Kirjoita noloin "peliliike", mitä miehet ovat yrittäneet sinuun
Nuorena pääsin kaverini kautta kerran yökerhon vippiin. Baaritiskillä viereen tuli mies, joka tilasi jotain tosi kallista skumppaa kaksi lasia. Mies otti lasit käteensä, katsoi minua ja sanoi: Tää toinen lasillinen voisi ehkä juuri ja juuri olla sinun.
En jäänyt kuuntelemaan mitä ehtoja lasillisen saamiseksi olisi annettu.
Kommentit (500)
Kaksi keski-ikäistä miestä olivat kaupaungilla esittelemessä kallista autoaan. Että hei tytöt, miten ois, lähdettekö mukaan? Tehän muuten olette täysi-ikäisiä...?
No, ei lähdetty mukaan, ikävä kyllä. Ei lähtenyt vissiin kukaan muukaan, koska kun kävelimme uudestaan ohi parin tunnin päästä, miehillä oli vieläkin kova haku päällä.
Noh, kyllä me naisetkin osataan!
Yhtenä vappuiltana olin matkustamassa täyteenahdetussa ratikassa.
Eräs hehkeä humalainen vieressäni rupesi hinkkaamaan takamustaan miesystävänsä etumukseen.
Tai luulen että tämä oli tarkoitus. Naisen harmiksi vaivaantunut mies oli pylvään takana turvassa ja naisen takamus kiinni pylväässä.
Naisen havahtuessa pylvään olemassaoloon, hän kääntyi toisinpäin ja yritti kovasti iskeä silmää. Kertoi vielä kovaan ääneen, kuinka hän on hyvä shhhekshisshä ja hän kuule osshhaa imeä patukkaa.
Mies katosi ratikasta seuraavalla pysäkillä.
"Googlaa mut" oli aika huono. Ei voinut edes kertoa miksi pitäisi tehdä niin. Oli olevinaan niin julkkista...
Olen kaksikymppinen, aivan tavallinen suomalainen pulliainen. Olin töissä ja asioimassa rengasliikkeessä. Odotin vuoroani ja joku 65+ miesasiakas alkoi minut huomattuaan yllättäen ylistämään kauniiksi, semmoseen alistuvaan(??) ja odottavaan sävyyn . Seisoin paskaisisssa vaatteissa lippis päässä aivan sanattomana. Tuli puskista, eikä todellakaan järkeä koko tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ollut omakohtainen kokemus mutta erään lehden seuranhaku-palstalla 1980-luvun alussa.
Kundi kirjoitti pitkät litaniat itsestään ja toiveistaan. Viestin loppuvaiheessa ilmeisesti epävarmuus iski ja niinpä hän turautti nimimerkikseen: Impalalla vappu-ajelulle.
Myö nauroimma niin.
Voi ei, ihan oikeasti...;-(. Tuo Impala on ollut todennäköisesti se viimeisin herkkuyllätys, koska miehille noi autot on oikeasti tärkeitä. Tuo ei siis oikeasti ollut huono juttu ollenkaan. Olitte kyllä ajattelemattomia...:-/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo negaaminen toimii korkeintaan valmiiksi epävarmaan tyttöön joka on tottunut tulemaan huonosti kohdelluksi 😕
Omassa baarivaiheessa vaikutti olevan muotia käyttää eufemismeja kuten lähdetkö iltateelle. Yksi jatkoi, että haluaisi vain herätä vieressäni jne. Sekin jo tuntui hölmöltä huijaukselta 😂
Varttuneemmalla iällä kävi kerran niin, että miehen ensirepla oli kertoa ajamansa auton merkki. Sanoin että en lähde ajelemaan, koska olen naimisissa. Niin oli kuulemma hänkin... En olisi kyllä muutenkaan innostunut autolla rehentelijästä.
Hahaa, muistan tuon! Multa on kysytty, että lähenkö vääntämään kättä😂
Minut on pokattu baarista ehdottamalla iltateetä. Lähdin teelle (juotiin sitä teetä jos nyt jotakuta kiinnostaa) ja sillä tiellä olen edelleen, 22 vuotta myöhemmin.
Olisko niin että enemmän kuin itse repliikillä merkitystä on sen sanojalla? Mutta onhan näistä osa kyllä noloja ihan millä tahansa mittapuulla.
Nolointa on se, että ilman peliliikkeitä naiset jäisivät yksin. Nimimerkki "Lesboiluko sitten ratkaisu?"
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nämä rahoilla kehumiset ja negaamiset ym tehdään ihan siitä syystä koska miehet uskoo että ne toimii.
Jos naiset osoittaisivat ihan tekojen kautta että kunnollinen hyväsydäminen mies voisi omana ystävällisenä itsenään olla kiinnostava naisille niin tällaiset "peliliikkeet" loppuisivat koska ne olisivat turhia.
Minä menin ja olen edelleen naimisissa kunnollisen ja hyväsydämisen miehen kanssa. Tunnen aika monta samassa tilanteessa olevaa ystävääkin. Mitäs muita tekoja kaipaat?
Yksi kertoi olevansa erään tunnetun missin veli. Kysyin, et entäs sitten.
Yksi tarjosi rahaa, jotta tulisin katsomaan hänen saunaansa.
Yhden kaveri tuli kertomaan, kuinka rikas ko. tyyppi on ja että hän ostaisi mulle jotain kivaa seuraa vastaan. Sain nähdä myös tyypin hienon auton. Tää oli erityisen ällöttävä tapaus kaikin puolin, puistattaa vieläkin.
Yksi esitteli ihan älyttömän nolosti järjestyksenvalvojaotteitaan ja räppäsi.
Yksi tarttui baaritiskillä kädestäni kiinni, tunki sen nopeasti vasten pausunutta etumustaan ja kuiskasi lomailevansa läheisessä huvilassa.
En käy enää baareissa...
Yksinkö sitten haluatte kirjoitti:
Nolointa on se, että ilman peliliikkeitä naiset jäisivät yksin. Nimimerkki "Lesboiluko sitten ratkaisu?"
Itse olen kai sikäli omituinen mies, että minua ovat naiset joskus lähestyneet ihan vapaaehtoisesti. Olen toki myös itse "pokaillut", mutta koskaan kyse ei ole ollut mistään "peleistä". Enkä myöskään suin surminkaan haluaisi mitää pelimiehen mainetta saadakaan. Näissä asioissa tietty neutraalius on minusta parasta. Asioiden pitää antaa edetä luonnostaan, ja jos ei tärppää, nii sitten pitää vain niellä tappionsa, Toisten kehittämät pelitekniikat ovat siitä kummallisia, että ne ovat aina "päälleliimattu" osa soveltajansa käytöstä, vaikka niitä kuinka luontevasti yrittäisikin toteuttaa. Ei ladastakaan saa Mersua, vaikka sen konepellille tähtimerkin liimaisikin.
Hiljainen baari, ei mikään räkälä vaan sellainen viihtyisä siisti paikka, oli arki-ilta ja vapaapäivien kunniaksi oli lähtenyt yksin maistelemaan uutuusoluita. Arkisin on epätodennäköistä, että valomerkkien Einari Epätoivoiset olisivat liikenteessä ja vielä alkuillasta, mutta niin vain kävi että törmäsin yhteen! Liian pieneen puvuntakkiin sulloutunut, hikinen ja lähes hampaaton mies tuli luokseni, löi kaksi olutta pöytään ja totesi "heitäs huiviin niin mennään nussimaan ". Totesin että "ei kiitos" sekä oluelle että lakanalambadalle, jolloin mies löi nyrkillä pöytää niin että oluet kaatuivat ja huusi että "et säkään vittu oo mitään laatulihaa!" Tässä vaiheessa baarimikko tuli tiskin takaa ja ohjasi tyypin pihalle , 5 min myöhemmin ukko kusi ikkunaan selkäni takana...
Tyyppi tuli heittämään kliseisen iskureplan: "Ootko simpukka, kun sun vanhemmat... öö... eieiei, sori.. Meen nyt." Kääntyi ja yritti karkuun. Minä hämmenyin siitä toisen noloudesta ihan täysin ja huutelin vaan perään, että "älä nyt, ei se haittaa! Tuu takas, hei!"
Ei siinä mitään sit. Toimi kyllä siinä mielessä, että lopulta molemmat naurettiin sille tilanteelle... Ujo kaveri, jonka kaverit oli käytännössä pakottaneet "iskemään naista" ja jäätyi täysin tilanteessa. Hyvä tyyppi se oli, mutta ei tosiaan mikään sulavaliikkeinen pelimies :D
Seurusteltiin kolmisen vuotta.
Naiset ovat melko noloja, kun jaksavat jauhaa tällaista pinnallista joutavuutta. Aidot ihmissuhteet ovat eri asia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Hiljainen baari, ei mikään räkälä vaan sellainen viihtyisä siisti paikka, oli arki-ilta ja vapaapäivien kunniaksi oli lähtenyt yksin maistelemaan uutuusoluita. Arkisin on epätodennäköistä, että valomerkkien Einari Epätoivoiset olisivat liikenteessä ja vielä alkuillasta, mutta niin vain kävi että törmäsin yhteen! Liian pieneen puvuntakkiin sulloutunut, hikinen ja lähes hampaaton mies tuli luokseni, löi kaksi olutta pöytään ja totesi "heitäs huiviin niin mennään nussimaan ". Totesin että "ei kiitos" sekä oluelle että lakanalambadalle, jolloin mies löi nyrkillä pöytää niin että oluet kaatuivat ja huusi että "et säkään vittu oo mitään laatulihaa!" Tässä vaiheessa baarimikko tuli tiskin takaa ja ohjasi tyypin pihalle , 5 min myöhemmin ukko kusi ikkunaan selkäni takana...
No, on siinä ihmeellinen akka, kun ei tuollaiselle gentlemannille lämpene 😂 Oikeen olusenkin toi 😂
Yksinkö sitten haluatte kirjoitti:
Tai sitten kun nämä täälläkin monet ahdistelusta menevät "peliliikkeet" ja muu urpoilu lopuisi saattaisi myös naiset lähestyä miehiä. Minä olen tarpeeksi monta idiootti saanut vastaan ettei ole mitään kiinnostusta hakeutua itse miesten seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" mullha oish iso rullakepaphi houshuissa" hönki keski-ikäinen , kaljuutuva mies aamuyöllä kebabpaikan jonossa minun, 20v tytön korvaan ja puristeli perseestä. Yäk!
Sen sijaan nykyinen mies sai minut 10v sitten iskettyä meluisasta yökerhosta , kun ehdotti että lähtisimme hänen luokseen leipomaan pullaa :D Ja mies muuten aamulla alkoi leipoa niitä pullia! En ole sitä ennen, enkä sen jälkeen nähnyt kun parimetrinen krapulainen kaljupää leipoo muuten alasti, mutta essu päällä :D
Ois tainnut tuolle ensimmäiselle tulla pakit tuon toisenkin tapauksen kaltaisesta iskuyrityksestä.
Ja tällä toisella tapauksella taas olis voinut käydä flaksi jollain törpölläkin yrityksellä.
Iskijän ulkonäöllä vain on valtava merkitys. Olihan tästä juttua, kuinka naiset suhtautuu eri näköisten miesten tismalleen samanlaisiin iskuyrityksiin Tinderissä ja huomattiin miten paljon törkeämmillä tavoilla komea mies voi päästä treffeille, kuin ruma tai keskiverto mies. Joko se luonne ei olekaan kovin ratkaiseva tekijä, tai sitten törkeydet vain sopii paremmin komean miehen suuhun.
Ei. Vaan lähtökohtaisesti komea mies "säilyttää" kiinnostavuutensa =ulkonäkö jää kiinnostamaan/aiheuttaa vielä vetovoimaa vaikka komea mies olisikin törkeä, ja ehkä näille komeille annetaan anteeksi nopeammin ja ajatellaan että ei se oikeasti ole tuollainen...
Kun taas mitättömämmän näköinen mies menettää heti vetovoimansa/kiinnostavuutensa ja on vain yksinkertaisesti -Törkeä.Mies.-. Ja kaikki muukin miehessä muuttuu törkeäksi ja jopa vastenmieliseksi.
Tuota miehet eivät vaan tajua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" mullha oish iso rullakepaphi houshuissa" hönki keski-ikäinen , kaljuutuva mies aamuyöllä kebabpaikan jonossa minun, 20v tytön korvaan ja puristeli perseestä. Yäk!
Sen sijaan nykyinen mies sai minut 10v sitten iskettyä meluisasta yökerhosta , kun ehdotti että lähtisimme hänen luokseen leipomaan pullaa :D Ja mies muuten aamulla alkoi leipoa niitä pullia! En ole sitä ennen, enkä sen jälkeen nähnyt kun parimetrinen krapulainen kaljupää leipoo muuten alasti, mutta essu päällä :D
Ois tainnut tuolle ensimmäiselle tulla pakit tuon toisenkin tapauksen kaltaisesta iskuyrityksestä.
Ja tällä toisella tapauksella taas olis voinut käydä flaksi jollain törpölläkin yrityksellä.
Iskijän ulkonäöllä vain on valtava merkitys. Olihan tästä juttua, kuinka naiset suhtautuu eri näköisten miesten tismalleen samanlaisiin iskuyrityksiin Tinderissä ja huomattiin miten paljon törkeämmillä tavoilla komea mies voi päästä treffeille, kuin ruma tai keskiverto mies. Joko se luonne ei olekaan kovin ratkaiseva tekijä, tai sitten törkeydet vain sopii paremmin komean miehen suuhun.
Ei. Vaan lähtökohtaisesti komea mies "säilyttää" kiinnostavuutensa =ulkonäkö jää kiinnostamaan/aiheuttaa vielä vetovoimaa vaikka komea mies olisikin törkeä, ja ehkä näille komeille annetaan anteeksi nopeammin ja ajatellaan että ei se oikeasti ole tuollainen...
Kun taas mitättömämmän näköinen mies menettää heti vetovoimansa/kiinnostavuutensa ja on vain yksinkertaisesti -Törkeä.Mies.-. Ja kaikki muukin miehessä muuttuu törkeäksi ja jopa vastenmieliseksi.
Tuota miehet eivät vaan tajua!
No ei ole kyllä naisillekaan kunniaksi tuollainen ajattelu.
"Ootteko nuollu pillua?" Kysäisi eräs erittäin humaltunut herrasmies, kun kaverin kanssa istittiin baarin pöydässä.
"....öö... ei." Hämmentynyt vastaus.
"Minä oon. Aina."
"Aha....? "
"Tuoli. Istun tähän."
"Me halutaan kyllä nyt tässä kahdestaan jutella."
"No saatana, nuolette kumminki!" *hoippuu pois*
Ok, heippa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisin joku miss maailmankaikkeus niin ei kyllä ilkeily tehoaisi yhtään. Ei vaikka olisi mikä unelma pokailemassa. Mulla tulee vaan epämiellyttävä olo siitä ihmisestä.
Kaikista paras on se, että juttelee naiselle kuin ihmiselle. En tietenkään voi puhua kuin omasta puolesta, ehkä se negaaminen sitten joihinkin toimii kun siitä niin vouhotetaan niissä oppaissa.
Ei se olekkaan suoranaisesti ilkeilyä tai haukkumista, mutta negatiiviseen sävyyn tuotu joku "fakta" naisesta ilmi. Juuri sellaista ettet ainakaan ihastele häntä mitenkään, mutta juttelen niitä näitä etkä välttämättä niin välitä hänen kampauksestaan / vaatteista / ammatista jne. Et hauku niitä, mutta voit todeta jotain "jaa lähihoitaja.. No, Niitä kai tarvitaan aina.."
Tämä on tuotu esiin tässä ketjussa jo vaikka kuinka monta kertaa, mutta edelleen: ei kukaan normaali ihminen halua tuhlata aikaansa sellaisen tyypin seurassa, joka tölvii keskustelukumppaniaan ja pyrkii aivan läpinäkyvästi aiheuttamaan mielipahaa. Naisella täytyy olla jokin mielenterveysongelma tai hyväksikäyttötausta, että kokisi tuollaisen mulkkuuden puoleensavetäväksi. Arkijärjellä varustettu nainen kääntää tuollaiselle tyypille selkänsä ja keskittyy mukavampaan seuraan, ja negaaja jatkaa yksin valomerkin jälkeen grillijonoon, that's it.
Luuletko ettei juuri tuollaiseen sitä koitetakin? Eihän sama konsti kaikkiin tepsi, mutta toisiin tepsii, ja sillä saa sänkyseuraa. That´s it.
No, se sitten kertookin kaiken tarpeellisen siitä negausta yrittävästä miehestä, eli hänelle seksuaalisuus on sitä, että pyrkii itse vain hyväksikäyttämään heikommassa asemassa olevia ihmisiä. Toimii siis hyvänä lisäperusteena sille, miksi normaalit naiset eivät koske tuollaisiin tyyppeihin pitkällä tikullakaan. Hyviin parisuhteisiin noilla miehillä ei myöskään ole mitään pääsyä, koska kukapa haluaisi jakaa elämänsä ihmisperseen kanssa.
T. kommentoimasi
Väitinkö muuta? Sanoin vain, että toisiin se tepsii. Onko se moraalisesti oikein, siihen en ottanut mitään kantaa. Miksi tämä aihe menee sinulle niin ihon alle?
T.kommentoimasi
Voi ystäväiseni, ei mene ihon alle eikä enää edes henkilökohtaisesti kosketa, kun olen kymmenettä vuotta parisuhteessa ja perheellinen ihminen, eikä tässä elämänvaiheessa onneksi enää tule tässä ketjussa kuvattuja epätoivottuja tilanteita vastaan :) Sen sijaan yleinen moraali on sellainen asia, joka koskee kaikkia ihmisiä ja siksi otin aiheeseen kantaa. En yksinkertaisesti pidä tietoisesti itseään heikompia vaanivia ja hyväksikäyttämään pyrkiviä ihmisiä (sukupuoleen katsomatta) ihmisinä ollenkaan.
T. kommentoimasi
Ihanan passiivisaggressiivista tekstiä, ystäväiseni :)
Saat ihan vapaasti olla tulkitsevinasi rivien välistä mitä itse haluat, ei se minua häiritse :) Keskustelupalstan konseptiin kuuluu, että ihmiset kirjoittavat ja perustelevat mielipiteitään, jotka saattavat olla ristiriidassa omiesi kanssa. Joku saattaa kommentoida sinun mielipidettäsi ja mahdollisesti perustella asiansa paremmin kuin sinä. Jos sinä mietit vain sitä, että miten pääset servaamaan ja sivaltamaan jonkun viimeisen nokkelan sanan (kuten edellisessä kommentissasi), et kehity keskustelijana.
Aivan miten sanot, pikkuinen :)
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä kommentteja lainannut henkilö yksi ja sama tyyppi? Tuntuu puolustelevan iskijöitä ja väheksyvän iskujen kohteina olleita?
Höllää sitä folioa vähän.
Mitäs narun aihetta tuossa oli? Tyyppi on autoharrastaja ja tuo voi olla myös haave, saada viedä tyttöystävä ajelulle vappuna ja saada auto tielle just vapuksi. Voihan se olla viimeinen veto saada nainen kiinnostumaan itsestään mutta aika söötti veto, Impala jenkkirassina on ihan eri asia kuin mersu, bemari tai avoauto, se on jo ökyilyä.
Alan pikkuhiljaa ymmärtää miesten epätoivoisia iskuyrityksiä.. mistä ne kumpuavat. Ehkä naisten tunteettomista nauruista.