Kertooko se mitään jos on ensimmäinen haastateltava tai jos kutsutaan ensimmäisenä työhaastatteluun?
Haastatellaanko ensin ns paras paperilla? Työhön haluaika päättyi 7.9 ja minut kutsuttiin haastatteluun 8.9 klo 8.30. Onko tämä hyvä merkki? Vai haastatellaanko yleensä heikot pois alta jos sieltä nousisi sitten joku yllättäjä vai parhaat joihin loppuja sitten verrataan?
Kommentit (22)
Mä oon useassa haastattelussa ollut ja ei oo ollut väliä pääsemisen kannalta missä järjestyksessä on haastateltu. Kun oikeasti tekee vaikutuksen se ei unohdu😊 monesti on saanut valita haastatteluaikaa...
Kerran oli väliä, tosin toiselle, koska toisella kierroksella olin ekana ja toimari valitsi mut haastattelun aikana, vaikka toista ei oltu haastateltu. Toimari ei siis ollut ekalla kierroksella mukana haastattelemassa. Toiselle sit soitettiin ettei tarvi tulla😕 mietin kyllä, mitä jos toinen ois ollut ekana, oisko mulle käynyt sama...
Tiedän että mut haastateltiin kolmantena ja sain paikan. Eli tuo missä järjestyksessä haastatellaan ei merkkaa mitään.