Kirjoita noloin "peliliike", mitä miehet ovat yrittäneet sinuun
Nuorena pääsin kaverini kautta kerran yökerhon vippiin. Baaritiskillä viereen tuli mies, joka tilasi jotain tosi kallista skumppaa kaksi lasia. Mies otti lasit käteensä, katsoi minua ja sanoi: Tää toinen lasillinen voisi ehkä juuri ja juuri olla sinun.
En jäänyt kuuntelemaan mitä ehtoja lasillisen saamiseksi olisi annettu.
Kommentit (500)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" mullha oish iso rullakepaphi houshuissa" hönki keski-ikäinen , kaljuutuva mies aamuyöllä kebabpaikan jonossa minun, 20v tytön korvaan ja puristeli perseestä. Yäk!
Sen sijaan nykyinen mies sai minut 10v sitten iskettyä meluisasta yökerhosta , kun ehdotti että lähtisimme hänen luokseen leipomaan pullaa :D Ja mies muuten aamulla alkoi leipoa niitä pullia! En ole sitä ennen, enkä sen jälkeen nähnyt kun parimetrinen krapulainen kaljupää leipoo muuten alasti, mutta essu päällä :D
Ois tainnut tuolle ensimmäiselle tulla pakit tuon toisenkin tapauksen kaltaisesta iskuyrityksestä.
Ja tällä toisella tapauksella taas olis voinut käydä flaksi jollain törpölläkin yrityksellä.
Iskijän ulkonäöllä vain on valtava merkitys. Olihan tästä juttua, kuinka naiset suhtautuu eri näköisten miesten tismalleen samanlaisiin iskuyrityksiin Tinderissä ja huomattiin miten paljon törkeämmillä tavoilla komea mies voi päästä treffeille, kuin ruma tai keskiverto mies. Joko se luonne ei olekaan kovin ratkaiseva tekijä, tai sitten törkeydet vain sopii paremmin komean miehen suuhun.
Ei. Vaan lähtökohtaisesti komea mies "säilyttää" kiinnostavuutensa =ulkonäkö jää kiinnostamaan/aiheuttaa vielä vetovoimaa vaikka komea mies olisikin törkeä, ja ehkä näille komeille annetaan anteeksi nopeammin ja ajatellaan että ei se oikeasti ole tuollainen...
Kun taas mitättömämmän näköinen mies menettää heti vetovoimansa/kiinnostavuutensa ja on vain yksinkertaisesti -Törkeä.Mies.-. Ja kaikki muukin miehessä muuttuu törkeäksi ja jopa vastenmieliseksi.
Tuota miehet eivät vaan tajua!No ei ole kyllä naisillekaan kunniaksi tuollainen ajattelu.
Niin se maailma vaan pyörii.. ihan sama miehillä. Kuvittelevat olevansa Jumalan lahjoja naisille ja niin parhaita sängyssä. Ehdottelevat suoraan ja kun nainen ei lämpene niin nainen on lesbo tiukkapipo joka ei vaan ymmärrä omaa parastaan. Kävi ilmi tässäkin keskusyelussa.
Kyllä sinäkin tiedät miksi näin toimitaan.
Ällöttävänkin puolelle menevä yli-itsevarmuus ja omakehu voittavat aina näissä ns. iskutilanteissa epävarmuuden ja nössöilyn. Eri asia jos on aikaa tutustua ja nähdä ihmisen pinnan alle. Mutta kun pitää nopeasti tehdä vaikutus, on itsevarmuus se millä porskutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että yksi sama trolli täällä ketjussa vouhottaa ja perustelee sikailujaan. Eikä kestä sitä että naiset yksimielisesti lyttäävät tuollaisen törkeän käytöksen.
Mitä ihmeen lampaita tämäKIN ketju on taas täyssä? Ihmiset esittävät mielipiteitä, mutta sinun mielestäsi sen pitää olla sitten sama kuin muillakin tai kyseessä on trolli? Tämän vuoksi ns. naisvaltaisella paikalla ei tapahdu kehitystä. Kaikki määkivät saman vellikellon mukana.
Jaa SINÄ se sitten olitkin.
Työtävieroksuva sossurotta, joka ei saa naista, koska naiset ahneuksissaan pakottavat miehet töihin? Sinäkö, jonka mielestä miehet tekevät urotekoja ja naiset elävät miesten veronsiirroilla? Olet tainnut kokeilla useampaakin tässä ketjussa kuvailtua epäonnistunutta iskutekniikkaa, kun olet yhä edelleen yksin? Itse asiassa koko sinun olemuksesi on kirjoitustesi ja mielipiteittesi perusteella se kaikkein epäonnistunein ja pahin mahdollinen iskutekniikka :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs mies väitti kykenevänsä saamaan orgasmin kuten nainen pelkästään ajatuksen voimalla. Näytti sitten taitonsa ja totta se oli. Sai aikoisiksi märän läiskän farkkujen etumukseen pelkästään katselemalla minua ja puhumalla rivoja, ähki samalla. Oltiin baarin nurkkauksessa.
Ohhoh, olipa melkoinen 'kalajuttu'. ( Pääsi tietysti siimastasi karkuun ennenkuin sait vedettyä ylös ?)
Alkuun luulin kyseessä olevankin vain jokin hauska vitsi kun siinä juomiamme siemailimme, kunnes mies ähkäisikin ja näytti läiskää, tosin mietin perään että olisiko huijannut ja lorauttanut vähän oluttaan siihen huomaamatta eli vetänyt vitsiä uudelle tasolle
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli kerran nainen baari tiskillä että mitäs me juodaan ja maksoi juomat, juotiin ne ja lähdettiin hotelliin nussimaan. Olen siis mies. Ei siinä sen kummempia minusta tarvitse löpinöidä jos molemmilla on akti mielessä.
Olen nainen ja minusta tämä on ihan ok, siis myös miesten puolelta. Tässä elämänvaiheessa ja tilanteessa en ole etsimässä parisuhdetta, mutta satunnainen yhteinen yö tai kiihkeä hetki on ok. En halua/jaksa kuunnella mitään diipadaapaa ja syväanalyysia. On kiihottavaa, jos mies tuo esille heti pitävänsä minua kiihottavana. Toki miehen tulee olla siisti ja suht. selvinpäin, jos nämä on ok ja mies vaikuttaa siltä, että hänellä on minulle jotain annettavaa, niin ok, lähdetään panemaan.
Kyllähän sitä naisetkin osaa. Hyvännäköisenä & ujona poikana 15v sitten Helsingin baareissa aika usein yksin liikkuneena tottu saamaan kyllä seuraa ilman, että itse tarvi tehdä aloitteita. Sekaan mahtu aika paljon kaikenlaisia yrityksiä.
Kerran ihan kaunis nainen tuli suoraan suuteleen ja tanssimaan. Sen kaverit sitten ystävällisesti myöhemmin informoi, että se on vähän pöpi ja että se on varattu.
Joku nainen tuli tuli viereen istumaan ja kysyi haluisinko lähteä yöksi hänen luokse. Kun en ollut kiinnostunut niin sanoi vielä, että olisi hyvää kotona tehtyä pizzaa tarjolla.
Reilusti vanhempi känninen nainen yritti väkisin saada tanssilattialle. Oli kuitenkin ihan suht ok näköinen. En kuitenkaan lämmennyt. Ilmeisesti tämän nähneenä joku teki omat päätelmänsä seksuaalisesta suuntautimisestani ja hetken päästä tuntematon mies tuli kysymään haluisinko lähteä hänen ja hänen mieskaverin kanssa heille saunomaan.
Sitten oli näitä rasittavia, jotka tulee jutteleen ja alkaa heti avautua ja haukkua entisiä suhteitansa. Kerran yksi hullu vielä tehosti tarinoitansa potkimalla sääriini samalla eikä millään meinannut päästä eroon.
Yleisimmät iskemistavat naisilla (yökerhossa):
Silmäpeli
Tullaan kysymään tupakkaa, vaikka varmaan hyvin huomanneet ettei polta.
Kysytään kelloa.
Tullaan toistuvasti viereen baaritiskille sattumalta...
Tullaan toistuvasti viereen tanssimaan.
Lähetetään kaveri kysymään onko vapaa ja sitten kaveri näyttää alkuperäisen kiinnostuneen ja kysyy haluaisinko sen kanssa tanssiin/jutteleen/juomalle tai treffeille myöhemmin.
Tullaan kysymään olenko töissä paikassa X tai olenko suomalainen (näytän ja olen ihan suomalainen).
Peliliikkeen nolous on kiinni siitä vaikuttaako mies naisen mielestä haluttavalta. Jos nainen on alitajuisesti päättänyt lähteä miehen matkaan niin on aivan sama mitä mies sanoo. Vastaava sama toimii toisinpäin eli jos nainen pitää miestä ei-haluttavana niin mikään sanataiturointi ei pysty pelastamaan tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nämä rahoilla kehumiset ja negaamiset ym tehdään ihan siitä syystä koska miehet uskoo että ne toimii.
Jos naiset osoittaisivat ihan tekojen kautta että kunnollinen hyväsydäminen mies voisi omana ystävällisenä itsenään olla kiinnostava naisille niin tällaiset "peliliikkeet" loppuisivat koska ne olisivat turhia.
Juuri näin.
Miehet ovat röyhkeitä naisia kohtaan, koska uskovat sen toimivan. Monilla miehillä se toimiikin, sillä lailla kotiin saa kannettua joskus jonkun vaikka välillä tuleekin turpaan.
Mites monta naista luulette kunnollisen kaverin kantavan kotiinsa? Vuoden tai vaikka saman tien elämänsä aikana?
Minä en tajua näitä juttuja sitten yhtään. Minä ja kaverini olemme aina seurustelleet ihan kunnollisten miesten kanssa ja sellaisten kanssa on menty naimisiinkin. Tyypillinen kunnon mies saa naisen. Mutta osa miehistä ilmeisesti haluaa uuden naisen joka viikko; he eivät olekaan kunnollisia miehiä. Mikä ihmeen kunnollinen kaveri se muka semmoinen on, joka etsii kännissä baareissa joka viikonloppu jotain uutta hoitoa, sama se ketä? Sulla on nyt käsitteet pahasti sekaisin. Suurinta osaa naisista, eikä itse asiassa edes aikuisista miehistä, ei vaan jaksa kiinnostaa tuo randomien iskeminen ja paneminen. Se on korkeintaan jokin nuoruuden vaihe, joka menee pian ohi. Niitä naisia siellä baarissa ei kiinnosta, koska heitä ei vain kiinnosta. Heillä on jo se kunnon mies kotona tai sitten he tulkitsevat mauttomasta taktiikastasi, että sinä et ole se kunnollinen mies, jota he etsivät.
Minä en ainakaan ole havainnut naisten laumana lähtevän joittenkin pervojen ja huonosti käyttäytyvien puolialkkisten mukaan. Naiset etsivät normaalia miestä, joka osaa olla ihmisen kanssa. Mutta kai tämä on tarina, jota osan miehistä on pakko itselleen kertoa, jotta jaksavat. He ovat muka vain liian hyviä tyhmille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Peliliikkeen nolous on kiinni siitä vaikuttaako mies naisen mielestä haluttavalta. Jos nainen on alitajuisesti päättänyt lähteä miehen matkaan niin on aivan sama mitä mies sanoo. Vastaava sama toimii toisinpäin eli jos nainen pitää miestä ei-haluttavana niin mikään sanataiturointi ei pysty pelastamaan tilannetta.
Kuule kyllä moni mies on onnistunut törveltämään hyvin alkaneen tilanteen. Mahkuja olisi ollut, mutta jos sanoo jotain tarpeeksi tyhmää...
Vierailija kirjoitti:
Eniten luokkakaveri yritti pokailla sanomalla kauniiksi yms ja yritti tarjota juomaa baarissa, ihan älyttömässä kännissä.. Ylä-asteella haukkui minua, ja heitti lumipallolla kasvoihin missä oli jääpaloja seassa yms.. "olin vaan niin ihastunut suhun jo sillon" enpä lämmenny näin 15v jälkeen..
Joitain asioita voi antaa anteeksi vuosien saatossa. Mutta joitain ei. Oli ihan paskaa pitää koulussa esitelmiä tms, kun tämä samainen urpo huuteli taustalta "kato se tärisee" yms. kun oli kauhea esiintymiskammo, eikä tämmöset huutelut yhtään auttanut asiaa. Opettaja ei koskaan puuttunut..
Mut hei, rakkaudesta se hevonenkin potkii! Olin vaan niin vitun tyhmä, etten tajunnut miten ihastunut se oli.. Just..
Ymmärrän kyllä katkeruutesi, ja sen ettet lämmennyt, mutta saattoi puhua ihan tottakin. Yläasteella moni poika on vielä ihan pikkupoika, eivätkä osaa näyttää ihastustaan kuin juuri tuollaisella ääliökäytöksellä, mistä jää luu käteen. En siis puolustele hemmon käytöstä, sanonpa vain että monest inäin on. Itsestään epävarmat mutta hormonihöyryissä jatkuvalla stondiksella varustettu teinipoika ei varmaan ole se logiikan huipentuma, mitä tulee vastakkaiseen sukupuoleen tutustumisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisin joku miss maailmankaikkeus niin ei kyllä ilkeily tehoaisi yhtään. Ei vaikka olisi mikä unelma pokailemassa. Mulla tulee vaan epämiellyttävä olo siitä ihmisestä.
Kaikista paras on se, että juttelee naiselle kuin ihmiselle. En tietenkään voi puhua kuin omasta puolesta, ehkä se negaaminen sitten joihinkin toimii kun siitä niin vouhotetaan niissä oppaissa.
Ei se olekkaan suoranaisesti ilkeilyä tai haukkumista, mutta negatiiviseen sävyyn tuotu joku "fakta" naisesta ilmi. Juuri sellaista ettet ainakaan ihastele häntä mitenkään, mutta juttelen niitä näitä etkä välttämättä niin välitä hänen kampauksestaan / vaatteista / ammatista jne. Et hauku niitä, mutta voit todeta jotain "jaa lähihoitaja.. No, Niitä kai tarvitaan aina.."
Tämä on tuotu esiin tässä ketjussa jo vaikka kuinka monta kertaa, mutta edelleen: ei kukaan normaali ihminen halua tuhlata aikaansa sellaisen tyypin seurassa, joka tölvii keskustelukumppaniaan ja pyrkii aivan läpinäkyvästi aiheuttamaan mielipahaa. Naisella täytyy olla jokin mielenterveysongelma tai hyväksikäyttötausta, että kokisi tuollaisen mulkkuuden puoleensavetäväksi. Arkijärjellä varustettu nainen kääntää tuollaiselle tyypille selkänsä ja keskittyy mukavampaan seuraan, ja negaaja jatkaa yksin valomerkin jälkeen grillijonoon, that's it.
Luuletko ettei juuri tuollaiseen sitä koitetakin? Eihän sama konsti kaikkiin tepsi, mutta toisiin tepsii, ja sillä saa sänkyseuraa. That´s it.
No, se sitten kertookin kaiken tarpeellisen siitä negausta yrittävästä miehestä, eli hänelle seksuaalisuus on sitä, että pyrkii itse vain hyväksikäyttämään heikommassa asemassa olevia ihmisiä. Toimii siis hyvänä lisäperusteena sille, miksi normaalit naiset eivät koske tuollaisiin tyyppeihin pitkällä tikullakaan. Hyviin parisuhteisiin noilla miehillä ei myöskään ole mitään pääsyä, koska kukapa haluaisi jakaa elämänsä ihmisperseen kanssa.
T. kommentoimasi
Väitinkö muuta? Sanoin vain, että toisiin se tepsii. Onko se moraalisesti oikein, siihen en ottanut mitään kantaa. Miksi tämä aihe menee sinulle niin ihon alle?
T.kommentoimasi
Voi ystäväiseni, ei mene ihon alle eikä enää edes henkilökohtaisesti kosketa, kun olen kymmenettä vuotta parisuhteessa ja perheellinen ihminen, eikä tässä elämänvaiheessa onneksi enää tule tässä ketjussa kuvattuja epätoivottuja tilanteita vastaan :) Sen sijaan yleinen moraali on sellainen asia, joka koskee kaikkia ihmisiä ja siksi otin aiheeseen kantaa. En yksinkertaisesti pidä tietoisesti itseään heikompia vaanivia ja hyväksikäyttämään pyrkiviä ihmisiä (sukupuoleen katsomatta) ihmisinä ollenkaan.
T. kommentoimasi
Ihanan passiivisaggressiivista tekstiä, ystäväiseni :)
Saat ihan vapaasti olla tulkitsevinasi rivien välistä mitä itse haluat, ei se minua häiritse :) Keskustelupalstan konseptiin kuuluu, että ihmiset kirjoittavat ja perustelevat mielipiteitään, jotka saattavat olla ristiriidassa omiesi kanssa. Joku saattaa kommentoida sinun mielipidettäsi ja mahdollisesti perustella asiansa paremmin kuin sinä. Jos sinä mietit vain sitä, että miten pääset servaamaan ja sivaltamaan jonkun viimeisen nokkelan sanan (kuten edellisessä kommentissasi), et kehity keskustelijana.
Aivan miten sanot, pikkuinen :)
En nyt ole tuo, kelle yrität tässä kuittailla, mutta luovutapa jo... Hävisit jo muutama repla takaperin, etkä ole enää edes passiivisaggressiivinen, vaan ihan simppelisti vaan nolo. :D
Hävisin? Enpä tiennyt tässä olevan joku kilpailu.
Ihanko olen nolo? No, eipä tuo haittaa, jos on täyttänyt jo sen 16v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että yksi sama trolli täällä ketjussa vouhottaa ja perustelee sikailujaan. Eikä kestä sitä että naiset yksimielisesti lyttäävät tuollaisen törkeän käytöksen.
Mitä ihmeen lampaita tämäKIN ketju on taas täyssä? Ihmiset esittävät mielipiteitä, mutta sinun mielestäsi sen pitää olla sitten sama kuin muillakin tai kyseessä on trolli? Tämän vuoksi ns. naisvaltaisella paikalla ei tapahdu kehitystä. Kaikki määkivät saman vellikellon mukana.
Jaa SINÄ se sitten olitkin.
Huokaus. Kiitos kun todensit väitteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse kysyn vaa et mennääkö panee, kyl baarissa olevista 100 ämmästä joku lähtee mukaan aina, eikai noille tissieläimille sen kummosemmin tarvii lirkutella.
Tällainen mies onneksi erottuu jo kaukaa. Jos tulee lähelle saa juomat päälleen.
Taisi kuitenkin olla kommentti Ylilaudan Jonnelta, jolla ei ihan vielä ikä riitä baariin...
salty ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ollut omakohtainen kokemus mutta erään lehden seuranhaku-palstalla 1980-luvun alussa.
Kundi kirjoitti pitkät litaniat itsestään ja toiveistaan. Viestin loppuvaiheessa ilmeisesti epävarmuus iski ja niinpä hän turautti nimimerkikseen: Impalalla vappu-ajelulle.
Myö nauroimma niin.
Voi ei, ihan oikeasti...;-(. Tuo Impala on ollut todennäköisesti se viimeisin herkkuyllätys, koska miehille noi autot on oikeasti tärkeitä. Tuo ei siis oikeasti ollut huono juttu ollenkaan. Olitte kyllä ajattelemattomia...:-/
Emmepä olleet. Kyllä miehessä pitää olla muuta kiinnostavaa kuin Chevy. Aatteles ny itsekin:
Joku on lukenut sen ilmoituksen ja ajatellut, että onpa tylsä tyyppi. Hoh hoi, tuolle en ainakaan vastaa. Ei mutta hei, sillä on Impala! Heti kirjoitan...sama se millainen kundi on mutta se auto.
Tarinan opetus: Naisia EI isketä sillä, että kertoo millaisen auton omistaa. Tai no, kaippa se joku hölmö lähti vappuajelulle sen Chevroletin vuoksi.
Tuollaisella ilmolla haetaan rokki/dänkädänkä-henkistä seuraa. Kuinka tyhmä pitää olla, jos ei näin selvää tajua? Jaa, sinua ei kiinnosta jenkkiautoharrastaja, no treffaile jotain toista. Jotakuta muuta saattaa se elämäntapa kiinnostaa. Lapsellista tuollaiselle naureskella, kun itseltä selvästi meni jotain ohi.
Muistin taas tän keskustelun myötä miksen käy baareissa, kaikki ne punaa nostattavat heitot.
En ymmärrä kyllä yhtään että miten ihmeessä joku mies ihan oikeasti luulee että haukkumalla ja vittuilemalla tuntemattomalle naiselle herättää tämän kiinnostuksen itseään kohtaan?! Nyt on kyllä joku ymmärtänyt jonku deittioppaan sanoman ihan käänteisesti..:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten luokkakaveri yritti pokailla sanomalla kauniiksi yms ja yritti tarjota juomaa baarissa, ihan älyttömässä kännissä.. Ylä-asteella haukkui minua, ja heitti lumipallolla kasvoihin missä oli jääpaloja seassa yms.. "olin vaan niin ihastunut suhun jo sillon" enpä lämmenny näin 15v jälkeen..
Joitain asioita voi antaa anteeksi vuosien saatossa. Mutta joitain ei. Oli ihan paskaa pitää koulussa esitelmiä tms, kun tämä samainen urpo huuteli taustalta "kato se tärisee" yms. kun oli kauhea esiintymiskammo, eikä tämmöset huutelut yhtään auttanut asiaa. Opettaja ei koskaan puuttunut..
Mut hei, rakkaudesta se hevonenkin potkii! Olin vaan niin vitun tyhmä, etten tajunnut miten ihastunut se oli.. Just..
Ymmärrän kyllä katkeruutesi, ja sen ettet lämmennyt, mutta saattoi puhua ihan tottakin. Yläasteella moni poika on vielä ihan pikkupoika, eivätkä osaa näyttää ihastustaan kuin juuri tuollaisella ääliökäytöksellä, mistä jää luu käteen. En siis puolustele hemmon käytöstä, sanonpa vain että monest inäin on. Itsestään epävarmat mutta hormonihöyryissä jatkuvalla stondiksella varustettu teinipoika ei varmaan ole se logiikan huipentuma, mitä tulee vastakkaiseen sukupuoleen tutustumisessa.
Itse ainakin aijon opettaa omille lapsilleni sen, että jos on oikeasti ihastunut tyttöön/poikaan. Niin älä haku tai tee muuta tyhmää. Jos et uskalla kertoa suoraan tunteistasi, ole edes kiltti. Avaa vaikka välillä ovi ja kysy mitä läksytä tuli matematiikasta tms. Vakuutan, että ihastuksesi kohde saattaa lämmetä myöhemmin helpommin tuollaiseen tyyppiin, kun 100% ääliöön!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule kyllä moni mies on onnistunut törveltämään hyvin alkaneen tilanteen. Mahkuja olisi ollut, mutta jos sanoo jotain tarpeeksi tyhmää...
Tämä! Olin katsellut yhtä siihen aikoihin samoissa piireissä liikuskellutta miehenalkua jo kuukausia, sitten mies lähestyi baarin tanssilattialla ihan käsittämättömän typerällä lauseella. Jos olisi tullut vaan sanomaan moi tai olisi esim esitellyt itsensä normaalisti niin olisin todellakin halunnut tutustua enemmän. Nyt mies vaan antoi itsestään tomppelin kuvan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on eri asia olla sosiaalisesti kömpelö lähestymään ihastuksensa kohdetta, kuin että teini-iässä alkaa järjestelmällisesti kiusata sekä henkisellä että fyysisellä tasolla sitä vastapuolta. Pitää olla ihan täysi sosiopaatti jos ei muka ymmärrä kuinka pahalta se uhrista tuntuu. Kuulostaa lähinnä se kiusaamisen kohteeksi joutuneen tytön/naisen aliarvioinnilta, että vuosien jälkeen tunnustetaan ne "oikeat motiivit" ja kohteen pitäisi(?) olla siitä jotenkin otettu.
T. eri kuin kommentoimasi
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kyllä yhtään että miten ihmeessä joku mies ihan oikeasti luulee että haukkumalla ja vittuilemalla tuntemattomalle naiselle herättää tämän kiinnostuksen itseään kohtaan?! Nyt on kyllä joku ymmärtänyt jonku deittioppaan sanoman ihan käänteisesti..:D
Täällä kyllä luetaan aihetta kuin piru raamattua. Kyllä se vain niin on, että hienovarainen ja harkittu negaus voi toimia moneenkin naiseen - ja se hienovarainen ei ole juurikaan mitään "oot aika ruma" -tyylistä provoilua. Juuri se ristiriitaisten viestien lähettäminen vastakkaiselle sukupuolelle (näyttää ilmein elein, ja puhein olevansa kiinnostunut ja sitten toisaalta kun ilmassa roikkuu epävarmuus onko sittenkään) saa sen vastakkaisen sukupuolen kiinnostumaan. Kyse on eräänlaisesta leikistä - toinen kiinnostuu ja haluaa ottaa asiasta selvää.
Jokainen on varmasti koulussa vaikkapa tai muiden kuvioiden kautta kuten töissä tavannut miehen tai naisen joka toisinaan flirttailee ja toisinaan käyttäytyy kun olisit vain ilmaa. Tämä ristiriitaisuus on se kipinä joka sytyttää mielenkiinnon ja halun tutustua toiseen todella ja selvittää millä mielellä hän on sinun suhteesi todella liikkeellä.
Siinä olet oikeassa, että kusipäisellä käytöksellä ei lämpene niin mies tai nainenkaan. Hyvät käytöstavat ja edellä kuvaamani toimet toimivat monesti. Tämä ei tietenkään tarkoita myöskään sitä, että ne hyvät käytöstavatkaan tulkitaan yli sinne toiseen äärilaitaan ja aletaan mielistellä toista ja nostaa hänet jalustalle kehumalla vaikka kauneimmaksi mieheksi/naiseksi ikinä jonka on nähnyt - sekään ei sytytä. Se antaa vain mielikuvan kun olisit joku mielenterveys ongelmainen, potentiaalinen stalkkeri ja epätoivoinen ihminen joka takuulla karkottaa seksuaalisessa mielessä takuulla no no no -listalle.
Varmaan juuri näiden asioiden tajuaminen on syy sille, että moni munii mahdollisuutensa jo heti alkuun kun koittaa lähestyä vastakkaista sukupuolta. Siksi kait sosiaalinen kanssakäyminen onkin niin mielenkiintoista ja monikirjavaa.
Emmepä olleet. Kyllä miehessä pitää olla muuta kiinnostavaa kuin Chevy. Aatteles ny itsekin:
Joku on lukenut sen ilmoituksen ja ajatellut, että onpa tylsä tyyppi. Hoh hoi, tuolle en ainakaan vastaa. Ei mutta hei, sillä on Impala! Heti kirjoitan...sama se millainen kundi on mutta se auto.
Tarinan opetus: Naisia EI isketä sillä, että kertoo millaisen auton omistaa. Tai no, kaippa se joku hölmö lähti vappuajelulle sen Chevroletin vuoksi.