Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita noloin "peliliike", mitä miehet ovat yrittäneet sinuun

Vierailija
09.09.2017 |

Nuorena pääsin kaverini kautta kerran yökerhon vippiin. Baaritiskillä viereen tuli mies, joka tilasi jotain tosi kallista skumppaa kaksi lasia. Mies otti lasit käteensä, katsoi minua ja sanoi: Tää toinen lasillinen voisi ehkä juuri ja juuri olla sinun.
En jäänyt kuuntelemaan mitä ehtoja lasillisen saamiseksi olisi annettu.

Kommentit (500)

Vierailija
321/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munkin mielestä tossa dokumentissa se kadulla pysäyttäminen oli tosi creepyä. Monet niistä naisistakin oli vaan silleen "on kauhea kiire, olen jo myöhässä" ja oon aika varma että se on vaan keino päästä tilanteesta pois. Ja etenkin se aurinkolasit silmillä eteen pomppiva mies oli ihan idiootti :D 

Onhan noita kursseja myös nuorille naisille, varsinkin Venäjällä. Tähtäimessä anglomaiden massimiehet.

Eiköhän ne venäjän oligarkit ja mafiosot ole niillä tähtämessä? Mutta joo, kunpa olisi suomalaisille naisillekin tuollaisia kursseja. Ihan pihalla kun ovat.

Ai sinusta nimenomaan naiset ovat pihalla, koska heidän ei tarvitse suvun elatuksen ja paremman elintason takia yrittää väkisin iskeä itselleen jotain vanhaa kääpää ja viettää elämäänsä tätä palvellen, vaan voivat kouluttautua, hankkia ammatin ja sitä kautta omat rahat, ja ihan vapaasti etsiä itselleen sellaista elämänkumppania, josta - hui kauhistus - oikeasti itse pitävät miehenä ja persoonana? Joo, kyllä on ihan älytöntä tämä meidän suomalaisten naisten toiminta :D

Vierailija
322/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisin joku miss maailmankaikkeus niin ei kyllä ilkeily tehoaisi yhtään. Ei vaikka olisi mikä unelma pokailemassa. Mulla tulee vaan epämiellyttävä olo siitä ihmisestä.  

Kaikista paras on se, että juttelee naiselle kuin ihmiselle. En tietenkään voi puhua kuin omasta puolesta, ehkä se negaaminen sitten joihinkin toimii kun siitä niin vouhotetaan niissä oppaissa.

Ei se olekkaan suoranaisesti ilkeilyä tai haukkumista, mutta negatiiviseen sävyyn tuotu joku "fakta" naisesta ilmi. Juuri sellaista ettet ainakaan ihastele häntä mitenkään, mutta juttelen niitä näitä etkä välttämättä niin välitä hänen kampauksestaan / vaatteista / ammatista jne. Et hauku niitä, mutta voit todeta jotain "jaa lähihoitaja.. No, Niitä kai tarvitaan aina.."

Tämä on tuotu esiin tässä ketjussa jo vaikka kuinka monta kertaa, mutta edelleen: ei kukaan normaali ihminen halua tuhlata aikaansa sellaisen tyypin seurassa, joka tölvii keskustelukumppaniaan ja pyrkii aivan läpinäkyvästi aiheuttamaan mielipahaa. Naisella täytyy olla jokin mielenterveysongelma tai hyväksikäyttötausta, että kokisi tuollaisen mulkkuuden puoleensavetäväksi. Arkijärjellä varustettu nainen kääntää tuollaiselle tyypille selkänsä ja keskittyy mukavampaan seuraan, ja negaaja jatkaa yksin valomerkin jälkeen grillijonoon, that's it.

Luuletko ettei juuri tuollaiseen sitä koitetakin? Eihän sama konsti kaikkiin tepsi, mutta toisiin tepsii, ja sillä saa sänkyseuraa. That´s it.

No, se sitten kertookin kaiken tarpeellisen siitä negausta yrittävästä miehestä, eli hänelle seksuaalisuus on sitä, että pyrkii itse vain hyväksikäyttämään heikommassa asemassa olevia ihmisiä. Toimii siis hyvänä lisäperusteena sille, miksi normaalit naiset eivät koske tuollaisiin tyyppeihin pitkällä tikullakaan. Hyviin parisuhteisiin noilla miehillä ei myöskään ole mitään pääsyä, koska kukapa haluaisi jakaa elämänsä ihmisperseen kanssa.

T. kommentoimasi

Väitinkö muuta? Sanoin vain, että toisiin se tepsii. Onko se moraalisesti oikein, siihen en ottanut mitään kantaa. Miksi tämä aihe menee sinulle niin ihon alle?

T.kommentoimasi

Voi ystäväiseni, ei mene ihon alle eikä enää edes henkilökohtaisesti kosketa, kun olen kymmenettä vuotta parisuhteessa ja perheellinen ihminen, eikä tässä elämänvaiheessa onneksi enää tule tässä ketjussa kuvattuja epätoivottuja tilanteita vastaan :) Sen sijaan yleinen moraali on sellainen asia, joka koskee kaikkia ihmisiä ja siksi otin aiheeseen kantaa. En yksinkertaisesti pidä tietoisesti itseään heikompia vaanivia ja hyväksikäyttämään pyrkiviä ihmisiä (sukupuoleen katsomatta) ihmisinä ollenkaan. 

T. kommentoimasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli kerran nainen baari tiskillä että mitäs me juodaan ja maksoi juomat, juotiin ne ja lähdettiin hotelliin nussimaan. Olen siis mies. Ei siinä sen kummempia minusta tarvitse löpinöidä jos molemmilla on akti mielessä.

Vierailija
324/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei  mulle ole koskaan tapahtunut mitään tuollaista.

Saat vain olla tosi onnellinen tuosta - eivät nämä tilanteet mitenkään kivoja ole, vaikka tässä ketjussa monet tapaukset kuulostavatkin ehkä joltain puskafarssitason komiikalta. 

Vierailija
325/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisin joku miss maailmankaikkeus niin ei kyllä ilkeily tehoaisi yhtään. Ei vaikka olisi mikä unelma pokailemassa. Mulla tulee vaan epämiellyttävä olo siitä ihmisestä.  

Kaikista paras on se, että juttelee naiselle kuin ihmiselle. En tietenkään voi puhua kuin omasta puolesta, ehkä se negaaminen sitten joihinkin toimii kun siitä niin vouhotetaan niissä oppaissa.

Ei se olekkaan suoranaisesti ilkeilyä tai haukkumista, mutta negatiiviseen sävyyn tuotu joku "fakta" naisesta ilmi. Juuri sellaista ettet ainakaan ihastele häntä mitenkään, mutta juttelen niitä näitä etkä välttämättä niin välitä hänen kampauksestaan / vaatteista / ammatista jne. Et hauku niitä, mutta voit todeta jotain "jaa lähihoitaja.. No, Niitä kai tarvitaan aina.."

Tämä on tuotu esiin tässä ketjussa jo vaikka kuinka monta kertaa, mutta edelleen: ei kukaan normaali ihminen halua tuhlata aikaansa sellaisen tyypin seurassa, joka tölvii keskustelukumppaniaan ja pyrkii aivan läpinäkyvästi aiheuttamaan mielipahaa. Naisella täytyy olla jokin mielenterveysongelma tai hyväksikäyttötausta, että kokisi tuollaisen mulkkuuden puoleensavetäväksi. Arkijärjellä varustettu nainen kääntää tuollaiselle tyypille selkänsä ja keskittyy mukavampaan seuraan, ja negaaja jatkaa yksin valomerkin jälkeen grillijonoon, that's it.

Luuletko ettei juuri tuollaiseen sitä koitetakin? Eihän sama konsti kaikkiin tepsi, mutta toisiin tepsii, ja sillä saa sänkyseuraa. That´s it.

No, se sitten kertookin kaiken tarpeellisen siitä negausta yrittävästä miehestä, eli hänelle seksuaalisuus on sitä, että pyrkii itse vain hyväksikäyttämään heikommassa asemassa olevia ihmisiä. Toimii siis hyvänä lisäperusteena sille, miksi normaalit naiset eivät koske tuollaisiin tyyppeihin pitkällä tikullakaan. Hyviin parisuhteisiin noilla miehillä ei myöskään ole mitään pääsyä, koska kukapa haluaisi jakaa elämänsä ihmisperseen kanssa.

T. kommentoimasi

Väitinkö muuta? Sanoin vain, että toisiin se tepsii. Onko se moraalisesti oikein, siihen en ottanut mitään kantaa. Miksi tämä aihe menee sinulle niin ihon alle?

T.kommentoimasi

Voi ystäväiseni, ei mene ihon alle eikä enää edes henkilökohtaisesti kosketa, kun olen kymmenettä vuotta parisuhteessa ja perheellinen ihminen, eikä tässä elämänvaiheessa onneksi enää tule tässä ketjussa kuvattuja epätoivottuja tilanteita vastaan :) Sen sijaan yleinen moraali on sellainen asia, joka koskee kaikkia ihmisiä ja siksi otin aiheeseen kantaa. En yksinkertaisesti pidä tietoisesti itseään heikompia vaanivia ja hyväksikäyttämään pyrkiviä ihmisiä (sukupuoleen katsomatta) ihmisinä ollenkaan. 

T. kommentoimasi

Ihanan passiivisaggressiivista tekstiä, ystäväiseni :)

Vierailija
326/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli kerran nainen baari tiskillä että mitäs me juodaan ja maksoi juomat, juotiin ne ja lähdettiin hotelliin nussimaan. Olen siis mies. Ei siinä sen kummempia minusta tarvitse löpinöidä jos molemmilla on akti mielessä.

Niin, jos on, niin sitten tuo on ihan ok tapa toimia, eli yhteisymmärryksessä ja molempien halusta. Yhteistä tässä ketjussa kuvatuissa tilanteissa on se, että ns. iskijä ei lainkaan ole osannut lukea tilannetta eikä vastapuolta, eikä ole ymmärtänyt että lähestymisyritys on ollut täysin epätoivottua käytöstä.

Vierailija
327/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. kommentoimasi

T.kommentoimasi

T. kommentoimasi

Ihanan passiivisaggressiivista tekstiä, ystäväiseni :)

Saat ihan vapaasti olla tulkitsevinasi rivien välistä mitä itse haluat, ei se minua häiritse :) Keskustelupalstan konseptiin kuuluu, että ihmiset kirjoittavat ja perustelevat mielipiteitään, jotka saattavat olla ristiriidassa omiesi kanssa. Joku saattaa kommentoida sinun mielipidettäsi ja mahdollisesti perustella asiansa paremmin kuin sinä. Jos sinä mietit vain sitä, että miten pääset servaamaan ja sivaltamaan jonkun viimeisen nokkelan sanan (kuten edellisessä kommentissasi), et kehity keskustelijana. 

Vierailija
328/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa se miten alkeellisella tasolla iso osa miehistä on avoimuuden ja sosiaalisuuden suhteen eikä nuo asiat pääse kaikilla kehittymään koskaan. Nää on kulttuurisiakin juttuja, jotka muuttuu hitaasti vuosikymmenien kuluessa.

Valtava epävarmuus ja tuntemattoman pelkääminenhän tuon "negaamisenkin" taustalla on. Mutta miten nämä miehet voisivat nähdä naisen kanssaihmisenä kun eivät pysty näkemään itseäänkään?

Ongelma on siinä ettei suomalaisten naisten kanssa pysty olemaan normaaleissa kanssakäymisissä. Heti kun menen juttelemaan naisen kanssa niin (virheellisesti) luulevat että olen pokaamaassa. Ainoat suomalaiset naispuoliset ystävät joita on ollut ovat olleet niitä joita olen laittanut friendzoneen.

Oikeat naispuoliset ystävät ja tyttöystävät ovat sitten aina olleet ulkomaalaisia. Kyllä suomalaisten naisten sosiaaliset kyvyt varmaan ovat ihan yhtä alhaisella tasolla kuin suomalaisten miestenkin ja sen takia olen mennyt merta edemmäs kalaan.

Onko mahdollista, että vika on sinun vuorovaikutustaidoissasi, kun kerran on mennyt noin pieleen kotimaan markkinoilla? Vai meinaatko, että siellä ihanuuksien Ulkomaassa kaikki naiset ovat homogeenista massaa (joku hive mind), jotka sentään reagoivat oikein ja odottamallasi tavalla sinun iskutyyliisi. Kyllä nyt on kova meno siellä Ulkomaassa taas.

Taitaa tuon kirjoittaja olla jossain Ranskassa tmv, jossa naiset on alisteisia miehille. Sehän se näiden sankarien onglema on, että Suomessa naisetkin ovat ihmisiä kaikilla oikeuksilla.

Aika selityksen makua. Kyllähän noita suomalaisia tyttöystäviä oli aikoinaan rutkasti joten eipä ihan pieleen mennyt. Tosin todella tylsiä olivat jokaikinen.

Eipä "Ulkomailla" kaikki naiset mitään homogeenistä massaa ole, siellä on sekä hyviä ja huonoja, eli ei vaan huonoja ja enemmän huonoja kuten kotimaassa.

Koulussa (suomessa) oli silleen ettei kukaan tyttö edes minua moikannut ja kysynyt kuulumista, pari venäläistaustaista lukuunottamatta. Jotenkin varmaan minun sosiaalisista taidoista tuokin johtui?  

Todennäköisesti.

Vierailija
329/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan 99 % tästä ketjusta. Olemalla ylimielinen ja ilkeä ei todellakaan saa naisia. Mä oikeasti haluisin kuulla edes yhden tapauksen, jossa tää on onnistunut. Eli te, jotka olette sen kirjan lukeneet ja tätä toimintatapaa noudattaneet - antaa kuulua. Eikä tuo lähestymistapa uppoa oli nainen sitten ruma, kaunis tai tavis.

Mun avomies on saanut mut pokaamalla baarista, mutta hieman erilaisella lähetymistavalla: olemalla mukava, aito ja todella ystävällinen. Kannattaa kokeilla. 

Vierailija
330/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa se miten alkeellisella tasolla iso osa miehistä on avoimuuden ja sosiaalisuuden suhteen eikä nuo asiat pääse kaikilla kehittymään koskaan. Nää on kulttuurisiakin juttuja, jotka muuttuu hitaasti vuosikymmenien kuluessa.

Valtava epävarmuus ja tuntemattoman pelkääminenhän tuon "negaamisenkin" taustalla on. Mutta miten nämä miehet voisivat nähdä naisen kanssaihmisenä kun eivät pysty näkemään itseäänkään?

Ongelma on siinä ettei suomalaisten naisten kanssa pysty olemaan normaaleissa kanssakäymisissä. Heti kun menen juttelemaan naisen kanssa niin (virheellisesti) luulevat että olen pokaamaassa. Ainoat suomalaiset naispuoliset ystävät joita on ollut ovat olleet niitä joita olen laittanut friendzoneen.

Oikeat naispuoliset ystävät ja tyttöystävät ovat sitten aina olleet ulkomaalaisia. Kyllä suomalaisten naisten sosiaaliset kyvyt varmaan ovat ihan yhtä alhaisella tasolla kuin suomalaisten miestenkin ja sen takia olen mennyt merta edemmäs kalaan.

Onko mahdollista, että vika on sinun vuorovaikutustaidoissasi, kun kerran on mennyt noin pieleen kotimaan markkinoilla? Vai meinaatko, että siellä ihanuuksien Ulkomaassa kaikki naiset ovat homogeenista massaa (joku hive mind), jotka sentään reagoivat oikein ja odottamallasi tavalla sinun iskutyyliisi. Kyllä nyt on kova meno siellä Ulkomaassa taas.

Taitaa tuon kirjoittaja olla jossain Ranskassa tmv, jossa naiset on alisteisia miehille. Sehän se näiden sankarien onglema on, että Suomessa naisetkin ovat ihmisiä kaikilla oikeuksilla.

Aika selityksen makua. Kyllähän noita suomalaisia tyttöystäviä oli aikoinaan rutkasti joten eipä ihan pieleen mennyt. Tosin todella tylsiä olivat jokaikinen.

Eipä "Ulkomailla" kaikki naiset mitään homogeenistä massaa ole, siellä on sekä hyviä ja huonoja, eli ei vaan huonoja ja enemmän huonoja kuten kotimaassa.

Koulussa (suomessa) oli silleen ettei kukaan tyttö edes minua moikannut ja kysynyt kuulumista, pari venäläistaustaista lukuunottamatta. Jotenkin varmaan minun sosiaalisista taidoista tuokin johtui?  

Todennäköisesti.

Johtuiko se myös minun huonoista sosiaalisista taidoista että ulkomailla opiskellessani tytöt moikkasivat?

Vierailija
331/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin miettiä tämän ketjun vuoksi että onko ne muuttamat todella oudot tilanteet olleet vain säälittäviä iskuyrityksiä? Esimerkiksi mies on lähestynyt baarissa ja haukkunut ulkonäköäni, esimerkiksi kerran kuulin yhdeltä mieheltä että minulla on rumat jalat! Olen näissä tilanteissa lähinnä hämmentynyt ja lähtenyt vaan pois tai sitten häätänyt miehen matkoihinsa. Enemmän kyllä uskon että kyseessä on vain ollut yleisesti sovinistinen ja töykeä käytös, on haluttu näyttää nuorelle naiselle hänen paikkansa...

Kerran myös yksi mies lähestyi ja ihmetteli miksi juon erikoisolutta, halusi selvästi tulla selvästi vaan pätemään. No, olutharrastajana minä pidän yleensä enemmän muista kuin perus hanaoluista ja siitä sitten joku keskustelu käytiin. Tilanne oli kummallinen ja kaverini lopulta suuttui miehelle ja mies tajusi häipyä.

Ei muuten ole ikinä yksikään iskulause tai pelimiestemppu toiminut minuun. Kaikki ihmissuhteeni on alkaneet esimerkiksi yhteisen kaveripiirin kautta tapaamalla tms. Yhdenillanjutut ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
332/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kommentteja lainannut henkilö yksi ja sama tyyppi? Tuntuu puolustelevan iskijöitä ja väheksyvän iskujen kohteina olleita?

Vierailija
333/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että yksi sama trolli täällä ketjussa vouhottaa ja perustelee sikailujaan. Eikä kestä sitä että naiset yksimielisesti lyttäävät tuollaisen törkeän käytöksen.

Vierailija
334/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ollut omakohtainen kokemus mutta erään lehden seuranhaku-palstalla 1980-luvun alussa.

Kundi kirjoitti pitkät litaniat itsestään ja toiveistaan. Viestin loppuvaiheessa ilmeisesti epävarmuus iski ja niinpä hän turautti  nimimerkikseen: Impalalla vappu-ajelulle.

Myö nauroimma niin.

Vierailija
335/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne lasit olivat nou nou ainakin ysärillä. Ei kukaan pitänyt laseja baarissa, vaikka arkena nenällä keikkuivatkin. Lasit päässä sai olla kaikessa rauhassa, kun ei piilareista perustanut.

M40+

En tiedä missä baareissa olet liikkunut, mutta itse olen ollut viihteellä silmiklasit päässä samoin monet, monet muut, eikä seuraa ole puuttunut.  Silmälasit saattoivat olla nolon näköisiä 30-50-luvuilla. Mutta ainakin 60- 70-luvulta lähtien rillit ovat olleet designia, joilla on voinut korostaa persoonallisuuttaan.  Muistan eräätkin sähäkän näköiset silmälasini 90-luvulta. Nyt harmittaa että heitin ne pokat roskiin siivotessani.

Vierailija
336/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne lasit olivat nou nou ainakin ysärillä. Ei kukaan pitänyt laseja baarissa, vaikka arkena nenällä keikkuivatkin. Lasit päässä sai olla kaikessa rauhassa, kun ei piilareista perustanut.

M40+

En tiedä missä baareissa olet liikkunut, mutta itse olen ollut viihteellä silmiklasit päässä samoin monet, monet muut, eikä seuraa ole puuttunut.  Silmälasit saattoivat olla nolon näköisiä 30-50-luvuilla. Mutta ainakin 60- 70-luvulta lähtien rillit ovat olleet designia, joilla on voinut korostaa persoonallisuuttaan.  Muistan eräätkin sähäkän näköiset silmälasini 90-luvulta. Nyt harmittaa että heitin ne pokat roskiin siivotessani.

Ei minullakaan ole koskaan ollut olo, että silmälasit jotenkin tekisivät minusta epäviehättävän, nehän ovat osa ulkonäköäni ja ilman niitä olisi julkisissa paikoissa alaston (ja todella sokea!) olo. Sehän on vain hyvä, jos silmälasit toimivat deal breakerina, jotka pelottavat itselleni epäsopivat ihmiset eli pinnalliset seuranhakijat pois :D

Vierailija
337/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti.

Johtuiko se myös minun huonoista sosiaalisista taidoista että ulkomailla opiskellessani tytöt moikkasivat?

Joo. Vaikeahan se tietenkin on sanoa varmasti mikä johtuu mistäkin mutta se että väittää suomalaisten naisten olevan huonoja ja vielä huonompia on selvä merkki siitä että väittäjällä ei ole itsellään kaikki taidot ja palikat kohdallaan.

Onko miehet hyviä ja naiset huonoja Suomessa?

Enpä usko. Kulttuuri voi olla jossain toisenlainen eli tervehditään herkemmin mutta samaa käytöstä harrastavat niin miehet kuin naisetkin keskimäärin.

Voi myös olla että kun pidät suomalaisia naisia huonoina , se näkyy sinusta esim happamana naamana. Ulkomaan naiset ovat sitten niitä hyviä ja olet itsekin iloisen näköinen. Selvähän se kumpaa naamaa huvittaa moikata.

Vierailija
338/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo negaaminen toimii korkeintaan valmiiksi epävarmaan tyttöön joka on tottunut tulemaan huonosti kohdelluksi 😕

Omassa baarivaiheessa vaikutti olevan muotia käyttää eufemismeja kuten lähdetkö iltateelle. Yksi jatkoi, että haluaisi vain herätä vieressäni jne. Sekin jo tuntui hölmöltä huijaukselta 😂

Varttuneemmalla iällä kävi kerran niin, että miehen ensirepla oli kertoa ajamansa auton merkki. Sanoin että en lähde ajelemaan, koska olen naimisissa. Niin oli kuulemma hänkin... En olisi kyllä muutenkaan innostunut autolla rehentelijästä.

Hahaa, muistan tuon! Multa on kysytty, että lähenkö vääntämään kättä😂

Vierailija
339/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: Lähdetäänkö tyttö jalostamaan rotua? Kysyjä oli nelikymppinen kuselle haiseva kaljamahainen leijonariipus ukko tuhannen kännissä. Kyllä hänen rotunsa olisi ainakin jalostunut.

Vierailija
340/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoitti seurueensa isoa julkkista ja totesi olevansa muuten itsekin aika julkkis. (ehkä olikin -ei kyllä kovin kun en tuntenut- mut kuka hitto tuolleen sanoo?) Toinen käytti muuten ihan hyvää ja persoonallista, mutta samaa lainia saman illan aikana sekä muhun että kaveriin, selvisi toilettireissulla. Pakko myöntää et olin ollut imarreltu siihen saakka niin vähän ketutti :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan