Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mies kiinnostunut?

Vierailija
10.09.2017 |

Taustana siis se, että asutaan samassa kerrostalossa. Naapuriin muutti viime talvena uusi mies, jokaa osuu ehkä kerran pariin viikkoon samaan aikaan hissiin. Nyt kesän ja syksyn mittaa olemme vaihtaneet kuulumisia vähän enemmänkin. Ja ei siis mistään säästä vaan lomatekemisistä ja töistä. Ja tämä mies kyselee ihan aktiivisesti asioista, etten itse edes aloita useinkaan keskustelua. Tässä keskuteluiden lomassa on alkanut kyseinen herra minua itseäni kiinnostamaan. Ja nyt mietin, että olisko hän edes vähäsen kiinnostunut minusta... Vai onko tällainen juttelu aivan normaalia ja jokapäivästä naapuritoimintaa ja itse kuvittelen ties mitä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiinnostunut. Ei mies rupea tuntemattoman naisen kanssa keskustelemaan huvikseen. 

Vierailija
2/9 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on, ehkä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Suomessa nuo hissikeskustelut ovat sen verran harvinaisia että jos kerran löytää kaverin sellaiseen niin sitten puhutaan kunnolla.

Vierailija
4/9 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin miehenä keskustelen. Joskus saatan olla kiinnostunut enemmästäkin, mutta harvoin osaan/uskallan sitä näissä tilanteissa ilmaista.

Vierailija
5/9 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Aika vaikeaahan tuossa tilantessa on mtn kahvittelua ehdottaa jos saakin pakit niin se on kiusallista.

Vierailija
6/9 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen vielä

Vierailija
7/9 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se on täällä suomessa, heti jos joku omaa sosiaalisen luonteen ja tykkää jutella vaikka tuntemattomillekkin vaikka small talkia hississä niin luullaan että on kiinnostunut ja yrittää iskeä.

Vierailija
8/9 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri jutustelee hississä, juuri esim. omista lomakokemuksista, tulevista juhlapyhistä tai matkasuunnitelmista. Emme kaveeraa muuten, mutta taloyhtiö on pieni, joten kaikki tietävät toisensa. Naapurinäijä ei missään tapauksessa ole kiinnostunut minusta (tai sitten se on kiinnostunut kaikista talon asukkaista!), kunhan jutustelee. Äijä on tiettävästi opiskellut ulkomailla, jospa small talk on sieltä tarttunut? Kiusallista kyllä, itse ole tuppisuu nurkkaantuijottaja. 

Vierailija
9/9 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä se on täällä suomessa, heti jos joku omaa sosiaalisen luonteen ja tykkää jutella vaikka tuntemattomillekkin vaikka small talkia hississä niin luullaan että on kiinnostunut ja yrittää iskeä.

Niin nyt täytyis tietää jutteleeko mies kaikille naapureilleen. Muuten samaa mieltä kyllä. Yleensä Suomessa naapurille jutteleva ihminen koetaan jotenkin outona.