Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain elämää

Vierailija
08.09.2017 |

Kai tää vielä jotakuta kiinnostaa?

Kommentit (2006)

Vierailija
2001/2006 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin mielenkiinnosta täällä kohutun lounaan jälkeisen taputtelun ja kyllä se siltä näytti :D Katsokaapa kohta jossa he nousevat pöydästä

JÄTÄ JO VIHDOIN JENNI RAUHAAN! Etkö enää muuta solvausta keksi kuin syyttää häntä seksuaaliseksi ahdistelijaksi? Olet inhottava 😣.

Aika törkeitä väitteitä tosiaan. Olen katsonut tuon jakson useita kertoja koska tykkäsin kovin Evakon laulusta ja Jennin Brazenista. En huomannut mitään seksuaalista ahdistelua Jenniltä. Yhtä hyvin voisitte syyttää Siltsua siitä että laittoi käden Jennin hartioille kun kävelivät lounaalle. Minusta tällaiset julkiset kunnianloukkaukset ovat täysin asiattomia. 

En missään nimessä syytä ketään, mun mielestä se oli söpöä ja sillä tuon sanoin!

Olisiko sinusta söpöä jos esim. Juha olisi taputellut tuolla Sannia takapuolelle?

NYT LOPETATTE PASK*AISET TÄMÄN VALHEELLISEN SYYTTELYN KOKONAAN!!! JENNI EI KOSKENUT JAREN TAKAPUOLEEN VAAN SELKÄÄN. Olette todella inhottavia ämmiä!

Lopeta itse. Tuossa ei puhuttu sanaakaan Jennistä saati Jaresta. Älä tuo niitä tähän keskusteluun, kun ne ei tähän kuulu.

Voin kysyä tuon kysymyksen myös niin, että olisiko tuon söpöilijän mielestä söpöä, että  40 vuotias Pertti taputtelisi ohi kulkiessaan 20 vuotiaan Maijan takapuolta? 

Menkää nyt muualle sössöttämään näitä ahdistelusyytteitänne! Ne eivät kuulu tähän ketjuun mitenkään. Ja ilmiannan teidät nettipoliisille Jenni Vartiaisen kunnianloukkauksesta kun syytätte häntä ilman perusteita ahdistelijaksi.

Eihän tässä kukaan syytä ketään mistään. Mua lähinnä ihmetyttää "söpöily" sanan käyttö edes kuvitteellisessa tapauksessa. Kukaan ei ahdistellut Satulinnassa ketään, se oli jonkun katsojan kuvitelmaa, mutta on todella outoa kutsua sitä söpöilyksi. 

Kyllähän tuo "söpöily-tyyppi" väittää että Jenni puristi Jarea hanurista vaikkei hän sellaista tehnyt (olen katsonut encorejakson useasti).

Vierailija
2002/2006 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, odotin vikassa kokoomajaksossa juuri Jennin ja Juhan esityksiä mutta ne oli jätetty pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2003/2006 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin mielenkiinnosta täällä kohutun lounaan jälkeisen taputtelun ja kyllä se siltä näytti :D Katsokaapa kohta jossa he nousevat pöydästä

JÄTÄ JO VIHDOIN JENNI RAUHAAN! Etkö enää muuta solvausta keksi kuin syyttää häntä seksuaaliseksi ahdistelijaksi? Olet inhottava 😣.

Aika törkeitä väitteitä tosiaan. Olen katsonut tuon jakson useita kertoja koska tykkäsin kovin Evakon laulusta ja Jennin Brazenista. En huomannut mitään seksuaalista ahdistelua Jenniltä. Yhtä hyvin voisitte syyttää Siltsua siitä että laittoi käden Jennin hartioille kun kävelivät lounaalle. Minusta tällaiset julkiset kunnianloukkaukset ovat täysin asiattomia. 

En missään nimessä syytä ketään, mun mielestä se oli söpöä ja sillä tuon sanoin!

Olisiko sinusta söpöä jos esim. Juha olisi taputellut tuolla Sannia takapuolelle?

NYT LOPETATTE PASK*AISET TÄMÄN VALHEELLISEN SYYTTELYN KOKONAAN!!! JENNI EI KOSKENUT JAREN TAKAPUOLEEN VAAN SELKÄÄN. Olette todella inhottavia ämmiä!

Lopeta itse. Tuossa ei puhuttu sanaakaan Jennistä saati Jaresta. Älä tuo niitä tähän keskusteluun, kun ne ei tähän kuulu.

Voin kysyä tuon kysymyksen myös niin, että olisiko tuon söpöilijän mielestä söpöä, että  40 vuotias Pertti taputtelisi ohi kulkiessaan 20 vuotiaan Maijan takapuolta? 

Menkää nyt muualle sössöttämään näitä ahdistelusyytteitänne! Ne eivät kuulu tähän ketjuun mitenkään. Ja ilmiannan teidät nettipoliisille Jenni Vartiaisen kunnianloukkauksesta kun syytätte häntä ilman perusteita ahdistelijaksi.

Eihän tässä kukaan syytä ketään mistään. Mua lähinnä ihmetyttää "söpöily" sanan käyttö edes kuvitteellisessa tapauksessa. Kukaan ei ahdistellut Satulinnassa ketään, se oli jonkun katsojan kuvitelmaa, mutta on todella outoa kutsua sitä söpöilyksi. 

Kyllähän tuo "söpöily-tyyppi" väittää että Jenni puristi Jarea hanurista vaikkei hän sellaista tehnyt (olen katsonut encorejakson useasti).

älä jaksa jankuttaa tästä enää. Kukaan ei ahdistellut ketään. 

Vierailija
2004/2006 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju olisi muuten hyvä mutta miksi se piti pilata syyttelemällä Jenniä ahdistelijaksi? Mitä ihmettä te saatte tuollaisesta haukkumisesta, elämäniloa ja hyvää mieltä? 

Negaa täynnähän tää on koko syksyn ollu. Sannia ja Jenniä ainaki haukuttu tosi paljon

Vierailija
2005/2006 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duran duran oli Juhan paras veto koko kaudella! Ois nyt dementia ja soita mua heivattu pois nii duran duran ja Jennin sinun vuorosi loistaa ois mahtunu tilalle. Duetot ois ollu myös kiva kuulla.

Vierailija
2006/2006 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni Wirtanen peittää tuolla "rääkymisellään" sen, ettei osaa laulaa. Järkky äijä muutenkin ja aina äänessä; "mä oon fiksu".  Pelkkiä vanhoja kliseitä. Hah :-D