Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Mitä (kehonosa)naisia olet? (Miesten vastaava tissi-/persemies)

Vierailija
11.09.2017 |

Mitä kehonosaa ihannoitte kummankin sukupuolen kohdalla?

Itse olen naisten kohdalla tissi- ja lantionaisia ja miesten kohdalla hartianaisia.

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen homomies ja kaikkein kuuminta on lihaksikkaat ja karvaiset pohkeet! Toiseksi tulee vahvat ja karvaiset kyynärvarret. Kolmanneksi leveä vahva niska. Oletteko naiset huomanneet että juuri nämä asiat ovat sellaisia, joissa erottaa ulkomaalaiset suomalaisista. Suomalaisella miehellä huonot jalat, kädet ja kynäniska. Karvoista en edes ala...

Vierailija
82/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakastaa minun pitkia jalkoja (on aina sanonut ettei ole peppu-tissi ihailija vaan leg-man). Itselleni nuorena miehen takamus oli tarkea (kavelin jopa kerran uuden tuttavuuden ympari vaan tsekatakseni takapuolen), nykyaan se on yleinen olemus ja pilke silmassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä vetoaa peppu ja vahvat reidet.

Erikoisempana just minuun vetoavat hieman pötkylämäinen ruumiinrakenne ja pieni pömppömaha. Liian treenatut vatsalihakset ei jotenkin sytytä. Ja jopa vähän leveä lantio. Vaikka moni törröttävät lantion luut omaava mies pelkää että se ois epämiehekäs homma. ;'D

Vierailija
84/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmänaisia. Ihan ekana, aina, mies tai nainen..niin mä sytyn silmistä jos olen syttyäkseni:)

Vierailija
85/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aivonaisia. Älykkyys vetoaa.

Vierailija
86/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aivonaisia. Älykkyys vetoaa.

Miksi näin sanovat ihmiset, eivät sitten nai yliopiston reppanoita dosentteja ja muita kurppia?

Vierailija
87/96 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persenainen

Vierailija
88/96 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa peppunaisia, mutta siihen liittyy oleellisesti oikea vyötärö-lantiosuhde. Miehillä tykään rintalihaksista.

Vierailija
89/96 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit ja uuma naisilla <3 Miehillä selkä, käsivarret ja jalat, uh. 

Vierailija
90/96 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna, suu ja sormet, ei miehessä muuta tarvita ;)

Vierailija
91/96 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhko- ja munuaisnainen mä oon....

Vierailija
92/96 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään naisista ja valitsisin tissit ennen persettä vaikken erityisemmin miellä itseäni "tissinaiseksi". Nätit (solakat ja/tai semi lihaksikkaat) olkapäät ja käsivarret on mun mieleen jos joku kehonosa pitää valita suurimmaksi silmäniloksi.

Miehillä ihailen eniten treenattua vatsaa (toki naisillakin, mutta ei tarvitse olla yhtä treenatun näköinen ollakseen nätti vatsa).

Vierailija
93/96 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit naisella ja hartiat miehellä :)

Vierailija
94/96 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson aina ensiksi hiuksia, niin järjetöntä kuin se onkin.

Vierailija
95/96 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkänainen. Se klassinen kolmiomuoto on nam.

Vierailija
96/96 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisessa seksikkäimpänä pidän kasvoja. Joillain vain on todella seksikkäitä ilmeitä ja seksikkäät kasvot.

Miehessäkin se mikä on seksikkäintä vaihtelee mielestäni paljon. Jossain vaiheessa hullaannuin esim Samu Haberin äänestä, niin etten tiennyt mitään seksikkäämpää. Nyt olen hullaantunut Pako sarjan Michaelin (vanhat jaksot) käsiin, enkä tiedä mitään seksikkäämpää. Kun tapasin mieheni en tiennyt mitään seksikkäämpää kun hänen kalunsa, se oli täydellinen. Varmaan kuolisin jos löhtäisin miehen, jossa olisi nämä kaikki piirteet juuri sellaisina kun haluan!

Useimmiten pidän kuitenkin miehessä seksikkäimpänä leukaa ja hampaita, sellaista leukaa mikä monilla nuorilla miehillä on ja hyviä hampaita. Esim. Alex Hogh Anderssilla (Vikinkien Ivar the boneles) on järkyttävän seksikäs leuka ja hampaat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi