Nainen! Mitä (kehonosa)naisia olet? (Miesten vastaava tissi-/persemies)
Mitä kehonosaa ihannoitte kummankin sukupuolen kohdalla?
Itse olen naisten kohdalla tissi- ja lantionaisia ja miesten kohdalla hartianaisia.
Kommentit (96)
Tietyntyyppinen nenä vie väkisin huomioni, miehillä ja naisilla.
Olen peppunainen. En jaksa sen enempää perustella koska tämä avaus poistetaan kohta kuitenkin.
Pidän miehellä kolmionmuotoisesta yläkropasta ja sixpackistä.
Naisella hyvin hoidettu iho.
Miehellä selkä. Hyvä ryhti + hartiat, leveä ylhäältä ja kapea alhaalta. Hyvin hoidetut hiukset plussaa - kalju ei haittaa, mutta rasvainen ja huonosti hoidettu tukka on jotain ehkä karseinta ikinä.
Tykkään myös solakoista sääristä ja pitkistä sormista sukupuoleen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Pidän miehellä kolmionmuotoisesta yläkropasta ja sixpackistä.
Ns. doritosnainen
Miehellä hyvät vahvat käsivarret ja dagen efter-sänki, hyvinhoidetut hiukset <3
Olen käsinaisia. Miehellä pitää olla suuret, miehiset kädet.
Tikkujaloista miinusta.
Miehessä katson kasvojen jälkeen reidet. Vahvat reidet miehellä on minun juttuni.
Naisissa nenä <3 pieni kyömy nenässä saa minut ihailijaksi!
Miesten kohdalla olen käsinaisia. Lähinnä kyynärpäästä sormenpäihin <3 En tosin pidä mistään lapiokäsistä, tai suonista, pidän sopusuhtaisista käsistä, joissa sormet eivät ole ihan nakit, eikä kämmen osa liian leveä.
Miehellä kädet, ehdottomasti. Vaikea sanoa tarkalleeen millaiset koska niin monenlaiset kädet voivat olla kauniita. Ainoa ehdoton ei on pulleat kädet ja töppösormet joista kynsinauhat revitty ruvelle ja kynnet syöty nysiksi.
Otsikko on kyllä vähän harhaanjohtava jos väittää että tämä ketju olisi suora vastaavuus tissi-/persemies -vastakkainasettelulle.
Naisilla yläselkä on ihastuttava, kun se on vain sellainen pieni tasainen "levy".
Lompakko kiinnostaa kummallakin aluksi.En tee mitään köyhällä lokilla,sukupuoleen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Olen käsinaisia. Miehellä pitää olla suuret, miehiset kädet.
Tikkujaloista miinusta.
Kädet! Miehelläni on isot, lämpimät, voimakkaat, kauniin muotoiset kädet ja pitkät sormet <3
Ja siis puhun nimenomaan käsistä, en hauiksista tms.
Litteä masu. Tai sellainen vähän kovera. Ei tarvitse olla sixpackia.
Vierailija kirjoitti:
Lompakko kiinnostaa kummallakin aluksi.En tee mitään köyhällä lokilla,sukupuoleen katsomatta.
Jos sinua kiinnostaa ensin lompakko, niin news flash: olet itse se lokki.
Aivonainen, rakastan miehen aivoja silloin kun ne tuottavat hyvää :)
Olen peppunaisia miesten kohdalla. Mikäs sen parempaa kuin puristeltavan herkullinen beba treenatulla miehellä.