Minulla on selässä luomi - haluatko kysyä jotain?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Voiko pieru tulla varren päässä?
Voihan se. Eikös sitä sanota että "nyt tuli varren kanssa"?
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi en saa kumppania?
T: kilttimies
Koska haluat vain niitä parhaimman näköisiä joilla ei ole ollenkaan luomia täydellisessä kehossaan.
Vierailija kirjoitti:
Kumman nimen antaisin lapselleni: Arman vai Kalle?
Minkämaalaisia sinä ja miehesi olette? Jos olette supisuomalaisia, nimetkää hänet Kalleksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo luonut luomellesi oman facebook-profiilin? Tai ehkä jopa blogin? Voin antaa ilmaisen nimiehdotuksen blogille - Luomikunnan kruunu.
Meillä on toistaiseksi yhteinen FB-tili. Blogin pitämistä hän harkitsee, tubettaminen olisi kuulemma vieläkin parempi kun kaikki näkisivät hänet elävässä kuvassa :) Kiitos nimiehdotuksestasi!
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi en saa kumppania?
T: kilttimies
Ehkä sinulla on liian vähän luomia?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkämaalaisia sinä ja miehesi olette? Jos olette supisuomalaisia, nimetkää hänet Kalleksi.
ap
Mieheni on Egyptistä ja minä Suomesta. Mieheni haluaisi hänelle nimeksi Arman, mutta minä taas Kallen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mieheni on Egyptistä ja minä Suomesta. Mieheni haluaisi hänelle nimeksi Arman, mutta minä taas Kallen.
Miten olisi näiden nimien yhdistelmä? Esim. Kalman? Tai Arle?
ap
Mikä ihmeen kitara on Franz Ferdinandin Matinee videolla? Se sellainen, jossa on painonappeja ja mikkien paikalla sellainen magneettipiirtimen näköinen kohta.
Voihan sillä ollakin. Ei ole ainakaan vielä avautunut kärsimyksistään :(
ap