Nainen, mitä "naisten töitä" et osaa tehdä?
Kommentit (32)
En osaa ommella tai kutoa. Yhtään.
Mun ei kiinnosta ompelu tai leipominen, lasten kaitsenta jne.Joten en ole opetellut.
En osaa tai enemminkin en halua leipoa ja en osaa neuloa enkä ommella. Ikkunanpesu oli myös perseestä, never again!
Tehdä mitään käsitöitä, viikata nätisti, silittää vaatteita niin että ne on oikeesti rypyttömät, pedata sänkyä kauniisti,
En osaa kutoa enkä ommella. En myöskään ole erityisemmin hyvä kokkaamaan enkä leipomaan. Jotenkin olen onnistunut keplottemaan 44 vuoden ajan sukkapuikkoja heiluttelematta ja hienoja aterioita kokkaamatta. Ai niin, en myöskään osaa pestä ikkunoita.
Käsityöt ylipäätään ,sukat ja lapaset taittuu ...mut ei muuta
Korjata ja paikata vaatteita. Olen huomannut muksujen kanssa että taito olisi enemmän kuin tarpeen. Olen välillä vienyt risat äidilleni korjattavaksi...joo on noloa
En mitään käsitöitä, en tee ruokaa tai pese ikkunoita. En osaa mitään mehustusta tai hilloamista. Tavallinen siivous sujuu. En ole ikinä leiponut. Ei vaan kiinnosta. Joo, ja olen kolmannen polven helsinkiläinen.
Vierailija kirjoitti:
pedata sänkyä kauniisti,
Onko tuo naisten työ? Yleensä sen osaavat vain armeijan käyneet. Muilla ei ole siihen tarvetta.
En osaa leipoa, en ommella, en meikata kunnolla, lettiä kummempaa kampausta en osaa tehdä... Shoppailugeeni puuttuu kokonaan. Onhan näitä.
"Sinä se et sitten osaa miehiä palvella" naispuolinen tuttavani pamautti. Eli ilmeisesti kyseinen "naisten työ" ei sovellu itselleni.
Olen 59, enkä osaa kutoa sukkia tai lapasia. En ole koskaan säilönyt mitään, enkä kerännyt mitään astia-,pyyhe-,lakana-, ym. sarjoja. Sisustaminen ei kiinnosta, Ikeaan minua ei saisi millään. Olen aina vähän pihalla, kun työkaverit vaihtelevat tyrniporkkanamustaherukkapikkelssi reseptejään. Vaatteista ja meikeistä olen kyllä kiinnostunut ja hyvistä pastaresepteistä.
Lastenhoito. En tiedä mitä niiden pienten paskiaisten kanssa pitäisi tehdä.
En tykkää käsitöistä, ja todennäköisesti en enää osaisi virkata tai kutoa suoraa kummempaa. Olen huono kodin järjestyksen ylläpidossa.
Meikata joten lopetin sen 26 vuotta sitten.
Ei varmaan osaamisesta ole kiinni, mutta jaksamisesta ja kiinnostuksesta.
En jaksa hermostua sotkusta. En jaksa pitää sääriä talvella karvattomina. En silitä vaatteita, ellei ole pakko. Mies saa silittää omansa.
Runebergintorttuja