Onko enää naisia, jotka pitävät leveää vyötä farkuissaan?
Pidän tuollaisesta klassisesta tyylistä ja haluaisin löytää tällaisen naisen. Olisikohan noin 6cm tuollaisen vyön leveys. Vähän kuin tämä: https://purpleport.com/portfolio/paul2002/image/3178004/photographer/
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Tuo on leveämpi kuin 6 cm.
No ei kyllä montaa milliä voi olla leveämpi. 6 cm on aika standardi tuollaisen vähän leveämmän vyön leveys. Levein mitä miehille saa on 5 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä montaa milliä voi olla leveämpi. 6 cm on aika standardi tuollaisen vähän leveämmän vyön leveys. Levein mitä miehille saa on 5 cm.
Aha, no nyt tuli siitä noudatettava ohjesääntö tarkka ohje ja standardi.
Kaikki sitä leveämpää joskus satunnaisestikin pitävät ovatkin sitten kai niitä, jotka tähtäävät sukupuolenkorjausleikkaukseen ...
(Siis jos menee millinkin siitä yli, leveämmäksi )
Eikös ne kapeimmatkin (mahdolliset kaupoista löytyvät) vyöt ole 'vain naisille', varattuja ja tarkoitettuja nekin.
Samasta syystä kuin 16, että täytyy käyttää, joku siis pitää vöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha, no nyt tuli siitä noudatettava ohjesääntö tarkka ohje ja standardi.
Kaikki sitä leveämpää joskus satunnaisestikin pitävät ovatkin sitten kai niitä, jotka tähtäävät sukupuolenkorjausleikkaukseen ...
(Siis jos menee millinkin siitä yli, leveämmäksi )
Ei se mikään ohjesääntö ole vaan et mistään kaupasta saa miesten vyötä joka olisi yli 5 cm ja nekin ovat harvassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että muusta viis, kunhan vyö on leveä?! Jestas, on meitä todellakin moneen junaan...
Missään ei ole sanottu, että "muusta viis".
Tärkein kriteeri tuntuu aloituksesta päätellen olevan. Taitaa olla jonkin sortin fetissi...
Toi on se vaatefetissimies joka käyttää pappavaatteita. Piiloh...
Kaikkihan periaatteessa sopii, mikä vain päälle mahtuu.
Siinä ainoa periaatteeni.
Käytännössä sitten katsotaan miltä päällä tuntuu ja miltä peilissä näyttää.
Se ratkaisee sitten sen , hankitaanko se vaate tai otetaanko käyttöön.
Tuollaiset vyöt ovat olleet viimeksi muotia 2000-luvun alussa. Nyt on pitkään suosittu hyvin ohuita vöitä. Todennäköisesti löydät tuollaisia vöitä käyttäviä maaseudulta tai esim. itäblokin maista. Tai sitten kymmenen vuoden kuluttua ympäri maailmaa, kunhan muotiteollisuus taas keksii ne uudestaan.
Kumppaninvalintakriteeriksi tuo on muuten hulluimpia, mitä olen kuullut. :-D Sehän on vain asuste, jota ihminen voi käyttää ja ottaa sitten pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että muusta viis, kunhan vyö on leveä?! Jestas, on meitä todellakin moneen junaan...
Missään ei ole sanottu, että "muusta viis".
Tärkein kriteeri tuntuu aloituksesta päätellen olevan. Taitaa olla jonkin sortin fetissi...
Toi on se vaatefetissimies joka käyttää pappavaatteita. Piiloh...
Ei kun vaatefetissin omaava on ihan oikea päätelmä henkilöstä, jolle se olennaisin ja päällimmäisin kriteeri seurustelunkumppanin hakemisessa tuntuu olevan se,millaisia asusteita tällä on päällään.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset vyöt ovat olleet viimeksi muotia 2000-luvun alussa. Nyt on pitkään suosittu hyvin ohuita vöitä. Todennäköisesti löydät tuollaisia vöitä käyttäviä maaseudulta tai esim. itäblokin maista. Tai sitten kymmenen vuoden kuluttua ympäri maailmaa, kunhan muotiteollisuus taas keksii ne uudestaan.
Kumppaninvalintakriteeriksi tuo on muuten hulluimpia, mitä olen kuullut. :-D Sehän on vain asuste, jota ihminen voi käyttää ja ottaa sitten pois.
2010-luvulla on ollut sekä kapeita, että leveitä. Muutenkin on tyhmää pukeutua sen mukaan mitä muutkin.
Kyllähän tuollainen leveä vyö mukavasti naisen peppua korostaa. Oikein sexy.
Minä käytän mustia tällaisia.
https://www.varusteleka.fi/fi/product/sarma-nahkavyo-kasviparkki-50-mm/…
Vierailija kirjoitti:
Nainen ja AV-mamma ovat kaksi eri asiaa...
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten turhaan mitään vöitä, parashan on paljas...
Öh...(...tarkoitan siis: se nimenomainen,tässä juuri tarkoitettu osa kehosta)
Vierailija kirjoitti:
Tule mielummin itse tähän päivään sieltä muistoistasi .
Mitään ns. 'itä-blokkia' Euroopassa ei ole ollut yli neljännesvuosisataan...
Kyllähän meitä vielä on :)
Itselläni nyt tällainen oikein kunnon vyö farkuissa:
https://imgur.com/a/Aw65N1n
Kelpaisiko AP:lle?
Hieno ja seksikästä vyö Tiina. Oisko lisää kuvia.?.
vanha ketju. hmm mulla armeijan miehistövyö ja olen nainen.kestää eitartte ostella uusia vähänväliä
Mikäli sinulla on housut vedetty ylös, niin että munaskut soi.. Niin sitten saatat olla minulle SE henkilö.
NIMIM.Minulla on tuollainen leveä vyö.
Just ostin second handina leveän mustan nahkavyön, jossa edessä kaksiosainen erikoinen solki. (eli siis ei säätövaraa) Ehtaa 60-lukua, eikä mene taatusti farkkuihin - aion käyttää mekon päällä kunhan olen synnyttänyt.