Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita noloin "peliliike", mitä miehet ovat yrittäneet sinuun

Vierailija
09.09.2017 |

Nuorena pääsin kaverini kautta kerran yökerhon vippiin. Baaritiskillä viereen tuli mies, joka tilasi jotain tosi kallista skumppaa kaksi lasia. Mies otti lasit käteensä, katsoi minua ja sanoi: Tää toinen lasillinen voisi ehkä juuri ja juuri olla sinun.
En jäänyt kuuntelemaan mitä ehtoja lasillisen saamiseksi olisi annettu.

Kommentit (500)

Vierailija
281/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä tossa dokumentissa se kadulla pysäyttäminen oli tosi creepyä. Monet niistä naisistakin oli vaan silleen "on kauhea kiire, olen jo myöhässä" ja oon aika varma että se on vaan keino päästä tilanteesta pois. Ja etenkin se aurinkolasit silmillä eteen pomppiva mies oli ihan idiootti :D 

Vierailija
282/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo naisen haukkuminen muka jotain iskemistä? En ole koskaan ajatellut sen olevan. Minulle on joskus tulleet jotkut miehet kommentoimaan negatiivisesti pituudesta tai siitä, että näytän myrtsiltä. En ole koskaan mieltänyt sitä iskemiseksi, ihan vain kännisen avautumiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Negaaminen kaikissa muodoissaan. Miten voi olla, että aikuiset miehet eivät ymmärrä sitä, että silkka kiusaaminen ei todellakaan herättele haluja lähempään tutustumiseen? Jos on kiinnostunut ja/tai pitää minusta aidosti, niin silloin pitää myös olla riittävästi pokkaa näyttää se niin selkeästi, että mitään epäselvyyksiä ei jää.

Just tää.

Olisin ollut valmis tapailemaan miestä, mutta tällä oli niin monta säätöä että sanoi että jos tapailtaisiin harvemmin. Soitti parin kuukauden päästä, kun oli vissiin muilta saanut pakit. Sanoin etten nyt ehdi. Soitteli vielä pari kertaa perääni, mutta sai kylmää takaisin. Ottakoon jonkun tyhmän lahnan.

Oli pannut ne parhaat läpi ja sitten soitti sinulle. 

Vierailija
284/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

180cm on huono asia naiselle, ei hyvä. Tiedäthän sinä sen?

Mikäs manletti täällä piipittää? Hus takaisin ylikselle itkemään.

Vierailija
285/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin mielestä tossa dokumentissa se kadulla pysäyttäminen oli tosi creepyä. Monet niistä naisistakin oli vaan silleen "on kauhea kiire, olen jo myöhässä" ja oon aika varma että se on vaan keino päästä tilanteesta pois. Ja etenkin se aurinkolasit silmillä eteen pomppiva mies oli ihan idiootti :D 

Onhan noita kursseja myös nuorille naisille, varsinkin Venäjällä. Tähtäimessä anglomaiden massimiehet.

Vierailija
286/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, näitä on useita <3

Kaikkein tehokkain kikka on iskiessä kertoa suoraan hyvin kaipaavasti entisestä tyttöystävästä ja mainita kaikki ne piirteet miksi se ex on niin ihmeellinen. Samaan syssyyn jos mainitset, miksi et ihastunut minuun ihan heti vaan kohta, niin vaikutus on täydellisesti tehty. Yleensä jopa niin, että seuraavia treffejä ei tule. Näitä yritti kaksi miestä jotka olivat "tosissaan liikkeellä". 

Kerro heti miten petit eksääsi lukuisten naisten kanssa, ja miksi se oli yksin sen kamalan ämmän vika. Samaan syssyyn mainosta miten olen rakkauksistasi kolmas. Olen otettu. 

Kirjoita minulle kieltä, jota opiskelen, ja tunnusta rakkautesi sillä kielellä. Kolmannella tapaamisella - ja vielä väärin. Kirjoita tunnustus uudelleen vaikka olen kerran korjannut sen. Emme tapaa enää. 

Kirjoita puhkipaskoja runoja, jotka ovat tosi huonoja. Facepalmaan taatusti. 

Vierailija
287/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ddd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää jo ollut täällä? En jaksa kahlata ihan koko 16 sivua.

https://areena.yle.fi/1-4140771

Katsokaa ja kommentoikaa, onko nämä noloja peliliikkeitä vai kenties toimivia iskutekniikoita. Tosi mielenkiintoinen ohjelma mielestäni.

Jäin katsomaan tuota ohjelmaa kun se sattumalta tuli televisiosta, ja tiedoksi siis palstalaisille, että dokumentti käsitteli maksullisia iskemistekniikkakursseja Lontoossa.

Luulen, että suurin osa noista tekniikoista on hyvinkin kulttuurisidonnaisia, ja se mikä sopii sosiaalisen kanssakäymisen kontekstiin briteissä, ei välttämättä toimi täällä Suomessa, kuten esimerkiksi aivan tuntemattoman keskustelukumppanin jatkuva koskettelu keskellä päivää. Osa esitellyistä tekniikoista kuten naisten "iskeminen" kadulta oli mielestäni naisena vain pelottavaa, ihan kuin jotain stalkkeritouhua. Varsinkin se, kun yksi niistä iskemiskurssilaisista ryntäili naisten eteen mustat aurinkolasit päässä - todella vaikea lukea toisen ihmisen tunnetilaa, jos ei edes näe tämän silmiä! Aivan alkeellisten sosiaalisten taitojen ymmärtämättömyyttä, ja sitten tyyppi ihmetteli kun flaksi ei oikein tuntunut käyvän...

Ne eri kurssien vetäjät olivat kaikki jotenkin todella limaisen oloisia, mutta ilmeisesti miesten keskuudessa tuollainen olemus herättää jotain kunnioitusta(?) ja uskottavuutta(?)  tms. Vähän sellainen tyhmien ja vähän säälittävien ihmisten rahastusmeininki niissä valmennuskursseissa kyllä oli. Aika moni mies ohjelmassa oli sen oloinen, että taisi etsiä vain rakkautta, ja ihmissuhdetaidoissa oli parantamisen varaa.

Huhhuh, näin miehen näkökulmasta! Mutta kiitos teille pelaajat ja pleijerit! Teidänkin ansiosta meikäläisellä riittää vientiä. En nyt mikään komein kundi ole, mutta luonne ja silmät iloiset. Näihin yhdistettynä vielä se, että en yritä pokata ketään, vaan haluan naisen, joka todella pitää musta, ja siksi oon vaan oma itseni lähestyen tyttöjä yleensä jollain superhyperüberpokauslainilla  tyyliin: "Anteeks, oot ulkosesti tosi viehättävä mun mielestä ja siks kiinnostaa sun persoonakin. Onksul tääl tai muuten jo seuraa tai haluutko istuu yksin, vai sopisko tulla juttelee?", niin seuraa on riittänyt. Elämäni viimeistä naista etsin ja siksi ajankohtaista tällainen. Ei ne just sulle sopivat ihmiset puussa kasva ja siks pitää olla aktiivinen. Mitään seksiseuraa en eti tai kaipaa. Onko oikeesti niin vaikeeta meille miehille ihan vaan mennä ja kysyä, josko olis tutustumaan haluava tyttö siinä!? Joo, en oo oikeesti nainen, joka esittää miestä, sori. Ollaan avoimia ja simppeleitä, ni ei tarvi mitään ihme kiekuroita ihmissuhteisiin. Hämmentävää.

Jätä toi pokauslaini pois ja kysele ennemin kuulumisia, mutta kuullostat kundilta josta olisin kiinnostunut jollen olisi naimisissa ja yhden lapsen äiti.:) Mä ainakin jäädyn hirveesti jos mun seuraani hakeutuva esittää liudan kohteliaita tekosyitä miksi tulee seuraani, pelkkä siis paikalle tuleminen ja kohteliaan rento kysymys wassup riittää. Samalla selviää sekin, stemmaako huumorintaju ja käytöstavat sekä tuletteko juttuun luonnostaan. Usein tällaiset kundit kun tulee juttelemaan, lähtevät nopeasti pois kun kuulevat että juttukumppani onkin varattu; jääkää silti, jos juttua riittää, kyllä aina voi keskustella vaikka se ei johtaisi toivottuun lopputulokseen. 

Vierailija
288/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis suomalaiset miehet ei osaa tota negaamista. Se EI toimi niin että sanot naiselle "ootpa ruma hyhhyh, no mut läheks panee?" ei ei.. Tarkoitus on sanoa jotain joka laskee naisen itsetuntoa, mutta et "tarkoita" loukata. Tyyliin "onko tuo takki Heidin uutta mallistoa? Joo noita näkee kyllä nykyään kaikilla, no kelläpä ei olisi lidlin vaatteisiin varaa, ei sillä, ihan hyviä perusvaatteita varmaan." tajuatteko?

Voi sua. Kyllä tajutaan, että jotkut luulee että tuolla tavalla on soveliasta käyttäytyä. Ei noissa ole mitään eroa, kusipäisiä lausuntoja molemmat esimerkkisi.

Vierailija
289/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä oot tosi kiva. Eiks me asuta samassa hostellissa? Se on kätevää."

Sanoi hahmo niin hirveässä känässä, että multa kesti muutaman minuutin käsittää, mitä se ylipäänsä puhui. Efektiä korosti se, että tyypille muodostui kuplia suupieliin, kun se puhui, joko ylenmääräisestä syljestä ja/tai kaljasta, jota se veti.

Joo, voin käsittää, että joku ei ehkä uskalla tulla selvänä puhumaan, mutta tää oli vaan ihan hirveetä, noloa ja tuskallista kaikille.

Vierailija
290/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis suomalaiset miehet ei osaa tota negaamista. Se EI toimi niin että sanot naiselle "ootpa ruma hyhhyh, no mut läheks panee?" ei ei.. Tarkoitus on sanoa jotain joka laskee naisen itsetuntoa, mutta et "tarkoita" loukata. Tyyliin "onko tuo takki Heidin uutta mallistoa? Joo noita näkee kyllä nykyään kaikilla, no kelläpä ei olisi lidlin vaatteisiin varaa, ei sillä, ihan hyviä perusvaatteita varmaan." tajuatteko?

Miksi tämä on saanut noin paljon alapeukkuja? Asia on juuri näin. Sanot naisesta jotain negatiivista, mutta et suoraan hauku häntä. Toinen esimerkki "onko sulla tarkoituksella meikit vähän suttuiset? Ai on. Okei, katsoin vaan että on vähän levinnyt, mutta ei sitten mitään"

Alapeukkuja tulee kun pidät naisia noin tyhmänä.

Ei, ei hän pidä naisia tyhmänä. Hän pitää av-kanoja tyhmänä, joka on ihan paikkansa pitävä juttu.

Vierailija
291/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne lasit olivat nou nou ainakin ysärillä. Ei kukaan pitänyt laseja baarissa, vaikka arkena nenällä keikkuivatkin. Lasit päässä sai olla kaikessa rauhassa, kun ei piilareista perustanut.

M40+

Mulla taitaa olla vähän toinen kokemus kuin sulla. Kyllä sitä  seuraa on löytynyt . Myös ysärillä. ;) Ja en ole tähän päivään mennessä omistanut piilareita...

N41

Vierailija
292/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa se miten alkeellisella tasolla iso osa miehistä on avoimuuden ja sosiaalisuuden suhteen eikä nuo asiat pääse kaikilla kehittymään koskaan. Nää on kulttuurisiakin juttuja, jotka muuttuu hitaasti vuosikymmenien kuluessa.

Valtava epävarmuus ja tuntemattoman pelkääminenhän tuon "negaamisenkin" taustalla on. Mutta miten nämä miehet voisivat nähdä naisen kanssaihmisenä kun eivät pysty näkemään itseäänkään?

Ongelma on siinä ettei suomalaisten naisten kanssa pysty olemaan normaaleissa kanssakäymisissä. Heti kun menen juttelemaan naisen kanssa niin (virheellisesti) luulevat että olen pokaamaassa. Ainoat suomalaiset naispuoliset ystävät joita on ollut ovat olleet niitä joita olen laittanut friendzoneen.

Oikeat naispuoliset ystävät ja tyttöystävät ovat sitten aina olleet ulkomaalaisia. Kyllä suomalaisten naisten sosiaaliset kyvyt varmaan ovat ihan yhtä alhaisella tasolla kuin suomalaisten miestenkin ja sen takia olen mennyt merta edemmäs kalaan.

Onko mahdollista, että vika on sinun vuorovaikutustaidoissasi, kun kerran on mennyt noin pieleen kotimaan markkinoilla? Vai meinaatko, että siellä ihanuuksien Ulkomaassa kaikki naiset ovat homogeenista massaa (joku hive mind), jotka sentään reagoivat oikein ja odottamallasi tavalla sinun iskutyyliisi. Kyllä nyt on kova meno siellä Ulkomaassa taas.

Taitaa tuon kirjoittaja olla jossain Ranskassa tmv, jossa naiset on alisteisia miehille. Sehän se näiden sankarien onglema on, että Suomessa naisetkin ovat ihmisiä kaikilla oikeuksilla.

Vierailija
293/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehui koko illan kaveriani kauniiksi ja koetti  laittaa käsiä ympärille ym,  hiukan ennen valomerkkiä kääntyi sitten minuun päin ja sanoi "sä oot ruma mutta on sullaki pillu että miten ois?"  Tässä' vaiheessa kaverin kärsivällisyys loppui ja kippasi siiderin jämät tyypin päähän käskien häipyä, ennen kuin...

Rehellisyyttä ei näköjään arvosteta...

Vierailija
294/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sua. Kyllä tajutaan, että jotkut luulee että tuolla tavalla on soveliasta käyttäytyä. Ei noissa ole mitään eroa, kusipäisiä lausuntoja molemmat esimerkkisi.

Jep, minuun ja uskoakseni suurimpaan osaan muistakin naisista tuo toka avaus, jota kirjoittaja itse näyttää pitävän suurenakin psykologisen shakin mestarisiirtona, tuottaisi hyvin todennäköisesti saman tuloksen kuin ensimmäinen. Ehkä vielä huonomman, kun "oot ruma mut mennäänkö panemaan" sentään viestii rehellisyydestä, mikä on hyvä piirre jopa vähä-älyisessä misogyynissä.

Muutenkin tuntuu että koko "negaus" on vaan parin ovelan miehen juoni jolla tehokkaasti eliminoida idiooteimmat kilpailijat heti kättelyssä neuvomalla niitä tekemään naisen olo epämukavaksi idiootin seurassa, niin kyllä taatusti lohkeaa. Ja idiootti uskoo...

Vierailija
295/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutus on psykologinen. Baarin kaunein nainen on tottunut siihen, että kaikki miehet kuolaavat hänen peräänsä, sitten tulee joku joka ei kuolaa. Ei hauku, mutta antaa ymmärtää ettei nainen ole ihan niin täydellinen kuin uskoo, kaunis joo mutta onhan noita nähny. Nainen kiinnostuu tästä miehestä Koska hän käyttäytyy eritavalla kuin muut miehet. "Mikä minussa on vikana ettei hän tee kaikkiaan minun eteeni?" nainen tavallaan kunnioittaa miestä enemmän koska häntä ei voi kohdella miten vaan, niinkuin niitä muita kuolaajia. Varmasti toimii osaan oikein toteutettuna.

Tuo nainenhan voi ylpeyttään todeta, että näin käyttäytyvä mies on homo. Tavallaanhan se negaaminen on osoitus siitä, että "ei voisi vähempää kiinnostaa". Ja jos niitä miehiä on muutenkin joka varpaalle ja sormelle, niin miksi tämä yksi saisi kaiken huomion?

Implikoitko ettei homoja yritetä iskeä? Tiedätkö, voin kokemuksesta sanoa että mikään ei ollut helpompi juttu kuin uskotella tädeille baarissa jonkun kaverin olevan homo, tai kaverit kertoivat minun olevan, niin johan olivat tädit munissa kiinni todistamassa viehetysvoimaansa ja raahasivat kotiin.

Surullista tässä on, ettei tarina edes ole palturia. Mietin joskus kuinka ikävää olisi oikeasti olla homo tuossa tilanteessa.

Vierailija
296/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin erään kaverini kanssa yökerhossa. Seuraamme liittyy nuori mies, joka sokeltaa: "Mä oon koko illan yrittänyt saada naista. Lähtekää edes te." 

ps. Ei lähdetty.

Vierailija
297/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin erään kaverini kanssa yökerhossa. Seuraamme liittyy nuori mies, joka sokeltaa: "Mä oon koko illan yrittänyt saada naista. Lähtekää edes te." 

ps. Ei lähdetty.

Voi että. Jotenkin liikuttavaa. PItää ymmärtää, että jostakinhan niiden nuorten miesten pitää aloittaa ja harjoitus tekee mestarin.

Täytyy muistaa opettaa omalle pojalle kunnon taktiikat, miten tyttöjä lähestytään oikein :-)

t. 9-vuotiaan poitsun äiti

Vierailija
298/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempi mies joka puhui huonosti suomea (ruotsinkielinen) ojensi sen käyntikortin mulle ja sanoi että voisi tarjota mulle ilmaiset tissit. Oli siis plastiikkakirurgi ainakin käyntikortin mukaan :D

siinäpä oli sitten hämmennystä ilmassa ja heitin samantien pitkät hiukset rintamuksen eteen :D

Vierailija
299/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin tyttöystäväni kanssa baarissa ja me siinä sitten tanssittiin sillain että näki että olemme ihan pari, sitten tulee joukko nuoria jätkiä jotka koittavat ehdottaa kimppakivaa ja sanoimme läpällä että lähetään jos suutelette, no kaksi jätkistä sitten alkoi siinä nuoleskelemaan, ei kuitenkaan lähdetty mukaan kun ei todellakaan uskottu että olisivat sen tehny :D

Vierailija
300/500 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"paljonko sua pitää juottaa että lähet jatkoille"

olin tuolloin ensimmäistä kertaa baarissa 18 vuotiaana :d kysyjä oli huomattavasti vanhempi mies 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi