Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyvää on sinkkuudessa (ei lapsiakaan)?

pohdiskeleva nuori nainen
10.09.2017 |

Kertokaas sinkut. Harkitsen rupeavani sinkuksi koko loppuiäkseni.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit muuttaa mihin tahansa silloin kun haluat. Sinkkuus on naiselle terveellisempää. 

Vierailija
2/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käyttää kaiken aikansa itseensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvuorot.

Voi mennä mihin vuoroon vaan eikä kukaan sano vastaan.

Vierailija
4/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tehdä mitä haluaa ilman että tarvitsee varmistaa toisen osapuolen mielipidettä asiasta. Ei myöskään vastuuta toisen ihmisen onnellisuudesta omissa käsissä. Voit lähteä vaikka extempore ulkomaille, jos siltä tuntuu eikä kukaan ole estämässä :)

Vierailija
5/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tehdä hyväntekeväisyyttä tuntemattomille helpommin, kun ei ole tehnyt omia autettavia.

Vierailija
6/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri se, ettei ole lapsia. Tietysti se ettei ole joitakin puolison ärsyttäviä piirteitä kotona siedettävänä; täällä esim. ei huuda telkkari silloin kun itse haluan hiljaisuutta. Voin piereskellä ihan vapaasti eikä tarvitse vessaan jonottaa. Ei tarvitse lohduttaa toista kun se itkee (jostakin syystä se on minulle vastenmielistä ja vaikeaa).

Vierailija
7/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan kukaan kotonasi ole väkivaltainen sinua kohtaan (ellet itse ole).

Vierailija
8/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattukin suosittelee (kristityille) naisille naimattomana pysymistä (sinkkuutta) parempana vaihtoehtona kuin naimisiin menemistä.

Vierailija
9/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse taistella siitä, mitä ruokaa laitetaan.

Vierailija
10/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

Raamattukin suosittelee (kristityille) naisille naimattomana pysymistä (sinkkuutta) parempana vaihtoehtona kuin naimisiin menemistä.

Mikäs oli se "parempi naida kuin palaa" kommentti Paavalilta?

Vierailija
11/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päättää tehdä elämäntapamuutoksen, voi tehdä sen helpommin, koska toinen ei raijaa kotiin pizzaa tai kaappeihin suklaata ja pullaa.

Vierailija
12/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harrastaa seksiä kenen kanssa haluaa ja vaihtaa kumppania lennosta, säästyy rahat kun voi ostaa vain itselle ruoat yms., ei neuvotteluja/kompromisseja asioista vaan voi tehdä siten kuten haluaa,  tehdä extempore matkoja kun itselle sopii, asunto on aina siisti kun sotkijana on vaan itse, ei riitoja, sydänsuruja, vmäisiä anoppeja ja muita sukulaisia jne. Listaa voisi jatkaa loputtomiin :)

Vierailija
13/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana kirjoitti:

Mikäs oli se "parempi naida kuin palaa" kommentti Paavalilta?

"Naimattomille ja leskille minä taas sanon: heille on hyvä, jos pysyvät sellaisina kuin minäkin (naimattomina); mutta jos eivät voi itseään hillitä, niin menkööt naimisiin; sillä parempi on naida kuin palaa." (1. Kor. 7:8-9)

Ymmärsin, että ap. ei erityisemmin tunne halua mennä naimisiin eikä pode seksuaalista hillittömyyttä tai käyttäydy hillittömästi.

Vierailija
14/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi harrastaa seksiä kenen kanssa haluaa ja vaihtaa kumppania lennosta, säästyy rahat kun voi ostaa vain itselle ruoat yms., ei neuvotteluja/kompromisseja asioista vaan voi tehdä siten kuten haluaa,  tehdä extempore matkoja kun itselle sopii, asunto on aina siisti kun sotkijana on vaan itse, ei riitoja, sydänsuruja, vmäisiä anoppeja ja muita sukulaisia jne. Listaa voisi jatkaa loputtomiin :)

Mutta tämä sinkkujen seksin harrastus koskee kaikkia naisia mutta vain ehkä 10% miehistä.

90% miehistä ei saa irtoseksiä noin vain halutessaan

Vierailija
15/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen oma rauha. Ei tarvitse viihdyttää ketään, voi mennä vaikka suoraan töistä nukkumaan. Tai katsoa koko illan hyviä sarjoja. Voi tehdä sitä ruokaa, mitä haluaa (tästäkin tiedän kaveripariskuntien riitelevän). Voi ottaa vastaan työpaikan vaikka toiselta puolelta maata parin viikon varoitusajalla - itse tein näin, kamat autoon ja muutto, ei muuta kuin nopea kertominen vanhemmille ja kavereille ja se oli siinä.

Saa olla just niinkuin itse haluaa eikä tarvitse kysellä lupia, tai yrittää sietää ketään muuta omassa kodissaan. Parasta siis on vapaus.

Vierailija
16/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käyttää päihteitä kaveriporukalla joutumatta kuuntelemaan muijan jatkuvaa nalkutusta.

Vierailija
17/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet itsenäinen ja vapautta rakastava ihminen, joka tulee toimeen itsensä kanssa ja viihtyy yksikseen, niin onhan lapsettomana sinkkuna oleminen hyvä ratkaisu. Varsinkin jos on tutkija- tai taiteilijatyyppi tms. joka vaatii paljon vapautta ja omaa aikaa.

Jos kuitenkin tarvitset paljon tukea ja kannustusta ja ihmisiä ympärillesi, olet sen tyyppinen joka kaipaa neuvoja muilta, niin ei toimi yhtä hyvin.

Vierailija
18/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuus ja rauha.

Vierailija
19/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit shoppailla ilman että kukaan valittaa,kuunnella mitä musiikkia vaan,lähtee matkalle kyselemättä,tehdä ylitöitä,katsoa tv:stä mitä vaan,hankkia seksisuhteen tai vaikka pari jos kiinnostaa,voit siivota tai olla siivoamatta..lista loputon. Sinkkuna ollut jo vuosia enkä tätä vaihtais! N 34

Vierailija
20/25 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet itsenäinen ja vapautta rakastava ihminen, joka tulee toimeen itsensä kanssa ja viihtyy yksikseen, niin onhan lapsettomana sinkkuna oleminen hyvä ratkaisu. Varsinkin jos on tutkija- tai taiteilijatyyppi tms. joka vaatii paljon vapautta ja omaa aikaa.

Jos kuitenkin tarvitset paljon tukea ja kannustusta ja ihmisiä ympärillesi, olet sen tyyppinen joka kaipaa neuvoja muilta, niin ei toimi yhtä hyvin.

Ei niiden kannustavien ihmisten tarvitse helvetti sentään saman katon alla asua! Mä olen saanut kehuja ja kannustusta ihmisiltä ilman, että olen parisuhteessa niiden kanssa tai että ne olisivat lapsiani. Ja olen ollut ihan perusduuneissa, en tutkijankammiossa.

Itse asiassa aspatöitä tehdessä arvosti vielä enemmän sitä omaa rauhaa ja hiljaisuutta, että ei tarvinnut sentään kotona pakkokommunikoida kenenkään kanssa.

/15

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi