Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita noloin "peliliike", mitä miehet ovat yrittäneet sinuun

Vierailija
09.09.2017 |

Nuorena pääsin kaverini kautta kerran yökerhon vippiin. Baaritiskillä viereen tuli mies, joka tilasi jotain tosi kallista skumppaa kaksi lasia. Mies otti lasit käteensä, katsoi minua ja sanoi: Tää toinen lasillinen voisi ehkä juuri ja juuri olla sinun.
En jäänyt kuuntelemaan mitä ehtoja lasillisen saamiseksi olisi annettu.

Kommentit (500)

Vierailija
61/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä mahtisonnit, jotka alkuillan lämmittelee jotain naista.. päädytään kourimaan jne. Sitten se nainen ei lähdekään mukaan. Seuraava siirto onkin, että aletaan vonkaan seuraavaa. Yäk.. vasta oli kieli toisen suussa ja huulipunat/kiillot pitkin naamaa. Kädet ties missä seikkailleet.

Vierailija
62/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt ilmainen vinkki kaikille miehille: vaikka miten tekisi mieli, älä ala leveillä rahoillasi, kun iskuyrityksesi ei toimi. Viimeksi yksi tyyppi tuli pöytään istumaan turkulaisessa yökerhossa ja siinä puhui ummet ja lammet. Kun huomasi, ettei kiinnosta, kumartui eteenpäin kaivaen samalla setelinipun lompakostaan ja sanoi, että näillä yleensä kyllä nainen lähtee mukaan ja ehkä nämäkin vähän saattavat aueta (yritti tarttua reisiini tämän sanoessaan). Tässä vaiheessa totesin, että hänen on paras painua v****un nyt ja vähän äkkiä, tai hakisin järjestysmiehen paikalle ja syyttäisin häntä seksuaalisesta häirinnästä. Lähti.

Olin tässä treffiseuralaiseni kanssa tanssilattialla eräässä tamperelaisessa keskustakapakassa. Naispari tuli myös plaattialle ja alkoivat puristella perseestä ja vinkkaamaan omaan pöytäänsä. Ei voi kun ihmetellä miehenä tämmöistä suoraviivaista toimintaa, no oli se toisaalta vähän mairittelevaakin, en mennyt.

Lesbot puristeli sua perseestä? No jo on aikoihin eletty

En ole varma mutta eivät mielestäni olleet lesboja, useinhan naiset tanssivat keskenään kun ei miehet hae.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt ilmainen vinkki kaikille miehille: vaikka miten tekisi mieli, älä ala leveillä rahoillasi, kun iskuyrityksesi ei toimi. Viimeksi yksi tyyppi tuli pöytään istumaan turkulaisessa yökerhossa ja siinä puhui ummet ja lammet. Kun huomasi, ettei kiinnosta, kumartui eteenpäin kaivaen samalla setelinipun lompakostaan ja sanoi, että näillä yleensä kyllä nainen lähtee mukaan ja ehkä nämäkin vähän saattavat aueta (yritti tarttua reisiini tämän sanoessaan). Tässä vaiheessa totesin, että hänen on paras painua v****un nyt ja vähän äkkiä, tai hakisin järjestysmiehen paikalle ja syyttäisin häntä seksuaalisesta häirinnästä. Lähti.

Noloa juu, mutta just sinnehän hän halusi painua ja monta kertaa.

Siksi kannattaisikin käskeä painumaan helvettiin mieluummin.

Vierailija
64/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis noi on kaikkein pahimpia kun yritetty sitä kaveria ensin ja kun ei lämpene niin siirtyy sinuun. Joskus kyseessä mies kenen mukaan voisin lähteekin JOS en olisi hänelle se "jämä" johon tyytyy..

Voishan sitä ehkä panemaan lähtee, jos mies on hyvännäköinen, mutta ei tollaisesta haluais kyllä seurustelusuhdetta aloittaa. Aatelkaa, jos tulis pidempi juttu ja oltais jossain isommalla porukalla, niin siellä vois olla myös se kaunis kaveri, jonka se mies ois oikeesti halunnut.

Vierailija
65/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noloa juu, mutta just sinnehän hän halusi painua ja monta kertaa.

Siksi kannattaisikin käskeä painumaan helvettiin mieluummin.

No ehkä ei paras sanavalknta, totta. Ehken vain huomannut, koska en ikinä ole naisen alapäästä itse käyttänyt tuota halventavaa nimitystä. T: tämän kirjoittaja

Vierailija
66/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa ne naisetkin olla aika sikoja. Sivusta seurannut ja aika karmeaa katsottavaa. Pahin on se keski-ikäinen 'räkättirastas'. Kourii munia estottomasti ja läpsii perseelle. Humalatilasta riippuen vaatteet lipsahtelevat pois päältä tanssiessa. Housut puolitangossa ja hame korvissa ei ole silmiä hivelevä näky. Ja 'kuiskaten' röökipaikalla: mulla ei oo muuten alkkareita ja samalla nappaa kädestä kiinni, että kokeile vaikka.

Vierailija
67/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkein on varmaan kun joku laittoi kädet suoraan tisseille ja tokaisi että onpas kivat melonit :)

Vierailija
68/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lasit olivat nou nou ainakin ysärillä. Ei kukaan pitänyt laseja baarissa, vaikka arkena nenällä keikkuivatkin. Lasit päässä sai olla kaikessa rauhassa, kun ei piilareista perustanut.

M40+

Vierailija
69/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs jota olin nähnyt pari kertaa, valitettavasti kerran asunnollani tietäen osoitteeni, päätti sitten tulla heittelemään käpyjä ikkunaani kun en vastannut aikoihin hänelle puhelimeen. (Minulla oli suljettu alaovi kerrostalossa ja asuin kolmannessa kerroksessa) Kun en vastannut puhelimeen ja luulin että asia on selvä kun olin sanonut siitä etten halua suhdetta nyt, niin ei sitten ollutkaan hänelle selvä.

Samainen mies laitteli vuoden viestiä Facebookissa vaikka olin jo poistanut hänet. Oikeastaan aika pelottavaa. No, vihdoin tuli selväksi hänelle kun hän näki minut uuden poikaystäväni kanssa.

Vierailija
70/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keinutti lanteitaan "naisellisesti" ja lähetti lentosuukon :D

Oliko mies keskivartalolihava it-insinööri? :D

Vierailija
71/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tavannut miehen netissä ja kumpikin viikonloppuna lähdössä kavereiden kanssa ulos niin sovittiin että nähdään yökerhossa. Oltiin kaverin kanssa aikaisemmin liikkeellä ja istuttiin pöydässä juttelemassa kun baari alkoi pikkuhiljaa täyttyä. Viereiseen pöytään istui mies seurue johon kiinnitin huomiota vasta kun yksi vilkuilla jatkuvasti olkansa yli meitä. Siinä tämä äijä oli. Heti kun olin huomannut alkoi leikki ettei ollut nähnyt meitä.

Hetken päästä lopulta mentiin kaverin kanssa siihen juttelemaan ja tekivät tilaa pöytään. Mukava seura oli, juttu luisti ja niin. Tämä äijä sanoi käyvän tiskillä eikä koskaan tullut takaisin, ei se mitään hauskaa oli ilmankin.

Myöhemmin lähdettiin kaverin kanssa tanssimaan ja siihen viereen ilmestyy pian tämä äijä kaulailemaan jonkun naisen kanssa. Vähän naurettiin ja mentiin takaisin pöytää juttelemaan muiden kanssa.

Siinä yksi äijän kavereista kertoi että ihan perus toimintaa tuolta. Luulee ulkonäkönsä takia olevansa jumalan lahja naisille ja että naiset ovat valmiita juoksemaan hänen perässään. En minä.

Aina välillä se tulo takaisin siihen ja koitti liimata kylkeen jonka jälkeen taas katosi nopeasti ja ilmestyi lähettyvillä uuden naisen kanssa. Ehti löydä varmaan puolet baarin tytöistä läpi.

Vielä pilkun jälkeen kun olimme kaverin kanssa taksiin menossa ilmestyi siihen ja koitti saada minua mukaan. Seuraavana aamuna tuli viesti koska nähdään taas. En vastannut.

Vierailija
72/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tavannut miehen netissä ja kumpikin viikonloppuna lähdössä kavereiden kanssa ulos niin sovittiin että nähdään yökerhossa. Oltiin kaverin kanssa aikaisemmin liikkeellä ja istuttiin pöydässä juttelemassa kun baari alkoi pikkuhiljaa täyttyä. Viereiseen pöytään istui mies seurue johon kiinnitin huomiota vasta kun yksi vilkuilla jatkuvasti olkansa yli meitä. Siinä tämä äijä oli. Heti kun olin huomannut alkoi leikki ettei ollut nähnyt meitä.

Hetken päästä lopulta mentiin kaverin kanssa siihen juttelemaan ja tekivät tilaa pöytään. Mukava seura oli, juttu luisti ja niin. Tämä äijä sanoi käyvän tiskillä eikä koskaan tullut takaisin, ei se mitään hauskaa oli ilmankin.

Myöhemmin lähdettiin kaverin kanssa tanssimaan ja siihen viereen ilmestyy pian tämä äijä kaulailemaan jonkun naisen kanssa. Vähän naurettiin ja mentiin takaisin pöytää juttelemaan muiden kanssa.

Siinä yksi äijän kavereista kertoi että ihan perus toimintaa tuolta. Luulee ulkonäkönsä takia olevansa jumalan lahja naisille ja että naiset ovat valmiita juoksemaan hänen perässään. En minä.

Aina välillä se tulo takaisin siihen ja koitti liimata kylkeen jonka jälkeen taas katosi nopeasti ja ilmestyi lähettyvillä uuden naisen kanssa. Ehti löydä varmaan puolet baarin tytöistä läpi.

Vielä pilkun jälkeen kun olimme kaverin kanssa taksiin menossa ilmestyi siihen ja koitti saada minua mukaan. Seuraavana aamuna tuli viesti koska nähdään taas. En vastannut.

Vähintään huuliherppes ja jonkun toisen punat on ainut mitä tuollailselta saa. Taisi muutkin naiset sen tajuta kun yksin lähti.

Vierailija
73/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis suomalaiset miehet ei osaa tota negaamista. Se EI toimi niin että sanot naiselle "ootpa ruma hyhhyh, no mut läheks panee?" ei ei.. Tarkoitus on sanoa jotain joka laskee naisen itsetuntoa, mutta et "tarkoita" loukata. Tyyliin "onko tuo takki Heidin uutta mallistoa? Joo noita näkee kyllä nykyään kaikilla, no kelläpä ei olisi lidlin vaatteisiin varaa, ei sillä, ihan hyviä perusvaatteita varmaan." tajuatteko?

Vierailija
74/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ajanvietettä tämä ketju ja uskomatonta käytöstä - ihan sukupuoleen katsomatta - löytyy tuolta yökerhojen tanssilattioilta ja baaritiskeiltä.

Mulla parhaiten jäänyt mieleen muutaman vuoden takaa eräs mies Kallesta, joka hakeutui viereeni istumaan ihan alkuillasta (join itse vasta ensimmäistä juomaani) ja kuiskasi korvaani "olen titaaninen syväporaaja". En tiedä oliko se iskutarkoituksessa vai jokin muu huomio, mutta repesin niin, että siiderit lensi nenästä ja mies loukkaantui. Juttelimme kuitenkin vielä normaaliin tyyliin hetken. :D Tämä naurattaa joskus vieläkin.

Näitä kokemuksia, että tartutaan kiinni takaa päin tai kuiskitaan rivouksia korvaan kännissä, on jokaisella naisella, itsellänikin ihan riittävästi. Toinen mainittava mieleen jäänyt, ei niin tehokas iskurepliikki oli, kun eräs mies Rotterdamin baaritiskillä sanoi "oletpa sinä lyhyt. Oletko aina ollut noin lyhyt?".. noo... mitä tuohon nyt sitten voisi sanoa? Eräs mies millissä kertoi vanhempiensa olevan "dippoja"  - kai tästäkin olisi pitänyt kapsahtaa herran kaulaan? 

Niiden mukaan olen lähtenyt, jotka esittelee itsensä normaalisti, kysyvät saako seuraan liittyä ja voivat keskustella vaikkapa yhteiskunnallisista asioista, musiikista tai mistä nyt ikinä. 

Vierailija
75/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehui koko illan kaveriani kauniiksi ja koetti  laittaa käsiä ympärille ym,  hiukan ennen valomerkkiä kääntyi sitten minuun päin ja sanoi "sä oot ruma mutta on sullaki pillu että miten ois?"  Tässä' vaiheessa kaverin kärsivällisyys loppui ja kippasi siiderin jämät tyypin päähän käskien häipyä, ennen kuin...

Minun entinen kaveri ei olisi kipannut, vaan hymyillyt sitä vinoa hymyään leuka kohti yläviistoa.

Vierailija
76/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotain pientä juttua miehen kanssa, asia ei kuitenkaan etene koska kiinnostusta ei kummankaan osalta tarpeeksi ja mies alkaa seurustella toisen kanssa, kun naisvaihtoehtoja olikin useampi. Tilanne ok, en haikaile tuollaisen perään. Sitten pitkän ajan jälkeen, saattaa olla pari vuotta, mies laittaa viestiä, että on eronnut naisen x kanssa kyseisenä päivänä ja haluaa tavata. :DD Juu, ei ikinä.

Vierailija
77/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää ajanvietettä tämä ketju ja uskomatonta käytöstä - ihan sukupuoleen katsomatta - löytyy tuolta yökerhojen tanssilattioilta ja baaritiskeiltä.

Mulla parhaiten jäänyt mieleen muutaman vuoden takaa eräs mies Kallesta, joka hakeutui viereeni istumaan ihan alkuillasta (join itse vasta ensimmäistä juomaani) ja kuiskasi korvaani "olen titaaninen syväporaaja". En tiedä oliko se iskutarkoituksessa vai jokin muu huomio, mutta repesin niin, että siiderit lensi nenästä ja mies loukkaantui. Juttelimme kuitenkin vielä normaaliin tyyliin hetken. :D Tämä naurattaa joskus vieläkin.

Näitä kokemuksia, että tartutaan kiinni takaa päin tai kuiskitaan rivouksia korvaan kännissä, on jokaisella naisella, itsellänikin ihan riittävästi. Toinen mainittava mieleen jäänyt, ei niin tehokas iskurepliikki oli, kun eräs mies Rotterdamin baaritiskillä sanoi "oletpa sinä lyhyt. Oletko aina ollut noin lyhyt?".. noo... mitä tuohon nyt sitten voisi sanoa? Eräs mies millissä kertoi vanhempiensa olevan "dippoja"  - kai tästäkin olisi pitänyt kapsahtaa herran kaulaan? 

Niiden mukaan olen lähtenyt, jotka esittelee itsensä normaalisti, kysyvät saako seuraan liittyä ja voivat keskustella vaikkapa yhteiskunnallisista asioista, musiikista tai mistä nyt ikinä. 

Oletko aina ollut noin lyhyt kysymys, ansaitsee vain yhden lakonisen vastauksen tonninseteli ilmeellä. "En"

Vierailija
78/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikittainen maila

Vierailija
79/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä paikoissa te naiset oikein käytte... *pyörittelee silmiään*

Kyllä homobaarissa on mukavampi meininki ja heteromiehetkin kohteliaampia, koska ilmapiiri on aivan erilainen.

Yksi ainoa ällöttävä mieskokemus: ulkomaalainen (Lähi-Itä) mies sylki ensin tiskillä kaljansa jostain syystä suuntaani tuhannen kännissä. Myöhemmin pahoitteli ja tuli paperin kanssa viereen. Joo en tarvinnut enää siinä vaiheessa. Sitten vielä suht aggressiivisesti kyseli, tykkäänkö miehistä, johon vastasin että pidän kaikista ihmisistä sukupuoleen katsomatta. Tämä alkoi inttämään että sinä tykkäät miehistä, älä valehtele. Käskin siinä vaiheessa häipyä, istuin yksin iltaa ja katselin vähän fiksumpaa seuraa... pääosin ulkomaalaisista ja suomalaisista muuten hyvä kuva yöelämässä.

Vierailija
80/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis suomalaiset miehet ei osaa tota negaamista. Se EI toimi niin että sanot naiselle "ootpa ruma hyhhyh, no mut läheks panee?" ei ei.. Tarkoitus on sanoa jotain joka laskee naisen itsetuntoa, mutta et "tarkoita" loukata. Tyyliin "onko tuo takki Heidin uutta mallistoa? Joo noita näkee kyllä nykyään kaikilla, no kelläpä ei olisi lidlin vaatteisiin varaa, ei sillä, ihan hyviä perusvaatteita varmaan." tajuatteko?

Miksi tämä on saanut noin paljon alapeukkuja? Asia on juuri näin. Sanot naisesta jotain negatiivista, mutta et suoraan hauku häntä. Toinen esimerkki "onko sulla tarkoituksella meikit vähän suttuiset? Ai on. Okei, katsoin vaan että on vähän levinnyt, mutta ei sitten mitään"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän