Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet valitsevat aina kumppanikseen pomottavan naisen?

Vierailija
11.09.2017 |

Miksi?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kuulleet että naisista vahvat johtajat ovat yleensä heppatyttöjä ja heppatytöt on hyviä ratsastamaan. 😂

Vierailija
62/84 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kätevää, että vaimo päättää monia asioita. Itse olen huono tekemään päätöksiä. Toteutan niitä kyllä sitten ihan mielelläni. Vakka kantensa valitsee, tosiaan. 

Mulla tämä sama. Olen huono "pysymään kuosissa", eli yksin eläessäni kämppä sotkeentuu, jääkaapissa on vain makkaraa ja pitsaa, en huomaa pestä vaatteita, enkä putsata hajulukkoa, vaan vietän aikaani netissä, ja kaljalla typerien "kavereiden" kanssa. Isäni on samanlainen, ja poikani, että joku luonteenpiirre varmaan. Olen vähän reppana, kaipaan naista elämääni jakamaan. Parisuhteessa teen kuitenkin kaikkeni, vaikka minua joutuu patistamaan. Pikkuhiljaa olen oppinut mitä hommia kuuluu tehdä ja milloin, ja oma-aloitteisuuteni on kasvanut. Minut valitsee mielellään mieheksi nainen joka on pomottaja, mutta he kyllästyvät kun joutuvat tekemään liikaa, ja käskyttämään minua, tolloa. 35 vuotta meni että löytyi nainen joka on juuri sopiva. Ei stressaa siitä että minulle pitää monesti sanoa, kun en itse tajua, ja että minä en enää ottanut itseeni kun minulle aiheesta sanotaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavalla tai toisella mies joutuu aina maksamaan naiselle, ei nainen muutoin suostu miehen kanssa olemaan. Jos miehellä ei ole varaa maksaa puhtaasti rahalla niin miehen täytyy maksaa jollain muulla tavoin. Usein miehen täytyy maksaa suostumalla naisen orj aksi.

Tosimies maksaa munalla.

Vierailija
64/84 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa siksi koska arjen pikkuasioilla ei ole mitään väliä. Siis mulle, naiselle on. Siksi pikkuasioissa menee niin että nainen kertoo mitä pitää tehdä.

Nalkuttaminen on ehdoton ei. Heittäisin naisen pihalle saman tien. Naiseni luottaa että teen järjellisessä ajassa osuuteni, ei siten että kun on sanottu niin sekkari käyntiin ja V-käyrä lähtee nousemaan ellei mies pomppaa toimintaan hetihetiheti.

Isommat asiat päätetään yhdessä, tietyt asiat jotka on naselle ihan sama päätän minä.

Naisten mielestä mä olen tossun alla, ilmeisesti koska en ota sitä miehekästä ja dominoivaa roolia.

Vierailija
65/84 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavalla tai toisella mies joutuu aina maksamaan naiselle, ei nainen muutoin suostu miehen kanssa olemaan. Jos miehellä ei ole varaa maksaa puhtaasti rahalla niin miehen täytyy maksaa jollain muulla tavoin. Usein miehen täytyy maksaa suostumalla naisen orj aksi.

Tosimies maksaa munalla.

U-l-illa tuokaan ei ole mahdollista.

Aikuisen pitää maksaa OMA elantonsa ja osansa lapsen elannosta. Ja sekös sossurottaa harmittaa.

Vierailija
66/84 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmissa pariskunnissa jompi kumpi tahtoo olla vähän dominoivampi hahmo. Sellaiset pariskunnat joissa molemmat yrittää dominoida, ei toimi. Ja sellaiset joissa kumpikaan ei pyri dominoimaan, ei välttämättä toimi nekään hyvin.

Minusta ei ole alistumaan kuin petipuuhissa, joten ihanteellinen kumppani minulle olisi juuri sellainen joustava, hieman myötäilevä nallekarhu. Nyt olen suhteessa itseni kaltaisen dominoivan miehen kanssa ja elämä on yhtä tannerten töminää, kun me kaksi kovakalloista päsmäröijää otetaan jatkuvasti yhteen. Ei toimi, ei todellakaan.

Vierailija
67/84 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kanssa siksi koska arjen pikkuasioilla ei ole mitään väliä. Siis mulle, naiselle on. Siksi pikkuasioissa menee niin että nainen kertoo mitä pitää tehdä.

Nalkuttaminen on ehdoton ei. Heittäisin naisen pihalle saman tien. Naiseni luottaa että teen järjellisessä ajassa osuuteni, ei siten että kun on sanottu niin sekkari käyntiin ja V-käyrä lähtee nousemaan ellei mies pomppaa toimintaan hetihetiheti.

Isommat asiat päätetään yhdessä, tietyt asiat jotka on naselle ihan sama päätän minä.

Naisten mielestä mä olen tossun alla, ilmeisesti koska en ota sitä miehekästä ja dominoivaa roolia.

Mä en ikinä laittaisi naistani tilanteeseen jossa hänen täytyisi nalkuttaa, joten teen heti, enkä pelaa valtapelejä "joo joo, teen sitten kun MUA huvittaa, niin kerta!!11"

Vierailija
68/84 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan tiedä. Veljeni on juuri tällainen mies. Hirveitä emäntiä hänen kaikki tyttöystävänsä. Veljeni on sellainen hiljainen myötäilijä ja nainen päättää heidän suhteessaan kaiken. Käyttää veljeni rahatkin vain itseensä. Veli ei sano mitään, suostuu kaikkeen mitä matami pyytää/käskee.

Etkö ole koskaan ollut epätoivoisen yksinäinen? Siinä tekee melkein mitä tahansa että saa edes hetkeksi edes hieman läheisyyttä toiselta ihmiseltä. Itse olen ollut tuollainen koko elämäni. Pikkulapsena rikoin esineitä ja sytyttelin tulipaloja jotta sain läheisyyttä. Se läheisyys oli useimmiten vain rangaistuksena lyöntejä isältäni, mutta parempi se läheisyys kuin ei mitään.

Olen jo melkein 40 vuotias, mutta juuri nytkin melkein toivon että joku murtautuisi kotiini ja alkaisi hakata minua, jos en muuta läheisyyttä voi saada.

Jos joku tahtoo nyt suositella minulle lääkäriä niin se on turhaa, kävin jo useilla lääkäreillä ja kaikkien mielestä olen terve, yksinäisyys ei kuulemma ole mielenterveysongelma.

Kenties minun täytyy pian taas hankkiutua vankilaan. Siellä ei tarvitse olla ihan yhtä yksin kuin normaaliyhteiskunnassa.

Vierailija
69/84 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen pysyy vuosikausia hakkaavan miehen kanssa. En ihmettele jos osa niistä naisista sen jälkeen päätyy yhteen toisen ja kolmannenkin hakkaavan miehen kanssa. Miksi tilanne miehillä olisi erilainen kuin naisilla?

Vierailija
70/84 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

u p

Vierailija
71/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on jonkinlainen käsitys että mies johtaa parisuhteessa ainakin ulkoisesti!Monessa suhteessa kuitenkin perheen piirissä tiedetään kuka on pomo!?En ole ikinä ymmärtänyt miksei nainen voisi olla dominoivampi osapuoli!Kuitenkin nainen synnyttää,huolehtii kodin hyvinvoinnista aika pitkälti,eikä sen tarvitse olla käskyttämistä,jos kumpikin tietää roolinsa ja asiat toimii.

Vierailija
72/84 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti vahva ja viisas nainen on seksikäs! Tietää mitä haluaa,osaa pitää perheen asiat kasassa,arvostaa miestä joka hoitaa oman tonttinsa! Vahvalle naiselle voi osoittaa että on alistuvampi,eikä käytä sitä hyväkseen!Jos kummallekin osapuolelle asia on luonteva,niin miksi ei näin saisi olla?

Vierailija
73/84 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei useimpia miehiä kiinnosta hiljainen ja alistuva nainen!

Pomottava nainen tuo elämään haasteita ja on äärimmäisen seksikäs omasta mielestäni.

Vierailija
74/84 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että kaikki naiset ovat pomottavia kontrollifriikkejä, kunhan vaan unohtavat alun mukavan naisen esityksensä.

Vierailija
75/84 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miehenä passiivinen aikuisvauvanyhverö, joka ei osaa yksin tehdä mitään eikä saa mitään aikaiseksi. Vasta nyt tajuan, että sen takia kai se minut halusi, että olen tehokas organisaattori. Huolehdin kaikesta ja riippa kulkee perässä.

Vierailija
76/84 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siksi, että kaikki naiset ovat pomottavia kontrollifriikkejä, kunhan vaan unohtavat alun mukavan naisen esityksensä."

Niin varmaan moni aikuisvauvamies päätyy lopulta ajattelemaan. Voi teitä pikku ressuja.

Vierailija
77/84 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa kun nainen vie, vaan ehkä pitemmän päälle rasittavaa. Sitten pitääkin paeta.

Vierailija
78/84 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluaa piiskaa 😂 Oikeasti eivät vaan usko ansaitsevansa parempaa. Usein varmaan malli saatu kotoa niin että jompikumpi vanhemmista ollut pomottava. Tapa olla parisuhteessa on vääristynyt ja kiintymyssuhdemalli turvaton.

Vierailija
79/84 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä toimii samoin. Tietyissä asioissa minä olen dominoivampi ja mies tekee osansa mukisematta, toisissa asioissa mies päättää ja minä teen osani. Yhteisessä perheyrityksessä ollaan toimittu 35 v ja kumpi näyttää ulospäin pomottavalta riippuu siitä, missä yhteydessä meidät tuntee.

Vierailija
80/84 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut, että se voisi olla pomottava nainen, joka valitsee sen miehen.

Yksi lapsuuden kaverini (nainen) on varsin kunnianhimoinen ja menestynytkin urallaan. Päätti jo lukiossa, ettei halua perhettä.

Miehikseen hän on aina valinnut itselleen jokseenkin vastakohdan. Hanttihommissa tai muuten pätkätöissä olevan tai muuten vaan ei niin urasuuntautuneen. Yhden uuden miesystävänsä kanssa, kun juttelin työstään, niin mies kehui, että "aamulla ehtii hyvin tsekata lätkäkierroksen tulokset" ja "kahvitauolla viivytään yleensä pitkään" Hmmm....

En yhtään ihmettele, että kyseinen nainen on ollut about neljä kertaa naimisissa, kun aina "tuntuu, että me halutaan niin eri asioita elämältä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi