Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas Sini Ariel avautuu, kuinka ei-toivottu vauva on

Vierailija
11.09.2017 |

Kiva sen lapsen isona lukea juttuja siitä, kuinka pilasi vanhempiensa elämän ja liiton.

http://www.is.fi/viihde/art-2000005362920.html

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on päättänyt elää tavalla x ja tehnyt tämän varmasti selväksi, niin miksi sen pitäisi yhtäkkiä innostua perhe-elämästä? Vastuu pitää toki kantaa tapahtuneesta, mutta on hänellä oikeus unelmiinsa. Kuten tällä naisellakin oli oikeus pitää lapsensa.

Vastuunkanto on juuri sitä ettei jätä sitä oman lapsensa äitiä yksin asian kanssa, saati pahenna sen äidin oloa ja lapsen hyvinvointia omalla toiminnalla. Ylimääräinen stressi raskausaikana on pahasta sekä lapselle että äidille.

Vierailija
22/29 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin niin samaistua siihen mitä Sini nyt tuntee. Meidän esikoinen oli vahinko. Mies sanoi että päätös on mun, mutta hän ei vielä lasta haluaisi. Hoitaa kyllä vastuunsa jos mä lapsen pidän. Muuten ei suostunut asiasta keskustelemaan. Hoki vaan että sun päätös, sun päätös. No, mä päätin pitää lapsen ja tunsin syyllisyyttä koko raskauden ajan. Miestä ei tuntunut kiinnostavan ja mä koitin hoitaa kaiken niin ettei miehen tarvi osallistua mihinkään. Kerran sanoin, että olis kiva jos edes olis vähän kiinnostunut lapsesta. Vastaus oli että hän nyt vaan ei ole mikään hehkuttaja. Joo, en mä hehkutusta olis kaivannut, ihan vaan pientä kiinnostusta. Tunnetta, että tässä ollaan yhdessä enkä mä ole yksin.

Lapsi sitten syntyi ja vei isänsä sydämen kerralla. Sen näki ja tunsi. Sen jälkeen en enää syyllisyyttä tuntenut. Mutta vielä nytkin olen joskus hiukan katkera miehelle, mun eka raskausaika oli henkisesti aika raskas. Olin niin totaalisen yksin kaiken kanssa.

Jos mies ei olis kiinnostunut lapsesta sen synnyttyä niin olisin lähtenyt. Hoitanut lapsen yksin. Näin mä luulen, että Sinikin tekee jos mies ei lapsen synnyttyä sitä edelleenkään halua. Lapsi tuskin hirveästi kärsii, on kuitenkin äidillensä hyvin toivottu ja rakastettu. Kyllä silläkin perustalla elämässä hyvin pärjää. Ja kuinka moni teistä adoptiota suosittelevista olis ihan oikeasti ollut antamassa lapsensa adoptioon vain siksi että mies ei sitä halua? Hyvin harva äiti oikeasti pistää miehen lapsen edelle. Mies siinä lähtee toiselle naiselle adptoitavaksi, ei lapsi.

Kyllä se lapsi surulliseksi tulee näistä uutisista vaikka äiti pitäisikin hyvää huolta. Pystyykö tuo nainen ylipäätään pistämään lapsen edun edelle päätöksenteossa, jos on noin kova tarve toitottaa julkisuuteen tällaisia lapselle tulevaisuudessa vaikeita asioita. Varmaan niitä julkkisäitejä jotka tuo lapsenkin julkisuuteen huomionkipeydessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta miehellä olisi täysi oikeus lähteä ja elää omannäköistään elämää. Isyysvelvollisuudet pitää tietenkin hoitaa, koska seksiin tarvitaan kaksi. t. nainen

Minusta niitä taas ei tarvi hoitaa koska vauvan pitämiseen tarvitaan vain yksi päättävä henkilö. (Niin no Australiasta en tosin tiedä miten siellä, ehkä siellä otetaan huomioon paremmin miehen ja isän oikeudet, mutta näin Suomessa.)

Vierailija
24/29 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon Siniin on kyllä menny maku, kun sen kerran viikkoon pitää avautua tosta sen raskaudesta juorulehdille. Soitteleekohan se sieltä Australiasta ja laittelee vähäpukeisia kuvia itsestään, että lehdet saa taas tehdä hänestä lööpin. Oikeesti ketään ei enää kiinnosta, miehes ei halua lasta, on vaikea raskaus ja kukaan ei ymmärrä. Tuli selväks jo ajat sitten. Ei siitä tartte tiedottaa joka viikko KIITOS!

Vierailija
25/29 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että Sini on ollut 2 vuotta raskaana. Jatkuvasti jotain juttua jossain.

Vierailija
26/29 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Sinin mies ole miljonääri? Yrittääkö saada miljonäärin perinteisellä tavalla koukkuun? Erolta haiskahtaa, tietenkin hyvä elarit saa kynittyä.

Vierailija
27/29 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Sinin mies ole miljonääri? Yrittääkö saada miljonäärin perinteisellä tavalla koukkuun? Erolta haiskahtaa, tietenkin hyvä elarit saa kynittyä.

Katsoin juuri ohjelman Cheapest weddings ja siinä oli näitten häät. Ei kovin varakkailta vaikuta, kun näki millaisessa talossa asuvat ja millaiset häät oli. Itse sanoivat että ei olisi ollut varaa edes noihin häihin jos ei ystävät olisi auttaneet.

Että tuskinpa on miljonääri.

Vierailija
28/29 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kyllä ihan sekoboltsilta, hormonit vie sinne tänne ja sitten ollaan niin inlovessa ig kuvissa

Vierailija
29/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimmehan jo liian kaukan ilman Sini Ariell uutista:

https://www.is.fi/viihde/art-2000005645780.html

"Sini Ariellin päässä pimahti kesken hääpäivän – pilasi koko juhlan käytöksellään: vasta sulhasen hiljainen itku hääyönä havahdutti"