Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitähän tapahtuisi jos menisi lääkäriin, istahtaisi alas ja toteaisi vain lyhyesti, että..

Vierailija
11.09.2017 |

..en jaksa enää.
Että voimat on aivan finaalissa, että jokainen aamu on kuin suossa heräisi ja suossa rämpisi päivän. Että on itku-ja jonkinsortin ahdistus/pelkokohtauksia. Etten näe valoa välillä missään, yhtään.

Näkisi varmaan tiedoista, jos työterv.lääkärille menisin, että keväällä-16 työterv.lääkäri teki ahdistus/masennustestin ja tulos oli jonkin asteinen ahdistus ja keskivaikea masennus. Hoidoksi tarjosi banaaneja ruokavalioon, ei kuulema lääkityksen tai s.loman tarvetta.
No, olenkin porskuttanut eteenpäin ilman päivänkään "nuppilomaa" kiitos armottoman korkean velvollisuudentunteeni ja työmoraalin vuoksi ja aika helvetin korkea kynnys on mennä lääkärille uudelleen, paitsi jos olisi fyysinen syy.

Tuntuu hiton raskaalta herätä jokaiseen aamuun, paitsi välillä la-aamuisin, infernaaliseen paskaan oloon, ei voisi vähempää kiinnostaa työnikään enää, en jaksaisi sitä sosiaalisuutta ja iloisen, positiivisen roolin ylläpitämistä nyt yhtään, en tippaakaan:'(

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lääkäristä ja jos käyt työterveyslääkärillä, niin työterveyshuollon laajuudesta. Mulle lääkäri määräsi ison läjän labratutkimuksia (mm kilpiorauhaskokeet, D-vitamiinit, hemoglobiinit jne), sairasloman, nukahtamislääkkeet ja kirjoitti lähetteen työterveyspsykologille, jolla myös psykoterapeutin pätevyys. Psykologilla kävin puolisen vuotta. Taustalla mulla oli PTSD.

Vierailija
22/22 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein noin kun olin vuosia nipon pomon rääkättävänä. Tulokset oli tiimin parhaat, mutta yritti ruoskia lisää, että lusmujenkin työt olisi tehty. Sitten vietiin lomat. Yrittivät tosissaan, että olisin vuoden putkeen töissä ilman lomia. Sitten menin lääkäriin. 4kk sairaslomaa, sitten osittaista saikkua ja sen jälkeen en olekaan töissä käynyt, koska hain opintovapaan ja opiskelen uuden ammatin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla