Mies miksi et vastaa
Laitoin ihastukselleni viestin, että jos tavattaisiin joku päivä niin hän ei vastannut mitään.
Miksi?
Kommentit (16)
Luulin että hänellä on tunteita minua kohtaan. Flirttailee, vilkuilee minua, vastaa soittoihin ja viesteihin ja tunnen hänen katseen kun katson muualle.
Ap
Minä vietin mukavan päivän harrastusporukan kanssa ja oltiin jatkoilla juttelemassa myös. Mukana oli kiva ja sosiaalinen mies jonka kanssa vietin viime vuonna monta tuntia kahdestaan ja viihdyttiin mainiosti toistemme seurassa.
Lähetin illalla viestin yhteen teemaan liittyen ja kysyin samalla miksi ei näytä huomaavan minkäänlaisia iskuyrityksiä.
Selitti että pitää olla hyvin suorasukainen ja vääntää rautalangasta jos haluaa hänen seuraansa :)
Mulla kävi kerran niin että koulussa yksi tyttö selkeästi ihastui muhun ja käytti kaikki tilaisuutensa hyväksi että miten pääsisi lähelleni ja kun en tehnyt mitään niin lopulta tyttö laittoi tekstiviestin jossa pyysi kahville. Mietin pitkään mitä siihen vastaisin ja lopulta en vastannut mitään. Tuo vastaamattomuus kadutti itseä vähän jälkikäteen koska sattumalta törmäsin tuohon tyttöön vielä myöhemmin koulun ulkopuolella ja kohtaaminen oli aika jäätävä.
Jälkikäteen ajateltuna paras vastaus olisi varmaan ollut jotain että tyttöystäväni ei varmaan pitäisi ajatuksesta vaikka tyttöystävää ei silloin ollutkaan..
No syitä voi olla monia. Härkää sarvista ja soita - mitä häviät?
Itse oon huono vastaamaan tekstareihin. Monesti miehet ei myöskään tajua, että nainen on kiinnostunut TAI kuvittelee olemattomia normaalin jutustelun perusteella.
Miehet...
No laita sille tuo tekstarina. Ei me vittu tiedetä mikä syy.
Vierailija kirjoitti:
Milloin laitoit viestiä?
Keskiviikkona ja en ole nähnyt häntä sen jälkeen.
Tiedän, että hänellä on paljon töitä ja muutenkin kiire töiden jälkeen.
Laita sille viestiä että tavataan joka päivä niin se vastaa heti.
Et osaa itse päätellä mitään tuosta vastaamattomuudesta?
No ehdota että nähtäiskö nyt viikolla paikassa X millon molemmille hyvä aika. Siinä on varaa perääntyä eikä se ole muuta kuin normiehdotus. Siis sellanen, jonka voi kelle vaan laittaa jos hyvää seuraa.
Jos hän vastaa että kiireitä nyt tai ei vastaa, asia selvä. Ensimmäiseen vastaat että ok, no ilmottele milloin ois hyvä aika (ehkä ei koskaan).
Miehiä on niin erilaisia. Mulla on kaverimiehiä, joita tapaan eikä siihen liity sen enempää, ja sitten on joitakin, jotka kuvittelee, että pari tekstaria tarkoittaa sitä että oon ihan rakastunut. Tietty myös ollut miehiä joita olen lähestynyt ihan se mielessä.
Ihmiset on erilaisia näin yleensä. Ehdotan, että kysyt. Sit jos ei ole oikein vastakaikua, sillä sipuli ja pallo hänellä.
Ystävä hyvä. Jos mies olisi vastavuoroisesti ihastunut sinuun, hän vastaisi tapaamispyyntöösi myöntävästi samalla sekunnilla.
Kertoo aika paljon se, että hän ei ole vastannut mitään useaan päivään.
Soita niin ei jää epäselvyyksiä. Jos ei vastaa tai ei soita takas voit siitä vetää johtopäätökset. Seuraava...
Viittaisi siihen että ei kannata häneen tuhlata aikaa enempää. Mutta koska TIEDÄN, että jää vaivaamaan, laita uusi tekstari ja kysy että nähtäskö vaikka torstaina, mulla olis aikaa ja kiva jutella.
Vastauksesta tai vastaamattomuudesta tiedät.
Yleensä mies kyllä vastaa heti jos on kiinnostusta.
koska hän ei tunne samoin sinua kohtaan mutta ei haluaisi pahoittaa tunteitasikaan.