Mistäköhän johtuu, että toisinaan kun olen pyöräilemässä, niin joku vastaantuleva 13v poika sanoo ohittaessaan: "moi"
Olen siis aikuinen mies, eikä tällaisen asian pitäisi varmaan kaihertaa mieltä, mutta jotenkin se vaan saa aina miettimään, että olenko jotenkin epänormaalin näköinen tms. ympärillä olevien ihmisten silmissä tjsp.
Kommentit (43)
Meidänkin poika 14v sanoo joskus tuntemattomille että "päivvee". :D
Ehkä olet niin iloisennäköinen mies, että siksi morjestavat - ehkä jopa jotain isänhahmon etsintää, jos ei kotona sellaista ole.
Minuakin lapset morjestavat ja koirat tykkäävät, kun olen sellainen iloisen näköinen naisihminen.
Vierailija kirjoitti:
Yrittää iskeä. Saadanpahan syntyvyys kun miehet alkaa nuorina panomiehiksi.
Mikä hiton syntyvyys? kyseessä oli miespuoliset henkilöt.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet niin iloisennäköinen mies, että siksi morjestavat - ehkä jopa jotain isänhahmon etsintää, jos ei kotona sellaista ole.
Minuakin lapset morjestavat ja koirat tykkäävät, kun olen sellainen iloisen näköinen naisihminen.
En mä ainakaan ole yhtään iloisennäköinen koskaan. Mietin vaan, että onko tämä jotenkin henkilökohtaista vai sattuuko jollekin muulle vastaavanlaista.
AP
Vierailija kirjoitti:
Miten syntyvyys nousee mies - mies suhteessa?
Tuntee sinut jostain vaikket nuorta tuntisikaan, tai luulee sua joksikin toiseksi. Meidän naapurilla on kaksoisolento, ja kyllä me moikataan sitä aina vahingossa.
Luulee varmaan esim. jonkun kaverinsa isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuntee sinut jostain vaikket nuorta tuntisikaan, tai luulee sua joksikin toiseksi. Meidän naapurilla on kaksoisolento, ja kyllä me moikataan sitä aina vahingossa.
Ei ole mahdollista.
AP
Vierailija kirjoitti:
Luulee varmaan esim. jonkun kaverinsa isäksi.
En ole riittävän vanha voidakseni olla tuon ikäisten isä (24v)
AP
Missä päin Suomea tuollaista tapahtuu?
Mua ei kyllä kukaan moikkaile, suht pieni kaupunki keskehköllä Suomea. Naamani roikkuu, niin näytän varmaan kovin luotaantyöntävältä lepäävine ämmänaamoineni. Sisäisesti toki olen erittäin iloinen ja positiivinen ihminen. Rakkautta kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksesi...nykynuoret on niin välitöntä ja rentoa porukkaa että moikkaileminen on ihan normaalia. Relaa sinäkin.
Jep. Varsinkin juuri teini-ikäiset pojat ovat symppiksiä ja välittömiä persoonia. Heidän kanssaan olen saanut monet hauskat keskustelut aikaiseksi, eivätkä todellakaan jää vonkaamaan seksiä tai haastamaan riitaa ;)
t. keski-ikäinen täti-ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho en lukenut aloitusta.
Istuin kerran puistonpenkillä ja teinipoikajoukko sanoi mulle moi ohi kävellessään. Ihana päivän piristys.
Poika on nähnyt sinut niin usein, että on kohteliaisuuttaan ruvennut tervehtimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollista.
AP
Miten niin ei? Jos sinulle ei ole hakaristiä otsassa niin hyvin voi olla Suomessa toinen lähes samannäköinen tyyppi.
Jos se on kotoisin sellaisesta paikasta, jossa kaikkia moikataan?
Ällöttää toi iskemisen epäily. Tulee mieleen se tapaus, jossa tyttö moikkasi vanhaa ukkoa, kuten muitakin paikkakunnan ihmisiä, ja seuraavaksi äijä jo pyysi kotiinsa tytön. Tapahtui jossain itäisessä Suomessa (Imatralla?).
Lapset moikkailevat tuntemattomia ihmisiä useinkin.
Pihan lapset sanovat aina moi tai hei ja avaavat ulko-oven minulle. Ja juttelevat jotakin muutakin esim. muurahaisista jotka mönkii pitkin talon seinää..
Joo mullekin käy näin, paitsi että kyseessä muutamaa vuotta nuoremmat nulikat ja olen nainen. Monesti käy myös niin, että autolla kun ajan ohi niin oikein näkyvästi heiluttavat kättä. Ja en tunne näitä poikia eikä ne tunne minua. Olen ajatellut että joku nykyaikainen ilmiö. Ovat olevinaan niin kauheen reteitä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho en lukenut aloitusta.
Emme me voi olettaa kissan olevan samanlainen kuin koira, eihän kukaan esim. ratsasta porollakaan?
Oho en lukenut sinun tekstiä.
Tiedoksesi...nykynuoret on niin välitöntä ja rentoa porukkaa että moikkaileminen on ihan normaalia. Relaa sinäkin.