Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää

Vierailija
08.09.2017 |

Kai tää vielä jotakuta kiinnostaa?

Kommentit (2006)

Vierailija
1841/2006 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumankekka te ja teidän ilmevahtaukset. Outoja ootte.

Vierailija
1842/2006 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tos ens viikon jaksossa tapahtuu?. Nyt näkyy Ruutu+

Kaikki biisit tulee siin putkeen. 

Puolestani se riittäisi ohjelmaksi muutenkin. Tappavan tylsää odottaa niitä biisejä noissa jaksoissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1843/2006 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jare on niin 💙. Juttelee mukavasti, ihana nauru, ja hänen biisit ovat olleet kaikki huippuja ja koskettavia. Kun tämä kausi loppuu, tulee ikävä.

Vierailija
1844/2006 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuulinko oikein vai sanoiko Sanni ettei ole koskaan kuullut Evakon Laulua!??!!! Voiko olla todellista, voi hyvä luoja että olen pettynyt Suomen nuoriin

Kaikkea ei voi tietää tai kuulla

Vierailija
1845/2006 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni vielä kerran vain elämää ohjelmaan pliis!!

Vierailija
1846/2006 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jare on niin 💙. Juttelee mukavasti, ihana nauru, ja hänen biisit ovat olleet kaikki huippuja ja koskettavia. Kun tämä kausi loppuu, tulee ikävä.

Cheek on ehdotomasti tämän kauden eniten katsojalle antanut artisti.

Vierailija
1847/2006 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä Sanni

Vierailija
1848/2006 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä Sanni

Ja nämä kaksi yhdessä :)

Vierailija
1849/2006 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko myöntää, et tämä on kyl totta. Cheek oli tällä kaudella erittäin hyvä, yllätti.

Ja Jenni myös. Hyvä että hän on nyt päässyt eteenpäin siitä viime kautensa sumusta. Näytti tyytyväiseltä elämäänsä.

Oli hienoa myös että Toni näytti jälleen katsojille, että on yksi parhaimmista tekstin kirjoittajista, kun sen melun vaan riisuu ympäriltä pois.

Vierailija
1850/2006 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuulinko oikein vai sanoiko Sanni ettei ole koskaan kuullut Evakon Laulua!??!!! Voiko olla todellista, voi hyvä luoja että olen pettynyt Suomen nuoriin

Se on sitä musiikkia haudan partaalta osastoa jota soitetaan lähinnä ylen vanhojen ihmisten ohjelmissa jos nykyään niissäkään.

Saa nähdä kelpaako kappale nyt paikallisradiolle kun siitä on toni w:n levytys (vai onko).

Vierailija
1851/2006 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä musiikkia haudan partaalta osastoa jota soitetaan lähinnä ylen vanhojen ihmisten ohjelmissa jos nykyään niissäkään.

Saa nähdä kelpaako kappale nyt paikallisradiolle kun siitä on toni w:n levytys (vai onko).

Näitä vikan päivän biisejä ei oo äänitetty. Tietty Toni ja Jannika voi tehdä sen nyt myöhemminkin, mutta tuskinpa. 

En yllättynyt ettei Sannikaan tiennyt biisiä. Itse olen Sannia jonkun vuoden vanhempi, eikä biisi ollut minullekaan tuttu. Sitä ei ole kuunneltu kotona, eikä koulussa. Ilmeisesti pitäisi kuunnella radiota enemmän, jos se siellä kerta soi. Historia noilta osin on onneksi tuttu, että laulu sinänsä ei ollut mitenkään yllättävä. 

Vierailija
1852/2006 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni olis voinut laulaa Evakon laulunsa ihan yksin. Jannika B: n etinen ääntämys

("khärjäläinen khänsä...") ja pehmeä t ärsyttivät liikaa, jotta olisin pystynyt esityksestä nauttimaan. Vois kiinnittää noihin huomiota muussakin tuotannossaan tämä Jannika.

Toni on kyllä huippu!

Vierailija
1853/2006 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peliä on voinut Cheekin ja Jennin välillä olla, mutta kyllä Cheekin biisivalinta on ihan toisaalle tarkoitettu kuin Jennille - fakta tieto :)

Vierailija
1854/2006 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt Jannikasta. Ei liittynyt edes tuohon biisiin millään tavalla niin en ymmärrä miksi hänetkin piti tunkea mukaan.

Vierailija
1855/2006 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jareee💙

Vierailija
1856/2006 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli niiiiiin aitoa Wirtasta tuplaveellä. Rahtaa rakkaan partnerinsa 'pelastamaan' tilanteen (lue: kun se on niin älyttömän hyvä laulaja). Tämä oli kyllä puffaamisessaan täydellinen pohjakosketus - jopa Vain elämää-ohjelman tasolla. Tämä Jannika B on täysin keskinkertainen laulaja, karismaton, persoonaton. Ei ihmiseen tule persoonaa, vaikka sen hiukset värjättäisiin sateenkaaren väreillä. Mutta pyrkyä, anteeksi tyrkyä, on senkin edestä. Kaikki masennukset ja varpaankynnenleikkaukset käytetään hyväksi, jos niillä saisi nostetta.

Wirtanen on aiemmin pystynyt nostamaan biiseillä varsin keskinkertaisen laulajan hetkeksi huipulle - Irinan. Nyt tuntuu olevan vaikeampaa - onko biisintekotaito tyrehtynyt? Ei tule omalle muijalle hittibiisejä. Ajoiko aika ohi? Vai eikö ole oikea muusa? Mä piffaan sut leffaan, jos annat puffata sua /mua (vaihtoehtoisesti) peffaan.

Vierailija
1857/2006 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pitänyt Jannikasta. Ei liittynyt edes tuohon biisiin millään tavalla niin en ymmärrä miksi hänetkin piti tunkea mukaan.

Katsoitko vaan biisin esityksen vai kuuntelitko myös Tonin tarinaa ennen esitystä? Siinähän tuo vastaus tuli miksi halusi Jannikan kanssaan laulamaan. 

Mun mielestä esitys oli hieno. Tärkeä biisi Tonille ja sen huomasi. Ei ainakaan mennyt läpilaulannaksi. Ehdottomasti yks VE-historian hienoimpia vetoja.

Vierailija
1858/2006 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli niiiiiin aitoa Wirtasta tuplaveellä. Rahtaa rakkaan partnerinsa 'pelastamaan' tilanteen (lue: kun se on niin älyttömän hyvä laulaja). Tämä oli kyllä puffaamisessaan täydellinen pohjakosketus - jopa Vain elämää-ohjelman tasolla. Tämä Jannika B on täysin keskinkertainen laulaja, karismaton, persoonaton. Ei ihmiseen tule persoonaa, vaikka sen hiukset värjättäisiin sateenkaaren väreillä. Mutta pyrkyä, anteeksi tyrkyä, on senkin edestä. Kaikki masennukset ja varpaankynnenleikkaukset käytetään hyväksi, jos niillä saisi nostetta.

Wirtanen on aiemmin pystynyt nostamaan biiseillä varsin keskinkertaisen laulajan hetkeksi huipulle - Irinan. Nyt tuntuu olevan vaikeampaa - onko biisintekotaito tyrehtynyt? Ei tule omalle muijalle hittibiisejä. Ajoiko aika ohi? Vai eikö ole oikea muusa? Mä piffaan sut leffaan, jos annat puffata sua /mua (vaihtoehtoisesti) peffaan.

Kyllä jotain taas hiertää. 

Vierailija
1859/2006 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin Sannin versiosta vaikken suuri fani olekaan

Vierailija
1860/2006 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö... olihan siellä muitakin vierailijoita vaikka kuinka paljon tällä kaudella eivätkä mitenkään liittyneet biisiin. Haloo!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä