Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään tulee kuluneeksi tasan 16 vuotta 9/11 WTC-iskuista

Vierailija
11.09.2017 |

:(

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä 17 sekunnin video jonka voi äkkiä katsoa ja miettiä sortuuko WTC 7 pelkän tulipalon seurauksena ihan normaalin näköisesti, vai räjäytetäänkö alas kontrolloidusti?

Katsoppa tästä alkuperäinen josta näkee miten katto alkoi luhistua talon sisään jo aiemmin.

Demolitiovideot lähinnä todistavat että kun rakennus alkaa mennä se menee vapaan pudotuksen tahtiin koska ei ole muuta vaihtoehtoa. Ei ne joka kerrokseen paukkuja laita, riittää että tuhoaa alimman kerroksen palkit ja lopun hoitaa gravitaatio.

Vierailija
22/63 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukku ylös jos uskot viralliseen teoriaan. Peukku alas jos uskot salaliittoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
24/63 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ihmetteli ääneen 16v sitten että miten se nyt noin vain sortui. Silloin olin pieni enkä ihmetellyt asiaa. Nyt ymmärrän äitiäni. Päivä oli kyllä järkyttävä, muistan kuin ihmisiä vain hyppäsi kuolemaan

Vierailija
25/63 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä juttu että pitää esittää uskoaan asioista johin ei oole mitään ymmärystä, tätähän tieteenkin vastustaminen on. Meit auddaa psuhiatriiiiiiaaa

Vierailija
26/63 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:n mielestä tämä on hymiön paikka...

Vierailija
27/63 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini ihmetteli ääneen 16v sitten että miten se nyt noin vain sortui. Silloin olin pieni enkä ihmetellyt asiaa. Nyt ymmärrän äitiäni. Päivä oli kyllä järkyttävä, muistan kuin ihmisiä vain hyppäsi kuolemaan

Miten sen olisi äitisi mielestä pitänyt sortua, vai oliko äitisi sitä mieltä että rakennukset ovat lentokoneen törmäyksen ja tulipalojen kestäviä?

Vierailija
28/63 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä 17 sekunnin video jonka voi äkkiä katsoa ja miettiä sortuuko WTC 7 pelkän tulipalon seurauksena ihan normaalin näköisesti, vai räjäytetäänkö alas kontrolloidusti?

Miksi tämä video on WTC7n osalta pysäyksissä ensimmäiset sekunnit eikä näytä sitä miten WTC7 on jo alkanut sortua sisältäpäin tuossa vaiheessa.

Vierailija
29/63 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monta kymmentä vuotta niitä  tuhansia nimiä aiotaa luetella siellä USA:ssa? Ymmärrän että pidetään muistotilaisuus, mutta tuota nimien luettelemista en ihan ymmärrä enää tässä vaiheessa. Ja luetellaanko missään Afganistanissa ja Irakissa vuoden 2001 jälkeen kuolleiden amerikkalaisten sotilaiden nimiä?

Vierailija
30/63 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeita kameroita on Pentagonissa kun jättimäistä matkustajakonetta eivät edes saa kuvattua.

Vierailija
31/63 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkeita kameroita on Pentagonissa kun jättimäistä matkustajakonetta eivät edes saa kuvattua.

Juuri siksi sieltä ei ole kuvia missä Boeing kyntää näyttävästi rakennukseen koska kaikki kamerat ovat Pentagonin sormen alla.

Mikä intressi niillä olisi julkistaa tällaisia näyttäviä videoita?

Vierailija
32/63 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ennen ei tuon kaltaiset talot ole tulipalon seuraksena sortuneet kuin korttitalot, ja silti moni vielä väittää, että siinä ei ollut mitään epänormaalia.

Kukaan ei väitä, että tuo tapahtuma ei olisi epänormaali. Mutta aika harhainen saa olla, jos luulee, että tuollaisen jutun voisi lavastaa ilman, että kukaan koskaan vuotaisi mitään.

Onhan sitä tietoa vuodettu vaikka kuinka paljon sekä vahingossa möläytelty kaikenlaista, mutta suurin osa silti elää mieluummin valheessa.

Entinen CIA:n työntekijä kertoo kovaa faktaa

Jopa itse presidentti Bush möläyttää vahingossa räjähteistä!

Esimerkkejä löytyy sitten enemmänkin...

Vierailija
33/63 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ennen ei tuon kaltaiset talot ole tulipalon seuraksena sortuneet kuin korttitalot, ja silti moni vielä väittää, että siinä ei ollut mitään epänormaalia.

Kukaan ei väitä, että tuo tapahtuma ei olisi epänormaali. Mutta aika harhainen saa olla, jos luulee, että tuollaisen jutun voisi lavastaa ilman, että kukaan koskaan vuotaisi mitään.

Onhan sitä tietoa vuodettu vaikka kuinka paljon sekä vahingossa möläytelty kaikenlaista, mutta suurin osa silti elää mieluummin valheessa.

Entinen CIA:n työntekijä kertoo kovaa faktaa

Jopa itse presidentti Bush möläyttää vahingossa räjähteistä!

Esimerkkejä löytyy sitten enemmänkin...

Huomiohakuinen tantta jolla ei ole muuta kuin jännittäviä tarinoita ja Bush kertoo sen mikä oli ihan loogistakin, Al-Qaida hyökkääjien tarkoitus oli räjäyttää WTChen niin korkealle ettei ihmisten pelastaminen sieltä esim tikapuuautoilla onnistu. Lentokoneen ajaminen päin rakennusta aiheuttaa aikamoisen räjähdyksen.

Vierailija
34/63 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sen olisi äitisi mielestä pitänyt sortua, vai oliko äitisi sitä mieltä että rakennukset ovat lentokoneen törmäyksen ja tulipalojen kestäviä?

Minä silloin 13v ihmettelin, että miten se niin nopeasti kävi siitä jälkimmäisestä törmäyksestä. Muistan että olin juuri silloin lähdössä treeneihin ja laitoin eteisessä kenkiä jalkaan kun veljeni huusi "NYT SE SORTUU!!!" ja kiirehdin toinen kenkä jalassa tuijottamaan ruutua.

Vierailija
35/63 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Al-Qaida on jenkkien luomus, sen tietää jokainen joka vähänkään asioita syvemmältä tonkii.

Joku silti vielä uskoo kaikki mitä eliitti meille omistamansa valtamedian kautta syöttää.

Vierailija
36/63 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä silloin 13v ihmettelin, että miten se niin nopeasti kävi siitä jälkimmäisestä törmäyksestä. Muistan että olin juuri silloin lähdössä treeneihin ja laitoin eteisessä kenkiä jalkaan kun veljeni huusi "NYT SE SORTUU!!!" ja kiirehdin toinen kenkä jalassa tuijottamaan ruutua.

Nopeasti? Etelätornikin ehti palaa tunnin ennenkuin sortui.

Vierailija
37/63 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkuserkku oli viereisessä rakennuksessa töissä ja näki sen koneen.

Vierailija
38/63 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jäi pysyvästi mieleen, kun näytettiin filminpätkiä ulkomailta, missä peittäviin kaapuihin pukeutuneet naislaumat riemuitsivat, ja tekivät sitä kimakkaa ILULILULILULILU- kiljumistaan. En aikaisemmin tiennyt tämän ihmisryhmän olemassaolosta. Ensimmäistä kertaa siis tutustuin telkkarin kautta rasismiin, syvään vihaan toista kulttuuria kohtaan. Nythän se on arkipäivää, meilläkin jo vankiloissa, kouluissa ja muualla.😕

Vierailija
39/63 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä näissä on mietityttänyt vuosien varrella on se, että Osaman sanottiin olleen Bushin ystävä ja kas kummaa, vasta Obama sai hänet kiinni.

Vierailija
40/63 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikan vapaamuurari-eliitti sai aivan valtavat tulot WTC:n ansiosta, siksi on ihan perusteltua epäillä virallista WTC tarinaa, jo ihan pelkästään fyysisesten todisteiden perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan