Kirjoita noloin "peliliike", mitä miehet ovat yrittäneet sinuun
Nuorena pääsin kaverini kautta kerran yökerhon vippiin. Baaritiskillä viereen tuli mies, joka tilasi jotain tosi kallista skumppaa kaksi lasia. Mies otti lasit käteensä, katsoi minua ja sanoi: Tää toinen lasillinen voisi ehkä juuri ja juuri olla sinun.
En jäänyt kuuntelemaan mitä ehtoja lasillisen saamiseksi olisi annettu.
Kommentit (500)
Vierailija kirjoitti:
Luulen että yksi sama trolli täällä ketjussa vouhottaa ja perustelee sikailujaan. Eikä kestä sitä että naiset yksimielisesti lyttäävät tuollaisen törkeän käytöksen.
Mitä ihmeen lampaita tämäKIN ketju on taas täyssä? Ihmiset esittävät mielipiteitä, mutta sinun mielestäsi sen pitää olla sitten sama kuin muillakin tai kyseessä on trolli? Tämän vuoksi ns. naisvaltaisella paikalla ei tapahdu kehitystä. Kaikki määkivät saman vellikellon mukana.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkö sitten haluatte kirjoitti:
Nolointa on se, että ilman peliliikkeitä naiset jäisivät yksin. Nimimerkki "Lesboiluko sitten ratkaisu?"
Itse olen kai sikäli omituinen mies, että minua ovat naiset joskus lähestyneet ihan vapaaehtoisesti. Olen toki myös itse "pokaillut", mutta koskaan kyse ei ole ollut mistään "peleistä". Enkä myöskään suin surminkaan haluaisi mitää pelimiehen mainetta saadakaan. Näissä asioissa tietty neutraalius on minusta parasta. Asioiden pitää antaa edetä luonnostaan, ja jos ei tärppää, nii sitten pitää vain niellä tappionsa, Toisten kehittämät pelitekniikat ovat siitä kummallisia, että ne ovat aina "päälleliimattu" osa soveltajansa käytöstä, vaikka niitä kuinka luontevasti yrittäisikin toteuttaa. Ei ladastakaan saa Mersua, vaikka sen konepellille tähtimerkin liimaisikin.
Rehellisesti sanottuna se Lada on luultavasti kiinnostavampi kuin se mersu.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat melko noloja, kun jaksavat jauhaa tällaista pinnallista joutavuutta. Aidot ihmissuhteet ovat eri asia sitten.
Eihän tämäkään ketju mene hukkaan, jos yksikin jättää jatkossa typeryydet kuten kourimisen ja lähetkö panemaan -kommentit pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" mullha oish iso rullakepaphi houshuissa" hönki keski-ikäinen , kaljuutuva mies aamuyöllä kebabpaikan jonossa minun, 20v tytön korvaan ja puristeli perseestä. Yäk!
Sen sijaan nykyinen mies sai minut 10v sitten iskettyä meluisasta yökerhosta , kun ehdotti että lähtisimme hänen luokseen leipomaan pullaa :D Ja mies muuten aamulla alkoi leipoa niitä pullia! En ole sitä ennen, enkä sen jälkeen nähnyt kun parimetrinen krapulainen kaljupää leipoo muuten alasti, mutta essu päällä :D
Ois tainnut tuolle ensimmäiselle tulla pakit tuon toisenkin tapauksen kaltaisesta iskuyrityksestä.
Ja tällä toisella tapauksella taas olis voinut käydä flaksi jollain törpölläkin yrityksellä.
Iskijän ulkonäöllä vain on valtava merkitys. Olihan tästä juttua, kuinka naiset suhtautuu eri näköisten miesten tismalleen samanlaisiin iskuyrityksiin Tinderissä ja huomattiin miten paljon törkeämmillä tavoilla komea mies voi päästä treffeille, kuin ruma tai keskiverto mies. Joko se luonne ei olekaan kovin ratkaiseva tekijä, tai sitten törkeydet vain sopii paremmin komean miehen suuhun.
Ei. Vaan lähtökohtaisesti komea mies "säilyttää" kiinnostavuutensa =ulkonäkö jää kiinnostamaan/aiheuttaa vielä vetovoimaa vaikka komea mies olisikin törkeä, ja ehkä näille komeille annetaan anteeksi nopeammin ja ajatellaan että ei se oikeasti ole tuollainen...
Kun taas mitättömämmän näköinen mies menettää heti vetovoimansa/kiinnostavuutensa ja on vain yksinkertaisesti -Törkeä.Mies.-. Ja kaikki muukin miehessä muuttuu törkeäksi ja jopa vastenmieliseksi.
Tuota miehet eivät vaan tajua!No ei ole kyllä naisillekaan kunniaksi tuollainen ajattelu.
Niin se maailma vaan pyörii.. ihan sama miehillä. Kuvittelevat olevansa Jumalan lahjoja naisille ja niin parhaita sängyssä. Ehdottelevat suoraan ja kun nainen ei lämpene niin nainen on lesbo tiukkapipo joka ei vaan ymmärrä omaa parastaan. Kävi ilmi tässäkin keskusyelussa.
Ja mies joka ei lämpene pubiruusun säälittävälle kopeloimiselle on homo, vässykkä ja neitsyt, joka ei osaa käsitellä OIKEAA naista. Idiootteja löytyy tasaisesti molemmista sukupuolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" mullha oish iso rullakepaphi houshuissa" hönki keski-ikäinen , kaljuutuva mies aamuyöllä kebabpaikan jonossa minun, 20v tytön korvaan ja puristeli perseestä. Yäk!
Sen sijaan nykyinen mies sai minut 10v sitten iskettyä meluisasta yökerhosta , kun ehdotti että lähtisimme hänen luokseen leipomaan pullaa :D Ja mies muuten aamulla alkoi leipoa niitä pullia! En ole sitä ennen, enkä sen jälkeen nähnyt kun parimetrinen krapulainen kaljupää leipoo muuten alasti, mutta essu päällä :D
Ois tainnut tuolle ensimmäiselle tulla pakit tuon toisenkin tapauksen kaltaisesta iskuyrityksestä.
Ja tällä toisella tapauksella taas olis voinut käydä flaksi jollain törpölläkin yrityksellä.
Iskijän ulkonäöllä vain on valtava merkitys. Olihan tästä juttua, kuinka naiset suhtautuu eri näköisten miesten tismalleen samanlaisiin iskuyrityksiin Tinderissä ja huomattiin miten paljon törkeämmillä tavoilla komea mies voi päästä treffeille, kuin ruma tai keskiverto mies. Joko se luonne ei olekaan kovin ratkaiseva tekijä, tai sitten törkeydet vain sopii paremmin komean miehen suuhun.
Ei. Vaan lähtökohtaisesti komea mies "säilyttää" kiinnostavuutensa =ulkonäkö jää kiinnostamaan/aiheuttaa vielä vetovoimaa vaikka komea mies olisikin törkeä, ja ehkä näille komeille annetaan anteeksi nopeammin ja ajatellaan että ei se oikeasti ole tuollainen...
Kun taas mitättömämmän näköinen mies menettää heti vetovoimansa/kiinnostavuutensa ja on vain yksinkertaisesti -Törkeä.Mies.-. Ja kaikki muukin miehessä muuttuu törkeäksi ja jopa vastenmieliseksi.
Tuota miehet eivät vaan tajua!No ei ole kyllä naisillekaan kunniaksi tuollainen ajattelu.
Niin se maailma vaan pyörii.. ihan sama miehillä. Kuvittelevat olevansa Jumalan lahjoja naisille ja niin parhaita sängyssä. Ehdottelevat suoraan ja kun nainen ei lämpene niin nainen on lesbo tiukkapipo joka ei vaan ymmärrä omaa parastaan. Kävi ilmi tässäkin keskusyelussa.
Ja mies joka ei lämpene pubiruusun säälittävälle kopeloimiselle on homo, vässykkä ja neitsyt, joka ei osaa käsitellä OIKEAA naista. Idiootteja löytyy tasaisesti molemmista sukupuolista.
Onko joku väittäänyt että miehet ei saa tähän ketjuun kertoa omia kokemuksia? Anna tulla, muuta muu jo on kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku väittäänyt että miehet ei saa tähän ketjuun kertoa omia kokemuksia? Anna tulla, muuta muu jo on kirjoittanut.
Lady, are you drunk?
Viime lauantaina taas oli yökerhon tanssilattia täynnä reiden hinkuttajia. Mikä saa jonkun ajattelemaan että se on mitenkään okei tulla masturboimaan toista vasten? Pari kertaa kun kyynerpäällä tökkäsi tajusi lähteä mutta kohta taas toinen tilalla. Onko näiden tarkoitus siis tietoisesti pilata toisen hauskan pitoa?
Yksinkö sitten haluatte kirjoitti:
Nolointa on se, että ilman peliliikkeitä naiset jäisivät yksin. Nimimerkki "Lesboiluko sitten ratkaisu?"
Ihan tiedoksesi, että jos nainen on kiinnostunut jostain miehestä, hän pystyy ihan itse tekemään aloitteen tuota kyseistä, hänelle mieluista miestä kohtaan. Niin minäkin tein, ja nyt ollaan oltu ehdessä 10 vuotta, onnellisesti naimisissa ja perhe perustettuna.
Aika tajunnanräjäyttävä ratkaisu vai mitä? Se, että urpot lakkaisivat tekemästä loukkaavia iskuyrityksiä ei siis tarkoita sitä, että naiset jäisivät automaattisesti ilman kumppania.
Eräs mies väitti kykenevänsä saamaan orgasmin kuten nainen pelkästään ajatuksen voimalla. Näytti sitten taitonsa ja totta se oli. Sai aikoisiksi märän läiskän farkkujen etumukseen pelkästään katselemalla minua ja puhumalla rivoja, ähki samalla. Oltiin baarin nurkkauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Eräs mies väitti kykenevänsä saamaan orgasmin kuten nainen pelkästään ajatuksen voimalla. Näytti sitten taitonsa ja totta se oli. Sai aikoisiksi märän läiskän farkkujen etumukseen pelkästään katselemalla minua ja puhumalla rivoja, ähki samalla. Oltiin baarin nurkkauksessa.
Yäk! Mutta miksi ihmeessä jäit tuohon tilanteeseen? Itse olisin lähtenyt aika vikkelään toiseen suuntaan pelkästään sen takia, että joku tuntematon tulee edes jotain tuollaista kertomaan.
itse kysyn vaa et mennääkö panee, kyl baarissa olevista 100 ämmästä joku lähtee mukaan aina, eikai noille tissieläimille sen kummosemmin tarvii lirkutella.
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, olipa melkoinen 'kalajuttu'. ( Pääsi tietysti siimastasi karkuun ennenkuin sait vedettyä ylös ?)
Eniten luokkakaveri yritti pokailla sanomalla kauniiksi yms ja yritti tarjota juomaa baarissa, ihan älyttömässä kännissä.. Ylä-asteella haukkui minua, ja heitti lumipallolla kasvoihin missä oli jääpaloja seassa yms.. "olin vaan niin ihastunut suhun jo sillon" enpä lämmenny näin 15v jälkeen..
Joitain asioita voi antaa anteeksi vuosien saatossa. Mutta joitain ei. Oli ihan paskaa pitää koulussa esitelmiä tms, kun tämä samainen urpo huuteli taustalta "kato se tärisee" yms. kun oli kauhea esiintymiskammo, eikä tämmöset huutelut yhtään auttanut asiaa. Opettaja ei koskaan puuttunut..
Mut hei, rakkaudesta se hevonenkin potkii! Olin vaan niin vitun tyhmä, etten tajunnut miten ihastunut se oli.. Just..
Eniten luokkakaveri yritti pokailla sanomalla kauniiksi yms ja yritti tarjota juomaa baarissa, ihan älyttömässä kännissä.. Ylä-asteella haukkui minua, ja heitti lumipallolla kasvoihin missä oli jääpaloja seassa yms.. "olin vaan niin ihastunut suhun jo sillon" enpä lämmenny näin 15v jälkeen..
Joitain asioita voi antaa anteeksi vuosien saatossa. Mutta joitain ei. Oli ihan paskaa pitää koulussa esitelmiä tms, kun tämä samainen urpo huuteli taustalta "kato se tärisee" yms. kun oli kauhea esiintymiskammo, eikä tämmöset huutelut yhtään auttanut asiaa. Opettaja ei koskaan puuttunut..
Mut hei, rakkaudesta se hevonenkin potkii! Olin vaan niin vitun tyhmä, etten tajunnut miten ihastunut se oli.. Just..
Noloa on edelleen se monien miesten tapa ostaa pyytämättä juomista ja sitten suuttua ja huoritella, kun nainen ei lähde mukaan niillä siidereillä/drinkeillä joita ei ole edes pyytänyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisin joku miss maailmankaikkeus niin ei kyllä ilkeily tehoaisi yhtään. Ei vaikka olisi mikä unelma pokailemassa. Mulla tulee vaan epämiellyttävä olo siitä ihmisestä.
Kaikista paras on se, että juttelee naiselle kuin ihmiselle. En tietenkään voi puhua kuin omasta puolesta, ehkä se negaaminen sitten joihinkin toimii kun siitä niin vouhotetaan niissä oppaissa.
Ei se olekkaan suoranaisesti ilkeilyä tai haukkumista, mutta negatiiviseen sävyyn tuotu joku "fakta" naisesta ilmi. Juuri sellaista ettet ainakaan ihastele häntä mitenkään, mutta juttelen niitä näitä etkä välttämättä niin välitä hänen kampauksestaan / vaatteista / ammatista jne. Et hauku niitä, mutta voit todeta jotain "jaa lähihoitaja.. No, Niitä kai tarvitaan aina.."
Tämä on tuotu esiin tässä ketjussa jo vaikka kuinka monta kertaa, mutta edelleen: ei kukaan normaali ihminen halua tuhlata aikaansa sellaisen tyypin seurassa, joka tölvii keskustelukumppaniaan ja pyrkii aivan läpinäkyvästi aiheuttamaan mielipahaa. Naisella täytyy olla jokin mielenterveysongelma tai hyväksikäyttötausta, että kokisi tuollaisen mulkkuuden puoleensavetäväksi. Arkijärjellä varustettu nainen kääntää tuollaiselle tyypille selkänsä ja keskittyy mukavampaan seuraan, ja negaaja jatkaa yksin valomerkin jälkeen grillijonoon, that's it.
Luuletko ettei juuri tuollaiseen sitä koitetakin? Eihän sama konsti kaikkiin tepsi, mutta toisiin tepsii, ja sillä saa sänkyseuraa. That´s it.
No, se sitten kertookin kaiken tarpeellisen siitä negausta yrittävästä miehestä, eli hänelle seksuaalisuus on sitä, että pyrkii itse vain hyväksikäyttämään heikommassa asemassa olevia ihmisiä. Toimii siis hyvänä lisäperusteena sille, miksi normaalit naiset eivät koske tuollaisiin tyyppeihin pitkällä tikullakaan. Hyviin parisuhteisiin noilla miehillä ei myöskään ole mitään pääsyä, koska kukapa haluaisi jakaa elämänsä ihmisperseen kanssa.
T. kommentoimasi
Väitinkö muuta? Sanoin vain, että toisiin se tepsii. Onko se moraalisesti oikein, siihen en ottanut mitään kantaa. Miksi tämä aihe menee sinulle niin ihon alle?
T.kommentoimasi
Voi ystäväiseni, ei mene ihon alle eikä enää edes henkilökohtaisesti kosketa, kun olen kymmenettä vuotta parisuhteessa ja perheellinen ihminen, eikä tässä elämänvaiheessa onneksi enää tule tässä ketjussa kuvattuja epätoivottuja tilanteita vastaan :) Sen sijaan yleinen moraali on sellainen asia, joka koskee kaikkia ihmisiä ja siksi otin aiheeseen kantaa. En yksinkertaisesti pidä tietoisesti itseään heikompia vaanivia ja hyväksikäyttämään pyrkiviä ihmisiä (sukupuoleen katsomatta) ihmisinä ollenkaan.
T. kommentoimasi
Ihanan passiivisaggressiivista tekstiä, ystäväiseni :)
Saat ihan vapaasti olla tulkitsevinasi rivien välistä mitä itse haluat, ei se minua häiritse :) Keskustelupalstan konseptiin kuuluu, että ihmiset kirjoittavat ja perustelevat mielipiteitään, jotka saattavat olla ristiriidassa omiesi kanssa. Joku saattaa kommentoida sinun mielipidettäsi ja mahdollisesti perustella asiansa paremmin kuin sinä. Jos sinä mietit vain sitä, että miten pääset servaamaan ja sivaltamaan jonkun viimeisen nokkelan sanan (kuten edellisessä kommentissasi), et kehity keskustelijana.
Aivan miten sanot, pikkuinen :)
En nyt ole tuo, kelle yrität tässä kuittailla, mutta luovutapa jo... Hävisit jo muutama repla takaperin, etkä ole enää edes passiivisaggressiivinen, vaan ihan simppelisti vaan nolo. :D
Vierailija kirjoitti:
itse kysyn vaa et mennääkö panee, kyl baarissa olevista 100 ämmästä joku lähtee mukaan aina, eikai noille tissieläimille sen kummosemmin tarvii lirkutella.
Tällainen mies onneksi erottuu jo kaukaa. Jos tulee lähelle saa juomat päälleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen mies onneksi erottuu jo kaukaa. Jos tulee lähelle saa juomat päälleen.
Taisi kuitenkin olla kommentti Ylilaudan Jonnelta, jolla ei ihan vielä ikä riitä baariin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että yksi sama trolli täällä ketjussa vouhottaa ja perustelee sikailujaan. Eikä kestä sitä että naiset yksimielisesti lyttäävät tuollaisen törkeän käytöksen.
Mitä ihmeen lampaita tämäKIN ketju on taas täyssä? Ihmiset esittävät mielipiteitä, mutta sinun mielestäsi sen pitää olla sitten sama kuin muillakin tai kyseessä on trolli? Tämän vuoksi ns. naisvaltaisella paikalla ei tapahdu kehitystä. Kaikki määkivät saman vellikellon mukana.
Jaa SINÄ se sitten olitkin.