Minulla on selässä luomi - haluatko kysyä jotain?
Kommentit (30)
Minullakin on selässä luomi. Itse asiassa minulla on jokaisessa ruumiinosassani luomi tai useampi.
Haluatteko kysyä meiltä luomekkailta jotain, siis minulta ja ap:lta? Vastaamme parhaamme mukaan.
Onko luomellasi nimi? Jos, niin mikä?
Mullon jotain viistuhatta, ja vihaan jokaista niistä.
Teenkö kinkku- vai tonnikalapizzaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko luomellasi nimi? Jos, niin mikä?
Nimesin luomen exäni mukaan Teroksi.
ap
Nälkäinen86 kirjoitti:
Teenkö kinkku- vai tonnikalapizzaa?
Luomeni on sitä mieltä, että kannattaa kokeilla kinkkua SEKÄ tonnikalaa samalla pizzalla!
ap
Miten niitä voi olla vain yksi? Minulla on varmaan 200.
Kuinka jonkun nimi voi olla Tero? Joo, pistätkö oven vähän kiinni? Tero, Terde, Terppa , Terska...
Onko luomellasi yksinäistä, kun ei ole toista luomikaveria?
Luomet ovat rumia.
Kellään huippumallilla ei sellaisia ole ja siitä tietää, että luomet ovat rumia.
En halua kysyä mitään, vaan kertoa, että minulta poistettiin vähän aikaa sitten selästä 7 luomea! Minulta on turha kysyä mitään.
Kumman nimen antaisin lapselleni: Arman vai Kalle?
Oletko jo luonut luomellesi oman facebook-profiilin? Tai ehkä jopa blogin? Voin antaa ilmaisen nimiehdotuksen blogille - Luomikunnan kruunu.
Vierailija kirjoitti:
Miten niitä voi olla vain yksi? Minulla on varmaan 200.
Selässä on vain yksi. Käsivarsissa on yhteensä varmaan 6, mutta ne ovat häviävän pieniä.
Miksi en saa kumppania?
T: kilttimies
Vierailija kirjoitti:
Saako nypyttää sitä?
M
Älä viitsi. Se voi tehdä kipeää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kuinka jonkun nimi voi olla Tero? Joo, pistätkö oven vähän kiinni? Tero, Terde, Terppa , Terska...
Nimi voi olla Tero jos vanhemmat nimeää Teroksi. Ei kai se sen kummempi nimi ole kuin Mikko tai Pekkakaan?
ap
Sullon selässä iso karvainen luomi, mun seisokkiparka just kuoli!