Siis luuleko ihmiset että juoksutrikoot treeneistä tullessa = paljastelunhalua?
Kuulin sivukorvalla bussissa kun pari naista puhui "perseen esittelijöistä", itse siis matkalla treeneihin trikoissa ja lyhyessä (urheilu)takissa. Pitkiä urheilupaitoja en edes omista, siis perseen peittäviä, eivät ole käytännöllisiä liikkuessa.
En ole muunlaisia hengittäviä pitkiä treenihousuja edes löytänyt. Mutta siis tosiaanko treenaava ihminen jonka pyllyä ei ole erikseen piilotettu = esittelee itseään? Aika kapeaksi alkaa käydä tila naisena, kuulostaa ennemmin erinäisten uskonnollisten ryhmien ajatuksilta kuin normaaleilta länsimaalaisilta.
Kommentit (469)
Vierailija kirjoitti:
Ap tuskin pitäisi tuulipukua treeneihin mennessä, vaika se olisikin parempi.
Pukeudun sään mukaan, kuten tuossa juuri kerroin. Tuulihousut ovat pian treenihousujen päällä.
Ainakin se kävi ilmi, että ihmisillä herää tunteita toisten treenivarusteista. MIKSI? Esim. 16, ihanko todella sinä hihittelet urheiluvaatteissa oleville ihmisille, joilla on päällään nyt kaupoista löytyviä urheiluvaatteita?
Tässä EI ollut kyse mistään bilepukeutumisesta tms. vaan ihmisestä, jolla on muutenkin treenikamat päällä, kenkiä myöten. Miksi se on niin kamalaa?
ap
Ymmärrän. Siis luuleeko joku että sumopainikuteet treeneistä tullessa = paljastelunhalua?
Käytän yleensä työmatkoilla jumppatrikoita. Mukavaa polkea töihin, ja seisomatyön päätteeksi ei tarvitse vetää jotain kireitä farkkuja turvonneisiin kinttuihin.
Treeneihin poljen myös salivaatteet valmiiksi päällä ja samoissa tamineissa takaisin kotiin suihkuun - vähemmän kannettavaa treenikassissa ja matkalla tulisi taas hiki muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään kanssanaiset: miten teillä riittää ENERGIAA ja mielenkiintoa kyylätä toisten perseitä? Itse en huomaa ollenkaan, millaiset housut kenelläkin on päällä. Oletteko te arvostelijat pyllynne peittäviä treenaajia joita ärsyttää, että toiset eivät tee niin vai ei-liikunnallisia, joita kiinnostavat treenattujen pyllyt? Selittäkää, en tajua.
Sinäkö et katso toisten naisten kasvoja ja kroppaa, kampauksia, meikkejä, vaatteita, laukkuja, kenkiä yms.? :D
Huomioin, mutta eipä ole tullut mieleeni paheksua. Etenkään sellaista arkipäiväistä asiaa kuin urheiluvaatteissa kulkeva henkilö. Jos nyt on esim. nännit puoliksi paljaana niin varmaan katson pidempään ja ihmettelen, onko naisella jotain ongelmia tms.
Eli en edelleenkään tajua, miten tarkoituksenmukaiset vaatteet häiritsevät kenenkään elämää siinä määrin, että se herättää tällaista kuohuntaa. Tulee mieleen että itsellänne on jotain pylly-epävarmuuksia tms. kun noin kuohuttaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Tässä EI ollut kyse mistään bilepukeutumisesta tms. vaan ihmisestä, jolla on muutenkin treenikamat päällä, kenkiä myöten. Miksi se on niin kamalaa?
ap
Se siinä on kamalaa että naapurikylän aidanseipäätkin näkee että sulla on timmimpi peppu kuin niillä arvostelijoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun sään mukaan, kuten tuossa juuri kerroin. Tuulihousut ovat pian treenihousujen päällä.
Ainakin se kävi ilmi, että ihmisillä herää tunteita toisten treenivarusteista. MIKSI? Esim. 16, ihanko todella sinä hihittelet urheiluvaatteissa oleville ihmisille, joilla on päällään nyt kaupoista löytyviä urheiluvaatteita?
ap
Tule kirjoittamaan fiktiota tuulipuvuista sitten myöhemmin. Esimerkiksi tyyliin: "Ihmiset pitävät minua junttina kun liikun tuulipuku päällä keskustassa. Mikä ihmisiä vaivaa?"
Stringit on parhaat trikoiden kanssa.
Näin kerran metallinhohtoiset juoksutrikoot ja en vain saanut silmiäni irti siitä perseestä niiden alla. En ole lesbo, mutta jokin siinä metallinhohtoisessa kinkussa oli niin kovin hypnotisoivaa. Voin vain kuvitella, mitä liikenteessä voisi tapahtua, jos joku mies tai lesbo jäisi tuijottamaan lasittunein silmin ohi juoksevaa metallinhohtoista kinkkua kuola valuen.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Siis luuleeko joku että sumopainikuteet treeneistä tullessa = paljastelunhalua?
Nämä hassunhauskat esimerkit olisivat hassunhauskoja, jos
a) treenihousut jättäisivät paljasta ihoa näkyviin huomattavia määriä ja olisivat täten jotenkin hätkähdyttäviä.
b) treenihousuja olisi saatavilla montaa eri lajia ja trikoita pitäisi oikein etsiä = olisi syytä olettaa, että ihminen pukee ne päälleen koska HALUAA esitellä itseään
c) Jos treenihousut olisivat sellaisia kuin esim. jujutsussa käytettävät asut, ts. ne pitäisi erikseen hankkia jostain erikoistuneesta liikkeestä.
Esimerkkisi oli vain sekä huono että tyhmä. :)
Mutta ei siinä, jos näet usein sumopukuisia ihmisiä, kannattaa raportoida iltapäivälehdille. Tai lääkärillesi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tule kirjoittamaan fiktiota tuulipuvuista sitten myöhemmin. Esimerkiksi tyyliin: "Ihmiset pitävät minua junttina kun liikun tuulipuku päällä keskustassa. Mikä ihmisiä vaivaa?"
Tässä oli kyse trikoiden paheksumisesta silloin, kun niitä käytetään urheiluvaatteina ja urheilemaan mennessä. Jos sinulla on tarvetta keskustella ihmisten mielipiteistä tuulihousuihin liittyen, voit ihan itse aloittaa keskustelun. Se ei ollut minun aiheeni eikä minulla ole siitä mitään sanottavaa. Jos tulee mieleen, niin voin tulla tuulihousualoitukseesi kommentoimaan. :)
ap
Siis tulen töistä, vaihdan treenikamat päälle, heitän kengät & juomapullon reppuun, fillaroin salille, treenaan ja polkaisen treenikamoilla kotiin suihkuun, ni tää ei käy, koska haluan näin toimimalla vain esitellä takapuoltani. Ymmärsinkö oikein? Sen sijaan mun pitäis vaihtaa työvaatteet toisiin vaatteisiin, pakata treenivaatteet, pyyhe, pesuaineet, kosteusvoiteet jne, pyöräillä salille, treenata, käydä suihkussa, kuivata hiukset, pakata taas kaikki kamat, pukeutua ja pyöräillä kotiin, jonka jälkeen olen taas vähän hikinen ja päällä olevat vaatteet pitää laittaa nekin pesuun.
Jotkut vielä arvostelevat, kun alakoululaiset käyttävät juoksutrikoita. Lapset saisivat kuulemma pitää vain löysiä verkkareita, mitään vartalonmuotoja ei saisi näkyä. Surullista, oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin meen aina julkisilla uimahalliin uimapuku päällä ei kai siinä mitään ihmeellistä ;D
Miten tää liittyi aloitukseen? Jos juoksutrikoot eivät olisi JUOKSUUN ulkona tarkoitetut niin tossa sun kommentissa olis edes jotain pointtia. Nyt se on vain yksinkertainen. :D
Vierailija kirjoitti:
Siis tulen töistä, vaihdan treenikamat päälle, heitän kengät & juomapullon reppuun, fillaroin salille, treenaan ja polkaisen treenikamoilla kotiin suihkuun, ni tää ei käy, koska haluan näin toimimalla vain esitellä takapuoltani. Ymmärsinkö oikein? Sen sijaan mun pitäis vaihtaa työvaatteet toisiin vaatteisiin, pakata treenivaatteet, pyyhe, pesuaineet, kosteusvoiteet jne, pyöräillä salille, treenata, käydä suihkussa, kuivata hiukset, pakata taas kaikki kamat, pukeutua ja pyöräillä kotiin, jonka jälkeen olen taas vähän hikinen ja päällä olevat vaatteet pitää laittaa nekin pesuun.
Kiitos, säästit minulta vaivan tämän kirjoittamisesta. Itse en pyöräile, muuten kyllä ihan samat sanat. :) Tulee väkisinkin fiilis, että arvostelijat eivät ole juuri liikuntaa harrastaneet, kun ovat noin kujalla.
ap
Voi olla että sinä et halua itseäsi esitellä, mutta uskon, että jotkut. Mutta jokainen tavallaan.
Meinasin kyllä pyörtyä kun näin kaupassa miehen tiukoissa pyöräilyshortseissa. Toivottavasti ei yleisty.
Eikö lasten tule käyttää paljastavia vaatteita. Vanhat äijät kyylää (muistan tämän lapsuudesta kun silloin oli minihameet muotia). Ei kiva. Vieläkin muistan sen tuijottelun ja äitini idea oli pukea meidät muodikkaasti.
Kateelliset taas huutelee täällä..
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että sinä et halua itseäsi esitellä, mutta uskon, että jotkut. Mutta jokainen tavallaan.
Meinasin kyllä pyörtyä kun näin kaupassa miehen tiukoissa pyöräilyshortseissa. Toivottavasti ei yleisty.
Eikö lasten tule käyttää paljastavia vaatteita. Vanhat äijät kyylää (muistan tämän lapsuudesta kun silloin oli minihameet muotia). Ei kiva. Vieläkin muistan sen tuijottelun ja äitini idea oli pukea meidät muodikkaasti.
Kyse oli aikuisten kyyläämisestä, lapset ovat ihan eri asia ja siitä en nyt ole kiinnostunut puhumaan. Etenkään kun en ole saanut mitään varsinaista vastausta siihen, luulevatko arvostelijat, että kaikki treenivaatetus = paljastelua. Olisi myös kiva kuulla, auttoiko esim. 32:n esimerkki ymmärtämään, että treenivaatteet ovat esimerkiksi käytännöllinen ratkaisu meille, joilla suihku on lähellä kotia. Ja jos menee suoraan töistä treenaamaan eikä vaatteiden vaihtoaikaa jää, kun julkiset kulkuvälineet menevät siten että töistä ei pääse heti lähtemään ja treenipaikassa ei jää aikaa vaihtaa vaatteita.
ap
Hyvähän tämä nykyinen trendi on. Nainen kaupassa rahkaostoksilla treenikuteissa - hei katsokaa minua, peppuni on timmi ja olen tullut juuri treenaamasta. Mies - tuijottaa minkä ehtii, seuraa perässä peittelen pullotusta.
Ole imarreltu.
Jos sulla olisi huono takapuoli ei kukaan olisi syyttänyt sua mistään.
Itse vaihdan monesti kotona/töissä jo vaatteet, jos treenit alkavat tiettyyn aikaan. Ei tarvitse stressata, jääkö vaatteiden vaihtoon aikaa, jos bussi tai juna onkin myöhässä. Treenien jälkeen laitan jotkut löysät collegehousut jalkaan.