Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet valitsevat aina kumppanikseen pomottavan naisen?

Vierailija
11.09.2017 |

Miksi?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin määrätietoinen kun alistuva! Meillä menee suhteessa niin että vaimo voimakastahtoinen ja itse annan helpommin periksi vaikka mielipiteitä onkin!

Alussa oli aika paljon asioista erimielisyyttä, mutta huomasin, että toinen henkisesti vahvempi kuin itse.

Keskusteltiin siitä miten roolit sopivat niin toisen mielipide pitää ottaa huomioon.Meillä menee ehkä 30/70 vaimolle.En jaksa verhojen yms muista pikkuasioista väittää vastaan tai mitä tehdään vkoloppuna.Kun Yleensä Vaimo on jo kerinnyt suunnitteleen ja kysyy on ok!?

Omaakin vapaa aikaa on tarpeeksi kummallakin.

Itse pidän että nainen arjen pyörittämisessä pomo koska haluaa!

Vierailija
82/84 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maku asia! Pomottava nainen hakee kumppanikseen miehen joka on alistuva.

Onhan pomottava ja määrätietoinen nainen parempi kuin hiljainen hissukka!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina sana kyssäristä pois ja vastaus on virhe

Vierailija
84/84 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiverto mies nykypäivänä on aika feminiininen. Tunteikas, antaa mieluummin muiden kantaa vastuuta. Ei ole kunnianhimoa eikä miehistä ylpeyttä. Jotta arki toimisi, tällainen tarvitsee vastapariksi päättäväisen ja organisoidun naisen. Joskus nainen on kirjaimellisesti pomo parisuhteessa ja mies kiltisti "tottelee". 

Sitten on näitä astetta maskuliinimpia miehiä, jotka antaa vaimon päättää kodin asioista mutta he eivät todellisuudessa elä tossun alla, vaikka siltä saattaa ensi silmäyksellä näyttää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi