Maili Penttilän kuvat ilman meikkiä. Kaunis luomuna!
http://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201709102200384364_vd.shtml
Huh, Mailis on juuri sopivan kurvikas ja kyllä olisin onnellinen mies herätä meikittömän Mailiksen vierestä aamuisin! Tulee kyynel kun miettii miten ihanaa se olisi. m48
Kommentit (41)
Ohhoh! Kelpaisi nuoremmallekin miehelle. :)
Olen luullut että paklaa paljon, mutta luonnonkaunis!
Sarkasmia vai tyhmyyttä? vain huulipuna puuttuu ja hieman miedompi puuterinsävy. Muuten aika meikattu. Ripsienpidennys, nooh, eihän se ole meikkiä, eikä kulmien kestoväri...
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh! Kelpaisi nuoremmallekin miehelle. :)
Kelpaisi mullekkin.
M 80v
Vai ilman meikkiä? Öööh.. Noh, niin kait sitten!
Oikeaa ilman meikkiä -kuvaa odottaessa...
Yllättävän hyvältä kieltämättä näyttää Mailis luomunakin. :) Voi kun pääsisi Mailiksen kanssa munkkejaan leipomaan. :)
Ripsienpidennys mainittu erikseen jutussa, mutta silti katkerat palstamammat niistä ulisevat. No ummehtukaa toimistoihinne. Sillä välin Mailis matkaa ympäri maailmaa ykkösluokassa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Olen luullut että paklaa paljon, mutta luonnonkaunis!
:'DDDD
Harva palstamamma näyttää meikeissäkään yhtä hyvältä kuin Mailis ilman meikkejä.
Mailis on oiva esimerkki siitä miten luomu, vähän muhkumpikin nainen on seksikäs meikittäkin kunhan hymyilee ja löytyy pilkettä silmäkulmasta!
Pakko olla sarkasmia. Varmaan irvailee sille taannoiselle Sara Siepin kuvalle.
Minä lasken tekoripset ja blurrin meikiksi. Ei ne ainakaan luomua ole. Tekoripsetkin näyttää parhailta pari päivää laiton jälkeen ja sitten ne alkaakin hiljalleen rapistua, niin olis näyttänyt kivan siinä välissä kun niitä on enää muutama tappi pystyssä.
En tiennyt että hänkin on alkanut huuli fillereitä ottamaan 😝
Vierailija kirjoitti:
Minä lasken tekoripset ja blurrin meikiksi. Ei ne ainakaan luomua ole. Tekoripsetkin näyttää parhailta pari päivää laiton jälkeen ja sitten ne alkaakin hiljalleen rapistua, niin olis näyttänyt kivan siinä välissä kun niitä on enää muutama tappi pystyssä.
Lasket kuvankäsittelyn meikiksi? Voi luoja, voiko höynempää enää olla. Ole kiltti äläkä sano enää sanaakaan.
En ymmärrä nykyajan kauneusihanteita. Omasta mielestäni ei voi sanoa kauniiksi ja nuo huulet on jopa pelottavat 😱
Vierailija kirjoitti:
Isot kumipallot, nuo kun öljyäisi ja tissiotus tuijottaisi suu auki polvillaan kun lasken suuhun lastit....uuh
Ole ensin it-miljonääri, niin sitten voit noin monelle tehdäkin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä nykyajan kauneusihanteita. Omasta mielestäni ei voi sanoa kauniiksi ja nuo huulet on jopa pelottavat 😱
No Ritva on hyvä ja laittaa kuvansa 80-luvun risteilyltä, jossa edustaa mielestään ajattomia kauneusihanteita. XD
Joku noissa Penttilöissä vaan himottaa. Pois lukien se nahkahanskamies.
Mutanttihuulet