Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita noloin "peliliike", mitä miehet ovat yrittäneet sinuun

Vierailija
09.09.2017 |

Nuorena pääsin kaverini kautta kerran yökerhon vippiin. Baaritiskillä viereen tuli mies, joka tilasi jotain tosi kallista skumppaa kaksi lasia. Mies otti lasit käteensä, katsoi minua ja sanoi: Tää toinen lasillinen voisi ehkä juuri ja juuri olla sinun.
En jäänyt kuuntelemaan mitä ehtoja lasillisen saamiseksi olisi annettu.

Kommentit (500)

Vierailija
301/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pöytään istahti baarissa mies, joka vaan totesi mulle, että "ei tolla sunkaan naamalla mihinkään urheilulehden kanteen pääsis". Sanoin vain, että voi kiitos ja voisitko painua helvettiin siitä, jos ei mitään järkevää asiaa ole.

Olikohan tämä sitten pahasti epäonnistunutta negaamista? En kyllä iskuyritykseksi mieltänyt, kun en tällaisesta hulluudesta ollut kuullutkaan 😂 Lähinnä tuli myöhemmin mieleen, että kuvittelikohan hän, että meidän pöydässä jotenkin tehtiin hänestä pilaa ja tuli "kostamaan". Ei kyllä oltu tuota ennen kiinnitetty tyyppiin mtn huomiota... outo tyyppi...

Vierailija
302/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiluus ei liity mitenkään kirjoitti:

Onko tämä nyt reilua? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena pääsin kaverini kautta kerran yökerhon vippiin. Baaritiskillä viereen tuli mies, joka tilasi jotain tosi kallista skumppaa kaksi lasia. Mies otti lasit käteensä, katsoi minua ja sanoi: Tää toinen lasillinen voisi ehkä juuri ja juuri olla sinun.

Miksei naiset ole koskaan tarjonneet minulle kuohuviiniä ravintolassa?

M58

Ei ole kukaan tarjonnut minullekaan.

N28

Eikä minulle. Onko nyt lupa ulista? N45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisin joku miss maailmankaikkeus niin ei kyllä ilkeily tehoaisi yhtään. Ei vaikka olisi mikä unelma pokailemassa. Mulla tulee vaan epämiellyttävä olo siitä ihmisestä.  

Kaikista paras on se, että juttelee naiselle kuin ihmiselle. En tietenkään voi puhua kuin omasta puolesta, ehkä se negaaminen sitten joihinkin toimii kun siitä niin vouhotetaan niissä oppaissa.

Ei se olekkaan suoranaisesti ilkeilyä tai haukkumista, mutta negatiiviseen sävyyn tuotu joku "fakta" naisesta ilmi. Juuri sellaista ettet ainakaan ihastele häntä mitenkään, mutta juttelen niitä näitä etkä välttämättä niin välitä hänen kampauksestaan / vaatteista / ammatista jne. Et hauku niitä, mutta voit todeta jotain "jaa lähihoitaja.. No, Niitä kai tarvitaan aina.."

Tämä on tuotu esiin tässä ketjussa jo vaikka kuinka monta kertaa, mutta edelleen: ei kukaan normaali ihminen halua tuhlata aikaansa sellaisen tyypin seurassa, joka tölvii keskustelukumppaniaan ja pyrkii aivan läpinäkyvästi aiheuttamaan mielipahaa. Naisella täytyy olla jokin mielenterveysongelma tai hyväksikäyttötausta, että kokisi tuollaisen mulkkuuden puoleensavetäväksi. Arkijärjellä varustettu nainen kääntää tuollaiselle tyypille selkänsä ja keskittyy mukavampaan seuraan, ja negaaja jatkaa yksin valomerkin jälkeen grillijonoon, that's it.

Luuletko ettei juuri tuollaiseen sitä koitetakin? Eihän sama konsti kaikkiin tepsi, mutta toisiin tepsii, ja sillä saa sänkyseuraa. That´s it.

Vierailija
304/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehui koko illan kaveriani kauniiksi ja koetti  laittaa käsiä ympärille ym,  hiukan ennen valomerkkiä kääntyi sitten minuun päin ja sanoi "sä oot ruma mutta on sullaki pillu että miten ois?"  Tässä' vaiheessa kaverin kärsivällisyys loppui ja kippasi siiderin jämät tyypin päähän käskien häipyä, ennen kuin...

Rehellisyyttä ei näköjään arvosteta...

Eli jos nainen sanoo sinulle, että sukupuolielimesi on säälittävän pieni, mutta paremman puutteessa voit yrittää antaa naiselle suuseksiä, niin arvostat tällaista rehellisyyttä?

Vierailija
305/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisin joku miss maailmankaikkeus niin ei kyllä ilkeily tehoaisi yhtään. Ei vaikka olisi mikä unelma pokailemassa. Mulla tulee vaan epämiellyttävä olo siitä ihmisestä.  

Kaikista paras on se, että juttelee naiselle kuin ihmiselle. En tietenkään voi puhua kuin omasta puolesta, ehkä se negaaminen sitten joihinkin toimii kun siitä niin vouhotetaan niissä oppaissa.

Ei se olekkaan suoranaisesti ilkeilyä tai haukkumista, mutta negatiiviseen sävyyn tuotu joku "fakta" naisesta ilmi. Juuri sellaista ettet ainakaan ihastele häntä mitenkään, mutta juttelen niitä näitä etkä välttämättä niin välitä hänen kampauksestaan / vaatteista / ammatista jne. Et hauku niitä, mutta voit todeta jotain "jaa lähihoitaja.. No, Niitä kai tarvitaan aina.."

Tämä on tuotu esiin tässä ketjussa jo vaikka kuinka monta kertaa, mutta edelleen: ei kukaan normaali ihminen halua tuhlata aikaansa sellaisen tyypin seurassa, joka tölvii keskustelukumppaniaan ja pyrkii aivan läpinäkyvästi aiheuttamaan mielipahaa. Naisella täytyy olla jokin mielenterveysongelma tai hyväksikäyttötausta, että kokisi tuollaisen mulkkuuden puoleensavetäväksi. Arkijärjellä varustettu nainen kääntää tuollaiselle tyypille selkänsä ja keskittyy mukavampaan seuraan, ja negaaja jatkaa yksin valomerkin jälkeen grillijonoon, that's it.

Luuletko ettei juuri tuollaiseen sitä koitetakin? Eihän sama konsti kaikkiin tepsi, mutta toisiin tepsii, ja sillä saa sänkyseuraa. That´s it.

No, se sitten kertookin kaiken tarpeellisen siitä negausta yrittävästä miehestä, eli hänelle seksuaalisuus on sitä, että pyrkii itse vain hyväksikäyttämään heikommassa asemassa olevia ihmisiä. Toimii siis hyvänä lisäperusteena sille, miksi normaalit naiset eivät koske tuollaisiin tyyppeihin pitkällä tikullakaan. Hyviin parisuhteisiin noilla miehillä ei myöskään ole mitään pääsyä, koska kukapa haluaisi jakaa elämänsä ihmisperseen kanssa.

T. kommentoimasi

Vierailija
306/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M58

N28

Muinaisina nuoruusvuosinani itse Ike K tarjosi kyllä drinksun. En edes ensin tunnistanut häntä, mietin vain että jotenkin tutun näköinen. Jutteli niitä näitä, ja minullekin valkeni pikku hiljaa herran henkilöllisyys. Yhtäkkiä hän kysyi lähtisinkö hänen mukaansa hotellihuoneeseen. Kieltäydyin ja sain kuin sainkin kuulla ne klassiset sanat... "Etkö tiedä kuka olen?" Vastasin, että en. Ja poistuin pöydästä. :D

Vierailija
307/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut pyydettiin ajelulle Frankfurtista Heidelbergiin, jossa sitten mukamas auto hajosi ja piti mennä hotelliin yöksi. Olin todella vihainen ja väistelin miestä koko yön.

Vierailija
308/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noiden sanallisten nolouksien ohella epämiellyttäviä ovat ne tyypit, jotka hiipparoivat yleensä takaapäin tanssilattialla hinkuttamaan. kysymättä tai edes katsekontaktia ottamatta kiinni tarttuminen, selkää/persettä vasten hinkkaaminen, huohottaminen korvan juuressa. Sitten kun irrotat heidän kätensä ja siirryt toisaalle tanssilattialla, alkaa tyyppi taas hitaasti etenemään ja sama alkaa kohta uudestaan. Yhdessä tanssiminen on toki kivaa, mutta onko pakko hiippailla ja tulla ihan iholle yhtään varmistamatta toiselta reaktiota?!

turpaan vaan tuollaisia heti ja baarin järkkärille käsky heittää ne ulos. eihän ne tollaista käsien irroittamista usko. toimii, on testattu. loppuu lyhyeen sen illan ahdistelut.

Vierailija
309/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa se miten alkeellisella tasolla iso osa miehistä on avoimuuden ja sosiaalisuuden suhteen eikä nuo asiat pääse kaikilla kehittymään koskaan. Nää on kulttuurisiakin juttuja, jotka muuttuu hitaasti vuosikymmenien kuluessa.

Valtava epävarmuus ja tuntemattoman pelkääminenhän tuon "negaamisenkin" taustalla on. Mutta miten nämä miehet voisivat nähdä naisen kanssaihmisenä kun eivät pysty näkemään itseäänkään?

Ongelma on siinä ettei suomalaisten naisten kanssa pysty olemaan normaaleissa kanssakäymisissä. Heti kun menen juttelemaan naisen kanssa niin (virheellisesti) luulevat että olen pokaamaassa. Ainoat suomalaiset naispuoliset ystävät joita on ollut ovat olleet niitä joita olen laittanut friendzoneen.

Oikeat naispuoliset ystävät ja tyttöystävät ovat sitten aina olleet ulkomaalaisia. Kyllä suomalaisten naisten sosiaaliset kyvyt varmaan ovat ihan yhtä alhaisella tasolla kuin suomalaisten miestenkin ja sen takia olen mennyt merta edemmäs kalaan.

Onko mahdollista, että vika on sinun vuorovaikutustaidoissasi, kun kerran on mennyt noin pieleen kotimaan markkinoilla? Vai meinaatko, että siellä ihanuuksien Ulkomaassa kaikki naiset ovat homogeenista massaa (joku hive mind), jotka sentään reagoivat oikein ja odottamallasi tavalla sinun iskutyyliisi. Kyllä nyt on kova meno siellä Ulkomaassa taas.

Taitaa tuon kirjoittaja olla jossain Ranskassa tmv, jossa naiset on alisteisia miehille. Sehän se näiden sankarien onglema on, että Suomessa naisetkin ovat ihmisiä kaikilla oikeuksilla.

Aika selityksen makua. Kyllähän noita suomalaisia tyttöystäviä oli aikoinaan rutkasti joten eipä ihan pieleen mennyt. Tosin todella tylsiä olivat jokaikinen.

Eipä "Ulkomailla" kaikki naiset mitään homogeenistä massaa ole, siellä on sekä hyviä ja huonoja, eli ei vaan huonoja ja enemmän huonoja kuten kotimaassa.

Koulussa (suomessa) oli silleen ettei kukaan tyttö edes minua moikannut ja kysynyt kuulumista, pari venäläistaustaista lukuunottamatta. Jotenkin varmaan minun sosiaalisista taidoista tuokin johtui?  

Vierailija
310/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis suomalaiset miehet ei osaa tota negaamista. Se EI toimi niin että sanot naiselle "ootpa ruma hyhhyh, no mut läheks panee?" ei ei.. Tarkoitus on sanoa jotain joka laskee naisen itsetuntoa, mutta et "tarkoita" loukata. Tyyliin "onko tuo takki Heidin uutta mallistoa? Joo noita näkee kyllä nykyään kaikilla, no kelläpä ei olisi lidlin vaatteisiin varaa, ei sillä, ihan hyviä perusvaatteita varmaan." tajuatteko?

Naisten aliarviointia. Kyllä minä erotan hienovaraisemmankin pelaamisen.

Tuo toimii vain erittäin heikko itsetuntoisiin ihmisiin jotka hakevat varmistusta muilta olemassaolon oikeutukselleen.

Negatiivinen läppä herättä negatiivisen ilmapiirin ja yhdistää naisessa sen ilmapiirin sanojaan.

Ei kyllä ole aliarvioimista. Aika monta tunnen näitä jenkeistä kotoisin olevia räppäri-alexeja jotka ovat oikeasti afrikasta. Sitten vielä näitä antonio froom iiitali tyyppejä jotka sitten oikeasti ovat romanialaisia tai musu ali abdulla jne. Feikkaavat että on rahaa. Hyvin uppoaa kaikki valheet suominaisiin, simppeleitä kun ovat ja vientiä riittää.

Minulle ei mitkään räppäri Alexit mene läpi. Ei mene myöskään mitkään muut teeskentelyt.

Uskossa on hyvä elää. Ne jotka menee läpi ovat vaan taidokkaampia.

Vierailija
311/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munkin mielestä tossa dokumentissa se kadulla pysäyttäminen oli tosi creepyä. Monet niistä naisistakin oli vaan silleen "on kauhea kiire, olen jo myöhässä" ja oon aika varma että se on vaan keino päästä tilanteesta pois. Ja etenkin se aurinkolasit silmillä eteen pomppiva mies oli ihan idiootti :D 

Onhan noita kursseja myös nuorille naisille, varsinkin Venäjällä. Tähtäimessä anglomaiden massimiehet.

Eiköhän ne venäjän oligarkit ja mafiosot ole niillä tähtämessä? Mutta joo, kunpa olisi suomalaisille naisillekin tuollaisia kursseja. Ihan pihalla kun ovat.

Vierailija
312/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, näitä on useita <3

Kaikkein tehokkain kikka on iskiessä kertoa suoraan hyvin kaipaavasti entisestä tyttöystävästä ja mainita kaikki ne piirteet miksi se ex on niin ihmeellinen. Samaan syssyyn jos mainitset, miksi et ihastunut minuun ihan heti vaan kohta, niin vaikutus on täydellisesti tehty. Yleensä jopa niin, että seuraavia treffejä ei tule. Näitä yritti kaksi miestä jotka olivat "tosissaan liikkeellä". 

Kerro heti miten petit eksääsi lukuisten naisten kanssa, ja miksi se oli yksin sen kamalan ämmän vika. Samaan syssyyn mainosta miten olen rakkauksistasi kolmas. Olen otettu. 

Kirjoita minulle kieltä, jota opiskelen, ja tunnusta rakkautesi sillä kielellä. Kolmannella tapaamisella - ja vielä väärin. Kirjoita tunnustus uudelleen vaikka olen kerran korjannut sen. Emme tapaa enää. 

Kirjoita puhkipaskoja runoja, jotka ovat tosi huonoja. Facepalmaan taatusti. 

Noista parista viimeisestä kohdasta saa sinusta aika kusipäisen kuvan. Nuo miehet sentään yrittivät. Mitä sinä olet itse tehnyt suhteen eteen? Oletko koskaan poistunut omalta mukavuusalueeltasi?

Vierailija
313/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutus on psykologinen. Baarin kaunein nainen on tottunut siihen, että kaikki miehet kuolaavat hänen peräänsä, sitten tulee joku joka ei kuolaa. Ei hauku, mutta antaa ymmärtää ettei nainen ole ihan niin täydellinen kuin uskoo, kaunis joo mutta onhan noita nähny. Nainen kiinnostuu tästä miehestä Koska hän käyttäytyy eritavalla kuin muut miehet. "Mikä minussa on vikana ettei hän tee kaikkiaan minun eteeni?" nainen tavallaan kunnioittaa miestä enemmän koska häntä ei voi kohdella miten vaan, niinkuin niitä muita kuolaajia. Varmasti toimii osaan oikein toteutettuna.

Tuo nainenhan voi ylpeyttään todeta, että näin käyttäytyvä mies on homo. Tavallaanhan se negaaminen on osoitus siitä, että "ei voisi vähempää kiinnostaa". Ja jos niitä miehiä on muutenkin joka varpaalle ja sormelle, niin miksi tämä yksi saisi kaiken huomion?

Implikoitko ettei homoja yritetä iskeä? Tiedätkö, voin kokemuksesta sanoa että mikään ei ollut helpompi juttu kuin uskotella tädeille baarissa jonkun kaverin olevan homo, tai kaverit kertoivat minun olevan, niin johan olivat tädit munissa kiinni todistamassa viehetysvoimaansa ja raahasivat kotiin.

Surullista tässä on, ettei tarina edes ole palturia. Mietin joskus kuinka ikävää olisi oikeasti olla homo tuossa tilanteessa.

Jaa a, yllättäen ne kusipäät kuitenkin saa naisia Vaikka kaikki kilvan huutavat miten "minuun ei tuollainen ikinä toimisi, kilttimiehen vain huolisin!" :)

Vierailija
314/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no osoittaahan tuo ettei luota naisen kielitaitoon ja osaamiseen

Vierailija
315/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehui koko illan kaveriani kauniiksi ja koetti  laittaa käsiä ympärille ym,  hiukan ennen valomerkkiä kääntyi sitten minuun päin ja sanoi "sä oot ruma mutta on sullaki pillu että miten ois?"  Tässä' vaiheessa kaverin kärsivällisyys loppui ja kippasi siiderin jämät tyypin päähän käskien häipyä, ennen kuin...

Tuo on todellakin noloa ja ala-arvoista käytöstä mieheltä.

Siitä huolimatta ihmettelen tätä yleistä käsitystä, että nainen saa halutessaan sotkea miehen vaatteet julkisella paikalla, vetää avarilla naamaan tms. Jos tuo em. tapahtumaketju menisi toisinpäin, nainen lähentelisi miestä ja lopulta kertoisi hakevansa sääliseksiä, olisiko miehellä oikeutta kaataa juomat päähän?

Vierailija
316/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutus on psykologinen. Baarin kaunein nainen on tottunut siihen, että kaikki miehet kuolaavat hänen peräänsä, sitten tulee joku joka ei kuolaa. Ei hauku, mutta antaa ymmärtää ettei nainen ole ihan niin täydellinen kuin uskoo, kaunis joo mutta onhan noita nähny. Nainen kiinnostuu tästä miehestä Koska hän käyttäytyy eritavalla kuin muut miehet. "Mikä minussa on vikana ettei hän tee kaikkiaan minun eteeni?" nainen tavallaan kunnioittaa miestä enemmän koska häntä ei voi kohdella miten vaan, niinkuin niitä muita kuolaajia. Varmasti toimii osaan oikein toteutettuna.

Tuo nainenhan voi ylpeyttään todeta, että näin käyttäytyvä mies on homo. Tavallaanhan se negaaminen on osoitus siitä, että "ei voisi vähempää kiinnostaa". Ja jos niitä miehiä on muutenkin joka varpaalle ja sormelle, niin miksi tämä yksi saisi kaiken huomion?

Implikoitko ettei homoja yritetä iskeä? Tiedätkö, voin kokemuksesta sanoa että mikään ei ollut helpompi juttu kuin uskotella tädeille baarissa jonkun kaverin olevan homo, tai kaverit kertoivat minun olevan, niin johan olivat tädit munissa kiinni todistamassa viehetysvoimaansa ja raahasivat kotiin.

Surullista tässä on, ettei tarina edes ole palturia. Mietin joskus kuinka ikävää olisi oikeasti olla homo tuossa tilanteessa.

Jaa a, yllättäen ne kusipäät kuitenkin saa naisia Vaikka kaikki kilvan huutavat miten "minuun ei tuollainen ikinä toimisi, kilttimiehen vain huolisin!" :)

Onko joku nainen joskus täällä ilmoittanut huolivansa vain kilttimiehen? Eiköhän täällä ole aika syvä yksimielisyys siitä että kilttimiehet ovat listan viimeinen vaihtoehto jonka edelle menee yksin oleminenkin. Oikeasti kiltit miehet ovat sitten asia erikseen.

Vierailija
317/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin siiderillä kaveriporukassa. Viereeni tuli minua reilusti vanhempi mies, tarttui rintoihini, puristi, tuijotti kiinteästi rintojani ja kysyi, lähtisinkö tanssimaan. Rintani siis yhä käsissään. Vilkaisin rintoihini, sitten mieheen ja ojensin oman käteni. Puristin taktisesti valitusta paikasta, otin harkitsevan ilmeen ja tokaisin, etten taida vaivautua. Tyyppi suuttui oikein kunnolla. Lähtikin, eikä tullut takaisin. 

Minua on nolottanut, että tuli käyttäydyttyä törkeästi, mutten kyllä mielestäni ollut ainoa.

Vierailija
318/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M58

N28

Ei ole, koska minullekaan ei ole tarjottu mitään, edes istumapaikkaa. M36

Vierailija
319/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, se sitten kertookin kaiken tarpeellisen siitä negausta yrittävästä miehestä, eli hänelle seksuaalisuus on sitä, että pyrkii itse vain hyväksikäyttämään heikommassa asemassa olevia ihmisiä. Toimii siis hyvänä lisäperusteena sille, miksi normaalit naiset eivät koske tuollaisiin tyyppeihin pitkällä tikullakaan. Hyviin parisuhteisiin noilla miehillä ei myöskään ole mitään pääsyä, koska kukapa haluaisi jakaa elämänsä ihmisperseen kanssa.

T. kommentoimasi

Väitinkö muuta? Sanoin vain, että toisiin se tepsii. Onko se moraalisesti oikein, siihen en ottanut mitään kantaa. Miksi tämä aihe menee sinulle niin ihon alle?

T.kommentoimasi

Vierailija
320/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  mulle ole koskaan tapahtunut mitään tuollaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi