Mitä ajattelet ihmisistä jotka heräävät aina klo 4?
Myös viikonloppuisin. Taitavat mennä ylen uutisten jälkeen nukkumaan joka päivä.
No varmaan se on ihana herätä sitten kun fiilis on kuin haudassa: pilkkopimeää, täysin hiljaista ja kaikki muut ympärillä nukkuvat.
Kommentit (9)
Eläkeläinen, vanhemmiten unen tarve vähenee.
Stalkkeri jää kiinni aina. Kuten jo jäi.
No ensimmäisenä tulee mieleen, että kyseinen henkilö on varmaan iltauninen ja menee tosi aikaisin nukkumaan.
Itselleni oli yhtä helvettiä tehdä aamuvuoroa, jolloin jouduin heräämään 4:30. Onneksi nykyiset työvuorot mahdollistavat sen, että voin valvoa vaikka puoli kolmeen ja herätä yhdeltätoista. Tosin yleensä pyrin menemään viimeistään 01:00, sillä silloin on vielä mahdollisuus päästä syvään uneen.
Tunnen yhden tuollaisen. Hänen työpäivänsä alkaa joka päivä klo 5:00. Niin tottunut siihen rytmii, että herää niin viikonloppuisinkin. En siis ajattele mitään muuta kuin, että hän varmaan menee aikaisin töihin.
Ei siinä mitään, mutta kun lähes järjestään ovat wittumaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Myös viikonloppuisin. Taitavat mennä ylen uutisten jälkeen nukkumaan joka päivä.
No varmaan se on ihana herätä sitten kun fiilis on kuin haudassa: pilkkopimeää, täysin hiljaista ja kaikki muut ympärillä nukkuvat.
Jos itse olisit hereillä tuohon aikaan, niin huomaisit, että kaikki muut ympärillä eivät todellakaan nuku. (enkä tarkoita känniääliöitä)
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläinen, vanhemmiten unen tarve vähenee.
Mitenkäs se heräämisen kelloaika liittyy unenmäärään?
En ajattele yhtään mitään, jokainen saa nukkua ja herätä haluamaansa aikaan.
Itse nukun kahden-kolmen tunnin pätkissä, hereillä tunnin, kaksi ja sitten seuraava unijakso.
Että menen itse vasta nukkumaan samaan aikaan.