Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis luuleko ihmiset että juoksutrikoot treeneistä tullessa = paljastelunhalua?

Vierailija
09.09.2017 |

Kuulin sivukorvalla bussissa kun pari naista puhui "perseen esittelijöistä", itse siis matkalla treeneihin trikoissa ja lyhyessä (urheilu)takissa. Pitkiä urheilupaitoja en edes omista, siis perseen peittäviä, eivät ole käytännöllisiä liikkuessa.

En ole muunlaisia hengittäviä pitkiä treenihousuja edes löytänyt. Mutta siis tosiaanko treenaava ihminen jonka pyllyä ei ole erikseen piilotettu = esittelee itseään? Aika kapeaksi alkaa käydä tila naisena, kuulostaa ennemmin erinäisten uskonnollisten ryhmien ajatuksilta kuin normaaleilta länsimaalaisilta.

Kommentit (469)

Vierailija
421/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenitrikoissa näkee paremmin, tekeekö liikkeet puhtaasti treenatessa. Jossain lökäpöksyissä ei nää niin hyvin, toki riippuu ihan mitä harrastaa. Lisäksi esim. kollarihousut on todella kuumat. Ihmetyttää miksi aihe herättää niin kovasti tunteita. Jos et halua itse käyttää niitä, niin älä. Anna muiden pukeutua miten haluavat. Joku kysyi miksi miehet ei käytä tiukkoja trikoita, no jaa, ehkä ne vehkeet ei tunnu hyviltä todella tiukoissa housuissa tms. Yksi arvio tosin vain tämä. Naisilla sitä ongelmaa ei ole. Monet miehet saattaa ajatella myös, että trikoot on naismaisia eli ei sovi tyyliin.

Öykösti paljastat takamuksesi liikkeet siellä kaupassa, mistä lähtien kaupat on saleja?

Pyöritte hikisinä kaupoissa, eikö siinä tule kylmä??? Oikeat urheilijat tietää että lihaksia suojataan kylmältä, vai milloin olette nähneet ymeisurheilijan joka ei heti suorituksensa jälkeen pue päälle lämmintä?

Itselläni ainakin menee oma juoksulenkki noin 8km korttelia ympäri ja ennen kotia sopivasti ruokakauppa jossa käyn lenkin jälkeen. En tahallaan tule sinne hikisenä paljastamaan takamukseni liikkeitä, sinun valinta katsotko per*ettäni vai et. Ja tuohon yleisurheilu-diipadaapaan sen verran, että en pidä itseäni tai suoritustani edes verrattavana yleisurheilijan tasoon.

Aika paha olla näkemättä, kun sokeakaan en ole.

Minne ne ostokset laitetaan, sinne juoksutrikoiden sisään?

Ostat joka kerta muovipussin?

Jos kuletat kestokassin, miksi et myös samasta matskusta tehtyä tuulitakkua joka peittäisi takamuksesi?

Hanki nyt hyvä luoja elämä. Miten ihmeessä voi toisten ihmisten takapuolet kiinnostaa noin paljon. Taitaa olla ankea elämä jos tuollainen asia per*että kutittaa.

Vierailija
422/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään kanssanaiset: miten teillä riittää ENERGIAA ja mielenkiintoa kyylätä toisten perseitä? Itse en huomaa ollenkaan, millaiset housut kenelläkin on päällä. Oletteko te arvostelijat pyllynne peittäviä treenaajia joita ärsyttää, että toiset eivät tee niin vai ei-liikunnallisia, joita kiinnostavat treenattujen pyllyt? Selittäkää, en tajua. 

Useimmat ihmiset ovat enemmän tai vähemmän biseksuaaleja, tiedostivat sitä tai eivät. Vain kaikkein umpiheteroimmat naiset kuvittelevat, että naiset katsovat toisia naisia vain platonisella, epäeroottisella ja sisarellisella katseella.

:D Mä ainakin havainnoin ympäristöäni liikun sitten missä tahansa. Siihen ympäristöön kuuluvat myös muut ihmiset ihan samoin kuin esim. rakennukset, luonto ja liikenne. Mulla on siis mielestäsi myös monia parafilioita, eli tunnen seksuaalista kiinnostusta vaikka puihin ja kerrostaloihin? :D

Mitä tulee noihin trikoihin sinällään, niin mun mielestä ne osoittaa ennen kaikkea huonoa makua ja tyylitajun puutetta. Mauttoman näköisiä, vaikka kuinka olisi hyvännäköinen peppu/kroppa.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tissejä saa esitellä mutta housujen peittämää takapuolta ei?

Vierailija
424/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastikään olin Lontoossa ja siellä puistoissa näkyi isoja lenkkiporukoita, jotka koostui miehistä ja naisista. Monet tykkäsivät käydä puiston kahvilassa taukoilemassa. Lenkkeilijöissä oli kaksi selkeää piirrettä. Naisilla oli pintaa pitkin nuolevat vaatteet kaulasta varpaisiin. Miehillä oli  AINA juoksutrikoitten päälle vedetyt lököttävät shortsit lisäksi.

Sama ilmiö rannalla ja uima-altailla. Naisilla on pikkupikku bikinit, jotka eivät jätä mitään arvailuiden varaan. Miehillä on lököshortsit.

Vierailija
425/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lökösortsimiehillä on pieni se tai pelkäävät ainakin niin. Siksi haluavat jättää arvailujen varaan. Naisilla ei tällaisia komplekseja ole.

Vierailija
426/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takapuoli on kielletty Raamatussa.

Vierailija
427/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastikään olin Lontoossa ja siellä puistoissa näkyi isoja lenkkiporukoita, jotka koostui miehistä ja naisista. Monet tykkäsivät käydä puiston kahvilassa taukoilemassa. Lenkkeilijöissä oli kaksi selkeää piirrettä. Naisilla oli pintaa pitkin nuolevat vaatteet kaulasta varpaisiin. Miehillä oli  AINA juoksutrikoitten päälle vedetyt lököttävät shortsit lisäksi.

Sama ilmiö rannalla ja uima-altailla. Naisilla on pikkupikku bikinit, jotka eivät jätä mitään arvailuiden varaan. Miehillä on lököshortsit.

Tosiaan, miten ne miehet näkee ne liikkeensä siellä salilla että ne on oikein kun ei ole spandexia päällä?

Vierailija
428/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

katselija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään kanssanaiset: miten teillä riittää ENERGIAA ja mielenkiintoa kyylätä toisten perseitä? Itse en huomaa ollenkaan, millaiset housut kenelläkin on päällä. Oletteko te arvostelijat pyllynne peittäviä treenaajia joita ärsyttää, että toiset eivät tee niin vai ei-liikunnallisia, joita kiinnostavat treenattujen pyllyt? Selittäkää, en tajua. 

Useimmat ihmiset ovat enemmän tai vähemmän biseksuaaleja, tiedostivat sitä tai eivät. Vain kaikkein umpiheteroimmat naiset kuvittelevat, että naiset katsovat toisia naisia vain platonisella, epäeroottisella ja sisarellisella katseella.

:D Mä ainakin havainnoin ympäristöäni liikun sitten missä tahansa. Siihen ympäristöön kuuluvat myös muut ihmiset ihan samoin kuin esim. rakennukset, luonto ja liikenne. Mulla on siis mielestäsi myös monia parafilioita, eli tunnen seksuaalista kiinnostusta vaikka puihin ja kerrostaloihin? :D

Mitä tulee noihin trikoihin sinällään, niin mun mielestä ne osoittaa ennen kaikkea huonoa makua ja tyylitajun puutetta. Mauttoman näköisiä, vaikka kuinka olisi hyvännäköinen peppu/kroppa.

-eri

Millä tavalla huonoa makua ja tyylitajun puutetta? Luuletko, että ihmiset pitävät trikoita joinan juhla- tai edustusasuina? Eivät pidä. Ihmiset liikkuvat ulkona mitä erilaisimpiin tilanteisiin liittyen ja sinä et määrää, mitkä ovat sallittuja. Joku on menossa juhliin, toinen joogaan, kolmas kouluun, neljäs sairaalaan, viides työhaastatteluun. Näissä on toki erilaiset etiketit, mutta kadulla kävellessä tai julkisessa liikennevälineessä kaikki ovat ihan yhtä oikein pukeutuneita.

Vierailija
429/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salin pukuhuoneessa voisit vaihtaa pikkuruiset urheilusortsit 👍

Vierailija
430/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain välissä oli muotia housut joiden päällä oli minuhame samaa materiaalia, ne oli kivat. Vois olli samanlaisia siitä trikoista niin olus naisellista, jos haluu olla naisellinen.

Vierailija
431/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saa esitellä pakaroitaan. Näin peppumiehenä minä pidän oikein paljon tästä nykyisestä muotivillityksestä. 

Mutta AP:han kysyi pari vuotta sitten mielipidettä itsensä esittelemiseen. Ja siihen trikoot ovat oikein hyvät.

Vierailija
432/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän miehet eivät käytä näitä pyllyhousuja- ja shortseja, jos ne ovat niin hyviä treenatessa? Niinpä.

Mistäs minä voin tietää miesten ajatuksia. Ehkä heille ei ole ongelma kalpeiden ja karvaisten säärien esittely ja niiden hinkkaaminen kuntosalilaitteisiin. Minä pidän mieluummin trikoita kun ovat verkkareita ja kollareita viileämmät.

Vierailija
433/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä pidetään siksi että treenihousut kannattelevat pakaroita ja reisiä ja näin ne näyttävät paremmilta eikä tarvitse edes olla treenatut lihakset. Mitään treeniä parantavaa ominaisuutta niissä ei ole.

Vierailija
434/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa on urheilukaupan juoksutrikoilla ja erotiikkapuodin kissapuvulla?

No, juoksutrikoot on tarkoitettu liikuntaan ja kissapuku eroottisiin leikkeihin, mutta ulospäin ne näyttävät ihan yhtä eroottisilta useimpien miesten silmiin.

-m

Mikäpä ei näyttäisi, paitsi ehkä ne takapenkin kitisevät mummot?

Vierailija
435/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran juhlissa trikoot jalassa :)

Vierailija
436/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä juoksen ja fillaroin juoksutrikoissa, yks päivä puhkes kumi fillarista js jouduin ottamaan bussin, olenko siis perseen esittelijä, kyllä ihmisillä on ongelmia kun toisten pukeutumista pitää vahdata, no mulla on kyllä kiinteät reidet ja perse, että kelpaahan noita näytelläkin :) fillaroin myös töistä suoraan kauppaan kun säästän aikaa eikä tarvitse raskaita ostoksia kanniskella, kyllä kassajonossa ainakin miesten olen huomannut tykkäävän!!!

synnytät 9kk:n päästä kolmipyöräisen

Vierailija
437/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tyhmä mami menee pihalle möykkäävän lapsensa kanssa trikoissa tarjoamaan kierrosta naapureille, mene nyt tarjoamaan sitä kahvia myös miehille, äläkä välitä vaikka läimisivät ties minne.

Vierailija
438/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tänään testiks mennä urheilupökät päällä ruokakauppaan ja katsoa kuinka moni siellä pyörittelee silmiä :D en voi uskoa, että ihmisiä voi tämmönen asia näin paljon ärsyttää XD tuun sit kertomaan montako mielensäpahottajaa löysin!

Vierailija
439/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoksumies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koske vain naisia. Jos mies pitää tiukkoja trikoita kadulla, niin kyllä sekin aiheuttaa pahennusta. Osa liittää siihen jopa arviot seksuaalisesta suuntautumisesta.

Melko iso jos. Lähinnä tulee mieleen että kaverin maantiepyörän runko tai ketju on katkennut kesken lenkin, mikäli tuommoisen näkee kävelemässä.

Höpö höpö teidän kanssanne. Aikanaan kun asuin kerrostalolähiössä, herättivät juoksutrikooni selvästi naisten kiinnostusta positiivisessa mielessä aina siirtyessäni asuinalueelta lenkkipoluille tai takaisin, yleensä kävelyvauhdilla. Parhaimmillaan viheltelivät ja huutelivat perääni. Sekä etumustani. Paheksuntaa en huomannut, saati että kukaan olisi homottelemaan alkanut. 

Kuten naistenkin tapauksessa, se kritiikki tulee saman sukupuolen edustajilta. Ei ne naiset trikoomiehiä homoksi hauku, vaan toiset miehet.

Vierailija
440/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lökösortsimiehillä on pieni se tai pelkäävät ainakin niin. Siksi haluavat jättää arvailujen varaan. Naisilla ei tällaisia komplekseja ole.

Ja juuri siksi vain miehille on tarjolla topattuja ja muokkaavia alusvaatteita. Eiku..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän