Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin unelmani on päästä TE-toimistosta ikuisiksi ajoiksi eroon!

Vierailija
10.09.2017 |

Puhutaan unelmoinnista. Sanotaan, että on tärkeää haaveilla ja unelmoida. No, minäkin unelmoin koko ajan "unelmatyöstä" (sen kummemmin tietämättä mitä se on), missä voisin käyttää kaiken tarmoni ja energiani.
Mutta justiin äsken tajusin, että ykköstoiveeni, -haaveni, -unelmani on päästä työkkäristä eroon! Lopullisesti ja ikuisesti. Ykköstoiveeni elämässä on selvä: eroon työkkäristä.

Olen pitkäaikaistyötön.

Se paine, mitä te-toimiston vuoksi 24/7 koen, on kammottavaa. Olen erittäin työkykyinen ja -haluinen, mutta asun alueella, missä oman alani paikkoja ei yksinkertaisesti ole. En myöskään pääse oikeastaan mihinkään työhön, koska olen liian koulutettu. Viimeksi hain paikkaa, joka on oikeastaan lähihoitajalle tarkoitettu. Esimies sanoi (pääsin sentään haastatteluun), "että liiton taholta voi tulla sanomista". Olen FM..tutkinnolla, millä ei ole mitään merkitystä.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä te toimisto on?

Vierailija
42/42 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkoja ei ole kaikille halukkaille tarpeeksi. Työstä ei haluta maksaa asianmukaista palkkaa työehdoilla, jotka ovat siedettävät. Työt pirstoutuvat, vaatimukset tiukentuvat ja silti työtön ei saa kouluttautua uudelle alalle työttömyyskorvauksella. Älkää siis puhuko paskaa, että jokainen työtön saa töitä, kun itse vaan haluaa. Ei saa. Työnantajille on punainen vaate hakijoissa, jos on työtön. Kaikki muut menevät ensin ohi. Ymmärrän työnantajia, vastavalmistuneet, koulutetut ja muuten etunojassa töitä vaihtavat ovat aina rankissa kärjessä, kun rekrytoidaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla