Toinen gallup: mitä löysit itsellesi Hulluilta päiviltä?
Alla on gallup siitä, mitä löytyi lapselle. Tässä uusi:
a) Mitä löysit itsellesi Hulluilta päiviltä?
b) Mitä löysit kotiin, miehellesi tai muutoin?
Kommentit (13)
A) Itselle ostin makeet Onlyn farkut 24,90e (norm. hinta 79,90!!!), kivan topin myöskin Only 4,90e ja vyön 4,90e. Näihin olen tosi tyytyväinen kun yleensä tulee ostettettu jostain kummansyystä vain lapsille... :=)
B) Koko perheelle ostin sitten ison pussin karkkia... niitä Fazun pikkupatukoita ja muutaman namipussin mm. panttereita ja ässämix oli 1e/kpl
Alla on gallup siitä, mitä löytyi lapselle. Tässä uusi:
[/quote]
b) reilulla 100¿:lla ruokaa, 2 pakettia leffalippuja, lehtiä
en pääse käymään hulluilla päivillä ja arvaatkaa vaan harmittaako. Minulla on päivät niin täynnä, että ei millään selviä enää hulluille päiville. Tänään olisi ollut ihan kivan näköisiä benettonin lasten t-paitoja halvalla ja olisin luultavasti ostanut. Olivatko muuten millaisia, kannattaako harmitella kun en päässyt ostomaan?
a) Itselleni ostin kasan pokkareita ja yhden kovakantisen kirjan lounastunnin reissulla.
b) Miehelle tarttui mukaan lähinnä Bodyguardin lyhythihaisia t-paitoja ja pikeepaitoja.
Työpaikan sijainti lähellä keskustan Stockaa on kyllä samalla sekä hyvä että huono asia...
Ja eikun huomenna uudestaan!
a) itselle
- Globalin tikkitakki
- Jackpotin t-paita
- alusvaatteita
b) miehelle
- paita
- alusvaatteita
ja kotiin
satiinilakanoita sekä käsipyyhkeitä
Piti tietty tuohon toiseen vastata näköjään asian vierestä.
Kaksi F:ää: Fillarin ja farkut.
Farkut ja pari t-paitaa. Ja ehdottomasti pisin ilo on varmaan parkkikortista, ihanaa.
a) Itselleni ostin shampoon ja hoitoaineen.
b) Kotiin ostin mulle ja miehelle kylmäsavulohta, naudan sisäpaistia (en edes tiedä, oliko halpaa, kun en ole sitä ennen ostanut), vispipuuroja (nam!), suklaamuffinsseja ja suklaata.
Lisäksi ostin lapsille vaatetta yms. Rahaa meni yhteensä noin 160 ¿. Järkyttävää! Markoissa melkein tonni!
Torstai-iltana alusvaateosastolla roikkui yhdet ainoat Gossardin liivit ja tietysti minun kokoa.
Valitettavasti Rillsin farkkuhame oli loppunut. Illalla myyjän mukaan koneella olisi vielä ollut kokoa 36, mutta ei tietenkään rekissä. Oli sen verran timmin näköinen siinä kuvassakin, että eikun rattaiden kanssa ryntäsin heti pe aamupäivällä osastolle josko eksyneet hameet olisivat kotiutuneet. Sain todella hyvää palvelua: myyjä kertoi, että ovat tilanneet niitä tehtaalta lisää ja ne ovat matkalla osastolle. Huomasi, että olin pienen lapsen kera, joten sanoi soittavansa kuskille missä kohtaa on matkalla. Eipa kestänyt kauan kun kuski toi kasan hameita mukanaan ja myyjä koppasi heti hänen sylistään minulle oikean koon.
Kosmetiikkaosastolta sitä " juotavan hyvää" Biotermin kasvovettä ostan aina kun eteen tulee näitä isompia pumppupulloja.
Sukkaosastolta koppasin myös parit Burlingtonit.
Ei kerinnyt tulla edes angstia ahtaudesta. Käyn yleensä ihan vikalla tunnilla tai heti aamusta ja tämä toimit taas hyvin.
Iituli1970:
Alla on gallup siitä, mitä löytyi lapselle. Tässä uusi:a) Mitä löysit itsellesi Hulluilta päiviltä?
-Pari Vero Modan t-paitaa
-Kahdet ulkoiluhousut
-L´orealin vartalolotioneitab) Mitä löysit kotiin, miehellesi tai muutoin?
-Pojalle Name It (vai mikä se stockan myymä merkki olikin?) Bodeja ja parit potkarit
-Fischer&Pricen lelu
-Hyttyssuoja, Brion, vaunuihin
-Fazerin suklaalevyjä (näistä riittää miehellekin)
-Vastapainoksi hammasharjat ja tahnaa;)
..mitäs muuta...varmaan jotain pientä mitä en muista..
takkia ja huivia olin menossa ostaanmut näköjään ihan jotain muuta tarttu mukaan. heh.
Ostin siis :
-Biothermin jättipullot kasvovesi+puhd.emulsio a24eur
-2 pellavahuivia Globalilta a 9.90eur
- silkkivillapashminahuivin 19.90eur
miehelle:
-Bossin ja matiniquen boksereita paketit, joissa 2 paria/pkt
- Marc O`Polon t-paita 14.90eur
Siinä kaikki, en edes karkkia ostanut. Puoli tuntia meni ja kävin ruokiksella. Ei ruuhka-ahdistusta :-)
ostin kolme Filippa K:n tank toppia eri väreissä sekä vinon pinon pokkareita på svenska ja in english.
Kotiin eilen ja tänään, herkkujen ja ruoan lisäksi, puuvillasatiini aluslakanoita, Marimekon pöytäliina juhlaliinaksi (muuten en Marimekon ystävä ole laisinkaan mutta liinana kiva), Koskisen Lantern-maljakon sekä pienen teflonpannun.
Miehelle sukkia ja kirja.
Gallupin tekijä aloittaa:
a) Itselleni löysin tähän mennessä kasvoveden ja hajuveden sekä Anna-lehti.
b) Koko perheelle löytyi Kananlento-DVD.