Isot rinnat - pitäskö leikata?
Ongelma on isot rinnat.. On kiinteät, ei mene kainaloihin ku olen selällään naitavana vaan hyvin on törröllään.. Muuten hieman roikkuu. En ehkä edes halua laittaa 3500 euroa kohotukseen mutta haluan miesten mielipiteitä. Onko terhakat tissit tärkeät? Muuten ole sievä kasvoilta ja tummat pitkät hiukset. Muodokas olen ja pyöreä pylly. Pillu on tiukka ja mehukas. Rinnat vain harmittaa. Ärsyttää kun ei voi olla tyytyväinen vaan tuntuu että miehillä on niin kovat vaatimukset? Onko se hirveä turn off jos rintsikat päällä ja paita päällä on ihanat pyöreät tisut mutta sitten kun ottaa vaatteet pois niin rinnat valahtaa...
Kommentit (4)
Ei ole turn-off. Erityisesti vielä kerroit rintojen pysyvän muhkeana, vaikka olet selällään.
Ylipäätänsä tilanteessasi rintojen kohotus ei paranna mahdollisuuksiasi saada miestä, saada mieheltä hyvää seksiä tai pitää miestä otteessasi. Voin ottaa jokaiseen näistä aiheesta tarkemmin kantaa yksityisesti sähköpostilla. Naiset saattavat olla kriittisempiä rintojesi muodon suhteen, esimerkiksi saunailloissa. Miehenä olen kiinnostuneempi siitä, mitä kaikkea annat niille tehdä ja/tai mitä sinä pystyt niillä tekemään. Visuaalisesti rinnat ovat joka tapauksessa kiihottavia
Hyödyllisempää ajankäyttöä sinulle olisi opetella käyttämään rintojasi hyväilemisen työkaluna. Rahat sen sijaan on parempi käyttää kasvohoitoihin, muotojasi korostaviin vaatteisiin ja kauniisiin koruihin. Tai jos tarkoituksenasi on saada paljon vaihtuvaa seuraa, hupimatkat on parempi keino käyttää rahasi.
Mikäli asia edelleen painaa mieltäsi, voit kohottaa rintojasi kuntosalilla rintalihastreenillä. Etuina se ettei tule arpia, se ei maksa ja lisäksi kunto kohenee.
-M33
Kiitos kommenteista!
Annan miehen tehdä rinnoilleni mitä vain. Puristaa, nuolla, imeä, nussia väliin ja saa olla kovakourainenkin... Näykkiä ja nipistellä nänniä.. Itse tykkään puristella niitä kun mies nussii.
Oon siis sinkku ja toivoisin romanssia jonkun hyvän miehen kanssa. Jonka tosiaan voisin pitää otteessani ja joka haluaa nussia mut hyvin. On kiimassa muhun ja näyttää sen... Oon halukas antautumaan täysin miehelle ja siihen vaikuttaa vähän negatiivisesti ajatukset näistä rinnoistani. Ku toivon että mies pitää mua upeana ja kiihottavana eikä voi pitää näppejä erossa...
-ap
Minä ainakin tykkään ennen kaikkea pehmeistä rinnoista. Vaikka siis vähän roikkuisikin; se on mielestäni ihan sivuseikka. Tissien pehmeys on mulle ihan ykkösjuttu.
Annappa rintojesi olla. Miehet rakastaa katsella niitä, minä ainakin katselen häpeilemättä. Jos olisin vapaa niin rintasi saisivat kyytiä, näykkimistä nänneistä fritsuja niille ja olisi todella kiihottavaa nussia niiden väliäM50+.