

Vierailija
16/47 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele!

Tilasin mekon, lähettivät kaksi kertaa, ja nyt perivät sitten vielä jotain kuluja kun en ole noutanut pakettia, jonka itse siis lähettivät kaksi kertaa!

Kyseessä n. 12€ summa, jonka lopulta sitten maksoin, ihmetellen että tuo summa on heille tärkeämpi kuin jatkuva asiakassuhde.. Lisäksi kun moneen otteeseen pyysin että palautetta viedään eteenpäin, niin sama asiakaspalvelija vastaa "Vahvistan että palautteesi on käsitelty"

Nyt yritän ihan periaatteesta etsiä, josko löytyisi joku yhteystieto joka oikeasti voisi ottaa kantaa, joka ei varmasti ole tämä asiakaspalvelun henkilö ..

Vierailija
17/47 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele, enkä tilaa jatkossa sieltä mitään. Periaatekysymys. Mekot oli kivoja , mutta koko ei sovinut. Palautukseen meni. Sain 10 euroa laskun, josta palautusmaksu, laskutusmaksu ja näistä korko. Näinkö ne tekee rahaa? Ihme touhua.

Vierailija
18/47 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PASKIN KIOSKI IKINÄ...TÄYTTÄ ASIAKKAAN KUSETUSTA..MEKKO JONKA PITI MAKSAA 26,20 MAKSOI LOPULTA 34,91 KOSKA PALAUTUSMAKSUJA MUISTA TUOTTEISTA JA LASKUTUSKULU JA SE JA TÄÄ...ELI TÄMÄN SURKEA PUTIIKIN KAIKKI PALAUTUKSET OVAT MAKSULLISIA AINA!!!!! JA TILAUSVAIHEESSA SITÄ EI MISSÄÄN SELKEÄSTI KERROTA VAAN ETTÄ PALAUTUS ON NIIN HELPPOA JA VAIVATONTA..JUUUU JA KALLISTA!!!!

Vierailija
19/47 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi suositella. Laskutus mitä sattuu ja asiakaspalvelusta ei vastata viesteihin ja kysymyksiin mitään. Tilasin ensimmäisen ja viimeisen kerran.

Vierailija
20/47 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tytölle mekon joka palautettiin. Lasku tuli palautuksesta ja laskutuslisästä. Ei enää koskaan asioida ko. firman kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi