Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis luuleko ihmiset että juoksutrikoot treeneistä tullessa = paljastelunhalua?

Vierailija
09.09.2017 |

Kuulin sivukorvalla bussissa kun pari naista puhui "perseen esittelijöistä", itse siis matkalla treeneihin trikoissa ja lyhyessä (urheilu)takissa. Pitkiä urheilupaitoja en edes omista, siis perseen peittäviä, eivät ole käytännöllisiä liikkuessa.

En ole muunlaisia hengittäviä pitkiä treenihousuja edes löytänyt. Mutta siis tosiaanko treenaava ihminen jonka pyllyä ei ole erikseen piilotettu = esittelee itseään? Aika kapeaksi alkaa käydä tila naisena, kuulostaa ennemmin erinäisten uskonnollisten ryhmien ajatuksilta kuin normaaleilta länsimaalaisilta.

Kommentit (469)

Vierailija
401/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa mitä muut ajattelee? Jos haluan mennä kauppaan trikoot peppuvaossa, kamelin varpaat heiluen niin silloin menen. Jos siitä mielesi pahoitat niin ole onnellinen pienistä elämän murheistasi.

Ai sinuako ei kiinnosta jos vieressä oleva kommentoi sinun asuasi? Kyllä se varmasti ainakin hetkeksi jää mieleen pyörimään.

Vierailija
402/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoo on riskillä ruma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

400 sivua puuttumista naisen vapauteen pukeutua miten haluaa. Miehelle alistuminen on muka vapautta, mutta jumppatrikoita ei saa laittaa päälle? Jos samaa kritiikkiä esittäisi huivinkantajalle niin tuli olisi irti ja jokainen ulvoisi vapautta alistua.

Paljastelu on vapautta. Ette oikeasti voi paasata koko ajan alistumisesta vapautensa ja sitten itkeä kun nainen käyttää vapauttaan oman kehon esittelyyn.

Trikoot ei vahingoita ketään, huivit aiheuttavat seksuaalirikoksia. Kumpaa kannattaa kritisoida?

Vierailija
404/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa mitä muut ajattelee? Jos haluan mennä kauppaan trikoot peppuvaossa, kamelin varpaat heiluen niin silloin menen. Jos siitä mielesi pahoitat niin ole onnellinen pienistä elämän murheistasi.

Ai sinuako ei kiinnosta jos vieressä oleva kommentoi sinun asuasi? Kyllä se varmasti ainakin hetkeksi jää mieleen pyörimään.

En ole tuo lainaamasi, mutta jos joku random tyyppi kommentoisi omaa asuani niin ennemminkin ajattelisin, että onpa huonot käytöstavat kyseisellä ihmisellä. En tosiaan pahoittaisi mieltäni.

Vierailija
405/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän miehet eivät käytä näitä pyllyhousuja- ja shortseja, jos ne ovat niin hyviä treenatessa? Niinpä.

Jotkut miehet käyttää ja on aika koominen näky kerrassaan. Monesti ovat miehistä kiinnostuneita miehiä tosin, joten kai he tykkäävät siis esitellä percettään miehille.

Kukin tyylillään, saa pukeutua miten tahtoo :)

Vierailija
406/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenitrikoissa näkee paremmin, tekeekö liikkeet puhtaasti treenatessa. Jossain lökäpöksyissä ei nää niin hyvin, toki riippuu ihan mitä harrastaa. Lisäksi esim. kollarihousut on todella kuumat. Ihmetyttää miksi aihe herättää niin kovasti tunteita. Jos et halua itse käyttää niitä, niin älä. Anna muiden pukeutua miten haluavat. Joku kysyi miksi miehet ei käytä tiukkoja trikoita, no jaa, ehkä ne vehkeet ei tunnu hyviltä todella tiukoissa housuissa tms. Yksi arvio tosin vain tämä. Naisilla sitä ongelmaa ei ole. Monet miehet saattaa ajatella myös, että trikoot on naismaisia eli ei sovi tyyliin.

Öykösti paljastat takamuksesi liikkeet siellä kaupassa, mistä lähtien kaupat on saleja?

Pyöritte hikisinä kaupoissa, eikö siinä tule kylmä??? Oikeat urheilijat tietää että lihaksia suojataan kylmältä, vai milloin olette nähneet ymeisurheilijan joka ei heti suorituksensa jälkeen pue päälle lämmintä?

Vierailija
407/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

et käy suihkussa treenien jälkeen?  Hikiset naiset on inhottavia :D 

muuten kuka vain saa pukeutua miten haluaa

Naisen hienhaju voi olla hyvä asia, pitää nimittäin lierot loitolla. Ja tietääkseni myös paskahousuiset densot ja valkosipulissa ja pontikassa marinoituneet miehet saavat matkustaa julkisilla, niin ikävää kuin se onkin.

Vierailija
408/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun muun ihmisen vartalo ja vaatetus häiritsee, on ihmisellä olemassa kätevä tapa suojautua näyltä: silmäluomet.

Mieleltään terve ei pidä ulkonäköraatia bussissa, se on vajaiden hommaa.

Vierailija
409/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo lainaamasi, mutta jos joku random tyyppi kommentoisi omaa asuani niin ennemminkin ajattelisin, että onpa huonot käytöstavat kyseisellä ihmisellä. En tosiaan pahoittaisi mieltäni.

Minä olen ja olen samaa mieltä. En todellakaan pahoita mieltä siitä mitä tuntemattomat ihmiset sanovat, eikä se kiinnosta minua mitä täysin tuntematon ihminen minusta ajattelee. Asiakaspalvelualalla yli 6 vuotta työskennelleenä voin sanoa ettei enää hetkauta paljoakaan ventovieraiden ihmisten suusta tulevat kommentit..

Vierailija
410/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenitrikoissa näkee paremmin, tekeekö liikkeet puhtaasti treenatessa. Jossain lökäpöksyissä ei nää niin hyvin, toki riippuu ihan mitä harrastaa. Lisäksi esim. kollarihousut on todella kuumat. Ihmetyttää miksi aihe herättää niin kovasti tunteita. Jos et halua itse käyttää niitä, niin älä. Anna muiden pukeutua miten haluavat. Joku kysyi miksi miehet ei käytä tiukkoja trikoita, no jaa, ehkä ne vehkeet ei tunnu hyviltä todella tiukoissa housuissa tms. Yksi arvio tosin vain tämä. Naisilla sitä ongelmaa ei ole. Monet miehet saattaa ajatella myös, että trikoot on naismaisia eli ei sovi tyyliin.

Öykösti paljastat takamuksesi liikkeet siellä kaupassa, mistä lähtien kaupat on saleja?

Pyöritte hikisinä kaupoissa, eikö siinä tule kylmä??? Oikeat urheilijat tietää että lihaksia suojataan kylmältä, vai milloin olette nähneet ymeisurheilijan joka ei heti suorituksensa jälkeen pue päälle lämmintä?

Missä väitin olevani urheilija :'D ja ei, mulle ole tullut kylmä. Kerrotko miksi aihe herättää sussa niin paljon raivoa? Aidosti kiinnostaa.

Vierailija
411/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut pahoittaa. Joten turha kysellä ketä kiinnostaa. Varmaan moniakin, ihmisiä on eri luonteisia.

Vierailija
412/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ainakin menee oma juoksulenkki noin 8km korttelia ympäri ja ennen kotia sopivasti ruokakauppa jossa käyn lenkin jälkeen. En tahallaan tule sinne hikisenä paljastamaan takamukseni liikkeitä, sinun valinta katsotko per*ettäni vai et. Ja tuohon yleisurheilu-diipadaapaan sen verran, että en pidä itseäni tai suoritustani edes verrattavana yleisurheilijan tasoon.

Vierailija
413/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ja olen samaa mieltä. En todellakaan pahoita mieltä siitä mitä tuntemattomat ihmiset sanovat, eikä se kiinnosta minua mitä täysin tuntematon ihminen minusta ajattelee. Asiakaspalvelualalla yli 6 vuotta työskennelleenä voin sanoa ettei enää hetkauta paljoakaan ventovieraiden ihmisten suusta tulevat kommentit..

Olen itsekkin asiakaspalvelualalla enkä töissäkään rupea kuuntelemaan moista kielenkäyttöä vaan osoutan asiakkaalle ovea tai pyydän vartijan hakemaan pois.

Vierailija
414/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä väitin olevani urheilija :'D ja ei, mulle ole tullut kylmä. Kerrotko miksi aihe herättää sussa niin paljon raivoa? Aidosti kiinnostaa.

Jos et ole urheilija, älä pukeudu urheilijaksi. Eli haluat vain paljastella itseäsi eli olet exhibionisti. Eli haet kiksejä siitä että kuvittelet kaikkien olevan kateellinen perseestäsi. Voin kertoa että saat minut yökkäämään, lihakset eivät ole ikinä olleet minulle mikään juttu vaan jopa yököttävät.

Tavalliset ihmiset pukevat päällensä muutakin kuin pelkät trikoot, he pukevat päällensä vaatteet.

Vierailija
415/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekkin asiakaspalvelualalla enkä töissäkään rupea kuuntelemaan moista kielenkäyttöä vaan osoutan asiakkaalle ovea tai pyydän vartijan hakemaan pois.

miten tämä vika kommentti liittyi mihinkään? eli siis jos kadulla joku avautuu sulle sun housuista niin osaat sanoa takasin?

ja missä liikkeessä vartija heittää huonokäytöksiset asiakkaat pois? aika laitointa.. vai onko ne puukon kanssa sua jahtaamassa siellä? :D

Vierailija
416/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ainakin menee oma juoksulenkki noin 8km korttelia ympäri ja ennen kotia sopivasti ruokakauppa jossa käyn lenkin jälkeen. En tahallaan tule sinne hikisenä paljastamaan takamukseni liikkeitä, sinun valinta katsotko per*ettäni vai et. Ja tuohon yleisurheilu-diipadaapaan sen verran, että en pidä itseäni tai suoritustani edes verrattavana yleisurheilijan tasoon.

Aika paha olla näkemättä, kun sokeakaan en ole.

Minne ne ostokset laitetaan, sinne juoksutrikoiden sisään?

Ostat joka kerta muovipussin?

Jos kuletat kestokassin, miksi et myös samasta matskusta tehtyä tuulitakkua joka peittäisi takamuksesi?

Vierailija
417/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole urheilija, älä pukeudu urheilijaksi. Eli haluat vain paljastella itseäsi eli olet exhibionisti. Eli haet kiksejä siitä että kuvittelet kaikkien olevan kateellinen perseestäsi. Voin kertoa että saat minut yökkäämään, lihakset eivät ole ikinä olleet minulle mikään juttu vaan jopa yököttävät.

Tavalliset ihmiset pukevat päällensä muutakin kuin pelkät trikoot, he pukevat päällensä vaatteet.

Jos noin kovasti menee tunteisiin jonkun trikoiden käyttö niin varmaan kannattaa hakea apua. Ja yökkäile ihan rauhassa, ei mua haittaa. Pukeudun sellaisiin vaatteisiin jatkossakin, missä tunnen oloni mukavaksi.

Vierailija
418/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koske vain naisia. Jos mies pitää tiukkoja trikoita kadulla, niin kyllä sekin aiheuttaa pahennusta. Osa liittää siihen jopa arviot seksuaalisesta suuntautumisesta.

Mitä ihmettä? Miten se aiheuttaa pahennusta?

Vierailija
419/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän ne trikoot paljastaa perseen kaikille halusit sitä tai et. Se oiskin näky jos miehet rupeaisi käyttämään tiukkoja trikoita, siitä minä ainakin tykkäisin. Kiinteitä miesten pakaroita nam.

Vierailija
420/469 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä synti siinä kankun esittelemisessä sitten on? Miten tämä puhe nyt eroaa siitä että toisissa kulttuureissa pakotetaan naiselle burkha tai hijab päähän. Itse harrastan juoksemista ja myönnän että olen joskus juoksulenkin päätteksi napannut kaupasta mukaan maidon tai leivän ennen kuin palaan kotiin. Ja käyn tosiaan mieluummin suihkussa kotona heti salikäynnin jälkeen kun salilla, minne pitäisi raahata omat rasvat ja shampoot mukaan. Suihku on itselleni myös nautinto. Mielummin vietän sen ajan kotona kun toisten naisten paljaita takapuolia pällistelemässä. 

Varsinkin keski-ikäisille suomalaisille naisille on todella yleistä toisten naisten jatkuva vahtiminen ja kritisointi. Ihan sama onko kyse äitiydestä, työnteosta, ruuanlaitosta, painosta, vaatetuksesta tai mistä tahansa missä naisen oma persoonallisuus tai elämä saattaisi näkyä. Täytyisi pukeutua harmaaseen Nansoon, synnyttää neljä lasta alakautta, käyttää juuri oikea määrä oikeanlaista meikkiä, olla äärettömän onnistunut uraelämässä ja samaan aikaan perheen pääkasvattaja. Antakaa nyt hyvät ihmiset toisten olla rauhassa.

Eikö naisilla ole jo ihan tarpeeksi yhteiskunnalisia paineita joita täytyy kestää. Tarviiko naisten lisätä niitä vielä toistensakin päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän