Nainen, mitä "naisten töitä" et osaa tehdä?
Kommentit (32)
Ei tule mitään sellaista mieleen. Mut osaan myös paljon niitä "miesten" töitä. Toisaalta kaikkeahan sitä oppii kun vaan jaksaa tehdä ja harjotella.
Osaan ommella ja kutoa/virkata välttävästi, joten haluaisin olla niissä parempi. Puutyöt, nikkarointi ym. kiinnostaa kuitenkin enemmän.
Pullaa en osaa leipoa enkä silittää paitoja.
Sämpylät kyllä onnistuvat, vaikka teen ne huolimattomasti. Pullista tulee repeileviä rumiluksia tai kivikovia pahkuroita, vaikka teen huolella.
Enää en tee. :)
Paita siliää hienosti yhdestä kohtaa, mutta jo seuraavassa silitysvaiheessa teen silittämällä terävää ryppyä toiseen paikkaan.
Enää en silitä. :)
En osaa olla kodin hengetär. Eikä tämä ole sarkasmia, vaan oikeasti arvostan sellaisia naisia jotka luovat kutsuvan ja kivan tunnelman kotiinsa.
En osaa neuloa, meikata, shoppailla enkä kuunnella empaattinen spanielinilme naamallani lohdutusta kaipaavaa ystävää.
En osaa lakata kynsiä enkä osaa ostaa lahjoja, aina menee jotenkin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Laittaa tukkaani, mitenkään.
Sama, ja miten jotkut kulkevat aikaisin aamulla joku hieno ranskalainen letti jo päässä? Tai lainekiharat?!
Hoitaa lasta, vaihtaa paskavaippaa. Ja olen muuten ylpeä etten osaa 👍🏼 Lapset ei oo yhtään mun juttu.
Ommella. Olen surkea käsistäni ja pahoitan usein mieleni, kun kaikkien mielestä se on itsestään selvää, että nainen osaa nyt ainakin korjausompelun. En osaa. Poikanikin korjasi farkkunsa itse, kun on perinyt isänsä suvun kädentaidot. Totesi, että osaa paremmin.
Hyvin moni suomalainen nainen ei osaa sitä ainoaa "naisten työtä" enää eli rakastaa. Todellista rakkautta on näyttää "negatiiviset" tunteensa kumppanille sekä olla paikalla, kun kaikki muut ovat lähteneet.
En oikeastaan osaa meikata.