Nainen! Mitä (kehonosa)naisia olet? (Miesten vastaava tissi-/persemies)
Mitä kehonosaa ihannoitte kummankin sukupuolen kohdalla?
Itse olen naisten kohdalla tissi- ja lantionaisia ja miesten kohdalla hartianaisia.
Kommentit (96)
Perseet miehillä, ihaninta. Esim Kit Harrington viimeisimmässä GoT-jaksossa 😍
Onneks oma mies tykkää kun peppua pitää hyvänä.
Miehellä kädet. Pitää olla vahvan näköiset, sellaiset, että lihakset on tulleet työllä eikä punttisalilla. Liian pitkät kynnet miehellä on niin suuri turn off, ettei tule mitään. Samoin liian naismaiset kädet.
Naisella: Sirous, naisellinen kävely, peppu
Miehellä: Ryhti, silmät, siistit hiukset, harteikkuus, olkapäät, hauikset, epäkkäät, lihaksikkaat reidet ja peppu.
Miesten kohdalla olen ihan heikkona vahvoihin käsiin ja lihaksikkaisiin reisiin.
Mä olen vyötärövatsanseutunainen. Se kohta miehen vyötäröllä, johon suunnilleen housun kaulus yltää on ihanimmillaan sellainen, että tahtoisi kietoa kätensä sen ympärille.
Kokonaisuus, ja niitäkin voi olla monia hyviä. En osaa nimetä yksittäisiä osia.
N
Olen pikkuvarvas -ja kulmahammasnainen.
No mä tykkään kyllä takapuolesta, ja lihaksikkaista käsivarsista, ja miksei reisitäkin (ei mitään liiottelua) Mutta kyllä se kuitenkin on se karvainen rinta on se mitä tulee eniten hiplattua omassa miehessä. Oonko mä sitte tissinaisia? :D
Kaikkien näiden lisäksi... Vaikka miehellä olisi kaikki, mutta sen sääret olisivat belgialaiset kaivospölkyt.... Niin ei pystyis... Sporttiset, pitkät ja hoikat sääret on miehekllä tärkeät. Tätä ei pysty korvaamaan haballa.
Rintalihakset, ihan ehdottomasti. Ne on niin kuumat!
Olen ensisijaisesti naama- ja hiusnainen, sekä miesten että naisten kohdalla. Toissijaisesti miehissä katson hartioita, haban seutua ja ryhtiä. V-mallin vartalo viehättää :)
Hankala sanoa yksittäistä, mutta lihaksikas ja vetreä vartalo sytyttää
Ja tämä:
Mulle tärkeimpiä on peppu ja kasvot, miehillä lisäksi ääni.
Oho, itse unohdin näköjään persesilmän kokonaan luettelosta. Kiitos kun muistutit!