Tänään tulee kuluneeksi tasan 16 vuotta 9/11 WTC-iskuista
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Amerikan vapaamuurari-eliitti sai aivan valtavat tulot WTC:n ansiosta, siksi on ihan perusteltua epäillä virallista WTC tarinaa, jo ihan pelkästään fyysisesten todisteiden perusteella.
Minkä fyysisten todisteiden perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Minulle jäi pysyvästi mieleen, kun näytettiin filminpätkiä ulkomailta, missä peittäviin kaapuihin pukeutuneet naislaumat riemuitsivat, ja tekivät sitä kimakkaa ILULILULILULILU- kiljumistaan. En aikaisemmin tiennyt tämän ihmisryhmän olemassaolosta. Ensimmäistä kertaa siis tutustuin telkkarin kautta rasismiin, syvään vihaan toista kulttuuria kohtaan. Nythän se on arkipäivää, meilläkin jo vankiloissa, kouluissa ja muualla.😕
Itseasissa se eräskin pätkä jossa nainen riemuitsi iskusta paljastuikin myöhemmin tahallaan vääristellyksi informaatioksi, kyseessä oli nainen joka oli juuri voittanut pääpalkinnon arpajaisissa ja iloitsi siitä kaupan edessä kadulla. Näin helpolla saadaan ihmisten mielikuviin vaikutettua. Itsekin muistan tuon jutun ja ensin ajattelin, että hullu akka, mutta nyt tiedän tapahtuman taustan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amerikan vapaamuurari-eliitti sai aivan valtavat tulot WTC:n ansiosta, siksi on ihan perusteltua epäillä virallista WTC tarinaa, jo ihan pelkästään fyysisesten todisteiden perusteella.
No aloita nyt vaikka tuosta videosta
missä asiantuntija purkaa asiat pala kerrallaan niin alkaa karu totuus paljastumaan. WTC oli inside job.saa olla aika autisti jos luulee wtc iskujen olleen jotain muuta kun lavastettu syy jatkaa öljysotaa irakissa. En vaivautuisi edes juttelemaan ihmisen kanssa joka on niin ignorantti.
Paljonko usa tappaa ihmisiä irakissa ja afganistanissa mutta eihän niitä lasketa.
Ja 10 vuotta kun minun tyttö syntyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aloita nyt vaikka tuosta videosta
missä asiantuntija purkaa asiat pala kerrallaan niin alkaa karu totuus paljastumaan. WTC oli inside job.
"Evidence of directed free-energy technology on 9/11"
Kutsukaa Scully ja Mulder!
Muuten voi puhua foliohatuista ja nauraa salaliittoteorioille, mutta WTC on kyllä eri juttu jos vähänkään perehtyy.
Vierailija kirjoitti:
saa olla aika autisti jos luulee wtc iskujen olleen jotain muuta kun lavastettu syy jatkaa öljysotaa irakissa. En vaivautuisi edes juttelemaan ihmisen kanssa joka on niin ignorantti.
Öljysota ei wtc:tä tarvinnut, öljysota oli jo menossa ilman sitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Muuten voi puhua foliohatuista ja nauraa salaliittoteorioille, mutta WTC on kyllä eri juttu jos vähänkään perehtyy.
wtc folioteoriat ovat ihan samassa kastissa "kuussa ei ole käyty" "maapallo on ontto" yms teorioiden kanssa jos vähänkään perehtyy.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mua vakuuttaneet noi teoriat.
Jos ihminen on päättänyt pitää silmänsä kiinni vaikka mikä olisi, niin ilmeisesti mitkään faktat ei saa niitä silmiä koskaan aukeamaan. Amerikan sydämellinen vapaamuurari-eliitti haluaa viedä demokratiaansa moniin (öljy)maihin, eihän siinä mitään taka-ajatuksia ole tietenkään.
Surkuhupaisaa, että tuossa yläpuolella on mainos ohjelmasta Myytinräjäyttäjät.
16 vuotta! Aika on kulunut todella nopeasti. Olin paria viikkoa vaille 14-vuotias silloin ja kävelin koulusta isovanhemmilleni. Pappani katsoi televisiota ja muistan miten tornit savusivat kuvaruudussa. Ymmärsin, että jotain merkittävää on tapahtunut. Mieleen on jäänyt myös, että 11.9.2001 oli todella kaunis syyspäivä, aurinko paistoi lämpimästi.
Nyt ei ole enää isovanhempiakaan ollut vuosiin.
Yhdysvaltojen suurin itse järjestämä näytös!
Suomenkielen ydin osaaminen on selvästi keskittynyt arabian kieleen kuin katsoo tätä rumaa tekstiä mitä vauvojen suusta tulee.
Aika kuluu niin omituisen nopeasti. Olin tuolloin 14-vuotias ja juuri muuta en muista kuin uutislähetystä katsellessani juurikin sellaisen erikoisen tunteen että nyt on tapahtunut jotain merkittävää. Kaverini suorastaan pelkäsi että kolmas maailmansota alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle jäi pysyvästi mieleen, kun näytettiin filminpätkiä ulkomailta, missä peittäviin kaapuihin pukeutuneet naislaumat riemuitsivat, ja tekivät sitä kimakkaa ILULILULILULILU- kiljumistaan. En aikaisemmin tiennyt tämän ihmisryhmän olemassaolosta. Ensimmäistä kertaa siis tutustuin telkkarin kautta rasismiin, syvään vihaan toista kulttuuria kohtaan. Nythän se on arkipäivää, meilläkin jo vankiloissa, kouluissa ja muualla.😕
Itseasissa se eräskin pätkä jossa nainen riemuitsi iskusta paljastuikin myöhemmin tahallaan vääristellyksi informaatioksi, kyseessä oli nainen joka oli juuri voittanut pääpalkinnon arpajaisissa ja iloitsi siitä kaupan edessä kadulla. Näin helpolla saadaan ihmisten mielikuviin vaikutettua. Itsekin muistan tuon jutun ja ensin ajattelin, että hullu akka, mutta nyt tiedän tapahtuman taustan.
Aivankuin se pikkupoika joka makasi rannalla vesirajassa, ihan tässä parin vuoden sisällä.
WTC tornien sortumiset eivät mene läpi yhdellekään aikuiselle ihmiselle, joka kykenee ajattelemaan itse ja omaa hitusenkaan käytännöllistä asioiden hahmotuskykyä.
Päätornien sortumiset jo sinänsä ovat niin hallittuja, että kahden sellaisen tapahtuminen muutaman tunnin sisällä ja samalla paikalla on yksinkertaisesti liian epätodennäköistä.
Jonkin asteinen sortuminen jollakin laidalla osumakerroksia olisi ollut jopa todennäköistä, koska energiaa oli paljon vapaalla, mutta rakennusten pulveroituminen painovoiman vaikutuksesta on täysin naurettava ajatus.
WTC 7, lähes sisäänsä luhistuminen, vaikka siihen ei edes osunut juurikaan mitään, on aivan naurettava asia hyväksyä edes omasta halusta.
M40
Edelleen USA:lla on tämän seurauksena sotavankeja Guantanamossa ilman oikeudenkäyntiä. Noita ihmisiä ei siis koskaan ole edes tuomittu syylliseksi mihinkään, heidät on vaan laitettu vankilaan ja siellä pysyvät. Paska tuuri.