Nainen! Mitä (kehonosa)naisia olet? (Miesten vastaava tissi-/persemies)
Mitä kehonosaa ihannoitte kummankin sukupuolen kohdalla?
Itse olen naisten kohdalla tissi- ja lantionaisia ja miesten kohdalla hartianaisia.
Kommentit (96)
Vastaan pe nis!
Jos mies on edes vähän treenannut (en siis tarkoita mitään bodareita vaan yleisesti ottaen urheilullisia miehiä) on hänellä yleensä hyvät pakarat ja selkä ryhdikäs. Hyvä ryhti komistaa miehen kuin miehen. Ja tietysti puhtaat hiukset ja parta siistitty. Niin ja miehiset käsivarret tuntuvat oikein mukaville siinä vaiheessa kun miehen kainaloon käpertyy...
Leveät hartiat ja kapea lantio (miehellä). Naisia en katsele.
Kädet! Kuten moni muukin on vastannut, kädet ja käsivarret. Mikä niissä vetää naista puoleensa näin?
Naisissa olen ilmeisesti takapuolinainen. Fitnesspeppu ei ole niinkään mieleeni, vaan vähän sellainen rehevämpi/täyteläisempi muoto.
Miesten kohdalla jostain syystä kädet ja kyynärvarsi on se juttu. Ensirakkauteni (josta ei koskaan suhdetta tullut, oltiin molemmat liian ujoja) kyynärvarret olivat valtavan seksikkäät. Ja muistan myös, miten oman mieheni kanssa ensitreffeillä kiinnitin huomiota ranteisiin ja kyynärvarsiin. Omalla miehelläni on olutvatsaa ja nörttikumara, mutta ne kyynärvarret <3 <3 <3
Tukkanainen! Katson jostain syystä miehen hiuksia ekana. Huonompikin mies näyttää hyvältä oikean tyylisillä hiuksilla. Oma fetissini on loivasti kihara, tumma runsas tukka kuten edesmenneellä INXSn Michael Hutchencella.
Miehissä oon kyllä suoraan sanottuna kovin peniskeskeinen. Paras miehen ruumiinosa on penis täydessä seisokissa.
Vierailija kirjoitti:
Miehissä oon kyllä suoraan sanottuna kovin peniskeskeinen. Paras miehen ruumiinosa on penis täydessä seisokissa.
Hei ja sitten leuka! Oon selvästi leukanainen. Miehessä seksikkäintä sen peniksen lisäksi on leukaluu sivulta! Voi ja se kohta korvan alla leuan vieressä on ihana haistella!
Vierailija kirjoitti:
Kädet! Kuten moni muukin on vastannut, kädet ja käsivarret. Mikä niissä vetää naista puoleensa näin?
Niinpä... Tässähän tulee ihan kompleksi, kun näitä vastauksia lukee. Miksi synnyin pienikätiseksi ohutranteiseksi mieheksi >_
Täytyy yrittää pitää kynsin hampain nykyisestä naisestani kiinni.
Hauis-olkapää plus reidet, kaikki kookasta lihasta, muttei mitään turvonnutta steroidimeininkiä kuitenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä... Tässähän tulee ihan kompleksi, kun näitä vastauksia lukee. Miksi synnyin pienikätiseksi ohutranteiseksi mieheksi >_<
Täytyy yrittää pitää kynsin hampain nykyisestä naisestani kiinni.
Aatteles, tytöille ja naisille tuota "ole tällainen" -palautetta sataa koko ajan joka suunnasta. Ei vain miehiltä, eikä tosiaankaan vain jossain keskustelussa palstalla.
Vahvat kädet/hartiat. Ei mitään liikaa pumpattuja palluroita, vaan ihan sellaiset perusmiehekkäät, vahvat kädet. <3
Mä tykkään miehissä pienestä kiinteästä pyllystä ja katselen mielelläni miehessä myös käsivarsia.
Kokonaisuus ratkaisee. Rakastan epätäydellisyyttä. Jos henkilö vaikuttaa "täydelliseltä", se on minulle sama kuin tylsä. Miehistä sykähdyttävimmät ovat "rouheat" miehet. Täydellisiksi suitut miehet ovat täysin turn-off.
Olen ns. kalunaisia. Kulmikkaan miehekäs leuka pienellä sängellä on myös erittäin jees.
Käsivarret ja etenkin ranteet. Ja kello ranteessa!
Jalat myös, olen raajallisesti orientoitunut ;).
Turvallinen rintakehä sekä maha joka ei saa olla liian treenattu. Iskävartalo paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän miehellä kolmionmuotoisesta yläkropasta ja sixpackistä.
Ns. doritosnainen
Doritosnainen täälläkin ja se v uurre tossa vatsan alla jos housut on matalalla, (en muista miksi kutsutaan) voi luoja mää sulan.
Olen housujen etumuksen pullotusnaisia