Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä "miesten töitä" osaat tehdä? :D

Vierailija
10.09.2017 |

Olen sinkku joten huollan polkupyöräni, vaihdan auton renkaat, grillaan (heh), lapioin lumet, leikkaan nurmikon, remontoin ja vaihdan jopa lampun ;D

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt tule mieleen mitään, mitä en osaisi. Tai no, jos otetaan huomioon koneremontit, hitsaukset ja sellaiset, niin sitten löytyy. Mutta ei niitä osaa kaikki miehetkään.

Vierailija
2/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisin vaihtaa renkaat, mutta en jaksa nostaa autoa :D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisin vaihtaa renkaat, mutta en jaksa nostaa autoa :D:D

Et ole tunkista kuullu?

Vierailija
4/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan ja putsaan viemärit, maalaan seinät, liitän pesukoneet, poraan, kokoan huonekalut, osaan jopa tehdä lamppuun sähköpistokkeen.

Vierailija
5/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kuin mies. 

Vierailija
6/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea paitsi että en harrasta seksiä naisten kanssa.

Vierailija
7/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan tehdä kaikki "miesten työt". Olen elänyt lapsuuteni ja nuoruuteni maatilalla ja minut on kasvatettu hyvin itsenäiseksi. Ammatit löytyvät raksalta ja it-puolelta.

N22

Vierailija
8/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan korjata ja suunnitella sähkölaitteita.

En nyt hirveästi sitä "miesten työnä" pidä. Kollegoista kuitenkin jostain syystä yli 95% on miehiä.

Tykkään myös nikkaroida ja rakennella kaikenlaista, mutta en niitäkään pidä mitenkään sukupuolisidonnaisina juttuina.

Vierailija
9/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumet luon, lamput vaihdan ja hyvänä päivänä saan kaukosäätimeen patterit vaihdettua. Kaikki muu on herran huomassa.

Vierailija
10/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki " miesten" työt osaan tarvittaessa tehdä. Ongelma tulee vastaan jos tarvitaan kovasti fyysistä voimaa. Mutta se ei tarkoita etten osaa.

Sen takia minulla onkin mies sitä varten ; )

Vierailija
11/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon osaan. Osaan vaihtaa renkaat. Lisään tuulilasinpesunesteen, vaihdan polttimot. Mittaan rengaspaineet. Kotona maalaan, tapetoin, paklaan, hion. Kasaan huonekalut, laitan taulut seinälle ja lamput kattoon.

Vierailija
12/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykinpesukonetta tai astianpesukonetta en ala asentamaan. Ammattilainen osaa asiansa. "Lentävä" pesukone voisi olla oman mokailun lopputuloksena.

Vierailija
13/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan korjata ja suunnitella sähkölaitteita.

En nyt hirveästi sitä "miesten työnä" pidä. Kollegoista kuitenkin jostain syystä yli 95% on miehiä.

Tykkään myös nikkaroida ja rakennella kaikenlaista, mutta en niitäkään pidä mitenkään sukupuolisidonnaisina juttuina.

Sama vika täällä, en oikein tiedä mitkä on miesten töitä. Lapsuudenkodissani esimerkiksi se oli äitini, joka hoiti penkkiurheilun, kun isää ei kiinnostanut. Kansalaisopiston puutyökurssilla on yli puolet kurssilaisista naisia, opettaja myös; ehkä sekin ala on naisistumassa, kuten amiksen maalarilinjakin kuulemma.

Autoa ei ole enkä sille osaa tehdä mitään. Muuten sujuu kyllä lumenluonti (voi kun sitä edes tulisi), nurmikon leikkuu, kai grillaaminenkin jos olisi grilli, nikkaroinnit, huonekalujen kokoamisessa olen ihan haka. Tottakai lampunvaihdot ja pyykkikoneen kytkennät. Nörtti olen ammatiltani ja teknisten laitteiden käyttö ei tuota suurempia ongelmia. 

Vierailija
14/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on hommia, joita en kotona osaa tai HALUA tehdä: Renkaiden vaihto autoon ja kaikki autoon liittyvät jutut. Kaikki sähköön liittyvät jutut. Kaikki LVI-jutut. Kaikki oksennustautiin liittyvät jutut.

Muut hommat osaan ja/tai teen.

Vierailija
15/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton renkaiden vaihto, öljyn/suodattimen vaihto, remppahommat (tosin koulutus ja työhistoriakin on pitkälti vain raksalta, joten rälläköinti, muuraus, purku, sisäpuutyöt, laatoitus, ovien/ikkunoiden asennus, tapetointi/maalaus, betonivalut/raudoitus, kattotyöt, vedeneristys, kalusteasennukset, runkotyöt, eristetyöt yms yms yms onnistuu), vaihdan lamput... se lumen luonti, mutta tarvitseeko siinä ja nurmikonleikkuussa OSATA mitään? Tietokonehommat ja kasaukset jokseenkin hoituu, kun isoveli hääräsi aina niiden kanssa ja olin mukana seuraamassa.

Sähkön kanssa en halua räpeltää yhtään, kun on tullut joskus pieni tälli työmaalla. Eli jos vaikka haluan tapetoida kotona, mies saa ottaa pistorasioiden/katkaisijoiden kannet irti, pelkään että onnistun törkkäämään ruuvarilla väärään paikkaan... tuskin onnistuisin, mutta pelko mikä pelko.

Vierailija
16/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa mieltää näitä lueteltuja töitä mitenkään erityisesti miesten töiksi. Olen lapsesta asti päässyt osallistumaan kodin kunnossapitoon ja remontointiin. Renkaita en vaihda, kun en omista autoa, mutta olen kyllä sitäkin tehnyt. Välttämättä en nyt tästä lähtis itekseen vaihtelemaan, vaan ottaisin osaavamman kaverin siihen viereen, jos meinaa mennä sormi suuhun.

Vierailija
17/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko osata kaikki "miesten ja naisten työt" lukuunottamatta auton isompia korjauksia, kun muuten niitä ei tee kukaan. Välillä kyllä itkettää, kun ei heti osaa korjata esim. fillaria tai kun raahaa painavia huonekaluja yksin.

Vierailija
18/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolla pillua. Luultavasti jopa paremmin kuin mies. Enkä ole lesbo. Mitään lumen luontia tai pyörän korjausta tms. en todellakaan edes laske "miesten töiksi", ihan normaaleja elämään kuuluvia asioita.

Vierailija
19/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pestä vessanpytyn

Vierailija
20/50 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ammatti on ilmeisesti miesten työ koska meitä on 4 naista ja 40 miestä. Kannattaisi muidenkin naisten kokeilla. Työ on helppoa ja palkka korkea koska miesvaltainen ala ja ilmeisesti "alalla olemattomille" ihmisille ihan puhdasta hepreaa, joka siis oikeutaa sen korkean liksan. - developer (USA)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi