Kirjoita noloin "peliliike", mitä miehet ovat yrittäneet sinuun
Nuorena pääsin kaverini kautta kerran yökerhon vippiin. Baaritiskillä viereen tuli mies, joka tilasi jotain tosi kallista skumppaa kaksi lasia. Mies otti lasit käteensä, katsoi minua ja sanoi: Tää toinen lasillinen voisi ehkä juuri ja juuri olla sinun.
En jäänyt kuuntelemaan mitä ehtoja lasillisen saamiseksi olisi annettu.
Kommentit (500)
Vierailija kirjoitti:
Yksi esitti naisten keskuudessa suosittua. Etsi kalenterista aikaa, milloin ehtisi tavat mut, kun on noita muitakin deittejä ja vientiä. Laitoin (tämä oli kolmas tapaaminen) tapaamisen jälkeen viestin, että kiitos näistä kahvitteluista tähän asti ja onnea muiden deittejen kanssa, että en ole halukas lähtemään kisaan mukaan. Sitten alkoi pommitus, että ei kun itse asiassa ketään muuta ei olekaan, vaan halusi tehdä mut kiinnostuneeksi/mustasukkaiseksi, että innostun hänestä.
Voi Luoja, mikä sälli....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis suomalaiset miehet ei osaa tota negaamista. Se EI toimi niin että sanot naiselle "ootpa ruma hyhhyh, no mut läheks panee?" ei ei.. Tarkoitus on sanoa jotain joka laskee naisen itsetuntoa, mutta et "tarkoita" loukata. Tyyliin "onko tuo takki Heidin uutta mallistoa? Joo noita näkee kyllä nykyään kaikilla, no kelläpä ei olisi lidlin vaatteisiin varaa, ei sillä, ihan hyviä perusvaatteita varmaan." tajuatteko?
Miksi tämä on saanut noin paljon alapeukkuja? Asia on juuri näin. Sanot naisesta jotain negatiivista, mutta et suoraan hauku häntä. Toinen esimerkki "onko sulla tarkoituksella meikit vähän suttuiset? Ai on. Okei, katsoin vaan että on vähän levinnyt, mutta ei sitten mitään"
Ei millään pahalla, mutta noi molemmat esimerkit on todella selvää vittuilemista. Toisin kuin siellä teidän pick up artist -yhteisöissänne väitetään, useimmat ihmiset lämpenevät vittuilun sijaan fiksulle, ystävälliselle ja vilpittömälle kohtelulle. Siitä alapeukut. On turha kuvitella, että huono flaksi johtuisi kiltteydestä, jos on oikeasti ilkeä, itsekäs ja juonitteleva ihminen.
Ei nyt ihan osunut tuo, olen perheenäiti. Kunhan selitin mitä negaamisella tarkoitetaan, kun selvästi ihmiset ymmärtävät sen väärin.
Se on selvää että moni ymmärtää sen väärin mutta että se oikeinkaan muka toimisi on harhaa. Miksi kukaan olisi sellaisen seurassa jossa ei koe oloaan mukavaksi saatikka lähtisi mukaan.
Vaikutus on psykologinen. Baarin kaunein nainen on tottunut siihen, että kaikki miehet kuolaavat hänen peräänsä, sitten tulee joku joka ei kuolaa. Ei hauku, mutta antaa ymmärtää ettei nainen ole ihan niin täydellinen kuin uskoo, kaunis joo mutta onhan noita nähny. Nainen kiinnostuu tästä miehestä Koska hän käyttäytyy eritavalla kuin muut miehet. "Mikä minussa on vikana ettei hän tee kaikkiaan minun eteeni?" nainen tavallaan kunnioittaa miestä enemmän koska häntä ei voi kohdella miten vaan, niinkuin niitä muita kuolaajia. Varmasti toimii osaan oikein toteutettuna.
Höpö höpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis suomalaiset miehet ei osaa tota negaamista. Se EI toimi niin että sanot naiselle "ootpa ruma hyhhyh, no mut läheks panee?" ei ei.. Tarkoitus on sanoa jotain joka laskee naisen itsetuntoa, mutta et "tarkoita" loukata. Tyyliin "onko tuo takki Heidin uutta mallistoa? Joo noita näkee kyllä nykyään kaikilla, no kelläpä ei olisi lidlin vaatteisiin varaa, ei sillä, ihan hyviä perusvaatteita varmaan." tajuatteko?
Miksi tämä on saanut noin paljon alapeukkuja? Asia on juuri näin. Sanot naisesta jotain negatiivista, mutta et suoraan hauku häntä. Toinen esimerkki "onko sulla tarkoituksella meikit vähän suttuiset? Ai on. Okei, katsoin vaan että on vähän levinnyt, mutta ei sitten mitään"
Ja sinä siis onnistut pokaamaan naisia näillä kommmenteilla? Näistä esimerkeistä tulee mieleen mies, jota kiinnostaa vaatteet ja meikit, eli ulkonäkö vähän liikaa... Stylisti- mies?
Vierailija kirjoitti:
Ai sulla on synttärit? Mä voin maksaa sulle silikonit ! Höh höö"
Yökerhossa, kun juhlin kolmekymppisiäni ja olin jo kauan ollut sinut a-kuppini kanssa, herkemmältä olisi varmaan mennyt juhlafiilis !
Mulla tuli heti mieleen naseva vastaus: Voi, minä voisin ostaa sulle lisää älykkyyttä, mutta harmi kun sitä ei ole myytävänä.
Mietin, mikä mahtaa olla motiivi, jos mies kuvittelee voivansa iskeä naisen v*ttuilemalla tai haukkumalla.
Ehkä se on huono itsetunto yhdistettynä tiettyyn luovuttamisasenteeseen, kun on jo yritetty (illan/ elämän aikana) montaa naista ja aina tulos on sama: ei irtoa edes juttuseuraa. Lopulta kännissä tämä turhautunut ja yrittämiseen kyllästynyt äijä purkaa pahan olonsa heittämällä naiselle jotain ilkeää. Siis vaikka yrittäisikin oikeasti saada tämän kiinnostumaan. Taktiikka ei tietenkään toimi ja sama epäonnistumisen kierre vain jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo negaaminen toimii korkeintaan valmiiksi epävarmaan tyttöön joka on tottunut tulemaan huonosti kohdelluksi 😕
Itse asiassa se toimii vain todella kaunehin, yseihin ja kymppeihin, koska ovat tottuneet että kaikki kehuu heitä koko ajan, ja pitävät itseään parempina kuin kaikki muut. Tai toimi silloin, ennen kuin kaiken maailman idiootit alkoivat käyttämään tekniikkaa kaikkiin naisiin, siis myös kaseihin ja alempiin, ja sitä esiteltiin tv-sarjoissa.
Luulen että tuo negaaminen tepsii vain todella epätasapainoisiin ja narsistisiin naisiin jossain muualla päin maailmaa kuin Suomessa. Täälläpäin ne kaunottaretkin ovat kyllä tottuneet kylmiin ja töykeisiin ihmisiin eikä täällä ole samanlaista imartelu/kehumiskulttuuria kuin vaikkapa USA:ssa. Minuakin on yritetty monesti iskeä negaamalla ja entisenä koulukiusattuna voin sanoa että en lämmennyt. Ja miksi kukaan todella kaunis nainen jolla on varaa valita tyytyisi ilkeään mieheen? Taustalla on pakko olla jotain mielenterveysongelmia.
Tyttö nousi autosta ja tuli siitä heti mun viereen istumaan baari terassille. Oli jo melko kännissä. Noin kahdessa minuutissa, jossa en saanut suunvuoroa, sain kuulla olevani hyvännäköinen ja tyttö tahtoisi olla mun kaa ja hänellä on avoin suhde ja poikaystävä ei ole ollenkaan mustasukkainen ja ko poikaystäväkin saapui siinä paikalle ja katseli, että mitäs täällä tyttöystävä hommailee...
Lasketaanko kännisekoilua iskuyritykseksi. Mutta tuossakin tytöllä unohtui just se mikä näissä palstan jutuissa pistetään miesten viaksi, että unohtuu että toinen on tunteva ihminen.
Harmittaa se miten alkeellisella tasolla iso osa miehistä on avoimuuden ja sosiaalisuuden suhteen eikä nuo asiat pääse kaikilla kehittymään koskaan. Nää on kulttuurisiakin juttuja, jotka muuttuu hitaasti vuosikymmenien kuluessa.
Valtava epävarmuus ja tuntemattoman pelkääminenhän tuon "negaamisenkin" taustalla on. Mutta miten nämä miehet voisivat nähdä naisen kanssaihmisenä kun eivät pysty näkemään itseäänkään?
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt ilmainen vinkki kaikille miehille: vaikka miten tekisi mieli, älä ala leveillä rahoillasi, kun iskuyrityksesi ei toimi. Viimeksi yksi tyyppi tuli pöytään istumaan turkulaisessa yökerhossa ja siinä puhui ummet ja lammet. Kun huomasi, ettei kiinnosta, kumartui eteenpäin kaivaen samalla setelinipun lompakostaan ja sanoi, että näillä yleensä kyllä nainen lähtee mukaan ja ehkä nämäkin vähän saattavat aueta (yritti tarttua reisiini tämän sanoessaan). Tässä vaiheessa totesin, että hänen on paras painua v****un nyt ja vähän äkkiä, tai hakisin järjestysmiehen paikalle ja syyttäisin häntä seksuaalisesta häirinnästä. Lähti.
Raotti reisiäsi ja kutsuit hänet painumaan v....n nyt vähän äkkiä... tarttuiko tarjoukseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tapaillut miestä jo muutaman viikon kun hän treffeillä kertoi ylpeänä kuinka olisi edellisenä viikonloppuna saanut baarista seksiä mutta ei ollut sitten lähtenyt naisen mukaan kun ajatteli että meillä on ollut niin mukavaa yhdessä. En ymmärtänyt miehen järjenjuoksua laisinkaan. Selvästi odotti kehuja, ihailua ja ylistystä kuinka hienosti oli toiminut mutta itse pidin tilannetta kiusallisena.
Minulla on samanlainen kokemus. Työkaveri ilmestyi oveni taakse eräs perjantai-ilta humalassa ja sanoi: "Olisin saanut pi**ua (eräältä työpaikan kaunottarelta), mutta tulin kuitenkin sinun luoksesi." Sitten selän takaa viinipullo esiin. Tsiisus! Käännytin äijän ovelta ja kestin kyllä sen mulkkaamisen konttorillakin jälkeen päin.
Huh. Ei ihan naiselle tosiaan aukea tuo ajatuksenjuoksu. Jos olisikin voinut saada pi**ua joltain toiselta, mutta on päättänyt kieltäytyä vuoksesi, pitäisi sen nyt ihan omana tietonaan vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Jos mies lähestyy naista esim. baarissa ja tulee torjutuksi, niin koska hän voi yrittää lähestyä seuraavaa mielenkiintoista naista? Seuraavana viikonloppuna? Milloin?
2. Täällä on ollut puhetta siitä, ettei se ensimmäinen "iskettävä" ole välttämättä miehen mielestä parhaan näköinen alunperinkään, joten miksi torjua hänen kiinnostuksensa automaattisesti "jämä"-perusteella?
3. Ehkä et ole illan ensimmäinen iskettävä, koska mies ei vain ole kiinnittänyt sinuun huomiota aiemmin. Syyhän voi olla aivan mikä tahansa.
4. Miksi oletatte, että mies vain tyytyy teihin, jos ette ensimmäisenä saa hänen huomiotaan. Ei mieskään voi päälle päin sanoa, että se jota hän ensimmäisenä päättää lähestyä, olisi juuri hänelle sopivin nainen. Keskustelemallahan se vasta selviää. Onko niin, että vain yhden kanssa voi yrittää tutustua illan aikana, vaikka se ensimmäinen sanoisi jo heti alkuun, että ei kiitos?
5. Hirveän pinnallista muutenkin olettaa, että jos et ole miehen mielestä heti porukan parhaan näköinen, niin teistä ei voi tulla onnellista paria. Itse olen alkanut pitää kumppaniani maailman kauneimpana naisena vasta rakastuttuani häneen. Aina olen pitänyt hyvännäköisenä, mutta rakastuttuani tosiaan ihan aidosti MAAILMAN kauneimpana.
(Olen ollut rakastunut myös naiseen, jota en alkuun pitänyt ulkoisesti kauniina, mutta niinpä vain oli menoa kun häneen tutustui. Ja hänkin näytti päivä päivältä kauniimmalta tunteiden syvetessä. Hänen tunteensa hiipuivat aikanaan ja sitä myöten hän alkoi näyttää taas vähemmän kauniilta silmissäni, mikä on mielestäni ihan normaalia.)
OT
Ota huomioon, että on eroa siinä, miten naisia lähestyy saman sen illan aikana. Jos vietät vaikka kavereittesi kanssa baari-iltaa, niin voit aivan hyvin pyrkiä kohteliaasti juttusille sinua kiinnostavan naisen kanssa. Jos naista ei kiinnosta seurasi, niin asia ok, palaat kavereittesi joukkoon ja mukava illanviettonne jatkuu. Ehkäpä myöhemmin baariin tulee joku toinen nainen, ja silloin tietysti voit lähestyä häntä yhtä kohteliaalla ja rehellisellä asenteella. Tämä on siis normaalia käytöstä.
Mutta jos kategorisesti käyt läpi kaikkia baarin naisia aloittaen aina samalla iskurepliikillä, niin kenellekään paikan naisista ei tule olo että haluaisit tutustua juuri häneen, koska tuollainen kukasta kukkaan yrittäminen on vain epäaitoa, teennäistä ja kornia ajatusmallilla "reikä kuin reikä".
Ymmärsitkö nyt?
En nyt aivan käsittänyt miksi selität tuon "kategorisesti käyt läpi"-jutun, kun en lainaamastasi viestistä saa millään mielikuvaa, että tällaisesta iskemisestä olisi kyse.
Koska tuo lainattu viesti (kohdat 1-5 selityksineen) ja sen kirjoittaja puhui asian vierestä, eikä ymmärtänyt sitä tässä ketjussa useissa kommenteissa vastenmieliseksi todettua käytöstä, että ensin tullaan tökerösti iskemään yhtä naista, sitten siirrytään tämän vieruskaveriin, sitten siitä seuraavaan jne. eli ei yritetä kohdella naisia ihmisinä ja yksilöinä. Siksi esimerkein yritin valottaa mikä ero normaalilla kontaktin ottamisella ja tällä epätoivoisella sarjavonkaamisella on. Käsitätkö nyt?
T. kommentoimasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis noi on kaikkein pahimpia kun yritetty sitä kaveria ensin ja kun ei lämpene niin siirtyy sinuun. Joskus kyseessä mies kenen mukaan voisin lähteekin JOS en olisi hänelle se "jämä" johon tyytyy..
Mikä siinä on niin kauheaa naisten mielestä? Lähes kaikki miehet joutuvat tyytymään kumppaniinsa ainakin jossain mielessä. Niitä alfamiehiä jotka saavat kenet haluavat on todella pieni prosentti. Luulisi naisen logiikallakin tajuavan, että jos ei ole kedon kaunein kukkanen niin silloin tuskin on kenenkään miehen ykkösvaihtoehto.
Tiedäthän, että nyky-yhteiskunnassa naisella (eikä muuten miehelläkään) ole minkäänlaista sosiaalista tai taloudellista pakkoa pariutua, jos vastaan ei tule itselle sopivaa kumppania. Monet elävät mieluummin itsellistä ja oman näköistä tyydyttävää elämää, kuin "tyytyvät" kumppaniin jonka kanssa loppupeleissä elämänlaatu on huonompaa kuin yksin ollessa. Eli siksi naiset eivät halua ihan vain jotain miestä, jonka mielestä kyseinen nainen on "melko ok mutta katselen tässä samalla josko joku kuumempi bööna tulisi tarjolle".
Naisilla on vaan se etu, että saavat irtiseksiä huomattavasti helpommin kuin miehet. Helppohan siinä on elellä tyytyväisenä yksin ja käydä aina välillä ilmaiseksi panetuttamassa itseään tai hommata f*buddy. Miehille vastaavaa harkitsevalle ainoa vaihtoehto useimmiten on käydä maksullisissa.
No pidäpä toki kiinni tuosta mielipiteestäsi, jotta pystyt perustelemaan itsellesi katkeruutesi. Haluan kuitenkin huomauttaa, on myös meitä naisia, jotka eivät halua/pysty harrastamaan seksiä ilmansyvällisempää tunnepuolta ja luottamusta partnerin kanssa. Meille seksi ja vielä vähemmän irtoseksi ihmisen kanssa, jota ei tunne ja johon ei pysty luottamaan, on yhtä tyhjän kanssa, olipa vastapuoli millainen adonis tahansa. Itse olin parikymppisenä putkeen kuusi vuotta ilman minkäänlaista seksuaalista kanssakäymistä, koska minulla ei ollut mahdollisuutta parisuhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, josta aidosti olisin välittänyt ja joka olisi vastannut tunteisiini. Silti pystyin tekemään elämästäni muuten mielekästä enkä katkeroitunut tuollaiseksi vastakkaisen sukupuolen vihaajaksi kuten sinä.
Olikohan tämäkin kokemus vuosien takaa jonkinlaista negaa pienellä twistillä..?
Mies: Hei onko noi sun tissit aidot?
Minä: Mitä?!
Mies: No mut noi huulet ei ainakaan oo!
Minä: ...
Mies: Hiuksetkin oot värjännyt.
Minä: Ok, hauskaa illanjatkoa!
Mies: Eiku eiku, oota, onko sulla värilliset piilolinssit?
Ihan aitoa kaikki, hiustenväriä myöten, eikä mussa mikään nyt niin erikoista ole että feikiksi luulisi. Erikoinen lähestymistapa kyllä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt ilmainen vinkki kaikille miehille: vaikka miten tekisi mieli, älä ala leveillä rahoillasi, kun iskuyrityksesi ei toimi. Viimeksi yksi tyyppi tuli pöytään istumaan turkulaisessa yökerhossa ja siinä puhui ummet ja lammet. Kun huomasi, ettei kiinnosta, kumartui eteenpäin kaivaen samalla setelinipun lompakostaan ja sanoi, että näillä yleensä kyllä nainen lähtee mukaan ja ehkä nämäkin vähän saattavat aueta (yritti tarttua reisiini tämän sanoessaan). Tässä vaiheessa totesin, että hänen on paras painua v****un nyt ja vähän äkkiä, tai hakisin järjestysmiehen paikalle ja syyttäisin häntä seksuaalisesta häirinnästä. Lähti.
Raotti reisiäsi ja kutsuit hänet painumaan v....n nyt vähän äkkiä... tarttuiko tarjoukseen...
Ei oikein lähde lentoon nuo sheimausyrityksesi tänään.
Eräs kertoi muutaman minuutin keskustelun jälkeen, että kämpässään on bdsm tmv. huone.
Tänä vkl eräs tuli kysymään että ENKAI seurustele kaverini kanssa, kun vastasin, että olemme vain kavereita, sanoi jotain tyyliin "huhhuh, mietinki jo että mitä ton näkönen nainen tekee tollasen miehen kanssa!". En tiedä millä logiikalla ajatteli, että ottaisin kohteliaisuutena kaverini haukkumisen.
Eräs tuli kertomaan, että olen baarin kaunein nainen "en tiiä miks, mut ehkä mä vaan jotenki tykkään noista sun hiuksista tai jotain, jotenki kuitenki tai en oo ainakaa vielä nähny parempia" :D
Silloin tällöin joku "vahingossa" kaatanut juomani/läikyttänyt juomaa jalalle tmv. jotta päässyt tarjoamaan uuden juoman. Todella rasittavaa. Lisäksi kerran päälläni oli toppi joka sidottiin alhaalta, joku sankari päätti avata sen ja esittää, että se olisi auennut itsestään ja tarjoutui korjaamaan tilanteen.... Onneksi toppi oli ylhäältä kiinni napeilla eikä juuri liikkunut mihinkään vaikka narut aukesivatkin.
Ulkomailla tulleita iskurepliikkejä:
"If you were on the Mc Donald's menu, you'd be mcgorgeous" (tällä tosin oli niin erikoinen hattu, että tutustuttiin ja meistä tuli tosi hyviä kavereita :D)
"If i were a giraffe i would slap the other male giraffes necks until they died"
"Absinth makes me make mistakes. Would you like some?"
Oltiin veljen kanssa Lontoossa klubilla jossa tunnetusti ihmiset vetää huumeita. Pari miestä tuli puhumaan meille ja kysyi seurustelemmeko. Kun kerroimme olevamme sisaruksia, ehdotti toinen miehistä neljän kimppaa, siis minä, veli ja he kaksi. Tosissaan.
Samassa paikassa vanhempi mies ja nuori poika tulivat kertomaan tämän nuoremman pojan isoveljestä, jolle täytyy löytää tyttöystävä. Kertoivat minuutissa kaiken sairaushistoriasta tulotietoihin ja luonteenpiirteetkin tuli kattavasti esiin, ennen kuin ehdin sanoa mitään. Ehdotin, että etsivät tälle erittäin mukavan oloiselle miehelle naisen jostain muualta kuin rave-klubilta. Olivat samaa mieltä. :D
Vierailija kirjoitti:
Naisten aliarviointia. Kyllä minä erotan hienovaraisemmankin pelaamisen.
Tuo toimii vain erittäin heikko itsetuntoisiin ihmisiin jotka hakevat varmistusta muilta olemassaolon oikeutukselleen.
Negatiivinen läppä herättä negatiivisen ilmapiirin ja yhdistää naisessa sen ilmapiirin sanojaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää jo ollut täällä? En jaksa kahlata ihan koko 16 sivua.
https://areena.yle.fi/1-4140771
Katsokaa ja kommentoikaa, onko nämä noloja peliliikkeitä vai kenties toimivia iskutekniikoita. Tosi mielenkiintoinen ohjelma mielestäni.
Jäin katsomaan tuota ohjelmaa kun se sattumalta tuli televisiosta, ja tiedoksi siis palstalaisille, että dokumentti käsitteli maksullisia iskemistekniikkakursseja Lontoossa.
Luulen, että suurin osa noista tekniikoista on hyvinkin kulttuurisidonnaisia, ja se mikä sopii sosiaalisen kanssakäymisen kontekstiin briteissä, ei välttämättä toimi täällä Suomessa, kuten esimerkiksi aivan tuntemattoman keskustelukumppanin jatkuva koskettelu keskellä päivää. Osa esitellyistä tekniikoista kuten naisten "iskeminen" kadulta oli mielestäni naisena vain pelottavaa, ihan kuin jotain stalkkeritouhua. Varsinkin se, kun yksi niistä iskemiskurssilaisista ryntäili naisten eteen mustat aurinkolasit päässä - todella vaikea lukea toisen ihmisen tunnetilaa, jos ei edes näe tämän silmiä! Aivan alkeellisten sosiaalisten taitojen ymmärtämättömyyttä, ja sitten tyyppi ihmetteli kun flaksi ei oikein tuntunut käyvän...
Ne eri kurssien vetäjät olivat kaikki jotenkin todella limaisen oloisia, mutta ilmeisesti miesten keskuudessa tuollainen olemus herättää jotain kunnioitusta(?) ja uskottavuutta(?) tms. Vähän sellainen tyhmien ja vähän säälittävien ihmisten rahastusmeininki niissä valmennuskursseissa kyllä oli. Aika moni mies ohjelmassa oli sen oloinen, että taisi etsiä vain rakkautta, ja ihmissuhdetaidoissa oli parantamisen varaa.
Kaikkein noloimpana pidän sitä, että mies, tuntematta minua, päättelee minut niin tyhmäksi, että en huomaa teeskentelyä.
Onko tää jo ollut täällä? En jaksa kahlata ihan koko 16 sivua.
https://areena.yle.fi/1-4140771
Katsokaa ja kommentoikaa, onko nämä noloja peliliikkeitä vai kenties toimivia iskutekniikoita. Tosi mielenkiintoinen ohjelma mielestäni.