Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Mitä (kehonosa)naisia olet? (Miesten vastaava tissi-/persemies)

Vierailija
11.09.2017 |

Mitä kehonosaa ihannoitte kummankin sukupuolen kohdalla?

Itse olen naisten kohdalla tissi- ja lantionaisia ja miesten kohdalla hartianaisia.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen housujen etumuksen pullotusnaisia

Vierailija
22/96 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit, molemmilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan pe nis!

Jos mies on edes vähän treenannut (en siis tarkoita mitään bodareita vaan yleisesti ottaen urheilullisia miehiä) on hänellä yleensä hyvät pakarat ja selkä ryhdikäs. Hyvä ryhti komistaa miehen kuin miehen. Ja tietysti puhtaat hiukset ja parta siistitty. Niin ja miehiset käsivarret tuntuvat oikein mukaville siinä vaiheessa kun miehen kainaloon käpertyy...

Vierailija
24/96 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveät hartiat ja kapea lantio (miehellä). Naisia en katsele.

Vierailija
25/96 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet! Kuten moni muukin on vastannut, kädet ja käsivarret. Mikä niissä vetää naista puoleensa näin?

Vierailija
26/96 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa olen ilmeisesti takapuolinainen. Fitnesspeppu ei ole niinkään mieleeni, vaan vähän sellainen rehevämpi/täyteläisempi muoto. 

Miesten kohdalla jostain syystä kädet ja kyynärvarsi on se juttu. Ensirakkauteni (josta ei koskaan suhdetta tullut, oltiin molemmat liian ujoja) kyynärvarret olivat valtavan seksikkäät. Ja muistan myös, miten oman mieheni kanssa ensitreffeillä kiinnitin huomiota ranteisiin ja kyynärvarsiin. Omalla miehelläni on olutvatsaa ja nörttikumara, mutta ne kyynärvarret <3 <3 <3

Vierailija
27/96 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkanainen! Katson jostain syystä miehen hiuksia ekana. Huonompikin mies näyttää hyvältä oikean tyylisillä hiuksilla. Oma fetissini on loivasti kihara, tumma runsas tukka kuten edesmenneellä INXSn Michael Hutchencella.

Vierailija
28/96 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä oon kyllä suoraan sanottuna kovin peniskeskeinen. Paras miehen ruumiinosa on penis täydessä seisokissa.

Vierailija
29/96 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveät hartiat, vahvat kädet <3

Vierailija
30/96 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehissä oon kyllä suoraan sanottuna kovin peniskeskeinen. Paras miehen ruumiinosa on penis täydessä seisokissa.

Hei ja sitten leuka! Oon selvästi leukanainen. Miehessä seksikkäintä sen peniksen lisäksi on leukaluu sivulta! Voi ja se kohta korvan alla leuan vieressä on ihana haistella!

Vierailija
31/96 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kädet! Kuten moni muukin on vastannut, kädet ja käsivarret. Mikä niissä vetää naista puoleensa näin?

Niinpä... Tässähän tulee ihan kompleksi, kun näitä vastauksia lukee. Miksi synnyin pienikätiseksi ohutranteiseksi mieheksi >_

Täytyy yrittää pitää kynsin hampain nykyisestä naisestani kiinni.

Vierailija
32/96 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauis-olkapää plus reidet, kaikki kookasta lihasta, muttei mitään turvonnutta steroidimeininkiä kuitenkaan

Vierailija
33/96 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä... Tässähän tulee ihan kompleksi, kun näitä vastauksia lukee. Miksi synnyin pienikätiseksi ohutranteiseksi mieheksi >_<

Täytyy yrittää pitää kynsin hampain nykyisestä naisestani kiinni.

Aatteles, tytöille ja naisille tuota "ole tällainen" -palautetta sataa koko ajan joka suunnasta. Ei vain miehiltä, eikä tosiaankaan vain jossain keskustelussa palstalla.

Vierailija
34/96 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvat kädet/hartiat. Ei mitään liikaa pumpattuja palluroita, vaan ihan sellaiset perusmiehekkäät, vahvat kädet. <3

Vierailija
35/96 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään miehissä pienestä kiinteästä pyllystä ja katselen mielelläni miehessä myös käsivarsia.

Vierailija
36/96 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvomies.

Vierailija
37/96 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus ratkaisee. Rakastan epätäydellisyyttä. Jos henkilö vaikuttaa "täydelliseltä", se on minulle sama kuin tylsä. Miehistä sykähdyttävimmät ovat "rouheat" miehet. Täydellisiksi suitut miehet ovat täysin turn-off.

Vierailija
38/96 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns. kalunaisia. Kulmikkaan miehekäs leuka pienellä sängellä on myös erittäin jees.

Vierailija
39/96 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsivarret ja etenkin ranteet. Ja kello ranteessa!

Jalat myös, olen raajallisesti orientoitunut ;).

Turvallinen rintakehä sekä maha joka ei saa olla liian treenattu. Iskävartalo paras.

Vierailija
40/96 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän miehellä kolmionmuotoisesta yläkropasta ja sixpackistä.

Ns. doritosnainen

Doritosnainen täälläkin ja se v uurre tossa vatsan alla jos housut on matalalla, (en muista miksi kutsutaan) voi luoja mää sulan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän