Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistäköhän johtuu, että toisinaan kun olen pyöräilemässä, niin joku vastaantuleva 13v poika sanoo ohittaessaan: "moi"

Vierailija
09.09.2017 |

Olen siis aikuinen mies, eikä tällaisen asian pitäisi varmaan kaihertaa mieltä, mutta jotenkin se vaan saa aina miettimään, että olenko jotenkin epänormaalin näköinen tms. ympärillä olevien ihmisten silmissä tjsp.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä kuuleekin. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittää iskeä. Saadanpahan syntyvyys kun miehet alkaa nuorina panomiehiksi.

Miten syntyvyys nousee mies - mies suhteessa?

Aikuisen miehen ja 13-vuotiaan pojan suhde ei ole kahden miehen suhde!

Ei ole. Mutta jos olisin kirjoittanut " Miehen ja pojan välisessä seksisuhteessa ei syntyvyys nouse mitenkään. " Olisi tämä viestiketju jo poistettu.

Vierailija
42/43 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet niin iloisennäköinen mies, että siksi morjestavat - ehkä jopa jotain isänhahmon etsintää, jos ei kotona sellaista ole.

Minuakin lapset morjestavat ja koirat tykkäävät, kun olen sellainen iloisen näköinen naisihminen.

En mä ainakaan ole yhtään iloisennäköinen koskaan. Mietin vaan, että onko tämä jotenkin henkilökohtaista vai sattuuko jollekin muulle vastaavanlaista.

AP

Tämän päivän nuoret ovat hyvin konservatiivisia ja tuntemattomien tervehtiminen on yleistä. Ja kuuluuhan se hyviin tapoihin.

Olen 50v nainen ja olen huomannut saman ilmiön, jos kohtaaminen tapahtuu kahden kesken tai muutaman ihmisen seurassa tai pihapiirissä.

Ja minusta se on hyvä asia. Ehkä tapa tulee koulusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut asiakaspalvelussa, lapset ja nuoret tervehtivät lähes poikkeuksetta, toisin kuin keski-ikäiset tai hiukan nuoremmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi