Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtaudut oikeasti siihen että suhun on ihastuttu?

Vierailija
09.09.2017 |

Naureskeletteko kaveri ja työporukassa? Olen kuullut näin tehtävän.
Vedätättekö kohdetta antamalla turhaa vastakaikua? Kuullut näin tehtävän.
Nolottaako teitä sen toisen puolesta? Tätäkin on sattunut
Käytätte tilaisuutta likasesti hyväksi jättäen ihastuksen sen sileäntien? Aika yleistä.
Onko kukaan ikinä saanut parisuhdetta niin että huomatessaan toisen ihastumisen on myös itse siihen vastannut? Tietenkin tämä vain siinä tapauksessa että itsekkin kiinnostunut.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin harvinaista että kun kävi niin, rakastuin itse päättömästi ja luulin että toinenkin, mutta hän olikin vain pikkuisen ihastunut ja niinpä nolasin itseni perusteellisesti ja sain suuren surun.

Vierailija
22/91 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on niin harvinaista että kun kävi niin, rakastuin itse päättömästi ja luulin että toinenkin, mutta hän olikin vain pikkuisen ihastunut ja niinpä nolasin itseni perusteellisesti ja sain suuren surun.

100% mun tapaus :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut melko usein jonkun ihastuksen kohteena, nytkin, vaikka ikää alkaa jo olla. Suhtaudun aina ystävällisesti, mutta en anna toivoa enempään, koska olen varattu. En KOSKAAN nauraisi selän takana tai pilkkaisi ketään näin herkässä asiassa.

Vierailija
24/91 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vähän ahdistaa, ja välttelen tuota ihastunutta henkilöä, kunnes tunteensa laantuvat.

Vierailija
25/91 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai muhun ihastuttu vai😂😂😂 taisit tarkoittaa mun vieruskaveria. Muhun kukaan ihastu.

Vierailija
26/91 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Naureskeletteko kaveri ja työporukassa? Olen kuullut näin tehtävän.

Mistä työporukat edes jostain noin henkilökohtaisista asioista kuulisivat? Enpä usko, että kavereiden keskenkään naureskeltaisiin. Sehän on imartelevaa, jos on joku on ihastunut. Ellei ole joku hullu stalkkeri.

- Vedätättekö kohdetta antamalla turhaa vastakaikua? Kuullut näin tehtävän.

En. Enkä ymmärrä mitä tämä tarkoittaa?

- Nolottaako teitä sen toisen puolesta? Tätäkin on sattunut

Ei.

- Käytätte tilaisuutta likasesti hyväksi jättäen ihastuksen sen sileäntien? Aika yleistä.

Miten se hyväksikäyttö tapahtuisi? En tajua kysymystä. En hengaile ihmisen kanssa johon en ole itse vastavuoroisesti "ihastunut".

- Onko kukaan ikinä saanut parisuhdetta niin että huomatessaan toisen ihastumisen on myös itse siihen vastannut? Tietenkin tämä vain siinä tapauksessa että itsekkin kiinnostunut

En tajua tätäkään. Jos ei ole huomannut jotakuta sillä silmällä ja tämä sitten kertoo olevansa ihastunut niin toki voi kipinä syttyä.

Vierailija
27/91 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, viimeksi kun joku on VARMUUDELLA ihastunut minuun oli ihan tuossa... kymmenisen vuotta sitten! :D Sillon tyyppi rohkeasti laitto viestiä, että on ihastunut. Kiusaannuin, kun en ollut itse ihastunut. Hypin seinille ja what not kun en ollut tottunut tuollaiseen. Nykyisin kuvittelen joka toisen miehen ihastuneen minuun :D Muutaman työkaverin, ex-miesystävän ystävän, yhden satunnaisen jannun ravintolasta, SERKKUNI :D Joo, on niin älytöntä että itkettää :,D

Vierailija
28/91 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ihastus on ollut päällä noin 30 vuotta, tiedän että se ei etene mihinkään. Nyt tänä kesänä eräs hyvä ystäväni nainen kysyi olenko rakastunut häneen, oli pakko vastata, että vain ihastunut. Oltiin vaarallisilla vesillä varatun naisen kanssa. Pakko se on kestää vaikka syräntä raastaa.

Vierailija
29/91 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotteko suoraan ihmiselle jos ette ole kiinnostunut? Luulen että minuun on ihastuttu mutta itse en tunne samoin. Hän ei ole suoraa sanonut että on ihastunut tai muuta mutta kipittää työpisteeseeni usein, tuijjottaa silmiin ja hymyilee ja käyttäytyy niin että luulen hänen ihastuneen. Miten vihjailen sille etten ole kiinnostunut. Työasioissa ei voi oikeen sanoa että voisit kysyy muualta tms koska sitten muut työkaverit ihmettelisi.

Kerran sanoin sille että käytpä usein hakee paperii, nauroi vaan ja sanoi että se on niin mukava siellä käydä.

Vierailija
30/91 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ensinnäkin imarreltu, kohottaahan se itsetuntoa. Toisekseen olen kiusaantunut ja koitan vältellä henkilöä, sillä olen varattu. Välillä huomaan väitteleväni myös ihmisiä joihin voisin ihastua. Tämä saa aikaan vähän kiusallisia fiiliksiä.

Myönnän joskus naureskelleeni yhdelle ihastuneelle työkaverin kanssa. Kerrottakoon että olemme tämän työkaverin kanssa läheisiä ja hän otti asian itse puheeksi ilman että mainitsin. Kyseinen ihastua on myös itse naimisissa ja käyttäytyy todella erikoisesti minua kohtaan.

Minä olen melko lyhyt, kuulemma ihan nätti ja melko ulospäin suuntautunut. Nauran paljon. Naimisissa ja 2 lasta, 33 v. Aika usein miehet edelleen lähestyvät.

Vierailija
31/91 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo minuukaa ihastuttu mutta kerran kuulin kun mulle naurettiin ihastumiselle. Työkaveri nainen nauro pukkarissa läskiperse lätkässä Juhaa, ja sit ne hohotti ja supatti. Juha sano niille että voi viddu. Toisee vuoroo päästävä sen tankin takia.

Kuulostatte hienoilta ja henkeviltä ihmisiltä. Not.

Vierailija
32/91 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chewp kirjoitti:

Minkä näköisiä / luontoisia olette te, joihin helposti ihastutaan?

Ikä varmaan helpottaa ihastumisem kohteeksi joutumista..:)

Minua on usein nimitetty hurmuriksi ja vuosien varrella minuun on ihastuttu paljonkin. Se on tahatonta ja liittyy luultavasti teini-iästä asti vaivanneeseen surkeaan itsetuntoon ja miellyttämishaluun, joka tekee minusta ylikorostuneen mukavan, hymyilevän ja kuuntelevaisen. Ilmeisesti annan vihreää signaalia vähän koko ajan. Tämän tästä tuntematon ihminen hymyilee minulle kaupungilla kauniisti, ja vasta silloin huomaan hymyilleeni itse. Luultavasti myös sillä, että olen itse aikamoinen ihastuja, on vaikutusta siihen, miten käyttäydyn ja miten ympäristö siihen vastaa.

Ulkonäöltäni en ole erityinen, vaan aivan perusnätti. Lyhyt, normaalipainoinen, pitkä tukka, ystävälliset kasvot. En käytä juuri kosmetiikkaa, mutta pukeudun naisellisesti.

Luulen, että sellaisiin ihmisiin ihastutaan helpoiten, jotka vaikuttavat aidosti kiinnostuneilta muista.

Meille kaikille rumille tiedoksi tuo viimeinen säkeistö. Seuraava kiinnostuksen aste onkin sitten stalkkaaminen 😎.

Vierailija
33/91 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole koskaan (ainakaan mun tietääkseni) ollut ihastunut muhun. En edes osaisi kuvitella että joku ihastuisi muhun. T. Ruma ja tissitön nainen

Ihan samat aatokset. Varmaan epäilisin vitsiksi, piilokameraksi tjsp, jos joku mies kertoisi ihastuneensa minuun. T. Ruma ja (liian)isotissinen nainen

No enpä usko, että te nyt niin huonon näköisiä olette. Jos tietäisin osoitteenne niin pyytäisin teitä marjanpoimintareissulle Nokian perämettiin ensi viikonlopuksi.

Vierailija
34/91 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en naureskele, mutta ahdistun jos se ihastunut yrittää vokotella minua ja haaveilee jostakin läheisyydestä. Olen aseksuaali ja aromantikko.

Vierailija
35/91 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihastus kohtelee koleasti mutta kuitenkin vilkuilee? Mikä tälle olisi syynä?

Vierailija
36/91 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihastus kohtelee koleasti mutta kuitenkin vilkuilee? Mikä tälle olisi syynä?

Ikuinen arvoitus. Mietin että kun paljon näitä juttuja että kummatkin tykkää mut aloitetta ei uskalla tehä. Sit taas kun teet aloitteen ja toine kiemurtelee ku kastemato miten pääsis pakoon.

Vierailija
37/91 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ihastus on ollut päällä noin 30 vuotta, tiedän että se ei etene mihinkään. Nyt tänä kesänä eräs hyvä ystäväni nainen kysyi olenko rakastunut häneen, oli pakko vastata, että vain ihastunut. Oltiin vaarallisilla vesillä varatun naisen kanssa. Pakko se on kestää vaikka syräntä raastaa.

Mitä helvettiä? 30 vuotta?!? Eikö tuollainen varjosta kaikkia muitakin suhteita? Mulla ollut nyt 3v ihastus päällä enkä saa häntä. Ei kai tää jatku 30v?

Vierailija
38/91 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikuinen arvoitus. Mietin että kun paljon näitä juttuja että kummatkin tykkää mut aloitetta ei uskalla tehä. Sit taas kun teet aloitteen ja toine kiemurtelee ku kastemato miten pääsis pakoon.

Pelkää omia tunteitaan? Ehkä on suhteessa? Jotain tollaista se on aina.. esim työpaikoilla voi käydä noin. Sitten kun otetaan loparit tunnustetaan tunteet.

Vierailija
39/91 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksin aluksi kirjaimellisesti karkuun esim. jos hän sattui tulemaan samaan ravintolaan, otin jalat alleni.

Lopetin juoksemisen, kun tajusin, että juoksen karkuun itseäni, kävi vanhanaikaisesti ja olin matkan varrella ihastunut häneen. Nyt takana 23 yhteistä vuotta.

Vierailija
40/91 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa tuntuu olevan sellainen oletus, että kaikki ihastuttavat ihmiset ovat jollain tapaa kuitenkin inhottavia...

Jos joku olisi minuun ihastunut niin että samalla ajattelisi noin ikävästi minusta, niin vaistoaisin sen pahansuopuuden ihastuneisuuden lomasta, ahdistuisin, ottaisin etäisyyttä tai laittaisin välit poikki.

En koskaan kuitenkaan tekisi ap:n listaamia asioita. Olen hyväsydäminen ja siksi varmaan ihastuttava. Samaistuin kovasti tuohon kommenttiin jossa oli siitä miellyttämisen halusta.