Patti alapäässä on yleensä herpes
Ja se on elinikäinen tauti ja voi olla esteenä alatiesynnytykselle.
Kommentit (25)
Höps. Mulle tulee kyllä ihan finnejäkin.
Jos se on oikein patti niin ei varmasti ole herpes vaan ihan jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Kipeä ja kihelmöivä patti.
.. On finni.
Vierailija kirjoitti:
Kipeä ja kihelmöivä patti.
Voi hyvin olla myös esim. paise.
Nyt tuli kyllä varsinainen palstalääkäri paikalle :D :....D. Mahtava aloitus ap!
Vierailija kirjoitti:
Jos se on oikein patti niin ei varmasti ole herpes vaan ihan jotain muuta.
Samaa olisin kirjoittanut, ei herpes ole mikään patti.
Mulla on sellanen 20 cm pötkö ja sen alla ihme roikot.. Onkohan se herpes? Ehkä neekerisankkeri tai kuppa?
Netistä löytynee kuvia herpespatista. Siihen voi omaa pattiaan verrata.
Herppppess on yleistynyt. Syyt suuseksi, paljaalla jakaminen ja huorissakäynti.
Toivottavasti oma kumppanini on uskollinen aina. En mitenkään haluaisi tuotakaan riesaa itselleni.
Muuten, jos kumppanilta saisi jonkun v-mäisen taudin, onko oikeus saada jotain korvauksia kivusta ja särystä ym. haitasta? Voisiko palsta-asianajaja vastata nyt tähän kyssäriin?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti oma kumppanini on uskollinen aina. En mitenkään haluaisi tuotakaan riesaa itselleni.
Muuten, jos kumppanilta saisi jonkun v-mäisen taudin, onko oikeus saada jotain korvauksia kivusta ja särystä ym. haitasta? Voisiko palsta-asianajaja vastata nyt tähän kyssäriin?
Joo, mun mies aiheuttaa mulle päänsärkyä ja tartutti flunssan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä teen hänet kuulemma hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Paljon oli korvaussumma, etenkin jos päänsärky on kroonista?
Oho hups, sitäkö se olikin! :o Hehe sorry baaripanot... :D
Ihan turha valittaa finnistä. Herpes se on.
Minkälainen patti?