Kirjoita noloin "peliliike", mitä miehet ovat yrittäneet sinuun
Nuorena pääsin kaverini kautta kerran yökerhon vippiin. Baaritiskillä viereen tuli mies, joka tilasi jotain tosi kallista skumppaa kaksi lasia. Mies otti lasit käteensä, katsoi minua ja sanoi: Tää toinen lasillinen voisi ehkä juuri ja juuri olla sinun.
En jäänyt kuuntelemaan mitä ehtoja lasillisen saamiseksi olisi annettu.
Kommentit (500)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään yksittäistä huonointa peliliikettä ei nyt tule mieleen, mutta 10 vuotta sitten kun kävin paljon baareissa, oli kahdenlaisia idiotteja. Molemmat jo itseasiassa mainittu tässä ketjussa.
1) pyytämättä juoman tarjoajat, jotka sitten kuvittelevat että sillä 6 euron juomalla heltiää seksiä. Suuttumista, huorittelua yms. jos kieltäydyin juomasta ja sanoin etten tykkää vaikka kossukolasta.
2) negaajat. "Miks sä näytät tolta kun olisit syönyt sitruunan", "et kyllä oo tän paikan kaunein", "tulin jutteleen sulle kun oot kaveriporukastas vähiten kaunis". Ja sitten oletetaan, että kiinnostus heräisi noiden kauniiden sanojen jälkeen. Huh huh.
Kakkosen kohdalla kyllä kuulostaa etteivät ole pokaamassa, enemmänkin siltä kun olisit joku nokka pystyssä narsisti. Just tuollaisia jotka luulevat että kaikki miehet ovat kiinnostuneita. Itsekin heitän takasin jotain skeidaa kun kohdalle tuollaisia sattuu. Kilttimiehet ne vaan hymysuin sietää kaikkea akkojen paskaa. Ja juu, en oo suakaan pokaamassa.
Siis miten "heität takaisin" jos itse oot mennyt sanomaan ekana replana tuon? Ihan ei nyt aukea.
t. eri
En kyllä missään sanonut et heti tuollaisella aloitan.
Alkoi parhaan ystäväni kaveriksi ja yritti sen avulla udella tietojani ystävältäni niin kuppikoostani kuin mieskuvioistani. No enpä lämmennyt hänelle, yritystä jatkui sen kaksi vuotta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehui koko illan kaveriani kauniiksi ja koetti laittaa käsiä ympärille ym, hiukan ennen valomerkkiä kääntyi sitten minuun päin ja sanoi "sä oot ruma mutta on sullaki pillu että miten ois?" Tässä' vaiheessa kaverin kärsivällisyys loppui ja kippasi siiderin jämät tyypin päähän käskien häipyä, ennen kuin...
Nyt on kyllä jo aikamoista tarinointia.
Jos vihjailet että liiottelen tai valehtelen, niin en. Minulla on silmälasit, töpselinenä ja ihottumaa silmäluomissa, eli kedon kaunein kukkanen en ole ja kun vieressä vielä oli 180cm blondi luonnonkiharoilla, niin...
se "ruma jolla on pillu"
Vai että ihan silmälasit, hui kauheaa. :D Kuulostaa että sulla on itsetunto-ongelmia eikä ulkonäköongelmia.
Mun suosikkeja ainakin on aina olleet silmälasipäiset lyhyet naiset. Hiusten värillä ei väliä. :)
Ei hitto pakko kysyä nyt taas mistä nämä alapeukut tulevat? Pitäis varmaan vaan haukkua naisia? :D
Ei, vaan kun sä takerruit niihin silmälaseihin, kun kuvailtiin muitakin piirteitä. Silmälasit itsessään eivät kenestäkään rumaa tee, mutta aika usein ne yhdistetään rumuuteen osana muita piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään yksittäistä huonointa peliliikettä ei nyt tule mieleen, mutta 10 vuotta sitten kun kävin paljon baareissa, oli kahdenlaisia idiotteja. Molemmat jo itseasiassa mainittu tässä ketjussa.
1) pyytämättä juoman tarjoajat, jotka sitten kuvittelevat että sillä 6 euron juomalla heltiää seksiä. Suuttumista, huorittelua yms. jos kieltäydyin juomasta ja sanoin etten tykkää vaikka kossukolasta.
2) negaajat. "Miks sä näytät tolta kun olisit syönyt sitruunan", "et kyllä oo tän paikan kaunein", "tulin jutteleen sulle kun oot kaveriporukastas vähiten kaunis". Ja sitten oletetaan, että kiinnostus heräisi noiden kauniiden sanojen jälkeen. Huh huh.
Kakkosen kohdalla kyllä kuulostaa etteivät ole pokaamassa, enemmänkin siltä kun olisit joku nokka pystyssä narsisti. Just tuollaisia jotka luulevat että kaikki miehet ovat kiinnostuneita. Itsekin heitän takasin jotain skeidaa kun kohdalle tuollaisia sattuu. Kilttimiehet ne vaan hymysuin sietää kaikkea akkojen paskaa. Ja juu, en oo suakaan pokaamassa.
Siis miten "heität takaisin" jos itse oot mennyt sanomaan ekana replana tuon? Ihan ei nyt aukea.
t. eri
En kyllä missään sanonut et heti tuollaisella aloitan.
Mutta tuo kommentoimasi pusui avausreploista. Jos aiot puhua ihan eri asiasta, kannattaisi mainita.
Jes, kerrankin mulla on tänne tarina. Olin pari vuotta takaperin Helsingissä tekemässä jouluostoksia. Lahjat löytyivät ja aikaa jäi vielä kiertelyynkin. Päädyin jossain välissä Forumiin, jossa tielleni loikkasi Elisan ständistä nuori miesmyyjä ja alkoi kaupitella muna pystyssä uutta liittymää niinkuin nuo yleensä tekee. En ollut aikonut vaihtaa, mutta päätin osoittaa joulumieltä ja antaa myyjälle tilaisuuden tehdä vähän kauppaa kun oli luppoaikaakin. Yllättäen hyvä tarjous löytyi, mutta sen olisi saanut vain opiskelijakortilla, jota minulla ei ollut mukana. No sopimuksen saisi kuulemma vielä seuraavanakin päivänä paikan päältä. Sanoin, että antaa siinä tapauksessa olla, ja tein lähtöä.
Myyjä siitä suostuttelemaan. Ylisti Elisaa minkä ehti, puhui niin paljon paskaa minun liittymästäni kuin siinä paikan päällä kehtasi ja kyseli väliin ummet ja lammet henkilökohtaisuuksia. Mistäpäin olin kotoisin? No Turusta. (Tämä oli jostain syystä hänestä valtavan hauskaa.) No äkkiähän sieltä tulisi solmimaan sopimusta taas Helsinkiin. (Ei tule ollenkaan äkkiä.) No hän voi vaikka laittaa lisätietoja sähköpostilla, jos vielä kiinnostaisi, mikä olikaan sähköpostiosoitteeni? Voitaisiin vaikka alkaa kirjeenvaihtoon, hehheh, silmäniskuja. Sinä päivänä mulla oli pitkät piuhat ja olin pukeutunut jäätävään pieruverkkarit-navettahuivi-yhdistelmään joten pidin itsestäänselvyytenä että kyseessä on pelkkä kuolleena syntynyt yritys olla hauska eikä mitään muuta, joten naureskelin mukana.
Myyjä väläytti vielä sähköpostittelun mahdollisuutta ja teki numeron sähköpostiosoitteestaan. "Toi tossa osoitteessa on sitte suomenruotsalainen sukunimi, onko tuttu sulle?" Erittäin kiehtovaa, mutta pitää mennä... Tässä vaiheessa pääsinkin lähtemään jonkun tekosyyn varjolla, tosin en ilman kasaa paperimainoksia jotka tuupattiin mukaani. Pohjimmaisen taakse oli kirjoitettu tikkukirjaimin "Lähdetkö syömään? ;))" En lähtenyt...
Baarissa mies tuli pokaamaan ja aikamme siinä juteltiin. Hetken kuluttua vanhempi herra tulee meidän luokse ottaa käteni käsiinsä, tutkii minua ja hymyilee. Kuiskii sitten tämän pokaajan korvaan jotain jä lähtee pois. Ihmettelen että mikä on homman nimi. Pokaaja kertoo että vanhempi mies on hänen isänsä ja olin läpäissyt hänen seulansa.
frenchifier0 kirjoitti:
Jes, kerrankin mulla on tänne tarina. Olin pari vuotta takaperin Helsingissä tekemässä jouluostoksia. Lahjat löytyivät ja aikaa jäi vielä kiertelyynkin. Päädyin jossain välissä Forumiin, jossa tielleni loikkasi Elisan ständistä nuori miesmyyjä ja alkoi kaupitella muna pystyssä uutta liittymää niinkuin nuo yleensä tekee. En ollut aikonut vaihtaa, mutta päätin osoittaa joulumieltä ja antaa myyjälle tilaisuuden tehdä vähän kauppaa kun oli luppoaikaakin. Yllättäen hyvä tarjous löytyi, mutta sen olisi saanut vain opiskelijakortilla, jota minulla ei ollut mukana. No sopimuksen saisi kuulemma vielä seuraavanakin päivänä paikan päältä. Sanoin, että antaa siinä tapauksessa olla, ja tein lähtöä.
Myyjä siitä suostuttelemaan. Ylisti Elisaa minkä ehti, puhui niin paljon paskaa minun liittymästäni kuin siinä paikan päällä kehtasi ja kyseli väliin ummet ja lammet henkilökohtaisuuksia. Mistäpäin olin kotoisin? No Turusta. (Tämä oli jostain syystä hänestä valtavan hauskaa.) No äkkiähän sieltä tulisi solmimaan sopimusta taas Helsinkiin. (Ei tule ollenkaan äkkiä.) No hän voi vaikka laittaa lisätietoja sähköpostilla, jos vielä kiinnostaisi, mikä olikaan sähköpostiosoitteeni? Voitaisiin vaikka alkaa kirjeenvaihtoon, hehheh, silmäniskuja. Sinä päivänä mulla oli pitkät piuhat ja olin pukeutunut jäätävään pieruverkkarit-navettahuivi-yhdistelmään joten pidin itsestäänselvyytenä että kyseessä on pelkkä kuolleena syntynyt yritys olla hauska eikä mitään muuta, joten naureskelin mukana.
Myyjä väläytti vielä sähköpostittelun mahdollisuutta ja teki numeron sähköpostiosoitteestaan. "Toi tossa osoitteessa on sitte suomenruotsalainen sukunimi, onko tuttu sulle?" Erittäin kiehtovaa, mutta pitää mennä... Tässä vaiheessa pääsinkin lähtemään jonkun tekosyyn varjolla, tosin en ilman kasaa paperimainoksia jotka tuupattiin mukaani. Pohjimmaisen taakse oli kirjoitettu tikkukirjaimin "Lähdetkö syömään? ;))" En lähtenyt...
Minua ei ole kukaan yrittänyt iskeä selvin päin, joten ehkä siitä johtuu että en ole kovin nirso. Mutta ei tuo minusta nyt niin noloa ollut, pyytää treffeille. Jos noloksi ei lasketa sitä, että vastapuoli ei lämmennyt.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ajanvietettä tämä ketju ja uskomatonta käytöstä - ihan sukupuoleen katsomatta - löytyy tuolta yökerhojen tanssilattioilta ja baaritiskeiltä.
Mulla parhaiten jäänyt mieleen muutaman vuoden takaa eräs mies Kallesta, joka hakeutui viereeni istumaan ihan alkuillasta (join itse vasta ensimmäistä juomaani) ja kuiskasi korvaani "olen titaaninen syväporaaja". En tiedä oliko se iskutarkoituksessa vai jokin muu huomio, mutta repesin niin, että siiderit lensi nenästä ja mies loukkaantui. Juttelimme kuitenkin vielä normaaliin tyyliin hetken. :D Tämä naurattaa joskus vieläkin.
Näitä kokemuksia, että tartutaan kiinni takaa päin tai kuiskitaan rivouksia korvaan kännissä, on jokaisella naisella, itsellänikin ihan riittävästi. Toinen mainittava mieleen jäänyt, ei niin tehokas iskurepliikki oli, kun eräs mies Rotterdamin baaritiskillä sanoi "oletpa sinä lyhyt. Oletko aina ollut noin lyhyt?".. noo... mitä tuohon nyt sitten voisi sanoa? Eräs mies millissä kertoi vanhempiensa olevan "dippoja" - kai tästäkin olisi pitänyt kapsahtaa herran kaulaan?
Niiden mukaan olen lähtenyt, jotka esittelee itsensä normaalisti, kysyvät saako seuraan liittyä ja voivat keskustella vaikkapa yhteiskunnallisista asioista, musiikista tai mistä nyt ikinä.
Aina on naisia, "eikä ihan vähän",jotka syystä tai toisesta lähtevät mukaan vaikka olisi kuinka huono iskurepliikki. Se suotakoon heille. Turha sitä on lähteä miehiä kritisoimaan, jos he vain haluavat paneskella mahdollisimman vähällä vaivalla. Voi olla takana rankka tutkimuspalaveri teknisellä korkeakoululla. Perkele kun ei ole kunnon bordelleja.
Ihan sama mitä negaaminen on, nuo esimerkit kuulostavat aivan täyden idiootin touhulta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ajanvietettä tämä ketju ja uskomatonta käytöstä - ihan sukupuoleen katsomatta - löytyy tuolta yökerhojen tanssilattioilta ja baaritiskeiltä.
Mulla parhaiten jäänyt mieleen muutaman vuoden takaa eräs mies Kallesta, joka hakeutui viereeni istumaan ihan alkuillasta (join itse vasta ensimmäistä juomaani) ja kuiskasi korvaani "olen titaaninen syväporaaja". En tiedä oliko se iskutarkoituksessa vai jokin muu huomio, mutta repesin niin, että siiderit lensi nenästä ja mies loukkaantui. Juttelimme kuitenkin vielä normaaliin tyyliin hetken. :D Tämä naurattaa joskus vieläkin.
Näitä kokemuksia, että tartutaan kiinni takaa päin tai kuiskitaan rivouksia korvaan kännissä, on jokaisella naisella, itsellänikin ihan riittävästi. Toinen mainittava mieleen jäänyt, ei niin tehokas iskurepliikki oli, kun eräs mies Rotterdamin baaritiskillä sanoi "oletpa sinä lyhyt. Oletko aina ollut noin lyhyt?".. noo... mitä tuohon nyt sitten voisi sanoa? Eräs mies millissä kertoi vanhempiensa olevan "dippoja" - kai tästäkin olisi pitänyt kapsahtaa herran kaulaan?
Niiden mukaan olen lähtenyt, jotka esittelee itsensä normaalisti, kysyvät saako seuraan liittyä ja voivat keskustella vaikkapa yhteiskunnallisista asioista, musiikista tai mistä nyt ikinä.
Aina on naisia, "eikä ihan vähän",jotka syystä tai toisesta lähtevät mukaan vaikka olisi kuinka huono iskurepliikki. Se suotakoon heille. Turha sitä on lähteä miehiä kritisoimaan, jos he vain haluavat paneskella mahdollisimman vähällä vaivalla. Voi olla takana rankka tutkimuspalaveri teknisellä korkeakoululla. Perkele kun ei ole kunnon bordelleja.
Oletko sitä mieltä, että älyllinen repliikki vaatii hirvittävää lihaskuntoa ja ponnistusta ja vähä-älyinen tulee itsestään? Ei kuule, kyllä se niin on että jos älyä on, sen käyttö tulee itsestään. Kuten älyn puutekin loistaa kauas, yrittämättä. Perkele.
Vierailija kirjoitti:
Siis suomalaiset miehet ei osaa tota negaamista. Se EI toimi niin että sanot naiselle "ootpa ruma hyhhyh, no mut läheks panee?" ei ei.. Tarkoitus on sanoa jotain joka laskee naisen itsetuntoa, mutta et "tarkoita" loukata. Tyyliin "onko tuo takki Heidin uutta mallistoa? Joo noita näkee kyllä nykyään kaikilla, no kelläpä ei olisi lidlin vaatteisiin varaa, ei sillä, ihan hyviä perusvaatteita varmaan." tajuatteko?
Minä en kyllä ainakaan tajunnut. Miksi ihmeessä kukaan ihminen haluaisi viettää sekuntiakaan aikaa sellaisen henkilön seurassa, joka pyrkii pahoittamaan toisen mielen (ja vielä noin läpinäkyvästi kuten esimerkissäsi - tuohan on kuin jostain yläasteikäisten ilkeiden teinityttöjen repertuaarista)? Pureeko tuollainen esim. masokismiin taipuvaisiin naisiin, vai?
Minun kokemukseni mukaan sellaiset ihmiset (sukupuolesta riippumatta) menestyvät ihmissuhteissaan, jotka ovat kohteliaita, ystävällisiä ja aitoja, ja joilla on taito saavat keskutelukumppaninsa tuntemaan itsensä mielenkiintoisiksi olonsa rennoksi ja positiiviseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis suomalaiset miehet ei osaa tota negaamista. Se EI toimi niin että sanot naiselle "ootpa ruma hyhhyh, no mut läheks panee?" ei ei.. Tarkoitus on sanoa jotain joka laskee naisen itsetuntoa, mutta et "tarkoita" loukata. Tyyliin "onko tuo takki Heidin uutta mallistoa? Joo noita näkee kyllä nykyään kaikilla, no kelläpä ei olisi lidlin vaatteisiin varaa, ei sillä, ihan hyviä perusvaatteita varmaan." tajuatteko?
Miksi tämä on saanut noin paljon alapeukkuja? Asia on juuri näin. Sanot naisesta jotain negatiivista, mutta et suoraan hauku häntä. Toinen esimerkki "onko sulla tarkoituksella meikit vähän suttuiset? Ai on. Okei, katsoin vaan että on vähän levinnyt, mutta ei sitten mitään"
Ei millään pahalla, mutta noi molemmat esimerkit on todella selvää vittuilemista. Toisin kuin siellä teidän pick up artist -yhteisöissänne väitetään, useimmat ihmiset lämpenevät vittuilun sijaan fiksulle, ystävälliselle ja vilpittömälle kohtelulle. Siitä alapeukut. On turha kuvitella, että huono flaksi johtuisi kiltteydestä, jos on oikeasti ilkeä, itsekäs ja juonitteleva ihminen.
Ei nyt ihan osunut tuo, olen perheenäiti. Kunhan selitin mitä negaamisella tarkoitetaan, kun selvästi ihmiset ymmärtävät sen väärin.
Se on selvää että moni ymmärtää sen väärin mutta että se oikeinkaan muka toimisi on harhaa. Miksi kukaan olisi sellaisen seurassa jossa ei koe oloaan mukavaksi saatikka lähtisi mukaan.
Vaikutus on psykologinen. Baarin kaunein nainen on tottunut siihen, että kaikki miehet kuolaavat hänen peräänsä, sitten tulee joku joka ei kuolaa. Ei hauku, mutta antaa ymmärtää ettei nainen ole ihan niin täydellinen kuin uskoo, kaunis joo mutta onhan noita nähny. Nainen kiinnostuu tästä miehestä Koska hän käyttäytyy eritavalla kuin muut miehet. "Mikä minussa on vikana ettei hän tee kaikkiaan minun eteeni?" nainen tavallaan kunnioittaa miestä enemmän koska häntä ei voi kohdella miten vaan, niinkuin niitä muita kuolaajia. Varmasti toimii osaan oikein toteutettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on saanut noin paljon alapeukkuja? Asia on juuri näin. Sanot naisesta jotain negatiivista, mutta et suoraan hauku häntä. Toinen esimerkki "onko sulla tarkoituksella meikit vähän suttuiset? Ai on. Okei, katsoin vaan että on vähän levinnyt, mutta ei sitten mitään"
Ei millään pahalla, mutta noi molemmat esimerkit on todella selvää vittuilemista. Toisin kuin siellä teidän pick up artist -yhteisöissänne väitetään, useimmat ihmiset lämpenevät vittuilun sijaan fiksulle, ystävälliselle ja vilpittömälle kohtelulle. Siitä alapeukut. On turha kuvitella, että huono flaksi johtuisi kiltteydestä, jos on oikeasti ilkeä, itsekäs ja juonitteleva ihminen.
Ei nyt ihan osunut tuo, olen perheenäiti. Kunhan selitin mitä negaamisella tarkoitetaan, kun selvästi ihmiset ymmärtävät sen väärin.
Ei, ymmärrämme sen ihan samalla tavalla kuin sinäkin sen selitit. Pointti on vain se, että tuollainen tekniikka ei todellisessa elämässä toimi, koska siinä negaaja vain tekee itsestään kusipään, ja harvempi normaali täyspäinen nainen haluaa viettää aikaa mulkussa seurassa.
Mulle on alkoholisoitunut mies sanomaan kassalla ollessa oletko vapaa? Minä olen ihastunut sinuun. Mies oli usein kierrellyt ja kaarellut minua ja silloin oli selvinpäin. Tunsin itseni ilkeäksi vaikka en todella nähnyt miehessä mitään potentiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Aika useasti naiset ovat heitellet jotain ihan kusipäisiä juttuja kun on mennyt ihan asiallisesti ja ystävällisesti juttelemaan. Ei kyllä ihme sitten että jotkut miehet vittuilevat samalla mitalla takaisin.
Tässäkin ketjussa monessa jutussa takuulla ainoa vika oli että oli "perus pertti" kyseessä.
"Asiallisesti ja ystävällisesti", niin varmaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on suoraa v¨ttuilua. Vai oletko joku savolainen?
Olisiko sinusta kivaa, jos tuntematon nainen sanoisi heti alkuun: "Hei sun nenästäs roikkuu räkää/hampaissasi on roska/henkesi haisee/kaljusi pilkottaa/vatsasi pömpöttää. Onko se tarkoituskin? Aha. Vähän ekstremen näköistä täällä baarissa."
Tai "sulla on tosi halvat kengät ja surkea maku." Lähtisitkö sydän rakkaudesta läpättäen mukaan?Minä taisin törmätä tällaiseen negaajaan (mikä idiottimainen iskutermi!?!), kun olimme isommalla porukalla kaverin bileissä ja siellä oli paljon tuntemattomiakin. Joku säälittävä "mies" kutsui kaikkien kuullen minua liimapill^ksi. Kun en ollut huomaavinanikaan, tuli ihan eteeni seisomaan ja sanoi päin naamaani:"Sä olet tuollainen liimap^llu." Mitä, häh? Mitä tuollaiseen antikohteliaisuuteen vastaa takaisin muuta kuin ilkeästi?
Outo asenne. Outo tyyppi.
Olen edelleen hetero nainen, että ei paljon kiinnosta mitä naiset minulle sanovat :D lue kommenttini uudestaan, jos et vieläkään ymmärrä, anna olla, ei voi kauhalla vaatia jne.
Aikamoinen yleistävä miesvihaketju. Valitellaan esimerkiksi kovaan ääneen jostain negaamisesta, mutta itse negataan kahta kauheammin. Mikähän lienee tämänkin ketjun tavoitteena?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne lasit olivat nou nou ainakin ysärillä. Ei kukaan pitänyt laseja baarissa, vaikka arkena nenällä keikkuivatkin. Lasit päässä sai olla kaikessa rauhassa, kun ei piilareista perustanut.
M40+
Niinpä... Luulin lapsena, että en pääse naimisiin, koska minulla oli silmälasit (ja on edelleen). Kunnes huomasin, että silti jouduin naimisiin ;) 18-vuotiaana otin baarissa turhamaisuuttani rillit pöydälle, että minua haettaisiin tanssimaan. Kun menin tanssimaan, jätin lasit pöydälle ja ne varastettiin!! Olen pahasti likinäköinen enkä olisi löytänyt bussipysäkille saati sitten oikeaa bussia. Niinpä tanssittajani lähti saattamaan ja lähdinpä sitten hänen mukaansa... Nukuttiin vaan ja päivänvalossa tämä nuori herrasmies saattoi minut kotiini :) Kun eron jälkeen nettideitissä lähetin kuvani eräälle miehelle, hän kehui erityisesti silmälasejani ja sitä, kuinka hyvin ne sopivat minulle - se yllätti! Onneksi ajat ovat muuttuneet... Nyt meni kyllä aiheen vierestä, sorry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ymmärrämme sen ihan samalla tavalla kuin sinäkin sen selitit. Pointti on vain se, että tuollainen tekniikka ei todellisessa elämässä toimi, koska siinä negaaja vain tekee itsestään kusipään, ja harvempi normaali täyspäinen nainen haluaa viettää aikaa mulkussa seurassa.
Jaa a, toimii eli ei, tuollainen suora haukkuminen ei ole negaamista, se on vain haukkumista.
Aika useasti naiset ovat heitellet jotain ihan kusipäisiä juttuja kun on mennyt ihan asiallisesti ja ystävällisesti juttelemaan. Ei kyllä ihme sitten että jotkut miehet vittuilevat samalla mitalla takaisin.
Tässäkin ketjussa monessa jutussa takuulla ainoa vika oli että oli "perus pertti" kyseessä.