Kirjoita noloin "peliliike", mitä miehet ovat yrittäneet sinuun
Nuorena pääsin kaverini kautta kerran yökerhon vippiin. Baaritiskillä viereen tuli mies, joka tilasi jotain tosi kallista skumppaa kaksi lasia. Mies otti lasit käteensä, katsoi minua ja sanoi: Tää toinen lasillinen voisi ehkä juuri ja juuri olla sinun.
En jäänyt kuuntelemaan mitä ehtoja lasillisen saamiseksi olisi annettu.
Kommentit (500)
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa se miten alkeellisella tasolla iso osa miehistä on avoimuuden ja sosiaalisuuden suhteen eikä nuo asiat pääse kaikilla kehittymään koskaan. Nää on kulttuurisiakin juttuja, jotka muuttuu hitaasti vuosikymmenien kuluessa.
Valtava epävarmuus ja tuntemattoman pelkääminenhän tuon "negaamisenkin" taustalla on. Mutta miten nämä miehet voisivat nähdä naisen kanssaihmisenä kun eivät pysty näkemään itseäänkään?
Ongelma on siinä ettei suomalaisten naisten kanssa pysty olemaan normaaleissa kanssakäymisissä. Heti kun menen juttelemaan naisen kanssa niin (virheellisesti) luulevat että olen pokaamaassa. Ainoat suomalaiset naispuoliset ystävät joita on ollut ovat olleet niitä joita olen laittanut friendzoneen.
Oikeat naispuoliset ystävät ja tyttöystävät ovat sitten aina olleet ulkomaalaisia. Kyllä suomalaisten naisten sosiaaliset kyvyt varmaan ovat ihan yhtä alhaisella tasolla kuin suomalaisten miestenkin ja sen takia olen mennyt merta edemmäs kalaan.
Joitakin vuosia sitten menin baarissa tiskille tilaamaan, kun eräs nuori mies tuli viereeni. Hän oli useita vuosia nuorempi (minä 33, hän 26) komea, hyväkroppainen mies. Hän pyysi minua mukaansa jatkoille. Hänellä oli hotellissa kattohuoneisto ja kuulemma paljon rahaa. Hän oli myös riidellyt tyttöystävänsä kanssa ja halusi pitää hauskaa. Kieltäydyin kohteliaasti. Hän kysyi sitten että voisinko kuitenkin jäädä juttelemaan ja tarjosi drinkin. Sanoin että jutella voin kyllä, mutta mukaan en lähde. Hän sanoi asian olevan ok ja tilasi minulle kalleimman tuplaviskin. No juttelimme sitten kaikenlaista siinä ja lopulta sanoi, että olen fiksu ja kaunis pyytäen taas mukaansa. Sanoin kohteliaasti ei kiitos, kiitin juomasta ja toivottelin hyvää illan jatkoa. Lähdin itse taksijonoon. Tämä mies tuli jonoon myöhemmin joku häntä huomattavasti nuorempi kaunis tyttö kainalossa. Minut huomattuaan alkoi suudella tyttöä minuun päin tuijottaen melkein tytön maahan kaataen. Kaipa hän halusi oikein näyttää mitä menetin. Hymyilin vain kauniisti ja käännyin poispäin mielessäni naureskellen. En katunut yhtään etten lähtenyt jatkoille, vaikka hän sitä varmaan toivoikin. Ei sen näköinen tyyppi ollut varmaankaan tottunut pakkeihin, etenkään häntä vanhemmilta naisilta. Minuun vaan ei tee vaikutusta rahoilla kehuskelu, oli sitten minkä näköinen tyyppi tahansa. Jos olisi käyttäytynyt toisella tavalla ja ollut sinkku, olisin voinut harkitakin. No hyvä että oli ainakin rehellinen siitä, että oli parisuhteessa.
Muistaakan sitten naiset että ootte kaikki ihan samaa tasoa näitten miesten kanssa. Ei kertaakaan ole baarissa minulle tullut vastaan naista joka olisi tullut "normaalisti" juttelemaan. Eli silleen normi ystävällisesti tutustumaan ilman mitään härskejä ehdotuksia. Aina suoraan vaan kiinni limailemaan, jotain mennäänks vessaan paneen ym juttuja, tartutaan muniin, puristetaan persettä jne. Kännissä tietty.
Naiset muuten tykkäävät käyttää jalan hieromista pöydän alla peliliikkeenä. Ainakin neljä eri naista käyttänyt minuun. Varmaan sopiva, kun siitä ei paljastu helposti. Ihan hauska kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa se miten alkeellisella tasolla iso osa miehistä on avoimuuden ja sosiaalisuuden suhteen eikä nuo asiat pääse kaikilla kehittymään koskaan. Nää on kulttuurisiakin juttuja, jotka muuttuu hitaasti vuosikymmenien kuluessa.
Valtava epävarmuus ja tuntemattoman pelkääminenhän tuon "negaamisenkin" taustalla on. Mutta miten nämä miehet voisivat nähdä naisen kanssaihmisenä kun eivät pysty näkemään itseäänkään?
Ongelma on siinä ettei suomalaisten naisten kanssa pysty olemaan normaaleissa kanssakäymisissä. Heti kun menen juttelemaan naisen kanssa niin (virheellisesti) luulevat että olen pokaamaassa. Ainoat suomalaiset naispuoliset ystävät joita on ollut ovat olleet niitä joita olen laittanut friendzoneen.
Oikeat naispuoliset ystävät ja tyttöystävät ovat sitten aina olleet ulkomaalaisia. Kyllä suomalaisten naisten sosiaaliset kyvyt varmaan ovat ihan yhtä alhaisella tasolla kuin suomalaisten miestenkin ja sen takia olen mennyt merta edemmäs kalaan.
Tässä ketjussa ei ole todellakaan kyse mistään normaalista kanssakäymisestä vaan sosiaalisesti kömpelöiden miesten kaikkein sikamaisimmista lähentely-yrityksistä. Tunsitko piston sydämessäsi vai miksi aloit vänkäämään asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis suomalaiset miehet ei osaa tota negaamista. Se EI toimi niin että sanot naiselle "ootpa ruma hyhhyh, no mut läheks panee?" ei ei.. Tarkoitus on sanoa jotain joka laskee naisen itsetuntoa, mutta et "tarkoita" loukata. Tyyliin "onko tuo takki Heidin uutta mallistoa? Joo noita näkee kyllä nykyään kaikilla, no kelläpä ei olisi lidlin vaatteisiin varaa, ei sillä, ihan hyviä perusvaatteita varmaan." tajuatteko?
Naisten aliarviointia. Kyllä minä erotan hienovaraisemmankin pelaamisen.
Tuo toimii vain erittäin heikko itsetuntoisiin ihmisiin jotka hakevat varmistusta muilta olemassaolon oikeutukselleen.
Negatiivinen läppä herättä negatiivisen ilmapiirin ja yhdistää naisessa sen ilmapiirin sanojaan.
Ei kyllä ole aliarvioimista. Aika monta tunnen näitä jenkeistä kotoisin olevia räppäri-alexeja jotka ovat oikeasti afrikasta. Sitten vielä näitä antonio froom iiitali tyyppejä jotka sitten oikeasti ovat romanialaisia tai musu ali abdulla jne. Feikkaavat että on rahaa. Hyvin uppoaa kaikki valheet suominaisiin, simppeleitä kun ovat ja vientiä riittää.
Joku voi tunnistaa, mutta ei se mitää.
Eräs mies veti illan "tiputanssia", iskutyyli sekin ja hauska, hymyillen edelleen muistelen.
Olin katsomassa erästä solistia ja tietenkin jalka vippasi musiikin tahtiin. Eräs herra tuli siihen viereen, totesi että taidat pitää tästä musiikista. Seuraava lause olikin että hänellä on hotellihuone varattu viereiseen hotelliin, lähde hänen kanssaan juomaan sinne kossua. En lähtenyt.
Eräs oli mukava koko illan, harmi että tais paskantaa kesken illan housuihinsa, katku oli kamala.
Yksi koitti iskeä sillä että oli kuulemma sopinut mun kanssa treffit ko paikkaan, ei meinannut uskoa millään että oon väärä tyyppi/ei kiinnosta.
Olin festareilla veljeni ja muutaman muut pojan kanssa. Juteltiin siinä omia kun olkapäähäni koputti joku tyttö. Alkoi jutella mukavaa ja kysellä onko joku seurueesta poikaystäväni. Ajatteli tässä vaiheessa että tyttö ehkä iskenyt silmänsä johonkin heistä.
Ei ollut. Kysyi lopulta voisinko tulla käymään heidän porukassa kun hänen kaverinsa olisi kiinnostunut minusta mutta ei useinkaan uskaltanut tulla juttelemaan.
Nauratti mutta menin käymään siinä. Mukava nuori mies esitteli itsensä, ei se mitenkään kovin ujo ollut ei vain uskaltanut siihen poikaporukan keskelle tulla minua jututtamaan joten kaveri teki pohjatyön.
Ei tuo oikeastaan noloa ollut kun se tyttö osasi hoitaa homman tosi luontevasti :D
Vierailija kirjoitti:
Eräs kertoi muutaman minuutin keskustelun jälkeen, että kämpässään on bdsm tmv. huone.
Tänä vkl eräs tuli kysymään että ENKAI seurustele kaverini kanssa, kun vastasin, että olemme vain kavereita, sanoi jotain tyyliin "huhhuh, mietinki jo että mitä ton näkönen nainen tekee tollasen miehen kanssa!". En tiedä millä logiikalla ajatteli, että ottaisin kohteliaisuutena kaverini haukkumisen.
Eräs tuli kertomaan, että olen baarin kaunein nainen "en tiiä miks, mut ehkä mä vaan jotenki tykkään noista sun hiuksista tai jotain, jotenki kuitenki tai en oo ainakaa vielä nähny parempia" :D
Silloin tällöin joku "vahingossa" kaatanut juomani/läikyttänyt juomaa jalalle tmv. jotta päässyt tarjoamaan uuden juoman. Todella rasittavaa. Lisäksi kerran päälläni oli toppi joka sidottiin alhaalta, joku sankari päätti avata sen ja esittää, että se olisi auennut itsestään ja tarjoutui korjaamaan tilanteen.... Onneksi toppi oli ylhäältä kiinni napeilla eikä juuri liikkunut mihinkään vaikka narut aukesivatkin.
Ulkomailla tulleita iskurepliikkejä:
"If you were on the Mc Donald's menu, you'd be mcgorgeous" (tällä tosin oli niin erikoinen hattu, että tutustuttiin ja meistä tuli tosi hyviä kavereita :D)
"If i were a giraffe i would slap the other male giraffes necks until they died"
"Absinth makes me make mistakes. Would you like some?"
Mun mielestä toi ei kyllä ole kovinkaan noloa tai ällöttövää. Oikeastaan aika suloista, jos se on tullut joltain kokemattomalta mieheltä ja näkee ihan selvästi että se tarkoittaa sitä mutta ujostelee vain sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis suomalaiset miehet ei osaa tota negaamista. Se EI toimi niin että sanot naiselle "ootpa ruma hyhhyh, no mut läheks panee?" ei ei.. Tarkoitus on sanoa jotain joka laskee naisen itsetuntoa, mutta et "tarkoita" loukata. Tyyliin "onko tuo takki Heidin uutta mallistoa? Joo noita näkee kyllä nykyään kaikilla, no kelläpä ei olisi lidlin vaatteisiin varaa, ei sillä, ihan hyviä perusvaatteita varmaan." tajuatteko?
Miksi tämä on saanut noin paljon alapeukkuja? Asia on juuri näin. Sanot naisesta jotain negatiivista, mutta et suoraan hauku häntä. Toinen esimerkki "onko sulla tarkoituksella meikit vähän suttuiset? Ai on. Okei, katsoin vaan että on vähän levinnyt, mutta ei sitten mitään"
Jos joku mies kommentoisi noin mun meikkejä, olisin kyllä todella hämmentynyt. Vähän erikoisena tyyppinä sitä varmaan pitäisin.
Lähestyy ujosti "Me lyötiin kaverin kanssa vetoa että puristan sua p*rseestä. Annan sulle femman jos saan."
En antanut vaikka ainut kerta niistä varmaan tuhansista puristelijoista joka kysyi lupaa.
Baarissa tuli vaihdettua numeroita erään brittiläisen miehen kanssa. Jälkeenpäin mies kyseli, josko voisimme tavata. Asuin itse kauempana toisella paikkakunnalla, joten itseäni ei kiinnostanutkaan enää tavata. Muutenkaan tyyppi ei oikeastaan ollut mieleeni. Annettuani "pakit", hän laittoi viestin englanniksi kuta kuinkin näin: "Hyvää jatkoa, terveisin kevääsi ensimmäinen miljonääri". Luuli varmaan, että muuttaisin mieleni kuultuani hänen muka olevan miljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Eräs mies veti illan "tiputanssia", iskutyyli sekin ja hauska, hymyillen edelleen muistelen.Olin katsomassa erästä solistia ja tietenkin jalka vippasi musiikin tahtiin. Eräs herra tuli siihen viereen, totesi että taidat pitää tästä musiikista. Seuraava lause olikin että hänellä on hotellihuone varattu viereiseen hotelliin, lähde hänen kanssaan juomaan sinne kossua. En lähtenyt.
Eräs oli mukava koko illan, harmi että tais paskantaa kesken illan housuihinsa, katku oli kamala.
Yksi koitti iskeä sillä että oli kuulemma sopinut mun kanssa treffit ko paikkaan, ei meinannut uskoa millään että oon väärä tyyppi/ei kiinnosta.
Olin musiikkitapahtumassa ja tanssin siinä vähän erillään kavereistani kun mies tuli juttelemaan ja kysyi pidänkö tämän tyyppisestä musiikista. Öö kyllä, siksi olen täällä ja tanssin. Tyhmä kysymys ja anna toisen kuunnella rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena pääsin kaverini kautta kerran yökerhon vippiin. Baaritiskillä viereen tuli mies, joka tilasi jotain tosi kallista skumppaa kaksi lasia. Mies otti lasit käteensä, katsoi minua ja sanoi: Tää toinen lasillinen voisi ehkä juuri ja juuri olla sinun.
En jäänyt kuuntelemaan mitä ehtoja lasillisen saamiseksi olisi annettu.
Miksei naiset ole koskaan tarjonneet minulle kuohuviiniä ravintolassa?
M58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten aliarviointia. Kyllä minä erotan hienovaraisemmankin pelaamisen.
Tuo toimii vain erittäin heikko itsetuntoisiin ihmisiin jotka hakevat varmistusta muilta olemassaolon oikeutukselleen.
Negatiivinen läppä herättä negatiivisen ilmapiirin ja yhdistää naisessa sen ilmapiirin sanojaan.Ei kyllä ole aliarvioimista. Aika monta tunnen näitä jenkeistä kotoisin olevia räppäri-alexeja jotka ovat oikeasti afrikasta. Sitten vielä näitä antonio froom iiitali tyyppejä jotka sitten oikeasti ovat romanialaisia tai musu ali abdulla jne. Feikkaavat että on rahaa. Hyvin uppoaa kaikki valheet suominaisiin, simppeleitä kun ovat ja vientiä riittää.
Minulle ei mitkään räppäri Alexit mene läpi. Ei mene myöskään mitkään muut teeskentelyt.
Onko tämä nyt reilua? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jäänyt kuuntelemaan mitä ehtoja lasillisen saamiseksi olisi annettu.Miksei naiset ole koskaan tarjonneet minulle kuohuviiniä ravintolassa?
M58
Ei ole kukaan tarjonnut minullekaan.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs mies veti illan "tiputanssia", iskutyyli sekin ja hauska, hymyillen edelleen muistelen.Olin katsomassa erästä solistia ja tietenkin jalka vippasi musiikin tahtiin. Eräs herra tuli siihen viereen, totesi että taidat pitää tästä musiikista. Seuraava lause olikin että hänellä on hotellihuone varattu viereiseen hotelliin, lähde hänen kanssaan juomaan sinne kossua. En lähtenyt.
Olin musiikkitapahtumassa ja tanssin siinä vähän erillään kavereistani kun mies tuli juttelemaan ja kysyi pidänkö tämän tyyppisestä musiikista. Öö kyllä, siksi olen täällä ja tanssin. Tyhmä kysymys ja anna toisen kuunnella rauhassa.
Pakko sanoa, että tuo ei ollut nolo vaan niitä näitä keskustelunavaus normaalimmasta päästä. Noloa on tuommoisesta loukkaantua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää jo ollut täällä? En jaksa kahlata ihan koko 16 sivua.
https://areena.yle.fi/1-4140771
Katsokaa ja kommentoikaa, onko nämä noloja peliliikkeitä vai kenties toimivia iskutekniikoita. Tosi mielenkiintoinen ohjelma mielestäni.
Jäin katsomaan tuota ohjelmaa kun se sattumalta tuli televisiosta, ja tiedoksi siis palstalaisille, että dokumentti käsitteli maksullisia iskemistekniikkakursseja Lontoossa.
Luulen, että suurin osa noista tekniikoista on hyvinkin kulttuurisidonnaisia, ja se mikä sopii sosiaalisen kanssakäymisen kontekstiin briteissä, ei välttämättä toimi täällä Suomessa, kuten esimerkiksi aivan tuntemattoman keskustelukumppanin jatkuva koskettelu keskellä päivää. Osa esitellyistä tekniikoista kuten naisten "iskeminen" kadulta oli mielestäni naisena vain pelottavaa, ihan kuin jotain stalkkeritouhua. Varsinkin se, kun yksi niistä iskemiskurssilaisista ryntäili naisten eteen mustat aurinkolasit päässä - todella vaikea lukea toisen ihmisen tunnetilaa, jos ei edes näe tämän silmiä! Aivan alkeellisten sosiaalisten taitojen ymmärtämättömyyttä, ja sitten tyyppi ihmetteli kun flaksi ei oikein tuntunut käyvän...
Ne eri kurssien vetäjät olivat kaikki jotenkin todella limaisen oloisia, mutta ilmeisesti miesten keskuudessa tuollainen olemus herättää jotain kunnioitusta(?) ja uskottavuutta(?) tms. Vähän sellainen tyhmien ja vähän säälittävien ihmisten rahastusmeininki niissä valmennuskursseissa kyllä oli. Aika moni mies ohjelmassa oli sen oloinen, että taisi etsiä vain rakkautta, ja ihmissuhdetaidoissa oli parantamisen varaa.
Huhhuh, näin miehen näkökulmasta! Mutta kiitos teille pelaajat ja pleijerit! Teidänkin ansiosta meikäläisellä riittää vientiä. En nyt mikään komein kundi ole, mutta luonne ja silmät iloiset. Näihin yhdistettynä vielä se, että en yritä pokata ketään, vaan haluan naisen, joka todella pitää musta, ja siksi oon vaan oma itseni lähestyen tyttöjä yleensä jollain superhyperüberpokauslainilla tyyliin: "Anteeks, oot ulkosesti tosi viehättävä mun mielestä ja siks kiinnostaa sun persoonakin. Onksul tääl tai muuten jo seuraa tai haluutko istuu yksin, vai sopisko tulla juttelee?", niin seuraa on riittänyt. Elämäni viimeistä naista etsin ja siksi ajankohtaista tällainen. Ei ne just sulle sopivat ihmiset puussa kasva ja siks pitää olla aktiivinen. Mitään seksiseuraa en eti tai kaipaa. Onko oikeesti niin vaikeeta meille miehille ihan vaan mennä ja kysyä, josko olis tutustumaan haluava tyttö siinä!? Joo, en oo oikeesti nainen, joka esittää miestä, sori. Ollaan avoimia ja simppeleitä, ni ei tarvi mitään ihme kiekuroita ihmissuhteisiin. Hämmentävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, että tuo ei ollut nolo vaan niitä näitä keskustelunavaus normaalimmasta päästä. Noloa on tuommoisesta loukkaantua.
Samaa mieltä , täysin normaali avaus. Mietin jo aiemmin että ehkäpä miehet yrittää vähän liikaa, päätellen noista tarinoista. Varsinkin tuo kummallinen päättely "negaamisen" vaikutuksista on outoa. Ihan normirepla riittää, kulunutkin käy, jos asenne on kohtelias ja silmissä pilkettä.
Olin baarissa ystäväni kanssa yksillä iltapäivällä. Kävin itse ensin vessassa ja menin sen jälkeen tilaamaan. Säikähdin ihan saatanasti kun joku kouraisi munista, käännyin ympäri niin joku pummi/rantojen timo oli päättänyt tulla baariin ja ilmeisesti sitten jostain saanut päähänsä käydä alakertaan kiinni, sanoin että nyt lähet helvettiin tai alkaa tapahtua. Lähti kyllä, mutta henkilökunta poisti kaverin melkein heti kun nappasi jonkun juoman pöydästä, mulkoili vielä lähtiessääkin. Sekavaa porukkaa:D kunnon renttu