Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväosaisten jumalanpalvelus

Vierailija
06.12.2025 |

ja hyväosaisten linnan juhlat. En kestä katsoa tuollaista tekopyhyyttä. Kukaan heistä ei koskaan uhraa ajatustakaan köyhälistön kärsimykselle. 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kiitollinen köyhä. Olen sairas ja vammainen. Katkeruus ei auta mitään. 

Vierailija
2/30 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kiitollinen köyhä. Olen sairas ja vammainen. Katkeruus ei auta mitään. 

Sama.

Oman elämäni sankari.

Vierailija
4/30 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkko ja sen pappis-sääty ovat aina olleet osa hyvinvoivaa eliittiä, joka on maksattanut ökyelämänsä kansalla.

Kirkkoa ei kansan kärsimys kiinnosta, oman vallan ja omaisuuden maksimointi on tämän sakin itsetarkoitus. Pthyi! Ja vielä kerran Pthyi!

Vierailija
5/30 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet kovin köyhä, jos voit olla kiitollinen. Sinulla on varmaankin kiva koti ja ruokaa kaapissa.

Vierailija
6/30 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herroilla taitaa olla omat jumalat.

Vierailija
7/30 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olet kovin köyhä, jos voit olla kiitollinen. Sinulla on varmaankin kiva koti ja ruokaa kaapissa.

Ei ole kiva koti. Ruokaa kyllä on.

Vierailija
8/30 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että Mari Leppänen puhuu. 

Vierailija
9/30 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Minä näen tuolla itse asiassa aika paljon niitä ihmisiä, jotka auttavat juuri sinua, isossa kuvassa. Tuolla on puolustusvoimilta ihmisiä. Näin muutamankin VM:n virkamiehen, jotka - usko tai älä - tekevät valtavasti töitä tämän maan eteen, vaikka jokainen heistä olisi voinut saada tuplaliksan muualla. Samoin siellä näkyi myös pari muutakin korkeaa tahoa, jotka ovat tehneer valtavasti työtä Suomen eteeb, valinneet jäädä tänne, vaikka ulkomaillekin pääisisivät. Yksi on sukunsa eka ylioppilas, että semmoista eliittiä. 

Poliitikoista voi toki olla monta mieltä, mutta he kuitenkin yrittävät. 

Vierailija
10/30 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herroilla taitaa olla omat jumalat.

On kyllä. Mammon, ahneuden ja maallisen rikkauden demoni.

Vierailija
11/30 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että Mari Leppänen puhuu. 

Hyi saatana. Tekopyhyyden ruumillistuma. Hän on kaikkea muuta kuin sitä mitä julkisuudessa esittää.

Vierailija
12/30 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien ja kurjien auttaminen on perus kristillinen asia. Sitä ei saisi unohtaa. Jotkut tosiaan käyttävät uskoakin väärin hyväkseen. Kirkon työntekijöillä ei pitäisi olla liian isot palkat ja bonukset.

Vierailija
13/30 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinäinen ja köyhä, vanhakin.  Jeesuskin sanoo, "missä kaksi tai kolme kokoontuu minun nimeeni, siellä minä olen heidän keskellään".     Siis ei hänkään ole kiinnostunut yksinäisistä.   Masentavaa tuo kirkon sanoma.    

Vierailija
14/30 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkko ja sen pappis-sääty ovat aina olleet osa hyvinvoivaa eliittiä, joka on maksattanut ökyelämänsä kansalla.

Kirkkoa ei kansan kärsimys kiinnosta, oman vallan ja omaisuuden maksimointi on tämän sakin itsetarkoitus. Pthyi! Ja vielä kerran Pthyi!

Ensimmäinen pappi oli ensimmänien konna joka kohtasi ensimmäisen hölmön.

- Voltaire -

Vierailija
15/30 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkamiehet ja päättäjät ajavat vain omaa ja lähipiirin etua. Se nyt on nähty. Kunhan oma asema ja tilipussi on turvassa. Eliitin piiri pieni pyörii.

Vierailija
16/30 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis tilaisuus. Kateus ei kannata. Jokaisella Omat murheensa ja kiitollisuuden aiheet. Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille tasapuolisesti.

Vierailija
17/30 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa hyväosaisille ne juhlat edelleen on, mutta yhä enempi muillekin, koska kutsuja saa nykyään tavallisetkin ihmiset. Minunkin ala-asteen aikainen opettajani oli vuosia sitten siellä.

Vierailija
18/30 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksinäinen ja köyhä, vanhakin.  Jeesuskin sanoo, "missä kaksi tai kolme kokoontuu minun nimeeni, siellä minä olen heidän keskellään".     Siis ei hänkään ole kiinnostunut yksinäisistä.   Masentavaa tuo kirkon sanoma.    

Kyllä Jeesuksen pitäisi olla yksinäisten auttaja. Ehkei vain raamattuun ole saatu kaikkea hyvyyttä listattua.

Vierailija
19/30 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliitikoista voi toki olla monta mieltä, mutta he kuitenkin yrittävät. 

Juu niin yrittävät.

Onhan heidän mottonsa " oma kansa ensin ajattelu on vaarallista".

Paskiaiset!

Vierailija
20/30 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaisi hakeutua muiden luo. Esimerkiksi jumalanpalvelukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän