Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita noloin "peliliike", mitä miehet ovat yrittäneet sinuun

Vierailija
09.09.2017 |

Nuorena pääsin kaverini kautta kerran yökerhon vippiin. Baaritiskillä viereen tuli mies, joka tilasi jotain tosi kallista skumppaa kaksi lasia. Mies otti lasit käteensä, katsoi minua ja sanoi: Tää toinen lasillinen voisi ehkä juuri ja juuri olla sinun.
En jäänyt kuuntelemaan mitä ehtoja lasillisen saamiseksi olisi annettu.

Kommentit (500)

Vierailija
121/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntematon mies tuli juttelemaan ja tohkeissaan kertoi että tunnistaa minut.Tiesi koulun missä opiskelin ja minä vuonna.Kun kysyin mistä muistaa nuo tiedot minusta alkoi kertomaan , että opiskeli samassa oppilaitoksessa ja heillä oli miesten kanssa joku naisten ulkonäön pisteyttäminen taulukkoon.Ja olin kuulemma pärjännyt tosi hyvin tässä kisassa.luuli että olisin otettu kunniasta.Siihen loppui meidän keskustelut.

Vierailija
122/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis suomalaiset miehet ei osaa tota negaamista. Se EI toimi niin että sanot naiselle "ootpa ruma hyhhyh, no mut läheks panee?" ei ei.. Tarkoitus on sanoa jotain joka laskee naisen itsetuntoa, mutta et "tarkoita" loukata. Tyyliin "onko tuo takki Heidin uutta mallistoa? Joo noita näkee kyllä nykyään kaikilla, no kelläpä ei olisi lidlin vaatteisiin varaa, ei sillä, ihan hyviä perusvaatteita varmaan." tajuatteko?

Miksi tämä on saanut noin paljon alapeukkuja? Asia on juuri näin. Sanot naisesta jotain negatiivista, mutta et suoraan hauku häntä. Toinen esimerkki "onko sulla tarkoituksella meikit vähän suttuiset? Ai on. Okei, katsoin vaan että on vähän levinnyt, mutta ei sitten mitään"

Ei millään pahalla, mutta noi molemmat esimerkit on todella selvää vittuilemista. Toisin kuin siellä teidän pick up artist -yhteisöissänne väitetään, useimmat ihmiset lämpenevät vittuilun sijaan fiksulle, ystävälliselle ja vilpittömälle kohtelulle. Siitä alapeukut. On turha kuvitella, että huono flaksi johtuisi kiltteydestä, jos on oikeasti ilkeä, itsekäs ja juonitteleva ihminen.

Ei nyt ihan osunut tuo, olen perheenäiti. Kunhan selitin mitä negaamisella tarkoitetaan, kun selvästi ihmiset ymmärtävät sen väärin.

Se on selvää että moni ymmärtää sen väärin mutta että se oikeinkaan muka toimisi on harhaa. Miksi kukaan olisi sellaisen seurassa jossa ei koe oloaan mukavaksi saatikka lähtisi mukaan.

Vaikutus on psykologinen. Baarin kaunein nainen on tottunut siihen, että kaikki miehet kuolaavat hänen peräänsä, sitten tulee joku joka ei kuolaa. Ei hauku, mutta antaa ymmärtää ettei nainen ole ihan niin täydellinen kuin uskoo, kaunis joo mutta onhan noita nähny. Nainen kiinnostuu tästä miehestä Koska hän käyttäytyy eritavalla kuin muut miehet. "Mikä minussa on vikana ettei hän tee kaikkiaan minun eteeni?" nainen tavallaan kunnioittaa miestä enemmän koska häntä ei voi kohdella miten vaan, niinkuin niitä muita kuolaajia. Varmasti toimii osaan oikein toteutettuna.

Eih.... "Vaikutus on psykologinen" = on tullut pleijerioppaita luettua! Nämä tapaukset suhtautuu naiseen kuin koiraan, aivankuin aikuista ihmistä voisi tuolla tavalla "pelata" yhtään mihinkään. En minäkään usko, että tuollainen on koskaan toiminut yhteenkään naiseen. Mikä siinä on niin vaikea käsittää, että nainen on muutakin kuin se ulkonäkö? Mitä jos menisit pokaamaan sitä "baarin kauneinta naista" ihan vain juttelemalla ASIOISTA, eikä kyseisen henkilön ulkonäöstä? Jos ei ole sokea kyseessä, niin kyllä se ihan varmasti tietää, miltä on baariin lähtiessään näyttänyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä klassinen, että ollaan ulkomaassa ja uskotaan, että kaverin lisäksi ei ole muita suomalaisia lähimaillakaan. Arvostellaan siis hänen kanssaan kovaan ääneen paikalla olevat misut ja visioidaan, minkä puutteessa kukakin on. Tullaan sit iskemään. Se on aika lailla se ja sama, millaista peliliikettä siinä yrittää, noloudelta ei voi välttyä.

Vierailija
124/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieten haukkuminen ja nöyryyttäminen on luonnollisesti ok tällä femakkopalstalla :)

Taas kerran: helppo se on naisena huudella. Kaikki paineet ja vetovastuu on miehellä aloitteiden tekemisessä. Myös siinäkin.

Vierailija
125/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis suomalaiset miehet ei osaa tota negaamista. Se EI toimi niin että sanot naiselle "ootpa ruma hyhhyh, no mut läheks panee?" ei ei.. Tarkoitus on sanoa jotain joka laskee naisen itsetuntoa, mutta et "tarkoita" loukata. Tyyliin "onko tuo takki Heidin uutta mallistoa? Joo noita näkee kyllä nykyään kaikilla, no kelläpä ei olisi lidlin vaatteisiin varaa, ei sillä, ihan hyviä perusvaatteita varmaan." tajuatteko?

Miksi tämä on saanut noin paljon alapeukkuja? Asia on juuri näin. Sanot naisesta jotain negatiivista, mutta et suoraan hauku häntä. Toinen esimerkki "onko sulla tarkoituksella meikit vähän suttuiset? Ai on. Okei, katsoin vaan että on vähän levinnyt, mutta ei sitten mitään"

Ei millään pahalla, mutta noi molemmat esimerkit on todella selvää vittuilemista. Toisin kuin siellä teidän pick up artist -yhteisöissänne väitetään, useimmat ihmiset lämpenevät vittuilun sijaan fiksulle, ystävälliselle ja vilpittömälle kohtelulle. Siitä alapeukut. On turha kuvitella, että huono flaksi johtuisi kiltteydestä, jos on oikeasti ilkeä, itsekäs ja juonitteleva ihminen.

Ei nyt ihan osunut tuo, olen perheenäiti. Kunhan selitin mitä negaamisella tarkoitetaan, kun selvästi ihmiset ymmärtävät sen väärin.

Se on selvää että moni ymmärtää sen väärin mutta että se oikeinkaan muka toimisi on harhaa. Miksi kukaan olisi sellaisen seurassa jossa ei koe oloaan mukavaksi saatikka lähtisi mukaan.

Vaikutus on psykologinen. Baarin kaunein nainen on tottunut siihen, että kaikki miehet kuolaavat hänen peräänsä, sitten tulee joku joka ei kuolaa. Ei hauku, mutta antaa ymmärtää ettei nainen ole ihan niin täydellinen kuin uskoo, kaunis joo mutta onhan noita nähny. Nainen kiinnostuu tästä miehestä Koska hän käyttäytyy eritavalla kuin muut miehet. "Mikä minussa on vikana ettei hän tee kaikkiaan minun eteeni?" nainen tavallaan kunnioittaa miestä enemmän koska häntä ei voi kohdella miten vaan, niinkuin niitä muita kuolaajia. Varmasti toimii osaan oikein toteutettuna.

Jos kaikki muut miehet kuolaa sen kaunottaren perään, niin eikö parhaiten menesty mies, joka puhuu naiselle kuin ihmiselle? Ei liene niin kauhean vaikeaa unohtaa se ulkonäkö ja jutella normaaleja asioita. Itse en ole mikään kaunotar, mutta minuun ei tepsi läpinäkyvät kehumiset tai mollaukset.

Vierailija
126/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieten haukkuminen ja nöyryyttäminen on luonnollisesti ok tällä femakkopalstalla :)

Taas kerran: helppo se on naisena huudella. Kaikki paineet ja vetovastuu on miehellä aloitteiden tekemisessä. Myös siinäkin.

Niin, naisiahan ei ikinä haukuta (uhkailla raiskauksella jne...) KOSKAAN netissä. Selvästikin pilkka osuu omaan nilkkaan, mitäpä jos ottaisitkin tästä opiksesi?

Vierailija
127/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole huolestunut pelimiesoppaita tankanneista pelimiehistä jotka negaavat eli haukkuvat ja nöyryyttävät naisia? Hups, miten tässä taas kävi niin että sotkeuduit omaan nokkeluuteesi?

Vierailija
128/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää ajanvietettä tämä ketju ja uskomatonta käytöstä - ihan sukupuoleen katsomatta - löytyy tuolta yökerhojen tanssilattioilta ja baaritiskeiltä.

Mulla parhaiten jäänyt mieleen muutaman vuoden takaa eräs mies Kallesta, joka hakeutui viereeni istumaan ihan alkuillasta (join itse vasta ensimmäistä juomaani) ja kuiskasi korvaani "olen titaaninen syväporaaja". En tiedä oliko se iskutarkoituksessa vai jokin muu huomio, mutta repesin niin, että siiderit lensi nenästä ja mies loukkaantui. Juttelimme kuitenkin vielä normaaliin tyyliin hetken. :D Tämä naurattaa joskus vieläkin.

Näitä kokemuksia, että tartutaan kiinni takaa päin tai kuiskitaan rivouksia korvaan kännissä, on jokaisella naisella, itsellänikin ihan riittävästi. Toinen mainittava mieleen jäänyt, ei niin tehokas iskurepliikki oli, kun eräs mies Rotterdamin baaritiskillä sanoi "oletpa sinä lyhyt. Oletko aina ollut noin lyhyt?".. noo... mitä tuohon nyt sitten voisi sanoa? Eräs mies millissä kertoi vanhempiensa olevan "dippoja"  - kai tästäkin olisi pitänyt kapsahtaa herran kaulaan? 

Niiden mukaan olen lähtenyt, jotka esittelee itsensä normaalisti, kysyvät saako seuraan liittyä ja voivat keskustella vaikkapa yhteiskunnallisista asioista, musiikista tai mistä nyt ikinä. 

Aina on naisia, "eikä ihan vähän",jotka syystä tai toisesta lähtevät mukaan vaikka olisi kuinka huono iskurepliikki. Se suotakoon heille. Turha sitä on lähteä miehiä kritisoimaan, jos he vain haluavat paneskella mahdollisimman vähällä vaivalla. Voi olla takana rankka tutkimuspalaveri teknisellä korkeakoululla. Perkele kun ei ole kunnon bordelleja.

Siis mielestäsi täysin pätevä alibi huonoille sosiaalisille taidoille, kusipäiselle käytökselle ja tässäkin ketjussa kuvatuille tapauksille suoranaisesta seksuaalisesta häirinnästä on se, että mies saattaa olla teekkari...? Just.

T. nainen, joka on onnellisesti naimisissa diplomi-insinöörin kanssa, ja jo jonka mies on samalla myös hyväkäytöksinen herrasmies

Vierailija
129/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mukavan oloinen baarituttu jonka torjuin ystävällisesti ja tuntui aluksi ymmärtäneen, laittoi jälkeenpäin viestiä, että "et sä mikään lesbo ole, tule tänne ;)". Jaa, kiva kun tiedät paremmin :)

Sitten joku random vanhempi ukko tarjoitui ostamaan mulle pizzan, jos lähden hänen luokseen. Suuttui, kun en suostunut.

Vierailija
130/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainenhan voi ylpeyttään todeta, että näin käyttäytyvä mies on homo. Tavallaanhan se negaaminen on osoitus siitä, että "ei voisi vähempää kiinnostaa". Ja jos niitä miehiä on muutenkin joka varpaalle ja sormelle, niin miksi tämä yksi saisi kaiken huomion?

Vierailija
131/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. En tiedä onko jo tää heitetty. Aikoinaan siis 80-luvulla yökerhossa. Jos kundi tarjosi röökin ja siihen tulta, niin peli oli puoliksi selvä. Se oli sitten ihan selvää, että jos ostettiin yksi drinkki tai jopa kalja, niin saannin piti olla varma.

Vierailija
132/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikutus on psykologinen. Baarin kaunein nainen on tottunut siihen, että kaikki miehet kuolaavat hänen peräänsä, sitten tulee joku joka ei kuolaa. Ei hauku, mutta antaa ymmärtää ettei nainen ole ihan niin täydellinen kuin uskoo, kaunis joo mutta onhan noita nähny. Nainen kiinnostuu tästä miehestä Koska hän käyttäytyy eritavalla kuin muut miehet. "Mikä minussa on vikana ettei hän tee kaikkiaan minun eteeni?" nainen tavallaan kunnioittaa miestä enemmän koska häntä ei voi kohdella miten vaan, niinkuin niitä muita kuolaajia. Varmasti toimii osaan oikein toteutettuna."

No NYT on katottu elokuvia?? :D Ei hyvän tähen naiset ajattele noin perkeleen monimutkaisesti :D AINA löytyy joku joka on kauniimpi kuin itse.  Myös ympärilleen virtsaava ja kanaa imitoiva mies käyttäytyy eri tavalla kuin muut.

Vierailija
133/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nuorempana istuin baarissa lipittämässä kavereitten kans sidukkaa kun tarjoilija kantoi pöytään oluen ja sanoi, että joku halusi tarjota sen minulle. Kysyin kuka, tarjoilija sanoi ettei tarjoaja halunnut paljastaa henkilöllisyyttään. Selvä. Katselin ympärilleni eikä kukaan katsellut merkitsevästi meidän pöytäämme päin. No, työnsin oluen sivuun, siideripissis kun olin ja jatkoin elämää.

Joku sai kicksit tarjoamalla mulle nimettömästi oluen :D

Vierailija
134/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksesi, että tuosta "aloitteiden tekeminen on täysin miesten vastuulla ja naisilla on elämä niin helppoa" -aloituksesta löytyy useampikin olemassaoleva ketju, jossa asiaa on puitu hyvinkin seikkaperäisesti. Kannustaisin sinua tutustumaan niihin jotta saisit naisten perspekstiiviä tuosta aloitteiden tekemisestä. Maailma ei ole todellisuudessa niin mustavalkoinen kuin sinun ajatusmaailmasi.

Ja ilmeisesti se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, eli sinäkin tunnistat itsesi tässä ketjussa kuvatusta epätoivotusta käytöksestä. Ajatelepa asiaa niin, että nyt sinulla on loistava mahdollisuus ottaa opiksesi ja muuttaa omaa tapaasi lähetsyä naisia. Saatat jopa yllättyä positiivisesti tuloksista.

Vierailija
135/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika useasti naiset ovat heitellet jotain ihan kusipäisiä juttuja kun on mennyt ihan asiallisesti ja ystävällisesti juttelemaan. Ei kyllä ihme sitten että jotkut miehet vittuilevat samalla mitalla takaisin.

Tässäkin ketjussa monessa jutussa takuulla ainoa vika oli että oli "perus pertti" kyseessä.

Jos olet asiallisesti ja kivasti lähestynyt, niin olet vain törmännyt kuspäänaisiin. Sellaisia on olemassa myös, ikävä kyllä. En ole koskaan tajunnut näitä prinsessoja, jotka vastaavat vieraalle ilkeästi. Itse olen ollut aina kohtelias ja ystävällinen. Toisaalta on miehiä, jotka eivät ymmärrä, ettei kiinnosta, kuin vasta rautalangasta vääntäen. Tavallaan hyvä, että tulee heti selville, niin et tuhlaa moisiin aikaasi ja kivuuttasi, eikös?

Mutta jos alat _tuon vuoksi_ lähestyä tuntemattomia sillä periaatteella, että v^ttuilet jo esittäytyessäsi, niin metsään menee.

Vierailija
136/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarissa mies tuli pokaamaan ja aikamme siinä juteltiin. Hetken kuluttua vanhempi herra tulee meidän luokse ottaa käteni käsiinsä, tutkii minua ja hymyilee. Kuiskii sitten tämän pokaajan korvaan jotain jä lähtee pois. Ihmettelen että mikä on homman nimi. Pokaaja kertoo että vanhempi mies on hänen isänsä ja olin läpäissyt hänen seulansa.

Kaameaa. Ajattelikohan tuleva appi, että voi itsekin käyttää miniäänsä aina kun kiinnostaa.

Vierailija
137/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kultasepänliikkeessä etsimässä lahjaa kun toinen asiakas kysyi että ostettaisiinko tuosta meille sormukset.

Vierailija
138/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä ja miesasiakas tsekkaili minua kauan aikaa. Tauolla näin, että oli tullut facessa kaveripyyntö tältä mieheltä, hyväksyin sen. Sit mies alko selittään, että vahingossa pyysi mua kaveriksi, mut mitä kuuluu? Silloin meni tosiaan maku, jos ei kehtaa myöntää, että tarkoituksella etsi minut facesta. Aiempi säätö sentään kehui, kuinka oli joutunut näkemään vaivaa, että löysi mut facesta ja sai yhteyden.

Vierailija
139/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuntematon mies tuli juttelemaan ja tohkeissaan kertoi että tunnistaa minut.Tiesi koulun missä opiskelin ja minä vuonna.Kun kysyin mistä muistaa nuo tiedot minusta alkoi kertomaan , että opiskeli samassa oppilaitoksessa ja heillä oli miesten kanssa joku naisten ulkonäön pisteyttäminen taulukkoon.Ja olin kuulemma pärjännyt tosi hyvin tässä kisassa.luuli että olisin otettu kunniasta.Siihen loppui meidän keskustelut.

Heh heh, ja sitten naiset täällä pistetyttävät miesten iskuyrityksiä, plus ivaavat ja haukkuvat!

Vierailija
140/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh, ja sitten naiset täällä pistetyttävät miesten iskuyrityksiä, plus ivaavat ja haukkuvat!

Miesten, ja miksei naistenkin, kannattaa ottaa tämä ketju opin kannalta. Jospa jollekin syttyy lamppu pään päälle oivalluksen hetkellä "minun ei siis kannata puristaa takapuolesta tai aloittaa keskustelua moittimalla toisen vaatetusta".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme